Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/ugly_final_by_alikahn-d2yhlm3.jpg

Po dlouhé době zase jedna kapitolka o Uglym. Tentokrát ji věnujeme MiseBells, protože o ni skoro denně prosila :-) Užij si ji a spolu s ní přejeme příjemnou závavu i všem ostatním Uglyho paničkám.

Linfe + Sfinga

17. kapitola

Ráno jsem se probudil s podivným svíravým pocitem okolo žaludku. A hlad to rozhodně nebyl. Seběhnul jsem dolů a narazil tam na Edwarda.

Edwarde, a budu se muset zase koupat? Zakňoural jsem.

„Proč?“ zeptal se nechápavě.

No, když přijde ta návštěva.

Edward se temně zachechtal a otočil se na Alici.

„Děje se něco?“ zatvářila se lehce nechápavě.

„No, Ugly se ptá, jestli bude muset zase absolvovat koupel.“

„Hm,“ ušklíbla se a změřila si mě kritickým okem od hlavy až k ocásku.

„Myslím, že tentokrát stačí jenom kartáč.“

Jupí, zavýskl jsem si pro sebe. A pro Edwarda. Hladově jsem se vrhnul na misku se snídaní. Teď už to byl opravdu jenom hlad.

Doktorka měla přijít až po obědě, takže jsem měl čas si chvilku pohrát.

Jenže přišel Emmett. On mi vždycky ty moje hračky bere.

To si nemůžeš pořídit vlastní, vztekal jsem se.

Ale já už jsem věděl, jak na něj. Když on si hraje s mýma hračkama, tak já si půjdu hrát s jeho. To byl v tom čert, aby to nezabralo.

Rose byla u sebe v pokoji a zrovna si na pohovce četla nějaký časopis o autech. V tu ránu jsem byl u ní v náruči a spokojeně vrněl.

Pak už stačilo jenom zavolat. Edwardéééééé.

Pochopil to dokonale a nenechal mě v tom. O dvě vteřiny později už byl Emmett u nás, ruce založené ruce bok a v očích žárlivý výraz.

Jo, takhle se na tebe musí, pacholku. Uchechtnul jsem se, seskočil z gauče a odkráčel si konečně v klidu hrát.

Z kuchyně se pomalu začala linout vůně oběda. Čas návštěvy se přiblížil. Rychle jsem zaběhnul nahoru za Alicí a nechal se upravit. Vlastně jsem chtěl vypadat dobře, byl jsem z té návštěvy fakt nervózní.

Co když se jí nebudu líbit? Co když nebudu dost dobrý pro její čistokrevnou Katie?

Edward se dole zase smál. Tohle jsem slyšel i já nahoře v koupelně. Pelášil jsem si to s ním dolů vyřídit.

A ty se směješ čemu, nádhero?

Kupodivu mi ani nenadával za to oslovení a rozchechtal se ještě víc.

„Když ty seš jak Bella, Ugly,“ odpověděl.

„Prosím,“ ozvala se výše zmíněná.

„No,“ začal Edward.

„Taky si myslí, že pro paní doktorku nebude dost dobrý. Pokud si dobře pamatuji, a jako že si pamatuji, někdo se tady taky obával, že nebude dost dobrý pro mou rodinu, i když se spíše měl bát domu plného upírů.“

Bella se skoro neznatelně usmála a její zlaté oči potemněly. To už se Edward začal zvedat z pohovky. Zazvonil zvonek a z jeho hrdla se vydralo ostré zavrčení.

Odněkud odnikud se vynořila Nessie a otevřela dveře. Na prahu stála doktorka Stoneová a v rukou nesla Katie.

Katie, vykřikl jsem a fofrem vyrazil k ní.

Příliš pozdě jsem si uvědomil, že Esmé ráno vlastně voskovala podlahu.

Zrada!

Tohle už jsem neměl šanci ubrzdit. V plný rychlosti jsem prolítnul doktorce mezi nohama a skončil čumákem zarytým v záhonu petúnií.

Ups!

Lepší entrée jsem si vážně přát nemohl. Srovnal jsem si všechny čtyři tlapky, oklepal si hlínu z hlavy a ladným krokem jsem se vracel do domu. Snažil jsem se dělat jako by nic, ale to už se cukající koutky všech přítomných proměnily v ohlušující výbuch smíchu.

Carlisle jak jinak než klidně pronesl.

„Představuji vám Uglyho v celé své kráse.“

Jedinej, kdo se nesmál ani nic neřekl, byla moje Katie.

Kouknul jsem na ní nahoru, byla stále ještě u své paničky a klepala se jako sulc.

Co se děje, miláčku?

Já se bojíííím.

A čeho?

Já nevííííím.

Neboj, takhle rodina je tisíckrát lepší než lecjaké člověčí. Tady se ti nic nestane. Slibuju na svou kočičí čest.

Fakt? Optala se.

Jo, jasně.

Konečně seskočila za mnou a dala mi čumáčkovou.

To je moje holka, zavrněl jsem a otřel jsem se jí o bok. Odešel jsem ji ukázat všechny svoje hračky.

***

Po tom kocourově uvítání jsme doktorku pozvali dovnitř a usadili se v obýváku. Esmé ji nabídla čaj.

„Já bych si taky dal,“ ozval se Jacob.

Nakonec tedy Esmé přinesla plnou konvici čaje a k tomu navrch ještě bábovku. Ani ji nestihla pomalu rozkrájet a Jake už měl čtvrtku v sobě.

„No tak, Jacobe, nemůžeš se jednou krotit a nechat první paní doktorce,“ kárala ho Esmé.

„Prosím, říkejte mi Mary,“ ozvala se a podala jí ruku. Esmé ji s radostí přijala, ale ještě předtím si tu svou nenápadně ohřála o konvici.

„No, necháme ty dva zamilované si chvíli hrát a zatím mi můžete něco vyprávět o Uglym,“ začala.

To bylo něco pro Carlislea. Okamžitě zabředli do odborného hovoru, který očividně ostatní moc nebavil. Emmett, Rose i Alice jim statečně skákali do řeči a vytahovali různé zábavné historky. A všichni víme, že jich s Uglym máme nepočítaně.

Za chvíli už byla v obýváku veselá nálada a Jasper se ani tentokrát nemusel moc snažit.

Doktorka Stoneová se zajímala o to, jak je Ugly starý, jak jsme ho našli, ale také o jeho zdravotní stav.

Z ničeho nic se zeptala na dost ožehavé téma.

„A je Ugly vykastrovaný?“

Ozvalo se patero polknutí a Emmett se podvědomě chytil za rozktok.

„To, to, to bysme mu nikdy nemohli udělat,“ koktal.

„Vždyť je to chlap jako my.“

Tentokrát jsem s ním musel souhlasit i já. Ta představa byla děsná. A ženské se vedle uculovali.

Ale doktorka Stoneová se tvářila vážně.

„Ještě, že mě napadlo se zeptat, protože moje Katie taky není kastrovaná a to bychom brzy mohli mít doma pěknou nadílku. A pod zámek jí dávat nebudu. Tak já alespoň vyzkouším tu novou antikoncepci pro zvířata.“

Díky tomuhle rozhovoru jsem na chvíli přestal dávat pozor na dění okolo sebe. V tom mi docvaklo, co to ten kocour vykládá.

„Ugly,“ okřiknul jsem ho.

***

Ukazoval jsem Katie všechny moje pelíšky a hračky. Chvilku si s nima hrála, ale nakonec jsme se oba k mé radosti uvelebili v jedné z houpaček. Šťastně se mi stulila mezi tlapkama a povídá.

Proč mi tvoje rodina přijde tak zvláštní?

No víš, oni to nejsou totiž úplně normální lidi. Odpověděl jsem.

Jak nejsou? Zajíkla se.

Hele, než ti to začnu vysvětlovat, tak se na mě podívej, jo? Jsem živej a zdravej, dobře mě krmí a hraček mám, kolik chci. Nikdy jsem lepší rodinu nepoznal.

Koukni se kolem sebe. Musíš vidět, že je to pravda.

Mňoukla na souhlas.

Oni jsou upíři. Ale neloví lidí, víš. Papaj jenom zvířátka.

Zase se začala klepat.

Neboj jenom ty velký, ty co běhaj v lese. Z takovejch malejch, jako jsme my dva, by se moc nenajedli. Vlastně v lese neloví ještě vlkodlaky. To je Jacob, ten se pro změnu mění ve vlka. Je to perfektní. Doufám, že ti to někdy ukážem.

Páni. A ty se jich nebojíš?

Ne, jsou nejlepší a ty si moje kočka a taky se jich nemusíš bát. Budou tě mít stejně rádi jako mě.

Mám tě ráda Ugly, i když bydlíš s upírama.

Já tebe taky, ty moje ťapinko.

Nebyl by to Edward, kdyby nepřekazil každou pěknou chvilku.

„Ugly,“ zařval.

Chtě nechtě jsem se musel zvednout a sejít dolů. Posadil jsem se na poslední schod a čekal jsem, co z něj vypadne. Katie si přišla sednout vedle mě. Moje srdíčko zaplesalo radostí.

Došel ke mně a zasyčel, tak abych to slyšel jenom já. A ostatní upíři samozřejmě.

„Tohle si vyřídíme později,“ zasyčel.

Jako by to doktorka pochopila jako signál k odchodu a začala se zvedat.

„Děkuji za milé pohoštění a vyprávění o Uglym. Myslím, že si Katie nemohla vybrat nikoho lepšího. Alespoň to není žádnej morous nebo pecivál.“

Vzala si Katie a slušně jsme se rozloučili. Slíbili jsme jí, že brzy vezmeme Uglyho na kontrolu.

Sotva se za ní zavřely dveře, Edward se na mě otočil a spustil.

„Co si myslíš, že si jako právě udělal?“ uhodil na mě.

Co jako?

„Právě si jí vyklopil naše tajemství jako by se nechumelilo. Víš, že se to o nás nikdo nesmí dozvědět. Nevykládáme to nikomu na potkání. Jestli to někomu řekne, budeme mít vážný problémy.“

Seděl jsem tam jako puk a uvažoval, jestli jsem blázen já nebo on. Nakonec to za mě naštěstí vyřešil Carlisle.

„Edwarde,“ ozval se.

„Uvědomuješ si, že mluvíš s kočkou a o kočce?“ zeptal se ho.

Edward se chytil za hlavu a zdrhnul někam do lesa.

Konečně se ostatní nesmáli taky jenom mně.


Povídky od Linfe

Povídky od Sfingy

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Kristiana

22)  Kristiana (22.06.2011 21:34)

Edward mě svým poučováním uglyho dostal. „Uvědomuješ si, že mluvíš s kočkou a o kočce?“ Jo, přece něco takovýho se mi honilo hlavou. Měla jsem pocit, že zapomněl na maličkost, že Ugly je "jen" kocour.
Zdá se, že s tchýní bude vycházet dobře.
Krásná kapitolka.

21)  Ace (05.05.2011 14:53)

Jediný co tchýni opravdu zajímalo bylo riziko vnoučat... :-D ach ty maminky...

kytka

20)  kytka (26.01.2011 16:32)

eMuska

19)  eMuska (26.11.2010 20:06)

Chudák Edward... Aaach, cítim sa mizene aj zaňho...

18)  ada853 (13.11.2010 23:02)

uzasne proste nemam slov

17)  tellenka (15.10.2010 22:19)

Už jsem měla absťák, jak se mi stýskalo po Uglym. Díky, díky, díky. Jenže bych chtěla VÍCE a DELŠÍ. No nic, snad aspoň brzy.

julie

16)  julie (15.10.2010 21:35)

Ugly!! Paráda,kočičák jeden,ten se fak vyved!

Bye

15)  Bye (15.10.2010 21:31)

Tak tentokrát se s Uglyho hláškama a komediálníma scénkama fakt roztrhl pytel!
Spoustu jich tu už je vyjmenovaných.
Já uvádím další z mnoha opomenutých: "Ne, jsou nejlepší a ty si moje kočka..." :D

sakraprace

14)  sakraprace (15.10.2010 13:12)

Paráda, jak přechc...Emmetta, uvítání doktorky a hlavně Edwardův konečný výstup

Mili

13)  Mili (15.10.2010 10:27)

Teda to byl fantastický díl a ten konec mě totálně dostal až se válím po klávesnici:)

MisaBells

12)  MisaBells (15.10.2010 09:23)

tááák nejprve miliony díků za věnování, je to čest "vlastnit" takovýhle skvost a teď k povídce. Ehm, ehm... jupíííííííííííííííííí naleštěná podlaha, kytky! Chudák Ugly, chudák Edward. Carlisle ho pěkně setřel MIluju Uglyho a miluju vás dvě Nádhera princezny!

11)  Pawi (15.10.2010 07:11)

woow tak to bylo suprácký chudák Edík asi už mu z toho hrabe

SarkaS

10)  SarkaS (15.10.2010 07:01)

Chudák Ed, ten už je z toho vážně na hlavu... Řehtala jsem se tu jako blázen... S takovou si budete moc za chvíli pořídit stádo... Zboznuju Uglyho A vys dve pisatelky taky

Amisha

9)  Amisha (15.10.2010 06:28)

heh chudák Edí, to vám tedy povím.

8)  bb (15.10.2010 05:57)

holky, holky, ty vaše hlášky mě jednou zabijou hezky jste mi zpříjemnili ráno, kdo by taky nechtěl válet se v šest hodin ráno smíchy, že? chudák Edward, za chvíli bude zralej na cvokárnu
mocinky se těším na další

7)  Judy (15.10.2010 05:47)

Ten konec teda neměl chybu! :D Hrozně se těším, co bude příště.

Michangela

6)  Michangela (14.10.2010 23:48)

5)  hellokitty (14.10.2010 23:20)

Carisle je skvelý!!!

semiska

4)  semiska (14.10.2010 22:46)

Edward už nám začíná z Uglyho blbnout Kate a Ugly jsou opravdu krásný páreček.
Holky moc krásný, jde obě dvě moc skvělý pisatelky a já se už moc těším na další díl Uglyho.

Lipi4

3)  Lipi4 (14.10.2010 22:24)

Holky moje zlatý , opět jsem se stala kobylou . .. . .. povedlo se vám něco dokonalého a unikátního :D :D :D :D :D :D :D . .. . . Ten Edwardův konec :D :D :D :D .. . .Uglyho přivítání je opravdový luxus :D :D :D :D :D :D :D :D :D .. . .. .. Emmetova reakce co se týče kastrace je přímo libózní :D :D :D :D :D :D :D ... .. .. . .. . .. . .. Už se těším na další dílek z redakce jménem Linfe&Sfinga s.r.o.
:D :D :D

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek