Sekce

Galerie

/gallery/drCarlisleCullen.jpg

Ďalšie drabble. Ako sa cítil Carlisle, keď sa vrátil domov po Bellinom pôrode? Prežije Bella vôbec? Prosím zanechajte komentáre, alebo aspoň smailíka. Vaša Ada1987

 

Akonáhle som vstúpil do domu, zacítil som krv. Veľa krvi! Pozrel som sa na Esme. Pochopila a zostala vonku. Pach krvi sa miešal s vôňou citrusov. Tomu som nerozumel. Odkiaľ by sa tu vzala?

Vošiel som do obývačky, kde som našiel Rose, ako sa usmieva na malý batôžtek vo svojich rukách. Takže Bella už porodila. Škoda, že som nemohol byť pri tom.

Až teraz mi došlo, že tlkot srdca, ktorý počujem, pochádza od toho malého balíčka v Rosalininých rukách. Bellino srdce nebilo!

Zdesene som sa pozrel na svoju dcéru. Pochopila, čo chcem vedieť a prikývla.

Vbehol som do svojej izby, odkiaľ bolo krv cítiť najsilnejšie. Obraz, ktorý som zazrel ma bude desiť do konca existencie. Belline telo ležalo na provizórnom chirurgickom stole a bolo dotrhané na kusy! Vyzeralo, aby by ju napadlo nejaké zvera.

Začul som za sebou vzlyk. Edward sedel v kúte miestnosti a jeho oči šialene pobehovali sem a tam.

„Edward?“ Nebol som si istý, či ma vníma.

„Je mŕtva, Carlisle. Umrela kvôli mne. Zabil som ju,“ rozplakal sa a skryl si tvár do dlaní

Nemohol som urobiť nič iné, ako ho objať. Snáď len čas dokáže zahojiť takúto ranu. Čas alebo to malé stvoreniatko v Roselininom náručí.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Nora

10)  Nora (20.03.2011 14:56)

9)  Tery (16.03.2011 23:36)

Páni já nečekala takový konec :'-( / jinak krásně napsané

Alda

8)  Alda (16.03.2011 19:32)

To bylo ale smutné :'-( :'-( :'-( ! Děkuju moc !!!

7)  Aalex (16.03.2011 19:29)

Nádherné, ale tak smutné. Tohle byl hodně drastický a hodně špatný konec. Br. Jsem moc ráda, že to takhle nedopadlo, protože bych si vybrečela oči.

6)   (16.03.2011 15:28)

Ajéje, to jsem si zase přečetl něco co jsem neměl. :'-( Ne že by to nebylo dobré, to ani náhodou, ale já tak nemám rád SE...
Musí se zvážit všechny možnosti, že? A takhle to mohlo dopadnout. Kdyby ji nepřeměnil...
Klaním se.

kytka

5)  kytka (16.03.2011 15:25)

No, to je tedy síla. Hezky napsaná síla.:( :( :(

Astrid

4)  Astrid (16.03.2011 15:17)

:'-( :'-( :'-( to bolo smutné...

Twilly

3)  Twilly (16.03.2011 15:07)

No miláčik, tak toto je fakt ťažký sad end, ale máš body za odvahu a zopár za štýl - skvelé ...

eMuska

2)  eMuska (16.03.2011 13:00)

Ajéje... tak to je teda... toľká škoda! a jeho bolesť... ale krásne si to napísala, fakticky!

Janeba

1)  Janeba (16.03.2011 12:50)

Ado, on ji nestihl přeměnit? Takže Bella zemřela?
Děkuji!

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Plakát Edward