Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Ugly%20mal%C3%BD.jpg

Když je někde nízký plot, tak to většinou nedopadne dobře. Na uklidněnou si koucour zašel dát sprchu. Koho myslíte, že tam potkal a jak se to pak snažil vyžehlit? No po svém, takže tím pochopitelně odrovnal celej barák.

7. kapitola

V obýváku se pracovalo. Ten indián vyndával sklo z rozbitýho okna, a ostatní uklízeli střepy. Chtěl jsem to jít prozkoumat blíž, ale Nessie mě odnesla nahoru do pokoje k hračkám a zavřela dveře. Ona mě tu nechala, chápete to?

Hergot, přece se musím dostat ven, musím! Ráz, dvá, tři… teď.

Skočil jsem na kliku. Nic. Znova. Hop. Kdepak klika se ani nehnula, mně se smekly packy a ještě jsem se bouchnul. Tak to ne. Musím se z tohohle fešáckýho kriminálu dostat. Hele, já jdu na to špatně. Vždyť přece něco vážím, ne? Skočil jsem na kliku a pověsil jsem se na ní celou svou váhou. Hurá, dveře se otevřely. Jsem volný!

Potichu jsem seběhl dolů. Tam už hučel vysavač a Bella vysávala poslední zbytky skla.

Páne jo, ono se tam tudy dá projít ven!

„Nessie, táta ti říkal, abys zavřela Uglyho nahoře, tak co tu dělá?“ slyšel jsem moji krásku.

„Mamí, ale já ho opravdu zavřela,“ kňourala Nessie.

„Tak asi špatně, sám si neotevřel.“

Pche.

Bella pokračovala: „Naštěstí je to už čistý, tak ať si to tu projde.“

„Ale co když uteče tím oknem ven?“ starala se holčička.

Neboj, já se vrátím, kde bych se měl tak, jako tady.

Vykráčel jsem na zahradu. Jó, tady je to něco jinýho. Jenomže je dost zima. Tak si v rychlosti proběhnu teritorium a zpátky domů.

Hm, nic zajímavýho. Tak se ještě kouknem támhle k  tomu plotu.

Báááf.

Fuj, to jsem se lekl. Za plotem šel po chodníku chlápek s obrovskou dogou. Jakmile si mě všimla, začala dorážet.

„Prote, kočička, vem si kočičku.“ Začal se chechtat ten chlápek a pustil tu obludu z vodítka. Opřela se o nízký plot a začala spouštět hrůzu. Myslel jsem, že jsem tady v bezpečí. Šeredně jsem se splet‘. Ten hafan s klidem plot přeskočil.

Prrrsk. Mňáúúúú.

Vylítl jsem na strom, v patách s tou příšerou. Kdepak, tady je to nízko. Všiml jsem si, že jedna větev dosahuje až k okapu střechy. Odrazil jsem se a hop. Jsem na střeše. Ohlídl jsem se a a hrůzou zjistil, že moje záchranná větev se za mnou zlomila.

Prokristapána, jak se dostanu teď dolů? Teda až potom, až ten hafan vypadne. Štěkal dole jak prorvanej.

„Co se tady děje?“ uslyšel jsem ten známý hlas. Edward.

Edwarde, zažeň ho, on si začal, ne já.

Sotva si pes čuchnul k Edwardovi, stáhl ocas a vracel se k pánovi. Přes plot.

„Můžete mi říct, co dělal váš pes na našem pozemku?“ zeptal se toho chlápka.

„Máš tam toulavou kočku, tak jí chtěl zahnat,“ zněla rozpačitá odpověď.

„Ta kočka je mý ženy a tvůj pes byl u nás, tak si dej odchod a být tebou, tak bych chodil jinudy, drsňáku.“

„Aby ses nezbláznil cucáku,“ odsekl mu ten blbec s čoklem.

Z výšky jsem neviděl, co mu Edward udělal, ale jistý je, že ten chlápek stáhl ocas mezi nohy, jako jeho pes a vycouval.

„Ugly, pojď sem, no dolů.“

Bojím.

Edward roztáhl náruč.

„Skákej, ty trdlo.“

Hup.

Byl jsem v jeho náruči. V bezpečí.

„Koukej, kocoure, já chápu, že ses chtěl zachránit před tím psem, ale víš, že ses mohl zabít?“

Neboj, my kočky máme přece devět životů.

„Odkdy kočky věří na pohádky, hazardére.“

Od tý doby, co žijou s upíry.

Edward mě odnesl domů a předal Belle. V kostce jí řekl, co se venku dělo.

„Pořádně si toho svého krasavce hlídej, lásko. Sice ho moc nemusím, ale je to člen rodiny, stejně jako Jacob.“

„Víš, co by mě zajímalo? Jak to, že se ten pes nebál se vejít. Vždyť se nám všechno živý, kromě Uglyho, vyhýbá.“ Divila se Bella a drbala mě pod bradou.

„Tomu chlapovi jsem viděl v myšlenkách, že ten jeho pes je pěkně rozmazlená potvora. Navenek spouští sice hrůzu, ale ve skutečnosti si doma žije jako v bavlnce. Ztratil pud sebezáchovy, lásko. Zato náš Ugly se vyznamenal. Pokusil se zahrát si na parašutistu, jenže si zapomněl padák.“

Bella vyprskla smíchy.

Nesměj se mi, jo? Cos vůbec tomu chlápkovi řekl, že tak rychle vycouval?

„Spíš, co jsem na něj udělal, chlupáči.“

Edward se zatvářil jako příšera. Nedokážu to popsat, ale lekl jsem se děsně. Srdce mi začalo bušit tak nahlas, že to znělo jako rány na buben.

„Nestraš ho,“ pokárala svýho muže Bella a začala mě hladit. Začal jsem příst.

„Tak už to neseme,“ zahlaholil Emmett od dveří a společně s Blonďákem a Indiánem táhli dovnitř velký sklo.

„Musíme si to zasadit sami, sklenář má čas až za týden a to bysme nestihli před tím, než se vrátí Esmé.“

To je ta Esmé taková fúrie, že se jí bojí tenhle svalovec? Co když mě vyhodí?

„Dokud tě nevyhodí má žena, máš tu domov, ty strašpytle.“ Odpověděl mi Edward a já se urazil. Kdo je tu strašpytel, co?

Později.

Okno bylo zasazené, Nessie v postýlce, já do sebe nabouchal baštu, kterou mi dal Edward, abych se prej líp vzpamatoval. V obýváku seděl Emmett s Blonďákem a koukali na nějakej sport.

Kde je moje kráska?

Vydal jsem se nahoru. Všechny dveře zavřený. Tak zkusíme zopakovat pokus z odpoledne. Vybral jsem si první dveře.

Hop.

ÁÁÁÁ

No nazdar. To nebyl pokoj. To byla koupelna a v ní sprcha. A pod sprchou Rose s balónky. A ty balónky neměla zakrytý.

Statečně jsem zdrhl na konec chodby. Z pokojíčku od Nessie vylítl Indián a letěl se podívat, co se děje.

„Nečum, čokle.“ Ječela Rose.

To už se nahoru hnal Emmett.

„Okamžitě vypadni a přestaň zírat na mou ženu, Jaku, nebo si to vyřídíme ručně.“ Svalovec bafl Indiána za loket a táhl ho dál.

„Počkej, Emmette, on za to nemůže.“ vykoukla ven Rose, zabalená do ručníku.

„Ty dveře otevřel Ugly.“

Práskačko, a to jsem tě miloval.

Večer, když mě na chvíli pustili ven, jsem zjistil, že se sice všechno živý upírům vyhýbá, ale jedna myš je buďto blbá, nebo sebevrah. Chytl jsem ji hned u domu. Já se taky dál radši nepouštěl. Prima. Mám dárek. Nejdřív jsem jí chtěl dát krásce, ale pak mě napadlo, že bych si to mohl vyžehlit u Rose.

Už jsem si zapamatoval, který pokoj je její a toho svalovce. Vplížil se dovnitř a dárek jí tam nechal a pěkně uloženej. Potom jsem se odplížil do pokoje k Nessii, vyskočil k ní a stočil se do klubíčka v nohou postýlky.

Ještě později v noci.

„Já toho kocoura přetrhnu, a ne že mu budu kupovat hračky.“ Slyšel jsem ječení Rose.

Že by už našla můj dárek? Ale proč tak vyvádí? Nelíbí se jí snad?

„Ten zmetek mi dal myš do lodičky od Blahnika a na ní šlápla.“

Slyšel jsem hromadný řehot.

Však on se jí ten dárek zalíbí.

Zívl jsem a spokojeně usnul.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Kristiana

31)  Kristiana (20.05.2011 19:37)

Rose a její balónky
Myš v lodičce
Však on se jí ten dárek zalíbí
Bezvadná kapitolka.

30)  Ace (05.05.2011 12:35)

Práskačko a to jsem Tě miloval...

kytka

29)  kytka (26.01.2011 13:07)

Rose s balonkama nemá chybu. Jste čarodějky, skvěle se bavím. :D

eMuska

28)  eMuska (26.11.2010 18:32)

Fuuuj! Roztoto myš v lodičke! Tak to je teda niečo! Taká stroy sa nenájde len tak, kde tu... Som rada, že som vás našla, hoc trošku neskôr, ale predsa!

27)  ada853 (13.11.2010 21:42)

julie

26)  julie (08.10.2010 12:28)

Jééé, moje krevní skupina. mám perského kocoura, je to strašný mazel,ale myšičky se chytat naučil rychle... ale co by říkal na upíry.. nevím V počítači mu nevadí, klidně se rozvalí přes klávesnici a já mám smůlu.
Ale kliky zatím nezvládá
Moc hezky se ta povídečka čte, a že i kocourovi Edward může číst myšlenky je bezva, akorát..co na to říká Jacob, že je tak nějak strkají do jednoho pytle? A jeho výraz když si myslí "Práskačko, a to jsem tě miloval" si dovedu představit úplně přesně.

SarkaS

25)  SarkaS (08.10.2010 12:08)

Jo tak to mu trochu nevyslo a takovy pekny darecek to byl...

Bye

24)  Bye (16.08.2010 09:00)

Ááá, lechtivá scéna s Rose!
A hele, Jake vylítnul z pokoje Nessie, jo? Doufám, že si hráli
Dárek pro Rose na udobřenou

23)  hellokitty (15.08.2010 01:12)

Karolka

22)  Karolka (14.08.2010 23:51)

Práskačko, a to jsem tě miloval.
Ugly je nepochopený génius!
Díky holky!

Popoles

21)  Popoles (14.08.2010 22:52)

Uáááááááá
Dárek... v lodičce áááááá
Náš haf jednou obdaroval bráchu kostí. Umístil mu ji do postele a pečlivě zasunul pod polštář...

20)  Jana (14.08.2010 22:52)

To je geniální povídka!!! jsem kočkomilka , dlouholetá a nadšená a teď si konečně užívám skvelšj příběh proloženej kočíčíma historkama:-))) jupííí. díky moc.

Liri2

19)  Liri2 (14.08.2010 20:18)

jááááhahahahahahahahaha:D :D :D :D

sfinga

18)  sfinga (14.08.2010 18:48)

Lin, jestli mě příště budeš takhle vychvalovat, tak zpychnu a Ugly bude pěkně nafoukanej.
Těším se na další kapitolku s tvých zlatých paciček.

Kamikadze

17)  Kamikadze (14.08.2010 16:43)

A pod sprchou Rose s balónky. A ty balónky neměla zakrytý.

Amisha

16)  Amisha (14.08.2010 15:48)

Mili

15)  Mili (14.08.2010 15:40)

já tu kočku miluju, bylo to úžasné

Michangela

14)  Michangela (14.08.2010 15:34)

13)   (14.08.2010 15:09)


Práskačko Teda super. Ugly Strašpytlík a Eddie záchranca, ktorý sa tvári ako príšera.
No taký pekný darček.. a Rose sa nepáačil??? Nechápem ako je to možné?!?! xD
Krásne. Má to naozaj pohodovú atmosféru.

GO UGLY GO!

semiska

12)  semiska (14.08.2010 14:25)

Teda holky, opět jste mě dostaly ještěže jsem kultivovaný člověk, jinak bych vypadala jako tenhle smajlík ;) Tuhle povídku naprosto žeru a už se moc těším na další. Nemůžu se dočkat dalších záchvatů smíchu:D :D :D :D

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek