Sekce

Galerie

/gallery/th_BD_B_feathers-ed.jpg

Ten soundtrack BD mě nějak rozněžnil... :) Takže tohle je kratinká povídka o ránu po Bellině první noci na ostrově Esmé. Edwardovo sebemrskačství šlo stranou, jenom prostě pohoda, jak si to představuju já. „Přístupnost“ neumím moc odhadnout, ale raději 18+

Sněží?

Zamžourala jsem a zamrkala, abych své ospalé oči zaměřila na výjev před sebou.

Vycházející slunce krájelo svými paprsky prostor místnosti na proužky, některé široké a jiné zas tenoučké. Sníh v těch zářících pruzích poletoval...

Trochu jsem se nad tím výjevem zamračila – jak to, že je všude bílo?

Převalila jsem se z boku na záda, složila ruce za hlavu a pozorovala létající peříčka všude kolem. Pootevřeným oknem sem vál lehký vánek a bylo cítit moře. Vánek rozfoukával heboučké bílé obláčky po podlaze, až se honily v drobných vírech.

„Jak je ti?“ ozval se tichý a sametový hlas vedle mě. Usmála jsem se a zkoumala své pocity.

Otočila jsem hlavu směrem, odkud se na mě díval můj muž. Pomalu jsem se přesunula k němu, abych se přitulila. Lehla jsem si mu na rameno a on mě jednou rukou objal.

Jak vyjádřit takový obrovský klid, který jsem cítila? Ten úžasný mír a spokojenost? Tahle chvíle byla prostě tak dokonalá! Jsme spolu na překrásném ostrově. Sami. On tu byl pro mě a já zas pro něj, nikdo se nás nechystal zabít, nikdo nás nerušil…  Povzdechla jsem si. Zavrtal se mi nosem do vlasů a políbil mě na temeno.

„Myslím, že to neumím popsat slovy, Edwarde. Prostě nádherně. Nádherně,“ zašeptala jsem.

„Jen mi něco prozraď.“ Zaklonila jsem hlavu, abych mu viděla do očí. „Proč je tu všude to peří?“

Pozoroval mě tmavnoucíma očima a pak se tajemně usmál.

„Nemohl jsem jinak. Úplně jsi mě dostala… A to, co jsi ve mně rozvířila, odnesl ten polštář,“ odmlčel se, pootevřel ústa a jeho temné oči se zahleděly na mé rty. Cítila jsem, jak mě polévá horko.

„A ještě čtyři další… A taky čelo postele…“ Vyjmenovával šeptem škody a přitáhl si mě k sobě, až jsem ležela na něm. Položila jsem dlaně na jeho hruď a opřela si o ně bradu. Ležel na jedné ruce a druhou mě zlehka hladil po zádech, hlavu skloněnou a nespouštěl ze mě oči. Zvedala jsem se a klesala souběžně s jeho dechem a místo, aby mě to uklidňovalo, probudilo to ve mně novou vlnu touhy.

Olízla jsem si zlehka rty a dívala se mu do očí, zatímco jsem pomalu nakláněla hlavu, až jsem se dotkla nosem jeho krku. Přejela jsem špičkou nosu po jeho pokožce a vdechovala tu jeho nádhernou vůni. Neodolala jsem a políbila ho na krk. Pak trošku výš… A ještě kousek, abych mohla mezi zuby stisknout jeho ušní lalůček.

„Bello?“ zavrčel tiše.

„Hm?“ nenechala jsem se vyrušovat a pokračovala v ochutnávání jeho ouška.

„Myslel jsem… Jestli třeba nechceš… Projít  se? Nebo snídani… Zatraceně…“ procedil skrz zuby, když jsem se klínem otřela o ten jeho a cítila odezvu.

„Vím docela jistě, co chci,“ pošeptala jsem mu do ucha a znovu jsem jemně zavrtěla boky.

Jeho ruka pak z mých zad klouzala až na zadeček a zatlačila na něj, aby mě přiměla zopakovat, co jsem právě udělala. Spokojeně jsem vydechla. Edward ztěžka polkl a překulil se na mě, abychom pokračovali v tom, co jsme začali včera v noci.

A za chvíli už nesněžilo, ale chumelilo.

 

 

 



 

 

 

 

 

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

miamam

28)  miamam (16.11.2011 17:35)

Tralala: Díky Ale já fakt s tou přístupností nemám zkušenost a nedokážu to odhadnout, tak se radši nechám poučit :-P Nikdy jsem nevyhledávala povídky vyloženě s 18+, takže když jsem na nějakou narazila, ani jsem nevnímala omezení (proč taky, už mi není dvanáct ), tož to neumím rozeznat...

semiska

27)  semiska (15.11.2011 22:06)

Nádhera. Naprosto dokonalé.

Dennniii

26)  Dennniii (15.11.2011 21:18)

Páni tak to bylo něco ...teda teď si mně navnadila tak moc, že se asi zblázním do čtvrtečního poledne.

Hlavně dýchat... parádní romantika , Edward se konečně zachoval tak jak se měl zachovat i v knížce. To jeho sebemrskačství mě tam fakt štve.

Nesněžilo ale chumelilo... jen jestli má ještě nějaký polštáře k dispozici

Prostě dokonalost sama

Paja

25)  Paja (15.11.2011 14:49)

jedním slovem nádhera

Bosorka

24)  Bosorka (14.11.2011 21:17)

...Paula.... ;)

Twilly

23)  Twilly (14.11.2011 21:14)

miamam, jak sis možná všimla, E+B se vyhýbám a má to svůj důvod. Už toho o nich byly popsané mraky písmenek. A o moc se má verze nelišila, jenom - ehm... byl by to songfic (jaké u mne překvapení, že? )... ale i když to mám v hlavě už dobrý půl rok, tak nějak to prostě.. no nešlo... takže.. asi mi to není zhůry dáno :p. Ale tobě se to moc povedlo.. a neboj, já si najdu zase nějakého Carlouše, Jacoba, nebo Jaspera... nu, inu co se mnou

Tralala

22)  Tralala (14.11.2011 19:32)

Jednu vec nechapu... proc to ma 18 plus? Dyt vic nemravne je kdyz ve skole jim pribinacka. Dyt to bylo tak jak rikala twilly, lehounke a neznounke. Moc povedene.

S pozdravem tva Tralala.:)
PS: tohle doporucuju:)

miamam

21)  miamam (14.11.2011 19:05)

Šmankote, Twilly, nikdy neříkej nikdy (kor ty )... Tohle se dá napsat tolika způsoby, že ten tvůj určitě nebude zavrženíhodný
Astrid: MUHEHE
ju a Hanetko (jaktože jsem tvůj koment přehlídla? ): určitě budou mít v zásobě spoustu polštářů, jinak si neumím představit, že by byla Bella přeměněná až po porodu...

20)  Edmonka (14.11.2011 17:31)

Omlouvám se za svou chabou výřečnost, ale bylo to naprosto božský!!!!!!!!! A ta poslední věta mě tak dostala, že jsem se o hodině chemie rozbrečela jako malý dítě. Alespoň mám ponaučení - nečíst si ve škole.

Twilly

19)  Twilly (14.11.2011 16:32)

Nádhera... něžnoučké a slazené jen tak přiměřeně ... jen škoda, že já se nedokážu rozhoupat. Mám totiž v talónu stejné téma, ale ... to víš, TEĎ po tobě, to zase nepůjde... takže možná nikdy. Koneckonců, tohle bylo tak nádherné a tak moc mi to pohladilo dušičku, že vlastně není ani za čím smutnit. Ještě jednou

lumik

18)  lumik (14.11.2011 15:08)

Úžasně jemné. Řekla bych až měkoučké ;) Jedna z dokonalých chvilek ( jo já bych to vlastně taky ještě neměla číst, pozdě )

Astrid

17)  Astrid (14.11.2011 10:27)

Dychtivo očakávané chumelenie sa zmení na blizard, omg ja sa teším.
Moc pekne napsané;)

THe

16)  THe (14.11.2011 08:48)

I když bych to vlastně neměla číst (je mi 13), tak jsem neodolala. Bylo to úžasné, plné lásky a citů... Báječné.

miamam

15)  miamam (14.11.2011 07:57)

Jej, děkuju za hrozně milé komenty

14)  Aalex (14.11.2011 07:23)

Nádhera, romantika. Takhle to mělo být - přesně, jak jsi napsala - žádné sebemrskačství, ale dokonalé ráno po krásné noci. Reagují jako normální novomanželé. Super.

SarkaS

13)  SarkaS (13.11.2011 23:40)

Tak a teď musí rozkousat peřinu, protože polštáře došly... Sladké a vtipné

12)  kyschu (13.11.2011 23:20)

...rozkošné...
ale 18+ ?
...ale líbilo se mi to...

Kamci

11)  Kamci (13.11.2011 23:17)

krásný, sladký a hrozně milý večerníček:) :)

gucci

10)  gucci (13.11.2011 23:15)

vrrrr.... ...moc pěkné...

kytka

9)  kytka (13.11.2011 22:41)

Moc milé a pěkné.

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek