Sekce

Galerie

/gallery/Tears_ode.jpg

Láska je div. Polapí vás, vtáhne a někdy i ublíží...

Tripple drabble.

Můj první drabble vůbec.

Doufám, že se bude líbit. Ode

Zhluboka jsem dýchala, abych se uklidnila.

Musel vědět, že tu stojím, že tu jsem, musel mě slyšet.

Na chvíli jsem zavřela oči a pak zaklepala. Věděla jsem, že mě nevyzve, abych šla dál, že mi nic neřekne. Od té události před pěti dny se mnou nepromluvil, ani si mě nevšímal – ignoroval mě tak dokonale, až jsem měla pocit, že jsem neviditelná.

Ten pocit byl však správný, pro něj jsem přestala existovat, žít...

Chopila jsem se kliky, otevřela dveře a vešla do pokoje.

Velká postel se zlatými peřinami a polštáři tu nebyla, jeho pokoj vypadal stejně, jako když jsem ho viděla poprvé. Stál u prosklené zdi a díval se ven. Nepohnul se, když jsem vešla.

„Edwarde,“ oslovila jsem ho tiše a udělala k němu další krok. Můj manžel na mě však zasyčel, a tak jsem radši zůstala stát.

„Jak jsi mohla?“ První věta, kterou mi po pěti dnech řekl. Jeho hlas byl plný nenávisti, zloby a nechutenství. Už ke mně nemluvil s láskou, něžností a s úctou.

„Nikdy jsem nechtěla děti, Edwarde,“ dál jsem mluvila šeptem a znovu se zhluboka nadechla.

„Ale tohle by bylo naše!“ křičel na mě a rychle se otočil, aby se mi mohl podívat do tváře. Jeho oči byly černé jako noc, nebylo to však proto, že by byl žíznivý, ale proto, že byl rozčílený a plný zloby.

Díval se mi do očí, ale neunesla jsem tu tíhu zloby, a tak jsem sklonila hlavu a nechala si vlasy padnout do tváře.

Jen jsem zavrtěla hlavou. „Promiň, Edwarde.“

Odfrkl si a pak najednou stál přede mnou.

Zvedla jsem překvapeně hlavu a koukla se mu do tváře. A pak jsem si všimla, že mi podává nějaké papíry. Vzala jsem je do rukou, abych si je mohla prohlédnout – žádost o rozvod.

„Podepiš to a vypadni! Už tě nikdy nechci vidět!“

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

HMR

8)  HMR (04.06.2011 20:13)

7)  marcela (04.06.2011 12:14)

Tak to je síla....

miamam

6)  miamam (03.06.2011 14:55)

To bylo... Uf. Překvapivé a smutné. Bylo mi z toho hrozně úzko. Fakt hodně povedený drabble

5)  ada1987 (02.06.2011 23:03)

smutné, ale pravdivé§ na edwardovom mieste by som konala rovnako.

Nika

4)  Nika (02.06.2011 17:37)

Veľmi smutné :'-( :'-( :'-(

Kristiana

3)  Kristiana (02.06.2011 17:13)

Krásně napsané. Nejsem ten typ, co by prahnul po dětech, takže Bellu chápu, jen mě mrzí Edwardova reakce.
Zaujalo mě, že si v Tvé povídce vyměnili role - bella původně byla pro dítě ochotná zemřít a Edward je chtěl zabít.
Pěkné a smutné.

eMuska

2)  eMuska (02.06.2011 16:42)

dlho som uvažovala, čo ti sem napísať... zvláštny príbeh. pekne napísaný, ale akosi ešte neviem, či sa mi páčil... budem musieť porozmýšľať. Samozrejme, mal svoje osobné kúzlo, ale takto, že by si Bella nechala vziať jej a Edwardovo dieťa, to sa mi jednak nezdá a jednak mi je to proti srsti. Ale samozrejme, chválim za skvele podaný výkon!

KalamityJane

1)  KalamityJane (02.06.2011 16:21)

:'-( smutné, ale pěkně napsané

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek