Sekce

Galerie

http://www.stmivani.eu/gallery/The_Catwoman.jpg

Omlouvám se za krátký dílek, ale teď k povídce: Mysleli jste si, že jim to udělám tak lehké? >:D

10. Nová Isabella…

.

Leželi jsme spolu na louce a slunce se odráželo od jeho tváře. Byla jsem unešená z jeho hladké kůže a její lesklosti, jako kdyby měl na sebe dobře padnoucí kabát pošitý diamanty. On se naopak zdál okouzlený mnou. Téměř zbožně sledoval mé neonově zelené oči a usmíval se při pozorování mých takřka upířích tesáků.

Cítila jsem, jak ze mě padá moje ochranná arogantní slupka. Místo toho znovu vyplouvalo na povrch mé staré a hodné já. Já, které toužilo po princi na bílém koni a teď se tetelilo blahem, protože jsem svého prince našla; a on byl můj.

„Nebude to tvé rodině vadit?“ zeptala jsem se potichu toho anděla, který mi právě před chvíli řekl, že mě miluje.

„Nebude. Alice se nemůže dočkat nové sestry, Emmetta nerozhodí nic a rodiče budou nadšení, že už nejsem sám, že jsem tě konečně našel.“ Všimla jsem si, že dvě jména vynechal.

„Ovšem Jasper a Rosalie -“ začala jsem, ale přerušil mě.

„Jasper je jen opatrný, neví co od tebe čekat a Rosalie… je Rosalie. Nedokáže snést pomyšlení na to, že naše tajemství zná někdo zvenčí. Nesnese i jen drobné nebezpečí, které by mohlo působit naší rodině potíže. Víš, je tu Aro…“

„Aro? Hmm, myslím, že jsem o něm už slyšela od Beyi, že to je vládce upírů.“

„Ano, jistým způsobem tomu tak je. Jedním ze zákonů je, že nikdo jiný než upíři nesmí vědět o existenci našeho světa.“ Rychle se na mě usmál. „To ovšem zákon nepočítal s existencí dalších nadpřirozených bytostí. Ale co mi teď dělá starosti je to, že Aro je sběratel. On… sbírá talenty a jedinečnosti po celém světě. Bojím se, že kdyby se o tobě dozvěděl… „

„Kdyby se o mě dozvěděl, tak by si nic nezkusil. Nakopala bych mu zadek – pokud vím, moje schopnosti jsou velice účinné!“ zablýskla jsem zuby a v tu chvíli do stromu kousek od nás uhodil blesk.

„S těmi blesky už toho nech! Děsí mě, že by ses třeba netrefila,“ prosil a já nedokázala nic jiného, než mu vyhovět. Pomalu jsem se naklonila pro polibek, hluboký, dlouhý, nádherný.

.

Vypravěč

.

Chybělo sotva deset minut do začátku první hodiny. Studenti se pomalu loudali do budov, kde měli mít hodinu. Byly tu už všichni, až na dvě osoby. Většina lidí vycítila včerejší napětí mezi Swanovou a Cullenem, také málokomu uniklo, že se málem políbili. Všichni chtěli vyčkat jejich příjezdu a vidět, jak na sebe budou reagovat.

Není se tedy čemu divit, jak je překvapilo, že na parkoviště dojelo Cullenovo Volvo a jeho majitel oběhl auto, aby otevřel svému spolujezdci – nebyl to nikdo jiný, než Swanová. Polovina lidí se rázem začala utěšovat, že to přeci ještě nic neznamená, ale jejich naděje na dobytí srdce ji či jeho se rozplynuly, když si Edward Bellu přitáhl a přede všemi je políbil. Ozvalo se spoustu vzdychů, nadávek či sténání, ale nakonec studenty rozpustil až zvonek, který oznamoval začátek hodiny.

Edward si Bellu chytil okolo pasu a společně se vydali do budovy, kde měli společnou hodinu. Ovšem nikdo netušil, že je sleduje pár rudých očí.

Malá postava, schovaná pod temným pláštěm sledovala celý děj na parkovišti a měla co dělat, aby nezačala vřískat zlostí. Jak se jen opovážil, ten, Cullen!

Moc dobře věděla, s kým má tu čest – čím je dívka. Už jednou se jí podařilo setkat se s touto bytostí. Tehdy ji jen lehkomyslně zabila a udělala chybu. Tyto bytosti byly tak vzácné a její pán, alespoň po jedné, tak toužil. Dlouho nedokázal Jane odpustit, že mu zabila vyhlídnutý terč, ale to se měla radši nechat sama zabít? Vždyť ten kříženec kočky a člověka ji chtěl zabít! Na tom ovšem Arovi nezáleželo. Chtěl prostě kočičí ženu do své sbírky.

Jak tak Jane sledovala vzdalující se pár, rozlil se jí po dětské tváří šťastný úsměv. Už věděla, jak vyrovnat svůj prohřešek. Teď jen vymyslet, jak ji dostat do Volterry, aniž by byla nucena znovu zabíjet.

 

Moje shrnutí

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

semiska

4)  semiska (14.09.2010 23:20)

Moc krásné. Kapitolka se ti povedla. Jsem zvědavá na plán Jane, co vymyslí. Doufám, že se Jane nepovede

3)  mildyneda (14.09.2010 18:02)

Wow!!
Právě jsem přečetla všechny dílky a musim tě pochválit za krásný příběh
Hlavně prosím o Happy End

2)   (14.09.2010 15:18)

Ach!!!! DALŠÍ!!!!! NÁDHERA! NÁDHERA! NÁDHERA!!!!!!!
Přidej další dílek co nejrychleji, a tu mrchu, která si říká Jane, ZABIJ!!! Nebo ponoukni Edwarda, ať to udělá on. Ale dej ji ze scény pryč!! PROSÍM!!!!!! Nechci ji tam!!!!
Krásné

Michangela

1)  Michangela (14.09.2010 08:26)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse