Sekce

Galerie

/gallery/jabko.jpg

Menšia drabblová obmena ságy. Na rozohriatie pri písaní... prípadne čítaní... a komentovaní... :)

Na jeho príkaz, nasledujúci dokonale zvodným pohľadom spod mihalníc, som na vidličku napichla kúsok hríbového ravioli, a strčila si ho do úst.

„Takže,“ začala som, keď som poslušne sústo prehltla, „ty... čítaš myšlienky?“ Nahlas to znelo ešte absurdnejšie ako v mojej hlave.

„Hm,“ na chvíľu sa zamyslel a skenoval ma pohľadom. „Povedzme, že... že môžem prečítať každú jednu myšlienku v okruhu niekoľkých kilometrov.“ Zabehlo mi. On sa mi okamžite ponáhľal na pomoc a jemne ma pobúchal po chrbte. Potom sa sklonil k môjmu uchu a šepol: „Samozrejme, okrem tvojej.“ Moje telo sa zachvelo.

„Som pokazená,“ zamumlala som spokojne popod nos.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

kajka

5)  kajka (26.04.2012 13:25)

eMusko, krásný drabblík, taková malá vábnička na tuhle filmovou scénu. Patří mezi mé nejoblíbenější. Děkuju.

Alda

4)  Alda (15.03.2011 20:18)

Pěkné a pohodové ! Děkuju !!!

Janeba

3)  Janeba (04.02.2011 14:40)

Přiznávám, miluji Stmívání!! Stále a ještě! eMusko, bylo to skvělé! Děkuji!!

2)   (04.02.2011 10:44)

:D Moc pěkná, pro mě docela pohodová povídka. Asi proto, že vím jak to skončí.

julie

1)  julie (04.02.2011 09:56)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek