Sekce

Galerie

(Ne)obyčejný den

Prostě se ráno vzbudíte, umyjete se, nasnídáte a vyrazíte do školy. Je docela hezky, prší jen trochu, pobledlý přítel vás hodí autem, čekají vás hodiny a hodiny nudy. Klasika, asi znáte. Prostě úplně obyčejný den.

Jenže Bella je Bella, míč je kulatý a šatní skříňky jsou podezřele přátelské. Pomsta číhá za každým rohem a ani ty tepláky už nesají co dřív.

Pojďte se mnou navštívit Forkskou střední!

A nezapomeňte banány. Nikdy nevíte, kdy se budou hodit...

DOKONČENÁ

(Ne)zdary Mika Newtona

Mike Newton - stále odmítaný hřebec. Ale jak to vlastně bylo před tím, než do Forks přijela Bella a vlastně i Cullenovi? Opravdu byl Mike vždycky takový mamlas? Kolik dívčích srdcí zlomil? Kolik dívek mu už podlehlo?

30 dní - babí léto

Volné pokračování kapitolové povídky 30 dní - období deště, kde jsme se seznámili s Richardem a Annou. Potkali jsme během toho měsíce spoustu nových tváří, které dostanou svůj prostor právě tady. V noci se toho dá stihnout taky hodně, když nepotřebujete spát, nemyslíte?

DOKONČENÁ

30 dní - černý sníh

Třetí díl série Třiceti dní s názvem Černý sníh nás roznese po celém Světě. Minule Bella odjela do Norska, Edward do Denali... Alice kamsi zmizela, zatímco Major se vrátil do Texasu. A Jacobova horečka pomalu ustoupila... nebo ne?

30 dní - období dešťů

30 dni. Málo nebo hodně? Za třicet dní se může stát moře věcí. Třeba se Anna může stát upírem. Možná se tomu dá zabránit. Jenže to by ji musel Richard najít. Co když si ji splete s někým jiným? Jak silná je moc vzpomínky?

DOKONČENÁ

A tale of destiny

Edward - stoletý panic, slušný a spořádaný člen Cullenovic rodiny, jenž potká ve svých stodevíti letech pravou lásku, zamiluje se, ožení se, splodí potomka... Zní to skvěle, nemyslíte?

Ale sto let je dlouhá doba a jako správný upír podle mě musí mít aspoň trochu temnou minulost.

Co se stane, když do bezchybného Cullenovic života vstoupí jedna část minulosti, a to nesmírně krásná a tajemná upírka Annabelle? Co chce? Co je zač, kdo jsou její společníci?

A co udělá Bella s touhle novou konkurencí? Vyhraje stará dobrá žárlivost, nebo bude Edwad zavržen, nebo... hm, co říkáte?

Amazonská story

No, takže to skúsim i ja...už dlho si len tak pre seba vymýšľam príbeh...svoju "story" a samozrejme je o Edwardovi a Belle, no a ako skoro každá poviedka tu, je i táto trošku iná ako tá v knižke :)

Všetko sa to začne pár dní pred príchodom Belly do Forks...čo keby už Edward mal všetkého po krk a rozhodol sa odísť niekam, kde mu dajú myšlienky ostatných pokoj...čo keby sa kvôli tomu tí dvaja nestretli? Rozdelia sa ich cesty, alebo sa stretnú inokedy? Hoci v príbehu budú vystupovať všetci Culenovi, veľká časť sa bude týkať iba našich najobľúbenejších hrdinov a to na pozadí exotického pralesu...objaví sa tam i Nahuel a naše známe Amazonky...ups, ale to som toho už prezradila veľa...:)

Amor, Eros nebo Bella?

Co když nám v životě pomáhají různé bytosti? A některé třeba zrovna s láskou? Historie je zná pod různými jmény, ale jméno Bella ještě nikdo s bytostmi roznášejícími lásku nespojoval. Ale ona to opravdu dělá a co když dostane úkol, který ještě nikdo nedokázal? Dokáže najít lásku upírovi, který si chce všechno dělat sám a o pomoc nestojí? To vše se dozvíte v mé nové povídce.

DOKONČENÁ

Amor, Eros nebo Bella? II

Bella přišla o křídla i paměť. Je z ní člověk snažící se najít si vlastní cestu životem. Edward a Tanya jsou pár oslňující své okolí, jsou krásní, věčně mladí a zamilovaní. Jenže v knize osudu, měli všichni přeurčenou jinou budoucnost. Povede se někomu tenhle zmatek s láskou nějak napravit? A je to ještě vůbec možné?

DOKONČENÁ

Ani ve snu!

Charlie si svůj odchod od rodiny nenačasoval nejlíp. Belle je šestnáct a má co dělat sama se sebou. Na otce se zlobí, ale po roce se už nemůže vymlouvat a musí se smířit s tím, že stráví prázdniny u něj a jeho nové ženy.

Jenže Charlie se nějak zapomněl zmínit o tom, že vyženil syna. Syna, který na prázdniny rozhodně nikam neodjíždí...

Asistentka

Edward Anthony Cullen - miliardár, génius, bohém, playboy. Najznámejší obchodník so smrťou. Má všetko čo chce a koho chce. Jediná žena, ktorú nikdy nedostal, je jeho osobná asistentka - Isabella Swanová. Edward bez Belly nespraví krok na žiadne rokovanie. Pracujú spolu päť rokov, každý deň. Vzniká medzi nimi zvláštny druh vzťahu, pri ktorom sa začínajú obaja pohybovať na príliš tenkom ľade. Ale čo sa stane, ak sa im to vymkne spod kontroly?

Až za hrob

Povídka o Belle a Edwardovi, kteří chodí na společnou školu. Ona stydlivá stranící se pozornosti i ostatních a on, který si už musel dávno přiznat, že je pro něj tím nejkouzelnějším stvořením pod sluncem. Pomalu a váhavě se začnou sbližovat, ale osud jim štěstí nehodlá dopřát. Odtrhne je od sebe tím nejbolestnějším způsobem...

Toť začátek mé kratší povídky, která rozhodně není z těch poklidných.

PS - Mysleli jste si, že v povídce může být jen jeden sad end? Tak to mě asi ještě moc neznáte ;o)

DOKONČENÁ

Beautiful Evil

Povídka o Belle a Edwardovi, kteří prožívají nejšťastnější období svého života. Jsou spolu a milují se. Kdo čeká emocionální výpary či dokonce boj, má smůlu.

DOKONČENÁ

Bella, vampires defender

Takže naše milá Bella je strážný anděl. Upírů. Dostala na hlídání Cullenovi a po týdnu neviditelnosti se musí o ně starat jako člověk. Jak tohle může dopadnout?

Ber nebo nech být!

Edward a Bella - dva cizí lidi. On studovaný slušňák, ona tak trochu buranka. Oba zakalili ve Vegas a následky jsou teď docela vážné, navíc spolu musí trávit nějaký čas v jednom hotelu. To, co v téhle povídce mají společné, se nelíbí ani jednomu z nich. Nebo jo?... FF v úplně obyčejném světě bez upírů. :-)

Bez tebe

Jasper je voják, který se snaží utéct před děsivou minulostí. Alice mladá dívka hledající lepší budoucnost. Jejich cesty se měly potkat, ale vlivem náhod se sotva dotkly a zase rozpojily. Existuje cosi jako osud, co jim pomůže najít cestu k sobě? Nebo se budou muset snažit sami? Či snad budou až do skonání věků žít, aniž by zjistili, že postrádají jeden druhého?

Bež! - adrenalínová romanca

Ona ako živý terč. A jeden predátor, ktorý nemá šancu ju nechytiť - tak to začalo... A teraz, sú Edward a Bella spoločne na úteku pred Volterrou. Príbeh obsahuje všetky adrenalínové dobrodružstvá, ktoré by som si priala zažiť aj ja sama.A pritvrdíme, bude trocha viac erotiky, než je zdrávo v tejto adrenalínovej romanci plnej nebezpečnej rýchlosti.

Black - Cullen

 

bella Isabella Black.

Její lidský život končil a ona dostala nabídku.

Řekla: „Ano.“

 

 


 

Blackovi I. - Potíže v ráji

Renesmé, dcera Edwarda a Belly je téměř dospělá. Před rokem se odstěhovali na Aljašku a Ness chodí na střední školu. Jenže, choďte si do školy s rodiči, navíc když vám táta vytáhne z hlavy každou myšlenku. Ještě ke všemu se její věrný kamarád a hlídací pes Jacob začíná chovat jinak…

DOKONČENÁ


Blackovi II. - Eli Blacková

Eli Blacková je mladší ze dvou potomků Jacoba a Ness Blackových. Právě přeskočila sedmnáct a řítí se k osmnáctce. Jakými cestami se bude ubírat její život po jednom nespravedlivém obvinění?

DOKONČENÁ

Blackovi III. - Tristan Black

Tristan je první člověk, který se spontánně změnil v upíra. Jeho rodokmen je totiž zvláštní: rodiče jsou vlkodlak a poloupír, prarodiče upíři. Osud ho obdaroval magickým darem. Bude to jeho prokletí, nebo spása? A co mu život přinese?

DOKONČENÁ

Blackovi IV. - Trable s pumou

Jmenuji se Michaela Isabella, ale nikdo mi nikdy neřekne jinak než Mibel.  Mám prima rodiče Jacoba a Renesmé a dva sourozence Tristana a Elizabeth. Upřímně, někdy tak úplně prima nejsou. Ještěže je tu Edward, můj sedmnáctiletej děda. On jediný mi rozumí a nejen proto, že umí číst myšlenky. Kromě nich mám ještě babičku Bellu, a kupu strejdů a tet. Momentálně všichni žijeme v Cairngorms ve středním Skotsku na opravdovým hradu a řeknu vám, někdy je to o zabití.

Bludiště

Pravda, dar, který je spásou i prokletím. Život s darem, jako má Maggie, vyžaduje oběti nejen od ní, ale i od jejího okolí. I pro ty nejodhodlanější se nakonec její společnost stane nesnesitelnou a stejně tak se společnost ostatních stane nesnesitelnou pro ni. Lze ve světě, který je doslova bludištěm lží, najít cestu čisté pravdy? A pokud to jde, najde se někdo, kdo by s ní dokázal po té cestě kráčet a z toho bludiště ji vyvést?

Bozk pre šťastie

Všetko je ako poznáte zo Súmraku, len s menšími zmenami. Charlie nie je policajný náčelník, ale je tréner kulturistov a s Renée tvoria pár. Bella pomáha Charliemu v posilňovni. Ako sa spozná Edward s Bellou? A čo Jacob akú rolu tu má on? Bela to nebude mať až také ľahké bude musieť preskákať veľa problémov. Podarí sa jej ich vyriešiť? Dozviete sa v mojej poviedke.

Brána smrti

Bella leží v komatu v nemocnici. Našli ji ležet na chodníku pod čtyři metry vysokým oknem. Možná vypadla náhodou nebo spáchala sebevraždu, ale taky možná ji někdo shodil. Policie prošetřuje všechny možnosti, ale je naprosto bezradná. Stejně tak Alice - nic neviděla. Mike Newton jako hlavní podezřelý chce očistit své jméno. Ovšem ze všech nejvíc prahne po rozřešení sama oběť.

Budoucnost spojená s minulostí

Osud si pro Bellu přichystal jiný příběh než ten, jak ho známe. Bitva nedopadla pro všechny dobře a Bella mnoho ztratila, ale i získala.

Bueno seurte inesperada

Vše je tak, jak má být nebo snad ne? Carlisle má svou rodinu hezky po kupě a je šťastná nebo je to jen na oko?


Příběh vypráví o Carlisleovi a obecně o všech Cullenových, ale o Carlisleovi obzvláště. Carlisle je zkrátka Carlisle, ale není takový, jakho znáte, nebo jste ho znali, před lety se stala jedna taková nemilá věc a od té doby se vše změnilo... jaký je vlastně ve skutečnosti Carlisle a všichni Cullenovi?

Co se tehdy vlastně doopravdy stalo?

Být dobrou upírkou

upírkaAnna je přesvědčená, že byla špatným člověkem. Teď už svou lidskou minulost nespraví, proto chce být dobrou upírkou. Jenže jak? Která z cest je ta správná?

Canto de mi destino

Belle je sedmnáct let. Žije ve forks v dětském domově jelikož se její rodiče zabili při autonehodě. Bella umí nádherně zpívat a skládá si písničky. Bellu si jednoho dne adoptuje dr. Cullen. Belle se splní sen, ale jak se zachová po tom, co se dozvi? Vybere si lásku a život, nebo její sen a umře, aby mohla pokračovat v tom,  co jí baví?

DOKONČENÁ

Caroline

Každý si jistě pamatuje Caroline, sestru Tylera z Remember me. Přemýšlela jsem, jaký by asi měla život deset let po té události. V jedenadvaceti letech už z ní je dospělá žena. Bude to poslušná holčička nebo se vydá ve stopách svého bratra?

Carolinin život ničím nevybočuje ze zavedených kolejí. Studuje, pracuje, má přítele z dobré rodiny. To všechno se změní, když potká jednu osobu. Kdo to je? A jak změní její život?

DOKONČENÁ

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek