Sekce

Galerie

/gallery/Eda_pokoj.jpg

Sní o tom spousta dívek a žen. Mít v posteli Edwarda Cullena. Studeného, třpytivého, lákavého...

S námi se vám to může splnit! Stačí si pár dní namáhat ctěné hlavinky, poslat mi správné znění tajenky a pak si už jen držet pěsti, že to budete právě vy, kdo ulehne do postele s Edwardem.

Soutěž skončila s úderem půlnoci! Teď si můžete ověřit, jestli jste našli správná písmenka.

A ZNÁME VÝHERKYNĚ!

 

No dobře. Měla bych vás upozornit na to, že ten Edward nebude živý. Ani mrtvý. Tedy neživý - víte, jak to myslím. Edward bude hebký, měkký a dokáže zahřát. Bude na povlečení a já si nechci představovat, co všechno by se dalo dělat s povlečením, na kterém je Eda :-)

Hlavní cenou je tedy tohle povlečení:

 

EDIT: Pokud vyhrajete a nebudete chtít Edwarda, protože je hezčí než vy nebo proto, že jste alergičtí na zachmuřené mladé muže, můžete si vybrat jedno z těchto dvou náhradních povlečení: Jiný zachmuřený mladý muž nebo Dva zachmuření muži a vykulená dívka.

(Děkujeme ambře! :-) )

Další tři ceny jsou nástěnný kalendář Eclipse a dvě Twilight drobnosti, které budou upřesněny.

Tak. Paráda, že?

Teď přijde ta horší část. Co udělat pro to, abyste se mohli válet po Edovi.

Tak předně byste měli mít přečtené knížky :-) Kdo "jen" viděl filmy, bude si asi trochu zoufat, protože se všechny nápovědy vztahují ke knižní verzi Ságy.

Devět dní po sobě, dneškem počínaje, vám odkryju jedno písmeno z tajenky. Tedy ne, nebude to tak jednoduché. Dám vám nápovědu. Vy zjistíte, které slovo hledáme. Z něj použijeme jedno písmenko. A až bude písmenek devět, budete mít tajenku.

Malý příklad: Nápověda: Hledáme první písmeno ze jména hlavní hrdinky Twilight Ságy.

A vy už víte, že jde o Helgu a tudíž že písmeno, které si máte někam poznačit je H. Kapišto? ;-)

Každý den jedna nápověda, každý den jedno písmeno. Všechny nápovědy tu zůstanou, takže pokud jste přišli třeba až pozítří, nemusíte plakat a jen si vyluštíte tři písmenka najednou. Pokud se někde objeví CH, budu ho počítat jako jedno písmeno.

Až budete mít příští čtvrtek celou tajenku, bude vás čekat ještě jeden úkol. Ale ten napíšu právě až příští čtvrtek, ať je to trochu napínavé. Potom mi výsledné slovo nebo slova pošlete na mail soutez@stmivani-ff.cz. Budete na to mít čas do středy 8. června. Ve čtvrtek 9.června pak budou neuvěřitelně komplikovaným systémem čísel a losování vybráni výherci.

A jdeme na to! Hurá do soutěžení!

 

NÁPOVĚDY

Den první: Příjmení první dospělé osoby, se kterou se Bella setkala po nástupu na Forkskou střední. Třetí písmeno. - Paní Copeová

Den druhý: Upír, kterého v davu  v hradu rozhodně nepřehlédnete. Druhé písmeno. - Felix

Den třetí: Člověk, který dokáže zařídit jinou totožnost. Poslední písmeno. - Jenks

Den čtvrtý: Nejníže postavený člen Jacobovy smečky. Třetí písmeno. - Seth

Den pátý: Jacobovo auto. Páté písmeno. - Rabbit

Den šestý: Druhé jméno Esme. Druhé písmeno. - Anne

Den sedmý: Příjmení prvního spolužáka, který s Bellou ve třídě promluvil. Poslední písmeno. - Yorkie

Den osmý: Cílová destinace líbánkového letu z Houstonu. Páté písmeno. - Rio de Janeiro

Den devátý: Město, ve kterém tenhle příběh začal - a hodně brzy taky málem skončil. Druhé písmeno. - Phoenix

 

Takže tajenka byla PESTINEEH - a z ní se přesmyčkou vyrobilo slovo, které má něco společného s Twilight, je v originále a nepřekládá se ;-)

 

 

OMLOUVÁM SE!! Včera ráno (den pátý, neděle, moc jsem toho nenaspala :-) ) jsem chtěla čtvrté písmeno z Jacobova auta, ale potřebuju páté!! Jsem trdlo, fakt.

A ještě pro jistotu upřesnění sedmého dne.

 

A dál?

Devět nápověď jsem z kapsy vysypala a vy se teď díváte na devět písmen. Kdybyste měli pocit, že nedávají smysl, máte tak trochu pravdu. Jedná se totiž o úplně obyčejnou zákeřnou přesmyčku. Skrývá v sobě jedno slovo, které má něco společného s Twilight.

Po vás chci, abyste ho vypátrali a spolu se svou přezdívkou mi ho poslali na mailovou adresu soutez@stmivani-ff.cz. Čas máte do středeční (8. června) půlnoci. A ve čtvrtek budeme vědět, kdo se bude válet po Edwardovi (nebo Jacobovi. Případně bude mít v posteli všechny tři najednou. To je zvrhlý

Tak šup, namáhejte si kebule a mailujte! A v komentářích nic neprozrazujte, snížili byste si tím šanci na výhru. Čím míň mailů, tím míň soutěžících, tím větší pravděpodobnost, že budete vylosováni zrovna vy.

 

A VYHRÁVAJÍ...

PESTINEEH - THEPISNEE - PENISTHEE - SEPTIHEEN - SEPENIETH - už se blížíme - STEPHENIE - Cože, počkat? Nemá tohle něco společného s Twilight? Nechtě mě přemýšlet... Jak že se jmenuje ta ženská... Stefi? Stephanie? Stephenie!!!

Je to tak, dámy! Hledané slovo bylo STEPHENIE. Stephenie, ne Stephanie. Ne Pattinson. Ani Twilight (no tak, fakt jste mysleli, že bych byla až takhle zákeřná?)

A tak jsem všem třiatřiceti správným odpovědím přidělila čísla a vylosovány byly následující šťastné ženy a dívky:

Edward (nebo Jacob? ) poputuje do rodiny, kde se o něj budou jistě dobře starat. Manžel ho bude nesnášet, děti po něm budou hopsat, to mladší slintat... Protože nejen, že odpověděla jako první, ale pak se vylosovalo i její číslo. Výhercem povlečení se stává BOSORKA!

Pak tu máme dvě výherkyně dobností s motivem Twilight (které nám ještě naše neuvěřitelně štědrá sponzorka musí upřesnit, ale rozhodně budou stát za to, vždyť ji známe ;-) ) a těmi jsou EVELYN a SISIBELLA.

A kalendář se spoustou úžasných obrázků vyhrává STEBLUSKA17.

Holky, prosím, pošlete mi do mailu (soutez@stmivani-ff.cz) adresy (a Bosorka si vybere, koho chce do postele :) )

Gratulujeme výherkyním, všem děkujeme za účast a těšíme se na další soutěž!

 

 

 


 

Velký dík patří našim sponzorům!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   »

Nebraska

74)  Nebraska (27.05.2011 07:35)

THe, jasně že to nevadí ;)

THe

73)  THe (26.05.2011 22:18)

Jé, THe se zapojí! A THe to nevyhraje, THe bude smutná a THe je to jedno! :D Do 8. června? Jé, to mám skoro k narozkám... Když přidáte devět dní, no.
Dotáááz - Když nejsem přispěvatel, vadí to, můžu sepřihlásit?

P.S.: Ten Edík...

RepliKate

72)  RepliKate (26.05.2011 20:51)

Díky, Nebrasko, takže jsem se nemýlila. Teda doufám.

Nebraska

71)  Nebraska (26.05.2011 20:46)

Když někde bude dav, na první pohled nepřehlédnete jen jeden typ člověka/upíra ;)

RepliKate

70)  RepliKate (26.05.2011 17:41)

Tak teď nevím, měla jsem jasno. Když jsem si přečetla otázku, napadl mě jen jeden upír. A toho jsem si hned poznačila na papír a zakroužkovala písmeno. Ale pak jsem si přečetla vaše komenty a teď už si tak jistá nejsem... Kašlu na to, budu věřit sobě a svému úsudku.

Astrid

69)  Astrid (26.05.2011 16:38)

A sakriš, čo mám robiť?
... som blbá...

Evelyn

68)  Evelyn (26.05.2011 16:33)

Bos, Ivanko, mám pocit, že v knížce se o jednom upírovi jako o nepřéhlednutelném přímo píše. Jistá si tím nejsem, ale mám to zafixované

Bosorka

67)  Bosorka (26.05.2011 16:29)

Mám dotaz - když se řekne "upír" je tím myslen poouze upír mužského rodu?

Ivanka

66)  Ivanka (26.05.2011 16:25)

Tak jsem v koncích! Myslím, že je to na osobní posudku, který z nich je nepřehlédnutelný. Každý by si asi všiml nějakého jiného...

Lipi4

65)  Lipi4 (26.05.2011 16:24)

Bos, Kdyby tam byl jen jeden, tak je to jasný, ale tem je to samý výrazný typ....

Bosorka

64)  Bosorka (26.05.2011 16:18)

Ale Neb - tam je spousta výrazných typů....

Lipi4

63)  Lipi4 (26.05.2011 16:16)

Neb, zahřávací? Já jsem momentálně pytli ... proč jsem nadávala větší pozor, když jsme Volterru probíraly :D :D

62)  Tru (26.05.2011 09:19)

Tak to jsem na to zvědavá:)

Nebraska

61)  Nebraska (26.05.2011 07:53)

Bré jitro! Druhá nápověda je ještě pořád zahřívací, ale zítra už začne být hůř ;)

Astrid

60)  Astrid (25.05.2011 21:44)

to mi neva... strašne túžim

ambra

59)  ambra (25.05.2011 21:40)

Astrid, dva dny jsem byla na brufenu, takže je to dneska mimořádně rychlý . Buď ráda, alkohol je metla lidstva .

Astrid

58)  Astrid (25.05.2011 21:39)

Ja som ako jablčný mušt - nepila som od 6. Decembra

ááááááááááááááááááááááááááááá hlava do múru ambra, daj sosnúť strašne strašne sa túžim ožrať

ambra

57)  ambra (25.05.2011 21:35)

Neb, to je takový močopudný mejdan (já ti trochu nechám;) )

Nebraska

56)  Nebraska (25.05.2011 21:29)


Já mám šťávu a okurku, heč!

ambra

55)  ambra (25.05.2011 21:22)

Neb, ani Ti nebudu psát, co si právě DOlívám

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek