Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/canto%20de%20mi%20dstino.JPG

Šestá kapitolka. Bella už se vidí, jak pucuje podlahu v celém tom paláci Cullenových... vyplní se její nejhorší obavy?

Hezké čtení a prosím o komentáře.

Kiana ♥

 


6. kapitola

Ptal se někdo mě?


Dozpívala jsem a až potom mě zarazilo to, že se na mě dívá sedm párů karamelových očí. A jejej mám průser. Zazvonil mi budíček v hlavě.

„Promiňte, vím, že jsem vám slíbila, že sem nepůjdu, ale když mě to nedalo,“ řekla jsem mu a koukala jsem se do země. Styděla jsem se za to, že mě přistihli při činu. Najednou a z ničeho nic se všichni začali smát. Koukla jsem se na ně a ti byli pobaveni nejspíše mým výrazem. Zamračila jsem se a to jsem ve dveřích poznala Rosalii a ostatní ze školy, i Edward tam byl. Přestali se smát a Carlisle ke mně přistoupil s velmi vážnou tváří.

„Isabell, za to že jsi neposlechla a porušila slib, který jsi mi dala, ti dávám za trest...“

Už jsem se viděla s hadrem a kýblem v ruce jak pucuju podlahu v celým tomhle baráku! „Že nám budeš muset zazpívat znovu, ale něco jiného.“ Všichni se začali smát, asi byli pobaveni mým výrazem.

„Žádné vytírání podlahy v celém domě?“ zeptala jsem se pro jistotu. Všichni se znovu začali smát. Nechala jsem tedy otázek a šla jsem k nahrávacímu přístroji.

„Ty s tím umíš?“ otázal se mě Jasper.

„Je to jednoduché. Nejdříve nahraješ zvukovou kulisu. V mém případě klavír. Poté do toho namícháš buďto jiný hudební nástroj nebo přímo už jen zpěv. Dále to pak vyčistíš od šumu a podbarvíš, třeba ozvěnou, prodloužením v některých sekcích, nebo další takové úpravy. A je to,“ řekla jsem a usmála se na něj. „Potřebovala bych prosím ještě klavíristu,“ řekla jsem a všimla jsem si, že tam Edward nebyl. Nevím proč, ale byla jsem z toho smutná.

Rosalie se zvedla a sedla si za klavír. Podala jsem jí noty a klavír se rozezněl. Začala jsem do toho zpívat.

(Píseň Rihanna - Unfaithful ::: Text: Původní  - přeložen do češtiny)

(PS: Promiňte mi to, ale neměla jsem nápad na nějaký text z mé hlavy a tak jsem tu dala tento. Doufám, že mi to nebudete vyčítat)

Příběh mého života
Hledání pravdy
Ale to se mi vyhýbá
Trápení v mojí duši
Protože se to zdá špatně
Opravdu miluješ mou společnost?

On je víc než muž

A tohle je víc než láska
Důvod že tenhle člověk je smutný
Mraky se hrnou
Protože jsem zase pryč
A k němu právě nemůžu být upřímná

A vím, že víš, že jsem nevěrná

A zabíjí tě to vevnitř
Víš, že jsem šťastná s nějakým jiným mužem
Vidím tě umírat

Už to nikdy příště nechci udělat

Nechci být důvod proč
Pokaždé když jdu ven ze dveří
Vidím tě uvnitř umírat
Už ti nikdy víc nechci ublížit
Nechci brát pryč tvůj život
Nechci být…Vrah

Cítím to ve vzduchu

Když si češu vlasy
Příprava na další rande
Polibek na mé líce
Jak neochotně
akceptuješ, že budu déle venku

Říkám, že tam nebudu dlouho

jdu pařit s holkama
Lež, kterou sem nemusela říct
Protože my oba víme
O tom, kam výražím
Víme to moc dobře

A vím, že víš, že jsem nevěrná

A zabíjí tě to vevnitř
Víš, že jsem šťastná s nějakým jiným mužem
Vidím tě umírat

Už to nikdy příště nechci udělat

Nechci být důvod proč
Pokaždé když jdu ven ze dveří
Vidím tě uvnitř umírat
Už ti nikdy víc nechci ublížit
Nechci brát pryč tvůj život
Nechci být…Vrah

Naše láska… jeho důvěra

Mohla bych vzít zbraň a dát jí k jeho hlavě
Ukončit to
Nechci to už udělat… Nikdy příště (nikdy příště)



Už to nikdy příště nechci udělat

Nechci být důvod proč

Pokaždé když jdu ven ze dveří
Vidím tě uvnitř umírat
Už ti nikdy víc nechci ublížit
Nechci brát pryč tvůj život
Nechci být… Vrah Ne ne ne ne

Když jsem dozpívala zatleskali. Nevím proč, ale byla jsem šťastná. Doufala jsem, že tahle druhá šance mi vyjde, že budu konečně šťastná. Přeci jenom mi moje štěstí něco kazilo. Edward. Nevím proč, ale cítila jsem, jako by mě nenáviděl, nebo něco takového. Když já ho mám... tak nějak ráda. Samozřejmě, že mám ráda i ostatní, ale Edwarda, je to možné, že by o trošičku více? Že bych k němu, asi možná mohla cítit lásku. Nevím a vrtá mi to hlavou. Je to zvláštní. Znám ho teprve jeden den a už abych říkal, že ho miluju? Jsem magor. Došla jsem tedy nakonec k závěru. Dále jsem to neřešila.

„Bello, tak krásně zpíváš.“ Pochválil můj výkon Carlisle.

„Víš co, sestřičko?“ zeptala se mě Alice. Byla jsem překvapená, no spíše tedy zaskočená z toho, že mi řekla sestřičko. Nechápala jsem, kam tím naráží, ale měla takové podivné jiskřičky v očích a to se mi moc nezamlouvalo. „Můžeš jít na tu soutěž! Rodiče ti to určitě dovolí. Jsi skvělá zpěvačka. A navíc kdyby ti to zakázali, tak bych si to vydupala!“ vykřikla nadšeně. Koukala jsem se na ni, jako by byla blázen.

„To je skvělý nápad.“ Přidala se paní Cullenová.

„Jo, nemáme důvod ti to zakazovat,“ řekl Carlisle.

„No ne! Moje sestřička bude zpěvačkou!“ řekl s uznáním Emmett. Nevím, kde se to v nich bralo říkat mi, sestřičko.

„To je fajn, ale zapomněli jste na něco důležitého, a dokud na to nepřijdete, tak... to ještě nevím, ale do té doby prostě tak,“ řekla jsem umanutě.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

2)  hellokitty (04.07.2010 23:42)

semiska

1)  semiska (04.07.2010 14:51)

MOc hezké:). Kiano, poslední kapitolky nemáš porpojené se svojí sérii, tka nejde klikat na odkazy. Všimla jsem si toho teďka. Budu se těšit na další pokračování.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still