Sekce

Galerie

/gallery/cullenovi.jpg

Název hovoří za vše. Titanic nebo Matrix, co si naši upíři vyberou?

Celá rodina seděla u krbu. Láskyplně jsem objímal Bellu a tak tomu bylo i u ostatních dvojic v naší rodině. Miloval jsem tyhle rodinné chvilky. Carlisle a Esmé, Alice a Jasper, Rose a Emmett, Reneesmé a Jacob, moment… ti naštěstí hráli pexeso.

Já: „Mám nápad! Půjdeme do kina.“

Bella: „A na co?“

Emmett: „Matrix, Matrix, Matrix!!!“

Rosalie: „Na Matrix mě nikdo nedostane.“ vytrhla se z Emmettova láskyplného objetí.

Jasper: „Joo, na Matrix!“

Bella: „A co Titanic?“ mrkla na mě.

Emmett: „No to né! Takovej slaďák, to je pro ženský!“ odporoval mojí manželce.

Rosalie: „Já chci na Nádherné bytosti!“ vykřikla a její hlas přehlušil všechny ostatní.

Jacob: „To je tak trochu o tobě ne? Až na ty nádherný bytosti,“ začal se smát.

Rosalie: „Ty máš co říkat, pse! Upíři jsou na rozdíl od vás, vy chlupatý čoklové,…“

Bella: „Přestaňte! Oba! HNED!“

Jacob: „Mně nikdo nebude říkat čokl! Ty pijavice jedna nádherná.“

Bella se podívala na Alice, ale ta jen nasadila svůj obvyklý pohled já stejně vím, jak to dopadne. Když se Bella nedočkala pomoci u ní, obrátila se na Jaspera. Všichni se okamžitě zklidnili.

Edward: „Tak dobře, půjdeme na Titanic.“

Emmett: „No to snad není pravda! Zas ti to prošlo?!“ obrátil se na Bellu.

Rosalie: „Aspoň něco, i když ty Nádherný bytosti taky nejsou špatný.“

Jacob při slově nádherný naznačil zvracení.

Alice: „My s Jasperem půjdeme na večeři,“ usmála se.

Jasper: „Ale já jsem chtěl … No, tak fajn!“

Reneesmé: „Já bych chtěla za dědou, Jaku, že půjdeš taky?“

Jacob: „Jasně, že jo!“ zvolal honem, než jsem stačil něco říct.

Bella: „Tak dobře, cestou do kina, vás zavezeme k Charliemu.“

Esme: „Jen běžte, my budeme doma a uděláme si večer jen pro sebe.

Carlisle okamžitě souhlasil a objal Esmé.

Kdyby teď Esmé nepromluvila, vůbec bych si nevšiml, že tu s Carlislem ještě pořád jsou. Asi to bylo proto, že jsem musel řešit hádku mezi Jacobem a Rosalie, hlídat před nimi Nessie a uklidňovat Emmetta a Jaspera, napodobující scény z výše jmenovaného filmu (Matrix, ne Titanic), kteří si mysleli, jak bezchybně jim to jde. Až do chvíle, kdy Emmett ze svého velmi hlubokého záklonu spadl na zem a Jasper se mu začal smát, že je Matrix na houby.

Já: „Tak dost!“ zahromoval jsem. Samozřejmě jen na oko, protože jsem za ruku držel svou dceru.

Alice: „Takže Bella s Edwardem, Emmem a Rose půjdou na Titanic a já s Jazzem půjdem na večeři.“

Emmett s Jasperem už se nadechovali, ale než stačili něco říct, promluvil Carlisle.

Carlisle: „Tak si to užijte!“ řekl a unášel Esmé po schodech nahoru.

Než Bella zabouchla dveře, slyšeli jsme ještě: „Lásko, kde máš ten obleček sestřičky? Dojdu si pro plášť. Pane doktore, už raději nikam nechoďte …“ Pak se ozvala rána. Raději jsme rychle vyklidili pole.

Všichni se konečně usadili do mého Astona Martina. Já za volant, Bella vedle mě, Reneesmé, Rose a Emmett dozadu. Jacob pro radost nás všech (kromě mojí dcery) prohlásil, že se chce ještě proběhnout a že na nás počká u Charlieho. Alice natlačila Jaspera, který ještě pořád nějak nemohl pobrat, že jedeme na Titanic a ne Matrix, do svého auta.


 

Bella: „Tak se měj, zlato,“ pusinkovala Reneesmé.

Zamával jsem jí a pohrozil Jacobovi, který už čekal u domu s Charliem.

Emmett: „Matrix, Matrix, Matrix, Matrix!!!“ skandoval, aby naštval Rose. Evidentně se mu to dařilo.

Rose (její myšlenky): Ten blbec, idiot, kretén, co jsem si to vzala za zvíře?! Ten je snad ještě horší než ty chlupatý bestie z rezervace.

Rose: „Můžeš prosím tě sklapnout? Štveš mě!“

Emmett: „To já rád. A pro to mě tolik miluješ, že, ty moje nádherná bytosti!“

Rosalie se se znechucením odtáhla a dělala, že ji velice zajímá přeškrtnutá značka Forks, kolem které jsme právě projížděli.


 

Konečně jsme dojeli ke kinu. Koupil jsem lístky, vzal Bellu za ruku a rychle jsme odešli. Prodavač lístků se na Emmetta s Rosalie nedíval nijak zvlášť hezky. Vstoupili jsme dovnitř, Bella a já jsme se usadili doprostřed a Emm s Rose až někam nahoru do té nejposlednější řady. Zaslechl jsem jen slova, Matrix, sklapni, lásko, sklapni, Matrix, vrčení, znovu lásko, znovu vrčení a pak už jsem je nevnímal. Bella si opřela hlavu o moje rameno a film mohl začít. Najednou jsem ji uslyšel. Bella vystřelila z hlavy štít a pustila mě tak dovnitř. Tohle bude jeden z mých deseti top večerů s Bellou a bohužel i s Emmettem a Rosalie, kteří na sebe upozornili, nebo spíš na ně upozornil ženský hlas, který při výkřiku vyskočil o oktávu výš. Všichni vyklidili poslední řadu sedadel, nejspíš věděli proč. A jak jsem ty dva znal, všichni, co vyklidili prostor kolem nich, udělali dobře.

Miluji tě. Poslala mi Bella myšlenku. „Já tebe víc,“ zašeptal jsem jí do ucha.

Světlo konečně zhaslo a film začal.

Vnímal jsem jen Bellu, film, její myšlenky, a jak někdo v předposlední řadě rozsypal popcorn. Zatracená Rosalie s Emmettem!

Drželi jsme se s Bellou za ruku, právě mi přehrávala v hlavě myšlenku na naše první setkání.

Hlavní hrdinové byli na trupu lodi, film vrcholil. A vzadu byl na vrcholu ještě někdo jiný. Tak s těma už do kina nejdu!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

7)  Caroline (21.01.2014 22:48)

Kate

6)  Kate (06.12.2013 20:08)

Díky moc.

BlackElejah

5)  BlackElejah (06.12.2013 19:41)

Pustila jsem se do tvých jednorázovek - a evidentně jsem zvolila dobře na začátek . To jsem teda ještě nečetla . Být Rosalií, tak udělám Emmetovi .

Kate

4)  Kate (12.08.2013 20:22)

Děkuju, za ty grády! :D :) Já=Edward :D

emam

3)  emam (12.08.2013 13:37)

Teda, to má grády:D Jen na začátku jsem byla trochu zmatená z kterého pohledu je to psané, když Edwarda jmenuješ a pak píšeš "já:"

SestraTwilly

2)  SestraTwilly (17.06.2013 17:12)

"Film vrcholil.A vzadu byl na vrcholu ještě někto jiný."No tieto vety ma odrovnali.
Ináč celkom dobrá.

1)  BabčaS (17.06.2013 15:41)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek