Sekce

Galerie

/gallery/koule.jpg

Jen 500 slov, jen taková předtwilightová malá domů.

Pokouším se opět rozepsat, prosím o shovívavost.

.
Vlastně sem vůbec nechtěla jít.
Nevěří na kartářky, numeroložky a podobné věci mezi nebem a zemí. Snad nejvíc se k spiritualismu přiblížila, když si koupila svíčku v Ikee.
A přesto je to ona, Bella Swanová, která teď dřepí v čekárně u věštkyně. Už dobrou půlhodinu listuje časopisem se všemi těmi zaručenými svědectvími lidí, kteří viděli duchy, démony a jinou podobnou havěť.
Jak tomu můžou lidi vůbec věřit? Jako Deana a Sama a Supernatural sleduje pravidelně, ale všechno má své meze, ne? Např. meze reality, nesmí to přes práh televizní obrazovky.

Zívne a obrátí list. Článek o upírech. No to už si ale děláte...? Ještě toho trochu v životě potřebuje, fakt jako.
Kouše si spodní ret a zavrtí se, už ji trochu bolí sedací část. Zahledí se z okna do šedavých odstínů přicházející zimy.

Nudí se, čeká až se Jessica zeptá na všechno, co ji zajímá. Na všechny, kteří ji zajímají. Což je i na forkské střední v případě Jessicy pořádně dlouhý seznam.
Zato Bellu nenapadá ani jedna otázka, kterou by chtěla položit. Jednak tomu moc nevěří a jednak sem jela hlavně jako doprovod kamarádce. To jen ta divná věštkyně, ke které se musely objednat (při tom Belle proletělo hlavou to staré známé, proč je to nutné, věštkyně by měla vědět, zda a kdy přijdete), trvala na tom, že musí Jessica přijít s kamarádkou. Že prý se té kartářce nevyplatí věštit jen jedné. A to Jess vydá za deset.

Po únavně dlouhé době a přesto pro Bellu příliš brzy se otevírají dveře a ven vychází rozzářená Jessica.
"Máš jí hned dovnitř," brebentí a okamžitě vytahuje mobil, aby si na Facebooku změnila stav na "JižbrzypanípotkalapanapravéhoprinceKrasoněodjíždíspoludozápaduslunce". Taky musí všem napsat, že tu věštkyni zná.

Bella vejde do kanceláře a strnule se posadí na okraj židle.
Věštkyně (říkejme jí třeba Alice, protože se tak jmenuje) jí pokyne a ještě si něco zapisuje do složky na stole.
Něco hledá, a pak vzhlédne k Belle: "Nesnědla jsi mi pravítko? Já jen, že ho nemůžu najít a ty sedíš tak hrozně rovně."
Místnost rozezní zvonkohra jejího smíchu a Bella se konečně trochu uvolní.

Vzápětí jí ale přejede mráz po zádech, to když její ruce sevřou Aliciny studené dlaně a ta nečeká na žádnou Bellinu otázku (na tu by stejně musela mít celou věčnost) a sugestivně začne Belle osud vykládat.

Začíná ujištěním o zdraví jejich rodičů.

Následuje varování, že její auto bude mít trochu promáčklý plech, přičemž upřesní, že se Bella ale nemusí bát.
Bella se zasměje: "Doufám, že se to nestane už teď, cestou zpět."
Alice se pousměje: "No, vidím, že v tu chvíli je poblíž nějaký muž. Takže neberte stopaře a dnes jste v klidu."
Bella s úsměvem kývne.

Věštkyně dál promlouvá, ale pak má najednou nepřítomný pohled, přeruší proroctví v půli věty a rázně vstane.
"Čas vypršel," oznámí stroze.
Bella je tou nezdvořilostí zaskočena, ale vyloví bankovku a odchází.

V čekárně se na ni Jessica dívá nechápavě. Přeruší komunikaci na sociálních sítích a rezignovaně vstane.
Povzdechne: "Tak to ještě stihneme školu, co? Za chvíli začíná biologie..."


A jeden song na závěr... moje inspirace.


Povídky od Carlie

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Nikol18

6)  Nikol18 (03.05.2021 22:20)

Oh, srdce mi zaplesalo. Byla to nádhera, hlavně když mi v pozadí hrála tvoje inspirace. Opravdu moc povedené. Nežné a úžasně odlehčené. Takové to obyčejné lidské než začal kolotoč kolem Edwarda. Opravdu skvělé, ani nevím co víc bych k tomu měla napsat!

5)  iwka (20.02.2019 14:46)

Carlie, to jsem ráda, že se rozepisuješ... Protože potřebuji víc

ambra

4)  ambra (21.01.2019 16:24)

Carlie, mně se tak stýská... Dokonce i po té kapce žárlivosti, kterou cítím, když si znovu připomínám, jak geniálně přistupuješ k psaní (ou jé, zní to jak hodnocení slohovky :p ). Prostě opět pecka, i když ta délka mě šokovala - sotva jsem se začala dostávat do Carlie - rauše a byl konec! Já chci víc!

petronela

3)  petronela (28.11.2018 09:40)

Opravdu podařené. Tohle si vážně žádá přídavek.

Empress

2)  Empress (27.11.2018 22:40)

Super začiatok! Teším sa na tvoje ostatné písmenká

1)  betuška (26.11.2018 20:34)

pekne sa rozpisuješ kludne pokračuj Alica ako SZČO

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Edward & Bella