Sekce

Galerie

/gallery/Eda_pokoj.jpg

Sní o tom spousta dívek a žen. Mít v posteli Edwarda Cullena. Studeného, třpytivého, lákavého...

S námi se vám to může splnit! Stačí si pár dní namáhat ctěné hlavinky, poslat mi správné znění tajenky a pak si už jen držet pěsti, že to budete právě vy, kdo ulehne do postele s Edwardem.

Soutěž skončila s úderem půlnoci! Teď si můžete ověřit, jestli jste našli správná písmenka.

A ZNÁME VÝHERKYNĚ!

 

No dobře. Měla bych vás upozornit na to, že ten Edward nebude živý. Ani mrtvý. Tedy neživý - víte, jak to myslím. Edward bude hebký, měkký a dokáže zahřát. Bude na povlečení a já si nechci představovat, co všechno by se dalo dělat s povlečením, na kterém je Eda :-)

Hlavní cenou je tedy tohle povlečení:

 

EDIT: Pokud vyhrajete a nebudete chtít Edwarda, protože je hezčí než vy nebo proto, že jste alergičtí na zachmuřené mladé muže, můžete si vybrat jedno z těchto dvou náhradních povlečení: Jiný zachmuřený mladý muž nebo Dva zachmuření muži a vykulená dívka.

(Děkujeme ambře! :-) )

Další tři ceny jsou nástěnný kalendář Eclipse a dvě Twilight drobnosti, které budou upřesněny.

Tak. Paráda, že?

Teď přijde ta horší část. Co udělat pro to, abyste se mohli válet po Edovi.

Tak předně byste měli mít přečtené knížky :-) Kdo "jen" viděl filmy, bude si asi trochu zoufat, protože se všechny nápovědy vztahují ke knižní verzi Ságy.

Devět dní po sobě, dneškem počínaje, vám odkryju jedno písmeno z tajenky. Tedy ne, nebude to tak jednoduché. Dám vám nápovědu. Vy zjistíte, které slovo hledáme. Z něj použijeme jedno písmenko. A až bude písmenek devět, budete mít tajenku.

Malý příklad: Nápověda: Hledáme první písmeno ze jména hlavní hrdinky Twilight Ságy.

A vy už víte, že jde o Helgu a tudíž že písmeno, které si máte někam poznačit je H. Kapišto? ;-)

Každý den jedna nápověda, každý den jedno písmeno. Všechny nápovědy tu zůstanou, takže pokud jste přišli třeba až pozítří, nemusíte plakat a jen si vyluštíte tři písmenka najednou. Pokud se někde objeví CH, budu ho počítat jako jedno písmeno.

Až budete mít příští čtvrtek celou tajenku, bude vás čekat ještě jeden úkol. Ale ten napíšu právě až příští čtvrtek, ať je to trochu napínavé. Potom mi výsledné slovo nebo slova pošlete na mail soutez@stmivani-ff.cz. Budete na to mít čas do středy 8. června. Ve čtvrtek 9.června pak budou neuvěřitelně komplikovaným systémem čísel a losování vybráni výherci.

A jdeme na to! Hurá do soutěžení!

 

NÁPOVĚDY

Den první: Příjmení první dospělé osoby, se kterou se Bella setkala po nástupu na Forkskou střední. Třetí písmeno. - Paní Copeová

Den druhý: Upír, kterého v davu  v hradu rozhodně nepřehlédnete. Druhé písmeno. - Felix

Den třetí: Člověk, který dokáže zařídit jinou totožnost. Poslední písmeno. - Jenks

Den čtvrtý: Nejníže postavený člen Jacobovy smečky. Třetí písmeno. - Seth

Den pátý: Jacobovo auto. Páté písmeno. - Rabbit

Den šestý: Druhé jméno Esme. Druhé písmeno. - Anne

Den sedmý: Příjmení prvního spolužáka, který s Bellou ve třídě promluvil. Poslední písmeno. - Yorkie

Den osmý: Cílová destinace líbánkového letu z Houstonu. Páté písmeno. - Rio de Janeiro

Den devátý: Město, ve kterém tenhle příběh začal - a hodně brzy taky málem skončil. Druhé písmeno. - Phoenix

 

Takže tajenka byla PESTINEEH - a z ní se přesmyčkou vyrobilo slovo, které má něco společného s Twilight, je v originále a nepřekládá se ;-)

 

 

OMLOUVÁM SE!! Včera ráno (den pátý, neděle, moc jsem toho nenaspala :-) ) jsem chtěla čtvrté písmeno z Jacobova auta, ale potřebuju páté!! Jsem trdlo, fakt.

A ještě pro jistotu upřesnění sedmého dne.

 

A dál?

Devět nápověď jsem z kapsy vysypala a vy se teď díváte na devět písmen. Kdybyste měli pocit, že nedávají smysl, máte tak trochu pravdu. Jedná se totiž o úplně obyčejnou zákeřnou přesmyčku. Skrývá v sobě jedno slovo, které má něco společného s Twilight.

Po vás chci, abyste ho vypátrali a spolu se svou přezdívkou mi ho poslali na mailovou adresu soutez@stmivani-ff.cz. Čas máte do středeční (8. června) půlnoci. A ve čtvrtek budeme vědět, kdo se bude válet po Edwardovi (nebo Jacobovi. Případně bude mít v posteli všechny tři najednou. To je zvrhlý

Tak šup, namáhejte si kebule a mailujte! A v komentářích nic neprozrazujte, snížili byste si tím šanci na výhru. Čím míň mailů, tím míň soutěžících, tím větší pravděpodobnost, že budete vylosováni zrovna vy.

 

A VYHRÁVAJÍ...

PESTINEEH - THEPISNEE - PENISTHEE - SEPTIHEEN - SEPENIETH - už se blížíme - STEPHENIE - Cože, počkat? Nemá tohle něco společného s Twilight? Nechtě mě přemýšlet... Jak že se jmenuje ta ženská... Stefi? Stephanie? Stephenie!!!

Je to tak, dámy! Hledané slovo bylo STEPHENIE. Stephenie, ne Stephanie. Ne Pattinson. Ani Twilight (no tak, fakt jste mysleli, že bych byla až takhle zákeřná?)

A tak jsem všem třiatřiceti správným odpovědím přidělila čísla a vylosovány byly následující šťastné ženy a dívky:

Edward (nebo Jacob? ) poputuje do rodiny, kde se o něj budou jistě dobře starat. Manžel ho bude nesnášet, děti po něm budou hopsat, to mladší slintat... Protože nejen, že odpověděla jako první, ale pak se vylosovalo i její číslo. Výhercem povlečení se stává BOSORKA!

Pak tu máme dvě výherkyně dobností s motivem Twilight (které nám ještě naše neuvěřitelně štědrá sponzorka musí upřesnit, ale rozhodně budou stát za to, vždyť ji známe ;-) ) a těmi jsou EVELYN a SISIBELLA.

A kalendář se spoustou úžasných obrázků vyhrává STEBLUSKA17.

Holky, prosím, pošlete mi do mailu (soutez@stmivani-ff.cz) adresy (a Bosorka si vybere, koho chce do postele :) )

Gratulujeme výherkyním, všem děkujeme za účast a těšíme se na další soutěž!

 

 

 


 

Velký dík patří našim sponzorům!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   »

274)  si sibela (14.10.2015 20:34)

dobryyyyyyyyyy

Ree

273)  Ree (22.11.2011 20:57)

Julča: Zatím žádnou neplánujeme. V současné době probíhá jedna na sesterském webu Bez-Hranic. Až skončí, možná budeme uvažovat o nějaké tady ;)

272)  Julča (22.11.2011 20:30)

Ahoj kdy bude nějaká podobná soutěž prosím

ambra

271)  ambra (24.08.2011 18:03)

Haló haló!!! Milé výherkyně, jelikož prázdniny a chaos s tím spojený totálně rozboraly sponzorovu možnost dostat se do 17 hodin na místní poštu, odeslání výher se poněkud zdrželo. Mezitím se to sponzorovi rozleželo, zjistil, že i když jsou ty kalendáře krásný, tak jsou vážně out, a objednal nové skvělé dárkové předměty. Ovšem navzdory dodavatelovu ujištění, že budou dodány obratem, nedošlo k dnešnímu dni nic. Takže: Zítra uteču na hodinu z práce, jen abych poslala kýženého bavlněného Edu; ostatní ještě v klidu dovolenkujte, ono vám to dojde .

270)  sisibella (21.06.2011 15:04)

samozřejmě moooc děkujííí Nebrasce!

269)  sisibella (21.06.2011 15:04)

panebože, nemůžu tomu uvěřit.... člověk se po dlouhém zarachu přihlásí a zjistí, že vyhrál!!!

MishaVolturi

268)  MishaVolturi (17.06.2011 10:39)

ach holky, vy máte ale štěstí

semiska

267)  semiska (10.06.2011 15:09)

Já neumim počítat... :'-( :'-( :'-(

kytka

266)  kytka (10.06.2011 13:30)

Tru, troufám si tipnout, že Bosorka rozhodně s Edwardem spát nebude.

265)  Tru (10.06.2011 13:18)

Gratulace:) A samozřejmě dotaz pro Bosorku: Popíšeš nám potom tvou první noc s Edwardem??

Silvaren

264)  Silvaren (10.06.2011 09:28)

Holky, moc gratuluju Já se jdu zahrabat, protože to nebylo zas tak těžké, abych se mohla vymlouvat na mutter nebo těhudemenci.

263)  NikiCullen (09.06.2011 23:46)

gratuluji vítězkám
a velký dík Nebrasce, Neb, byla to skvělá soutěž, nikdy bych si nemyslela, že vyluštit jedno slovo o devíti písmenkách mi zabere dvě hodiny, bylas krásně zákeřná

jeanine

262)  jeanine (09.06.2011 21:17)

Gratuluji!!!

Nessie

261)  Nessie (09.06.2011 19:01)

Aj ja si myslím.

Twilly

260)  Twilly (09.06.2011 18:59)

Nessie, nemyslím, že tam bude chcieť práve Edwarda

259)  Rajce1 (09.06.2011 18:56)

Holky, gratuluju a závidím vám :D Ne, vážně, přeju vám to, povlečení teda donese Ježíšek :D A jenom se zeptám; neříkalo se něco o nějakém čtvrtečním spešl úkolu?

Nessie

258)  Nessie (09.06.2011 18:54)

Gratulujem všetkým. A hlavne Bosorke. Som zvedavá, koho si si vybrala. Team Jacob? Alebo Team Edward? :D

SarkaS

257)  SarkaS (09.06.2011 18:39)

Gratuluji

256)  ada1987 (09.06.2011 18:29)

gratulujem!

Twilly

255)  Twilly (09.06.2011 18:22)

Neříkej, že ji už nepromýšlíš

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek