Sekce

Galerie

/gallery/msavatar.jpg

klikni - vejdi a nelekni se...

Edit 25. 12. 2015

Drahé čtenářky,

moje psaní je tak trochu "každý pes jiná ves". Od romantiky a "realistických" příběhů se můžete dočkat i pár nevážných kousků. Pokud byste měly větší zájem o má písmenka, pár autorských povídek je k nalezení na blogu (odkaz naleznete na konci ;)

 

Krásné Vánoce plné splněných přání!

 

 

 


SELHÁNÍ VĚČNOSTI

rozepsáno

Slečna Swanová nikdy nepřemýšlela o sňatku. Měla jasnou představu o své budoucnosti a manželství se do jejího plánu naprosto nehodilo. Pan Masen také nikdy neplánoval předstoupit s nějakou dívkou před oltář, ale souhra okolností oba přiměla změnit své úmysly. Tak začíná jejich společný život bez lásky na pozadí dobové romantiky, kde nebude nouze o napětí...

 

(otevřít sérii)

 

 

PŘEKÁŽKY

dokončeno

Bella učí literaturu na střední škole ve Forks. Jediným mužem v jejím životě je její syn. To se ale rychle změní po přečtení eseje jednoho z jejích studentů a nastává moho překotných změn v jejím životě. V životě který již dávno není poklidný, ale dsud byl obyčejný...

(otevřít sérii)

 

PŘEKONÁNÍ

dopsáno

Jde o střípky k Překážkám z Edwardova pohledu.

 

 

VÁNOČNÍ MODLITBA

dokončeno

V době, kdy ještě celý svět vzhlížel k módě a životnímu stylu Francouzů, se v jednom malém městečku ve státě Washington započíná historie vánočních ozdob. Původcem je madame Swanová.

Do popředí se však dostává její dcera Isabella se svým snem...

(otevřít sérii)

 

 

NEJÚŽASNĚJŠÍ HROZNÉ LÉTO

dokončeno

Od narození žije Bella v New Yorku se svým otcem. Má svého pana Božského a před sebou léto, které mají strávit společně v L.A.. Jenže když její otec dostane novou práci na druhém konci státu všechno se změní. Láska přesto zůstává, ale ne všechno je tak jednoduché, jak by se mohlo zdát...

autor myšlenky: Tamias, pomocník při realizaci: emam

(otevřít sérii)

 

 

 

 

SEDM DNÍ DO SVATBY

Edward se nechá přemluvit k cestě na poněkud netradiční svatbu Jasperova přítele. O jak moc zvláštní událost jde, zjistí až na místě. Nevěstou je totiž lidská dívka, Bella.

Původní jednorázovka, která se trochu namnožila...

První část - Druhá část

 

 

NOVICIÁT


 

Těsně před složením svých slibů se Isabella vrací do světského života, aby doprovodila svou sestru k manželskému životu. Zpět do kláštera přichází změněná, z nadšené budoucí nevěsty Kristovi je bloumající stín. Ztracená ve svém neštěstí ani na nic nečeká, ale přesto něco/někdo přijde.

 

NA LOUCE/OČISTEC

Volné pokračování Noviciátu od kterého uběhlo víc než dvě stě let. Mnohé se změnilo přesto jedno zůstává...

 

JASPEROVA BUDOUCNOST

Jasperova budoucnost byla vždy spjata s Alicí. To se má,  ale změnit. Vše začíná tím, že rodina dostala od Alice dopis na rozloučenou. Co se musí stát, když Alice podnikla tak radikální krok? Nikdo tomu nerozumí a možná ani nechce rozumět...

První část - Druhá část - Třetí část

 

 

 

VEČER U WITHOLCKOVÝCH

Myslíte, že jde Alici něčím překvapit?

Bonbónek pro Kate a všechny milovnice A&J

15+

 


TWISTER

Futurologická bláznivina o potravním řetězci

Spoluautorská s Kate

 

 

TENKRÁT NA SEVEROZÁPADĚ

Do města přijel cizinec, se kterým nechce mít nikdo nic společného, až na jednu výjimku...

„Možná, že vidíte do budoucnosti, ale ve mně jste se určitě spletla.“

 

 

VHODNÝ OKAMŽIK

V životě jde o souhru růzých náhod. Ale jsou chvíle, kdy je na nás zvolit vhodný okamžik...

 

 

LET

Potkal ji v letištní hale a doufal, že ji už nikdy neuvidí. Místo toho vedle něj sedí v letadle. Nemůže utéct... Která touha je silnější?

 

 

NEODCHÁZEJ

Láska se může dostat na hranici příčetnosti. Nebo jde jen o jeden z mnoha projevů vášně? To ví jen Alice...

Asi 15+

 

 

 

PO MATURITĚ

Všechny postavy i situace jsou smyšlené. Jakákoli podobnost se skutečností je čistě náhodná.

Povídka vznikla pro Kate k narozeninám :)

 

 

 

FANTASTICKÝ SVĚT

Jeden den v životě Alice je plný radosti, vzpomínek a očekávání ...

 


NA ROZCESTÍ

Pokus o pohádku. Povídka vznikla jako dáre pro HMR, ale třeba pobaví i vás...

 


KRÁSNÁ LABUŤ

Téměř songfic o tanci...

 

 

 

VŮNĚ BLÍZKOSTI


Lehce halloweenský příběh.

Nikdo mi nemohl říct, že chápe, ví, jak se cítím, anebo že toho, co se stalo, lituje. Samozřejmě, lítost. Slyšela jsem hodně lidí, co mi vyjádřili soustrast. Mrzí mě to. Strašně moc. To jsem slyšela nesčetně krát.

Nikdo z těch lidí nevěděl, jaké to je, ztratit milovanou osobu, za kterou byste s radostí položili život, jen, aby se z druhého břehu vrátila zpět.

Spoluautorská s Kate

 

 

 

 

MOŽNOST VOLBY

Můj první triple drabble či co to je. Podzim se na něm asi dost projevil...

 

 

 

SÍLA INTUICE


300 slov o tom, jak k nám nadpřirozeno může přijít, když vypneme své racionální já.

 

 

 

ONA


Kdo by se Edwardovi divil, že se neudržel?

 

 


JEDINEČNÝ DŮM


Každý má svůj sen...

 

 

 

NEBEZPEČNÁ PŘEDSTAVIVOST


Jedná se o drabble v podobě jedné zatajené scény z líbánek naší ústřední dvojice...

 

 

 

DĚTSKÉ PŘÁNÍ

Přání malé Renesmé může i Jecoba dhnat k zoufalství...

 

 

 

CO JE DŮLEŽITÉ?

I na Alici a Jaspera jednou muselo dojít...

 

 

 

NEMŮŽETE MI HO VZÍT!

O malé Belle...

 

 

 

SS


Speciální drabble pro KalamityJane

 

 

 

POSÍLÁM TĚSTOVINY

Jaké nebezpečné představy může přinést přátelské laškování...

 

 

 

HLEDÁNÍ OSUDU


Každý ho hledá a snaží se mu pomoct. Ovšem některá projevená snaha může být i dost nebezpečná...

 

 


ZAMYŠLENÍ NAD PROMĚNOU

Při proměně se Bella snaží myslet na něco hezkého, když tu najednou jí začínají docházet fakta.

Můj první veřejný pokus o poezii, za který se omlouvám všem básníkům...

 

 

 

 

 

 

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Hanetka

20)  Hanetka (27.04.2014 19:08)

Emam,a nadšením sleduji tvoji královskou jízdu světem Padlých andílků a moc děkuji za každý komentář. Jsem strašně ráda a dojatá, když někdo objeví tuhle moji (až na pár básniček) prvotinu a líbí se mu.
Ještě jednou díky - a jestli se ti to zalíbilo, Peklo s vlkem je pokračování Andílků - jenže je spíš o Agnes a Jakeovi. I když všichni Cullenovi, čertiska i svatí jsou tam taky, samozřejmě.

emam

19)  emam (27.09.2013 11:02)

To jsem ale truhla No, někde se ta teplota musela projevit

Lipi4

18)  Lipi4 (27.09.2013 10:56)

aha, tak ho ale nemáš vložený v sérii .. a já jsem se koukala přes ni jestli už se hraje ...

emam

17)  emam (27.09.2013 10:43)

Lipi, druhé kolo je už venku. Třetí zas asi v úterý

Lipi4

16)  Lipi4 (26.09.2013 23:18)

Kde se fláká NHL? Já myslela, že už se hraje a ono nic

Kate

15)  Kate (30.08.2013 14:23)

Jó, společná bláznivina! To je teda přesný.

HMR

14)  HMR (24.08.2013 11:53)

:) :) :) alespoň nějaký užitek...
tak ti tedy děkuji za tu oběť...

HMR

13)  HMR (24.08.2013 07:45)

proč jíš zázvorky, když nejsi na sladké? to se nenašel dobrovolník?

HMR

12)  HMR (18.08.2013 01:07)

:( moc se omlouvám, ale nějak jsme se minuly... snad příště:)

HMR

11)  HMR (31.07.2013 06:29)

Koukám, že si OL docela užíváš... ano, prosím autorka se zcela jistě chtěla vepsat do povídky... a kočičí avatar mám od prvních okamžiků... mňau... užij si i zbytek!

emam

10)  emam (07.07.2013 22:00)

Uvidíme

Bosorka

9)  Bosorka (07.07.2013 08:49)

Vlkodlaky vždy, Hani

HMR

8)  HMR (07.07.2013 06:38)

Ano, zapomněla jsem, že některé to ani nikdy vážně nebraly, že Bos?
Em, dočkej času:) :) :)

emam

7)  emam (05.07.2013 11:00)

HMR: Já to nijak špatně nebrala. Spíš šlo jen o takové malé sebebíčování před půlnocí
Jsem zvědavá jestli tu hranici "vážnosti" časem překročím, protože se mi sice vaše práce líbí, ale nedovedu si představit, že bych něco podobného vytvořila

Bosorka

6)  Bosorka (05.07.2013 10:22)

Ano, ale jsou výjimky - například já beru všechny věci okolo Stmívání stále přeukrutně vážně a chraň pánbůh, když si z toho někdo dělá legraci!

HMR

5)  HMR (05.07.2013 00:19)

pojmem "vážné" jsem nemyslela, že jsi vážná nebo suchar! myslela jsem, že bereš tématiku Stmívání vážně, jako my všechny na začátku... ale postupem času jsme se většinou posunuly k odlehčenějším náhledům... že Bos? např. http://www.stmivani-ff.cz/articles/hnatomanie/

emam

4)  emam (24.06.2013 12:55)

OK, děkuji

Admin

3)  Admin (24.06.2013 11:27)

Trochu jsem ti to upravila, takhle nějak by to klidně mohlo vypadat, samozřejmě si to můžeš upravit podle sebe. Zároveň jsem si povídku přehodila do povídek jednorázových, co jsem viděla tvé články, bude rozdělena jen na dvě části, takže do povídek na pokračování nepatří

emam

2)  emam (24.06.2013 10:24)

Je možné takto zveřejnit?

Admin

1)  Admin (20.06.2013 16:24)

Prosím, mrkni na tenhle návod: http://www.stmivani-ff.cz/articles/jak-si-vytvorit-autorsky-profil/

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still