Sekce

Galerie

Od nás pro vás

Od nás pro vás

Pravidla, pravidla a zase ta pravidla...

Změněno: 7. 12. 2012 (Návod k vložení videí z YouTube)

Všichni přispěvatelé by si článek měli přečíst. Jak se říká: Neznalost pravidel neomlouvá.

Noční můry češtiny - přechodníky

Noční můry češtiny - přechodníky

Vážení přátelé, autorky a spoluautorky, ráda bych se s vámi podělila o své dojmy z dávnější i zcela nedávné četby. Vzhledem k tomu, že již nějakou dobu pomáhám ostatním s korekturami a články se tedy ke mně dostávají v neupravené podobě, setkávám se často s chybami, které mi, upřímně řečeno, způsobují kopřivku i jiné alergické reakce.


Poradna

Poradna

Něco nejde? Něco se rozbilo? Nevíte si rady? Ztratili jste se? Máte problém? Sem s tím!

Americké střední školy

Americké střední školy

Americký školský systém je od toho našeho velmi odlišný.

Zde je pár informací, které by se vám při psaní povídek mohly hodit.

Korektoři

Korektoři

Čeština není zrovna Váš koníček, ale přesto rádi píšete a chtěli byste zde zveřejňovat svou tvorbu? Máme pro Vás řešení ;)

Jak si vytvořit autorský profil?

Jak si vytvořit autorský profil?

Stal(a) ses přispěvatelem fanfiction? Pak je na čase vytvořit si vlastní autorský profil, aby čtenáři snadno našli tvé články.

Pozorně si, prosím, přečti následující návod.

Pomůže ti, pokud si ho otevřeš v jiném okně a během vytváření profilu do něj budeš nahlížet.

Jak publikovat článek?

Jak publikovat článek?

Získali jste právo přispěvatele a chystáte se publikovat svůj první článek?

Následující text by vám v tom mohl pomoci.

Dočtete se, jak přemoci administrační systém, jak nahrát perexový obrázek, kolik slov je potřeba na jeden článek...

POKUD CHCETE PŘIDAT ČLÁNEK A NEMÁTE PRÁVA, PODÍVEJTE SE NA JAK SE STÁT PŘISPĚVATELEM?

Jak správně psát?

Jak správně psát?

Pro ty, kteří by se rádi pustili do tvorby své vlastní povídky, ale zápasí s češtinou, mám pár rad, jak se vyvarovat chyb.

EDIT 20.07.2010

Jak se stát přispěvatelem?

Jak se stát přispěvatelem?

Píšete rádi povídky nebo poezii s tématikou Twilight?

Chcete se o své výtvory podělit s ostatními?

Přečtěte si, prosím, následující návod, jak postupovat.

Autorský kodex

Autorský kodex

Pokud byste rádi publikovali své povídky nebo básně na tomto webu, budete potřebovat dvě věci: talent a autorský kodex. :-)

Ano, i tady platí určitá pravidla, která je třeba dodržovat.

Prosím, čtěte.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still