Sekce

Galerie

/gallery/pomodoro-e-tonno.jpg
Jaké nebezpečné představy může přinést přátelské laškování...

Cancík o tři sta slovech.

Kate věděla o mojí slabosti pro Něj. Proto často, když si uvařila nějakou dobrotu, třeba těstoviny s Pomodorem, napsala mi, že mi je po Něm pošle. Byl to žert, ale já si dokázala naprosto živě představit, jak od ní bere těstoviny a nadlidskou rychlostí mi je nese. Příjemná vůně jídla se postupně ochlazuje a šíří po jeho trase, až k mým dveřím.

Bylo by to skvělé rande, obzvlášť teď v létě. Zazvonil by a až bych mu otevřela, tvář by mi pohladil jeho chladný sladký dech. S úsměvem by mi podal dosud teplou krabici s proviantem a vešel dovnitř.

Asi bych ho raději pozvala do obýváku, protože bych se bála, aby si v kuchyni taky neposloužil. Je sice sexy, ale pořád je upír, kterému v přítomnosti člověka černají oči a sbíhají se sliny. Já vím, je to jed, ale to mně se sbíhají sliny na ty těstoviny.

Hmm... Sedli bychom si do křesel naproti sobě a já bych se pustila do své lahůdky. Nějak jsem si přitom všem zapomněla příbor. Co teď s tím? Když ho tu konečně mám, tak ho přeci nenechám samotného!

Smutně jsem si vzdychla a pokusila se najít nějakou variantu, jak si vychutnat lákavou pochoutku na svém klíně a zároveň i Jeho přítomnost.

Trvalo mi to, ale najednou jsem ho viděla, jak vzal těstovinu mezi palec a ukazováček a pomalu se přibližoval k mým rtům. Překvapením a nedočkavostí se mi rozšířily oči a zároveň jsem otevřela ústa. Slastně jsem přivřela víčka. Něco tak lahodného jsem nikdy neochutnala – pomodoro a upíří kůže. Olízla jsem jeho prsty a spokojeně si zavrněla.

Najednou se ozval jeho hluboký podmanivý hlas: „Asi si dám taky svačinu.“

V hrůze jsem vytřeštila oči ze svého snu.

Když jsem to později vyprávěla Kate, smála se mi: „To máš z toho, že sníš o Jasperovi.“

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

SestraTwilly

7)  SestraTwilly (08.08.2014 21:48)

Pekné sny...také ľahko eroticko-dramatické

HMR

6)  HMR (08.08.2014 19:49)

Kate

5)  Kate (01.08.2014 21:35)

No, tak hlavně, že ho máš takhle hezky vycvičeného.

emam

4)  emam (01.08.2014 20:47)

To by mi On nikdy neudělal :p

Kate

3)  Kate (01.08.2014 20:43)

Včera jsem posílala. To není chyba u mě. To asi ta tvoje oblíbená donášková služba selhala...

emam

2)  emam (01.08.2014 20:29)

A nic nepřišlo :(

Kate

1)  Kate (31.07.2014 13:00)

Ano, přesně tak! Úžasný tripple drabblík. To abych ti za odměnu dnes něco poslala.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek