Sekce

Galerie

/gallery/RenesmeeCullenrenesmeecarliecullen3827067200291hbhggf.jpg

Poviedka o Jacobovi a Nessie. Jacob odišiel ešte pred pôrodom Belly. Bella sa hneď po pôrode odsťahovala z Forks a v kontakte zostala iba s Charliem. Jacob sa celých sedem rokov o ňu už nezaujímal a radšej potichu trpel, no o svorku sa staral usilovne. Nessie vyrástla a rozhodla sa, že strávi dva mesiace prázdnin s Charliem, ktorý sa na ňu teší. Nessie sa teší na prírodu, pláž... No stretne Jacoba a ten si svoje územie bude chrániť. Budú sa nenávidieť, robiť si naschvály a provokovať sa. No ako to bude pokračovať? Hlavne, ak sa Nessie rozhodne, že celé dva mesiace mu bude strpčovať život. Prajem príjemné čítanie. Nessie

Prológ

Jacob:

Neviem prečo, ale donútil som sa premýšľať nad okolnosťami deja. Tuším, že sú zo mňa všetci zúfalí. Je to sedem rokov, čo sa snažím a nejde mi to. Nechápem prečo som taký idiot. Bella je vydatá, má svojho milovaného upíra a nejakú dcéru. Všetci Cullenovci sú šťastní. Svorke je to jedno, súcitia so mnou, no nevadí im, že Bella si vybrala radšej Edwarda. Vadí im skôr to malé dievča, ako som sa dopočul.

Musím sa priznať, že som si myslel, že je to chlapec. Ale od Charlieho som sa dozvedel, že vraj dievča. Je nádherná ako anjelik. Má krásne vlásky, pekné očičká, milú tváričku, je chudá. Preboha! Z tých rečí je človeku na zvracanie. Vždy, keď k nám príde Charlie, radšej idem von alebo sa zavriem v izbe. Nechápem, ako to môžu Billy či Sue vydržať. Nerozumiem im. Seth by ju chcel tiež vidieť, no to by musel ísť proti mne. Takže radšej zostáva na mojej strane. Ach!

Viesť celú svorku je ťažké, no zvykol som si. Rozdávať rozkazy v neurčitých situáciách ma baví. Viem, že je všetko na mojich pleciach, ale nič iné na práci nemám, tak sa starám iba o to, čo je najlepšie pre svorku. Odkedy som sa dopočul, že Bella prežila a je z nej upír, som citlivý na každé slovo. Je mi na nič. Neviem, čo by som spravil, keby som ju videl ako upíra. Fakt. Asi by som sa neudržal na uzde. Alebo tú jej dcéru. Preboha. Keby som ju stretol, zabil by som ju. Určite. Zase je mi zle. Musím o nej prestať premýšľať. Je to obyčajný polovičný upír!

Prestal som myslieť nad tým, ako hnusne asi vyzerá alebo nad tým, akoby som ju zabil. Radšej som sa postavil z postele. Zamieril som do obývačky, kde sedel môj otec.

„Ahoj,“ pozdravil som ho slušne.

„Ahoj, Jacob,“ povedal nejako zvláštne.

„Deje sa niečo?“ opýtal som sa a postavil sa pred neho, aby som mu zabránil, jeho výhľad na telku. Sklonil hlavu a pozrel do zeme.

„Vieš, videl som ju.“

„Koho?“ nechápal som.

„No predsa, Renesmé, teda Nessie.“

„Kto je, Renesmé alebo Nessie?“ Stále mi to nedochádzalo. Je to nejaká príšera? Videl Lochnesskú príšeru? Preboha. Ja som vedel, že raz potratí rozum, ale nie až takto. Pozeral som na neho, ako na blázna.

„Ježiš! Jacob! Tebe pokiaľ zapne! Bellina dcéra. Bola u Charlieho. Je fakt milá, pozorná, pekná a zlatá. Oni mali pravdu Jacob. Vyzerá ako anjelik,“ usmieval sa. Ingnoroval som poznámku o mojom zapnutí.

„Preboha! Nič ti nie je? Si v poriadku? Ona je človek? Vieš čo? Je mi úplne fuk, čo je zač a ako vyzerá. Načo mi to vôbec hovoríš? Si na ich strane? A ja som myslel, že aspoň niekto ma chápe. No fajn. Nech si vyzerá, ako chce. Mne je to úplne fuk. Čo mám z toho?“ rozkričal som sa. Toto je fakt o nervy!

„Ja len, aby si jej neubližoval, ak ju náhodou stretneš. Náhodou.“

„Tak to vyklop! Vidím, že máme aj nejakú pointu.“

„Ona je tu u Charlieho. Na prázdninách. Prišla iba dnes ráno. Preto o ničom vlci nevedia. Hovorím ti to preto, lebo hneď, ako ucítiš nejakého upíra, pôjdeš ho zabiť. Neviem, ako vonia ona, ale je z polovice človek. Hlavne jej neubližuj,“ vysvetľoval.

„Ona. Je. Tu?“ odsekával som každé slovo a chytil sa za koreň nosa. Toto je iba zlý sen. Cullenovci sú preč! Bývajú niekde južne od Forksu o dve mestá ďalej. Presnejšie neviem, nezaujímal som sa o to. 

No mám ju tak blízko. Je mi jedno, že z toho bude vojna medzi upírmi a vlkolakmi. Možno je to moja posledná šanca źabiť a zničiť ju. Nechápem, prečo som vtedy odišiel a ani sa na ňu nepozrel. Mohol som ju pokojne zabiť!

Moje nadšenie skončilo hneď, ako som si predstavil Bellinu tvár a vojnu. Cullenovci by vojnu vyhlásili, určite. Je pravda, že vlci by ma bránili, no bolo by to na mojich plecia.

Znenávideli by ma. Cullenovci a vlci tiež. Seth by bol naštvaný. Paul možno nie. Ja neviem, ale určite by im to vadilo, pretože by som rozpútal vojnu. Veľkú vojnu. Vojnu, ktorá tu nebola už niekoľko tisícročí. A ja nechcem bojovať proti Belle. Nie, to nikdy. A Bella tú potvorku miluje, takže sa budem musieť držať na uzde. Bože, ale keď to je tak ťažké! Možno ju ani nestretnem. Chvalabohu. To by neskončilo dobre.

„Nessie je meno ako pre Lochnesskú príšeru,“ povedal som. Billy si vydýchol a usmial sa.

„Áno. Takže, aspoň som ťa upozornil. Vidím, že si ma pochopil.“

„Fajn. Idem sa prejsť. Ahoj,“ povedal som, vyšiel z dverí a vykročil k pláži.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Nessie

5)  Nessie (18.05.2011 18:19)

Ďakujem. Ani neviete, ako ste ma potešili.

eMuska

4)  eMuska (17.05.2011 22:15)

Uíáu! Jacobove vraždiace sklony (a slony) sú o držku, fakt! toto bude drsné! Som zvedavá, ako bude reagovať, keď ju stretne. Možno by bolo zaujímavé, keby ju najprv videl, zapáčila by sa mu, a až potom ju ucítil a zneprijatelil si ju, aby bol on nahlodaný a ja pokojná... :D
tešáám na pokráčko!

3)  annaliesen (17.05.2011 20:21)

už se těším na další díl

Kristiana

2)  Kristiana (17.05.2011 19:00)

Jsem zvědavá, jak bude povídka pokračovat.
Potká Jake na pláži někoho?

KalamityJane

1)  KalamityJane (17.05.2011 18:53)

moc pěkné, těším se na pokračování

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still