Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/hostitel_perex.png

Máme tu pro Vás výjimečnou soutěž!

Co takhle předpremiéra Hostitele?

A máme vítěze! :)

VYHODNOCENÍ NÍŽE!

Těšíte se na filmovou verzi Hostitele, která jde do českých kin ve čtvrtek 28. března, ale jste tak nabuzení a nedočkaví, že byste jej nejradši viděli o dva dny dřív? Nyní máte příležitost!

26. března se v Praze koná fanouškovská předpremiéra filmu a my máme pro pět šťaslivců vstupenky!

Pokud Vás tyhle první věty neodradily, tady je trochu víc informací. Premiéra se koná již zmiňovaného 26. března (úterý) v Praze (nikde jinde) v kině Anděl od 19:00. Podrobnější informace, jak a co proběhne, dostanou už samotní vítězové.

Vítězů bude pět a každý od nás získá 2 lístky, aby si do kina mohl vzít někoho s sebou (protože víme, že ve dvou je to vždycky lepší!). Pokud by vítěz chtěl pouze jeden lístek, nebude v tom problém, ale více než dva lístky vítězovi věnovány nebudou.

A co musíte udělat pro to, abyste se dostali do slosování, které proběhne již tuto neděli ve 20:00?

Stačí odpovědět na pět jednoduchých soutěžních otázek.

1) Kdo byl Jeb Stryder? - MELANIIN STRÝC

2) Jak se jmenovala Melaniina tetička, která invazi přežila? MAGNOLIE - MAGGIE

3) V knize vystupuje postava Doktora. Jaké je jeho křestní jméno? EUSTACE

4) V čem duše cestují mezi planetami? KRYOTANKY

5) Kdo se nakonec ujal režisérského křesla? ANDREW NICCOL

Tak co myslíte, že to nebylo těžké? :)

Všem, kteří se zúčastnili a přispěli svými odpověďmi bychom chtěly mockrát poděkovat! Ale lístků je jen omezené množství, nemohou je získat všichni. Takže... Tamtadadá! Tady je naše pětice výherkyň!

Aneta Z.

Kamila O.

Marie Š.

Aneta D.

Anna R.

Všem moc gratulujeme! Doufáme, že si film v předpremiéře užijete. Všechny od nás brzy čekejte e-mail :)

SPONZORY soutěže jsou BONTONFILM a web INTOXICATED, kterým velmi děkujeme!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

tamias01

2)  tamias01 (22.03.2013 17:38)

Proč jen je praha tak daleko, ale stejně bych neměla čas ten den jdu do divadla.

Marvi

1)  Marvi (22.03.2013 15:37)

Škoda, že to mám do Prahy tak daleko...

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek