Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/packkk.jpg

Když se upír nudí má první BONUS!

Jak to dopadne, když se nudí vlk velký jako kráva? A co teprve celá smečka najednou?

PS: Snad vám nebude vadit, že jsem Bellu pro tyto učely nenechala na líbánkách otěhotnět...

Když se smečka nudí…

Na světadílu jménem Severní Amerika, ve státě Washington, nedaleko městečka Forks ležela pláž jménem LaPush. Věčně šedá voda omývala břehy First beach a máčela tak šaty dětí, které si hrály v písku, nedávajíce pozor na možné nebezpečí.

Málokdo věděl, že sotva pár mil od nich, na malé loučce leží deset chlupatých hromad nejrůznějších barev. Tedy pardon, leželo jich jen devět. Ta desátá chodila tam a zpátky a horečnatě přemýšlela.

Takhle to dál nejde! rozčilovala se ta chodící rudá koule, která nápadně připomínala Alfa ze seriálu Alf. Chlupy to mělo až na zem, že to sem tam zakoplo, ale nevšímalo si to posměšků od smečky. Vždyť Belle se líbí dlouhé vlasy!

Jo, nejde! poznamenala černá koule po asi padesátém zakopnutí. Vidím to tak na devět holících strojků…. teda spíš osmnáct, do každý ruky jeden!

Rudá koule zavrčela.

Kušuj Same, Belle se to –

- líbí! odpovědělo naráz devět vlků.

Taky se nudíte jako já? zeptal se malý pískový vlk jménem Seth. Od tý doby, co Cullenovi odjeli je tu nuda na zabití!

Rudý vlk se zamračil, ale nikdo to přes vrstvu chlupů neviděl.

Už se na ni vykašli, Jacobe, řekl černý vlk Sam a čumákem drcl do míst, kde myslel, že je Jakobův bok.

Ty vole! Nedrkej mě do zadku! zakřičel hystericky Jacob a odklusal na druhou stranu louky. Vždycky měl o Samově orientaci podezření a to se mu dnes potvrdilo.

Sam si toho nevšímal. Jako by nestačilo, že ho Emily opustila jen kvůli tomu, že začal nosit okolo nohy omotané růžové spodky se srdíčkama. Vždyť jemu se tak líbily!

Hej poslouchá mě někdo? Co budem dělat?! zakřičel Seth uražený, že si ho nikdo nevšímá.

A co si hrát na doktory? navrhl Sam a vysloužil si znechucené zavrčení od ostatních devíti vlků. Celá smečka trpěla od té doby, co přestal pokukovat po Leah, ale po ostatních. Jeho tejné přání, aby se někdo z „chlapců“ proměnil nezůstalo tajné. Jó, blbý, když vám každej čte myšlenky.

A co takhle navštívit Cullenovi? Aljaška  není zase tak daleko! navrhl Quil. Bál se, jak by mohlo dopadnou, kdyby se Sam rozhodl přikázat, co budou dělat. Na to měl svůj zadek příliš rád. Jacob to udělal dobře – nejde vidět, kde začíná a kde končí.

Seš padlej na hlavu? Každej jinej je rád, že jsou z města a je šance že se už nevrátíjou a ty za nima chceš ještě dolejzat? začala nadávat Leah. Byla ale jediná.

Jacob by skákal radostí do vzduchu, že uvidí Bellu, ale tíha chlupů mu to nedovolila.

Seth se těšil na svého upírského kamaráda Edwarda.

Quil a Embry chtěli s Bellou podrbat Jacoba. Tedy, podrbat ve smyslu pomlouvat.

Collinovi a Bradymu to bylo jedno, hlavně když něco podniknou.

Paul s Jaredem se už dlouho pořádně nepoprali s upírem a Sam.

Sam před sebou viděl krásného Edwarda.

Vyrážíme! poručil Alfa hlasem, takže se musela, chtě nechtě, zvednou i mručící Leah.

.

„To si děláte srandu! Nic nevidím!“ nadávala Alice a pak dodala:

„Nevidím, ale cítím! Vypadá to na návštěvu dlouho nemytého Jacoba.“

„Hodně dlouho nemytého,“ upravil její slova Edward a objal usmívající se Bellu. Ta teď byla ráda, že přeměnu o pár měsíců odložila. Jo, sex dělá divy.

„Ale ne!“ zanadávala Rosalie při představě nevyvětratelného pachu.

-

Smečka právě dorazila do malé vesnice v Denali.

Kdo se půjde zeptat na cestu? zeptal se Paul. Jacob?

Ne, Jacob ne, nesouhlasil Jared. S těma vlasama vypadá jak amazonka.

A co ty Same? navrhla Leah, ale umlčela ji společná myšlenka na Sama v růžových trenkách se srdíčky.

Fajn, já jdu! sklopil hlavu hnědý vlk Quil a odběhl za křoví, aby se proměnil. Nechtěl dělat Samovi zbytečně chutě.

Když se asi za půl hodiny vrátil, byl celý rozesmátý.

„Týjo, tady je na ně drbů! Někdo říká, že bydlí v protiatomovém krytu třicet metrů pod zemí, někdo tvrdí, že si nechali v lese postavit hrad. No, já tedy nejvíc uvěřil verzi, že půl kiláku po hlavní silnici je odbočka k jejich baráku. Tak jdem jako lidi, ne?“ chechtal se Quil a čekal, než se všichni poslušně převlečou a pak už se vydali směrem ke Cullenům. Museli jít lesem, protože dvě ženský a osm chlapů… teda jedna ženská, jeden vlasatec a osm chlapů, z toho jeden v růžových trenkách…  nepůsobí nenápadně. Když pak v takovémhle seskupení předstoupili pře Cullenovi, nemohli se divit jejich reakci.

Emmett se rozchechtal tak šíleně, že se skácel na zem a jeho nálada s sebou strhla i ubohého Jaspera. Alice okamžitě vytahovala mobil a zuřivě mačkala spoušť fotoaparátu, zatímco Bella jenom s otevřenou pusou koukala na svého nejlepšího přítele s vlasy do kolen.

Jacob potěšený tím, že na Bellu takhle zapůsobil zvedl arogantně nos a šel ji obejmout. Sam, který si byl najednou jistý Jacobovým úspěchem se rozběhl k Edwardovi a už si představoval, jak ho bude utěšovat. Edward jen vykulil oči, pak zařval, chytil Bellu a utíkal s ní neznámo kam s dvěmi vlkodlaky za zadkem. Jacoba setřásl brzo, protože už po dvaceti metrech zakopl a napálil do prvního stromu a navíc dostal pořádný kopanec od Esmé, která měla tento strom ve velké oblibě.

Celá smečka, uražená, že se jim všichni smějí, se rozhodla, že tahle návštěva trvala prostě moc dlouho a k velké radosti Laeh se rozhodli, že už půjdou. Seth byl smutný, že ani neměl čas říct Edwardovi „Ahoj“ se jako první otočil a utíkal se přeměnit. Potom už celá smečka čekala, až se ti dva vrátí. První přišel Jacob a k převelikému překvapení všech měl chlupy tak krátké, že mu prosvítala růžová kůže. Jake se zdál stejně překvapený jako ostatní, že si ani nevšiml Rosalie, která nenápadně schovávala holicí strojek za záda. Zjevně využila, když Jacob omdlel po tom, co si s ním Esmé vyřídila ten strom. Se Samem to ale nevypadalo tak slibně. Smečka se rozhodla, že vyrazí na před a Sam k nim nakonec dorazí.

.

Trvalo to dobrý měsíc. Kdyby Samovi nenarostl kožich tak, že pořád zakopával a Edward mu konečně utekl, nejspíš by ho naháněl v lese ještě teď. Nebyl ale smutný dlouho. Vzpomněl si na obraz v Carlisleově pracovně, který viděl, když Cullenům pomáhal se stěhováním.

Ten Caius, to je kost! Je Volterra daleko?

Moje shrnutí

Když se Esmé nudí...
Když se Carlisle nudí...
Když se Emmett nudí...
Když se Rose nudí...
Když se Alice nudí...
Když se Jasper nudí...
Když se Edward nudí...
BONUS
Když se smečka nudí...
Když se Volterra nudí...

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

kajka

17)  kajka (23.03.2012 13:48)

Neuvěřitelný! Já se picnu! Mám z toho škytavku.:) Díky, díky, díky!

16)  Bambulka (11.10.2010 15:58)

Krásnýý. :)
Promiň za ty divný smajlíky, ale mě se strašně líbijou !!!

15)  ada (04.10.2010 20:48)

tak toto nemalo chybu. sup s tím na stmivko.eu

Texie

14)  Texie (04.10.2010 15:45)

Tak to bylo opravdu hustý - omlouvám se za ten výraz, ale prostě naprosto odpovídá. Ještě teď se culím a la Brigitka Jonnesovic.

Lipi4

13)  Lipi4 (04.10.2010 15:04)

Pomóc já nemám slov Chudák Edward :D :D :D naháněn Samem Už se těším na Volterru , jelikož Caius je velký sousto

SarkaS

12)  SarkaS (04.10.2010 14:59)

Sam s růžovkama, to je teda představa... A Jacob co pohazuje dlouhou hřívou do větru a vypadá že mu někdo na hlavě zapomněl deku, to mě bude strašit ještě dlouho

Amisha

11)  Amisha (04.10.2010 08:01)

Teda to byla bláznivina!

10)  Lucie (03.10.2010 18:08)

Stebluska17

9)  Stebluska17 (03.10.2010 17:23)

Tak to bylo vážně skvělé!!!! Smečka se vážně zbláznila! Už se těším do Volterry?

MaiQa

8)  MaiQa (03.10.2010 16:33)

Ježišmankote. Chudák Caie. Ale Jack by stenak nej. Hned po Samovy. :D :D :D :D :D :D

7)  tellenka (03.10.2010 15:29)

AUUUUUUUUUU, to je něco!!!

6)   (03.10.2010 14:41)

Linfe

5)  Linfe (03.10.2010 14:08)

Boha jeho

sfinga

4)  sfinga (03.10.2010 13:40)

Ježíšikriste, to snad není možny *čtenářka řve smíchy a nevěřícně kouká na monitor* ona to fakt napsala!!!
Sam jako hoša v trenkách se srdíčky honící se za Edwardem
Jacob s vlasy u kolen a další a další
Já už nemůžu
Caie, schovej se, řítí se na tebe nadrženej vlkodlak
Dokonalé a smrtící

3)  Anna43474 (03.10.2010 13:27)

Chachá Jacob Sam podrbat Jacoba Edward jáááj Tleskám Ti

Carlie

2)  Carlie (03.10.2010 13:27)


Dokonalý! :D
Na každém kroku hláška!
Jacob a zakopávání :D, Sam a jeho orientace , možnosti, kde se můžou Cullenovi zdržovat , dvě ženské a osm chlapů :D, pronásledování Jacobem a Samem

eMuska

1)  eMuska (03.10.2010 13:17)

Si úžasná, Jacob s dlhými vlasmi a Sam s... Sam, to bolo perfektné, malo to nápad, grády, vtip... Dokonalé!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek