Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/D%20200%20-%20JAK%20NA%20VĚC.jpg

Double Drabble 200 slov. Ostrov Esmé a jedno neočekávané zjištění, které se opravdu těžko vysvětluje někomu, kdo má na uších sluchátka... Přeji příjemné čtení.

Nadechla jsem se a pokoušela se své zjištění říci poprvé nahlas. Bylo to tak děsivé, že jsem to doposud nedokázala. Ta slova se mi neustále zadrhávala v krku.

 

„Edwarde,“ začala jsem.

 

No, výborně. To ses dostala daleko, nadávala jsem si v duchu a zařekla se, že příště už to ze sebe vysypu. Doufejme, že najednou.

 

Nadechla jsem se, otevřela ústa, ale vzápětí je zase zaklapla.

 

Sakra! Prostě to už řekni, Bello! To přece dokážeš…

 

„Edwarde, já... Já jsem asi… těhotná.“ Tak. Řekla jsem to. Všude bylo ticho. Svět nevybuchl. Uf.

 

„Myslím, že jsem těhotná. Ne, počkej. Nic neříkej. Vím, že to podle vás není možné, ale uvažuj nad tím. Než jsme se vzali a odjeli na tenhle ostrov, bylo nemožné i to, abys se mnou měl sex. Takže co když je to možné? Tedy za předpokladu, že máš lidskou partnerku,“ vysypala jsem ze sebe všechny své teorie a úvahy.

 

„Co to tady děláš?“ ozval se Edwardův hlas za mými zády.

 

Okamžitě jsem odskočila od zrcadla, kde jsem si ještě před chvílí nacvičovala tu svou řeč.

 

Zatraceně! Slyšel mě.

 

A je to venku. Nebo ne? Zírala jsem na sluchátka v jeho dlaních.

 

„Bello?"

„Ale nic, nic," vyjekla jsem polekaně.

 

Tak znova...

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

7)  betuška (11.01.2015 19:18)

nácvik

6)  BabčaS (10.01.2015 21:00)

kikketka

5)  kikketka (10.01.2015 11:36)

SestraTwilly

4)  SestraTwilly (10.01.2015 09:04)

Dobré ;)

Kate

3)  Kate (10.01.2015 01:13)

Empress

2)  Empress (10.01.2015 00:03)

emam

1)  emam (09.01.2015 23:33)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek