Sekce

Galerie

/gallery/RenesmeeCullenrenesmeecarliecullen3827067200291hbhggf.jpg

Jednorázový príbeh, ktorý je rozdelený na dve časti. Príbeh lásky o Jacobovi a Nessie. Nessie si uvedomí, že k Jacobovi cíti niečo viac. Takisto aj Jacob už trochu začína byť čudný. Nessie netuší, čo sa s ňou deje. Ale láska urobí s človekom veľké divy. Nessie bude zúfalá a poradí je... Ako sa to vyvinie? Aká bude návšteva? Ak sa páčilo, prosím, zanechajte komentár.

Prajem príjemné čítanie. Vaša Nessie.

1. časť

Nessie:

Zobudila som sa na príšerný hluk a nejaké hlasy. Niekto u nás určite je, pretože väčšinou je tu v noci ticho. Iba sem – tam, keď mi Jacob zaklope na okno o dvanástej hodine, Edward vrčí, ale to je u nás na dennom poriadku, pretože on má Jacoba rád. Určite, pretože ak by ho nemal rád, tak sa k nemu správa inak, no to ma teraz vôbec nezaujíma. Musím zistiť, kto je dole a prečo je tu taký hluk.

Vstala som z postele, odkryla som sa a zamierila si to k šatni. Vzala som si modré džínsy a ružové tričko. Vlasy mám veľmi kučeravé a dlhé po pás, takže nemá zmysel ich teraz žehliť. Aj tak som zvedavá, kto je dole.

„Nessie, máme návštevu,“ ozvalo sa z dola. Od Edwarda, samozrejme. Určite vedel, že som hore, veď počuje moje myšlienky. Zamierila som ku schodom a čo najrýchlejšie ich zbehla.

V obývačke sedel upír alebo skôr poloupír. Myslím, že je to ten, ktorý ma zachránil pred Volturiovcami. Super, ako sa to volal? Aha, Nahuel. Je to Nahuel. Aj podľa pachu a aj podľa výzoru.

„Áno, Nessie. Uhádla si to správne. Nahuelove sestry a teta odišli cestovať, no Nahuel ísť nechcel, takže s nami bude bývať. Je to niečo, ako výmenný pobyt. Do školy zatiaľ chodiť nemusí, ale bude sa učiť nášmu životu,“ vysvetľoval Edward.

A to mu iba tak dôverujeme? Edward si buchol do čela, čo malo byť znamenie, že vie, čo robí, pretože  číta myšlienky. No aspoň to nepovedal nahlas, ale pochopil. Niekedy to má výhody, no inokedy to má veľké nevýhody.

„Zdravím, kráska,“ povedal Nahuel a ja som, samozrejme, očervenela ako paradajka. Ten má teda spôsoby, no aspoňže je milý. Keď človek vyrastá z vlkmi...

„Ahoj. Tak o čom sa tu bavíte?“ opýtala som sa. „O štvrtej ráno,“ dodala som, keď som sa prizrela na hodinky, ktoré visia na stene.

„Akurát sme riešili izbu a také tie veci. Je mi ľúto, že sme ťa zobudili, no môžeš si ísť ľahnúť,“ povedal Edward.

„Aj tak by som už nezaspala.“

„Ako chceš,“ pokrčil plecami a ďalej to už neriešil.

„Idem do La Push. Za Jacobom. On je tu vždy skôr, ako vstanem, tak ho prekvapím.“

„Ahoj.“

Ani som sa na nich nepozrela, ale rovno som utekala ku dverám. Zbehla som dolu schodmi a namierila si to cez les do La Push. Utekala som, čo najrýchlejšie. Rýchlosť som, našťastie, zdedila po Edwardovi, s ktorým si dosť často dávam preteky. No, samozrejme, upír porazí takého poloupíra. Neskôr budem musieť popremýšľať nad tým, ako nájsť reč s Nahuelom. No ten ma teraz vôbec, ale vôbec nezaujíma. Nech si je na tom pobyte. Možno je to fajn kamarát, no zatiaľ som s ním prehodila iba pár slov. Neskôr sa s ním dám do reči.

Keď som dobehla do La Push, zamierila som z lesa napravo, ku Jacobovmu domu. Okolie La Push poznám naspamäť, pretože tu chodím každý deň. Už som stála pred ich domom a skontrolovala čas na hodinkách. Je štyri aj desať minút.

Prišla som bližšie k domu, tak potichu, ako som len vedela. Jacob mal izbu hneď vedľa obývačky. Z druhej strany mal izbu Billy. A na južnej strane domu je kúpeľňa a oproti kuchyňa. Tento dom poznám naspamäť.

Jacob je môj najlepší kamarát. No v poslednej dobe je viac, ako iba kamarát. Ale iba pre mňa. Teda už mi začína vadiť, keď chodí bez trička. Napríklad, na Sethovi, mi to vôbec nevadí. Preto si myslím, že je v tom niečo viac, ale nie som si istá. Je to také čudné, no ja viem, že ako kamaráta ho neberiem. To som si uvedomila raz v noci. A on ku mne cíti iba kamarátstvo. Vždy, keď sa ma omylom dotkne, tak sa zakokce a ruku stiahne preč. Veľmi mi to začína vadiť. Ja som si uvedomila, že ho mám rada viac, pretože čím som bola staršia, tým viac som ho vnímala ináč. Čudovala som sa, ale čo s tým urobím? Nikto nemôže za to do koho sa zamiluje. A ja som sa asi zamilovala do neho.

Práve teraz mi došlo, že asi by som o tom mala popremýšľať. Skôr, než spravím niečo unáhlené alebo zlé. Prešla som ku schodom, ktoré viedli do domu a sadla si na ne. Billy a Jacob ešte spia, takže dúfam, že ma tu nenájdu. Potrebujem premýšľať.

Neviem, čo si mám o tom myslieť. V poslednej dobe naňho myslím ináč. Už to nie je môj brat alebo najlepší kamarát. Porovnám si ho so Sethom. Keď je Seth bez trička, absolútne mi to nevadí. Ale keď je bez trička Jacob, šaliem z toho. Ak je Seth iba päť centimetrov odo mňa, čo sa nedeje často, tak mi to nevadí vôbec, viem si ho predstaviť iba za úlohu najlepšieho kamaráta. Ale keď je Jacob päť centimetrov odo mňa, tak som úplne mimo. Srdce sa mi samo od seba začne trepotať ako vtáčik. Moja tvár je celá červená a... Nie! Takto o ňom nesmiem premýšľať! Je to môj najlepší kamarát, ale keď ja! To sa nedá, pretože... Toto nikdy nevyriešim. On ma proste nemá rád. On ma berie za svoju kamarátku a ja ho beriem za... Dala som si hlavu do dlaní. Nechcem sa o tom s nikým rozprávať, pretože vôbec netuším, čo sa so mnou, do pekla, deje!

„Prečo nejdeš dnu, ak sa môžem opýtať?“ opýtal sa Billy, až som podskočila. Položil mi ruku na plece. Už sedel vo vozíku a bol oblečený. Nie je to čudné? Nemal by počkať na Rachel, Jacoba alebo hoci aj mňa? Chytila som ho za ruku a otočila sa smerom k nemu. On bol ku mne vždy dobrý. Takto spolu vychádzame od malička.

„Nechcela som ťa zobudiť,“ vysvetlila som. „Kde je Jacob?“

„Jacob spí. Ja som hore už veľmi dlho a práve som sa pozrel cez okno, keď som uvidel teba, ako máš hlavu v dlaniach a nad niečím veľmi premýšľaš.“

„Ach, no vieš...“ vykrúcala som sa.

„Vieš, že mi môžeš povedať všetko?“ ozval sa svojím hrubým a autoritatívnym hlasom, ktorý sa k nemu náramne hodí.

„Áno, ale toto nepochopil ani Edward, ktorý mi vidí do hlavy.“ Zamračila som sa. Billy by to nepochopil vôbec.

„Ale tvoj otec na to ešte nemá vek,“ zasmial sa. Pridala som sa. To je pravda. Mať sedemnásťročného otca nie je žiadna sranda. Občas je horší ako ja.

„Budem hádať. Ide o teba a o Jacoba, že?“

„Ty si jasnovidec.“ Vybuchol do smiechu. Až som sa zľakla, ten teda vie.

„Vieš, Jacob má ten istý problém,“ povedal a mne spadla sánka. Ako môže Billy vedieť, aký mám problém? Aký problém má so mnou Jacob? Pozrela som do očí jeho otca. Toto mi musí vysvetliť. Keď si všimol, ako sa tvárim, rozosmial sa.

„Aký problém má Jacob?“ opýtala som sa.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

4)  bella (29.07.2011 13:55)

pokračovanie!!!!!!!!!!
pekne prosím!

Nessie

3)  Nessie (04.06.2011 14:04)

No, pokračovanie bude neboj. Len teraz sa mi nič nechce. Ďakujem za komentár.

2)  Niny299 (04.06.2011 13:57)

Bolo to úžastne...prvi krat som sa do niecoho takehoto zacitala a nic naokolo som nevnimala...musim ta pochvalit...len keby je dalsie pokracovanie bolo by to uzastne

Ree

1)  Ree (16.05.2011 18:18)

Bylo by fajn, kdyby sis našla perex obrázek. Čtenářům se bude tvoje povídka lépe hledat. ;)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek