Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/The_Cullens_by_Rinian_by_NewTwi_club.jpg

Když se upír nudí…

Když se upír nudí, není mu pomoci. Takový stav zažívají dokonce i Cullenovi! Jak si poradí s nudou Esme, Carlisle, Emmett, Rose, Alice, Jasper a Edward? Zvládnou se zabavit, nebo při tom nechtěně pobaví i ostatní členy rodiny?

Když se Esmé nudí…

Ách jo, to mám za svoji dobrotu. Edward si lítá někde za Bellou, o Emmovi a Rose či Alici a Jasperovi ani nemluvě a Carlisle odjel do nemocnice. Houby zachraňovat lidské životy, doma bude! Naštvaně jsem praštila do konferenčního stolku, kde náhodou sídlilo ovládání k televizi.

To bude znamení! blesklo mi hlavou, když se televize zapnula na pořadu o vaření. Nebude trvat dlouho a Edward si Bellu přivede domů a co jí nabídnu? Pochybuji, že by se přidala k „teplé večeři“, kterou vždycky Emmett dotáhne domů. Naučím se vařit!

Jak říkám, tak udělám! Vzala jsem si tašku a už naskakovala do auta. Zastavila jsem ve forkské samoobsluze a už jsem vymetala regály. Co by tak Bella mohla mít ráda? Co to je kečup? To za nás nebývalo, ale třeba jí to bude chutnat.

Zaplatila jsem. Paní Callová byla trochu překvapená, když mě tam viděla. Jako správná matka jsem se pochlubila, že si synáček našel přítelkyni a přijde na oběd. Tvářila se poněkud překvapeně, když účtovala kuře a hned na to marinádu na chobotničky, ale jinak to nekomentovala.

Když jsem přijela domů, seděla Alice v obýváku a vypadala, že má porodní bolesti. Když se mi ale podívala zpříma do tváře, skácela se v křečích smíchu na zem. S nákupními taškami v podpaží jsem překročila její zmítající se postavu a hrdě pokračovala do kuchyně. Však já vám ukážu, jaká jsem kuchařka!

Vyložila jsem si hezky nákup na linku a pustila televizi. Po krátké hloupé úvodní řečí o tom, jak je dobré jídlo důležité, a že všichni jedí každý den, se kuchař konečně posunul k fázi dnes si uvaříme…

„Sušené gnocchi? Co to k čertu je sušené gnocchi?!“ zaječela jsem na kuchaře, který se pravděpodobně lekl a začal vysvětlovat, co je na to potřeba. Já nevěděla, že je určené, z čeho se to má vařit!

„400g těstovin – mám špagety, 2 kuřecí steaky – mám kuře,“ odříkávala jsem nahlas. „Slanina? Tak místo ní dám třeba tu zelenou šunku, co měli ve slevě. A olivový olej? Co to je? Aha, takhle to vypadá! Dám tam ocet!“ Ještě jsem pár věcí musela zaměnit, ale ona si toho Bella určitě nevšimne. Vlastně, jediné, co jsem měla, byly 2 lžíce vody. Však ono to nějak dopadne!

Najednou se z vedlejší místnosti ozvala další rána. Vyběhla jsem z kuchyně, abych zjistila, co se stalo, ale podle hýkání, které si připojilo k Alicinýmu smíchu, mě to mohlo napadnout. Edward se zmítal vedle Alice ve stejné křeči a vykulená Bella na ně jen koukala.

„Zdravím tě, Bello. Já jsem Esmé, vařím ti oběd!“ Bella vystrašeně vykulila oči a u těch dvou na podleze to vyvolala další nával smíchu.

„Mám vám pomoct?“ zeptala se Bella. Milá dívka, té se drž Edwarde. Jestli ne, dohodím ti Jane. Edward na chvilku ztuhl, ale zanedlouho pokračoval v předešlé činnosti.

„Ne, bude to překvapení,“ usmála jsem se.

„To bude!“ vykuckala ze sebe Alice mezi dalšími přívaly smíchu. V tom vešel do místnosti Jasper a očividně vycítil náladu v pokoji, páč to s ním švihlo hned ve dveřích.

„Srandisti! Však on vás ten smích přejde!“ zabědovala jsem a odkráčela do kuchyně. Tak kde jsem to skončila?

Kuřecí steaky nakrájíme na kostičky, lehce osolíme, okořeníme, promícháme a necháme 1/2 hodiny proležet.

Tak dobře. Vzala jsem celé kuře do jedné ruky, sekáček do druhé a hezky ho rozsekala na kousky. Sůl jsem neměla, ale na co sůl, že? Osolila jsem to tedy marinádou na chobotnice, promíchala to a nechala to odležet. Měla jsem na výběr mezi jednou hodinou a dvěmi hodinami, ale já to nechala dvě hodiny. Pro jistotu.

Špagety jsem zatím dala vařit do omarinádované vody, protože soli se mi nedostávalo, ale pak jsem se naštvala. Prý sceďte! Houby sceďte, spíš odškrábejte ze dna by tam mělo být!

Kuřecí kostičky cca 5 minut dozlatova restujeme na rozehřátém oleji s máslem, přidáme na nudličky nakrájenou anglickou slaninu, žampióny, nasekaný česnek a po další 3 minuty necháme spojit vůně.

Dobře, na pánvičku jsem nalila ocet a vyklopila tam nasypané kuře, nudličky zeleného salámu a pro houby jsem skočila do lesa. Zdálo si mi to jídlo málo pestré, tak jsem tam Belle nasekala pěkné červené houbičky. Pokračujeme. Nasekaný česnek? Česnek v domě plném upírů, to tak. Nenechám se zahubit. Však ona tam cibule bude vypadat taky dobře. Počkala jsem ty jejich 3 minuty a čekala, až se ten smrad spojí. No fuj! Takhle nějak se asi tvářil Noe, když na Archu chytal tchoře.

Podlijeme vínem, necháme zredukovat na polovinu, přidáme jarní cibulku, zalijeme záklechtkou z vody a mouky, přidáme polovinu nastrouhaného parmazánu, dosolíme, na mírném plameni necháme cca 5 minut probublat.

Víno neměli, ale vodku jo. Pořádně jsem to podlila a přidala cibuli, vodu a rozdrcený prášky na spaní místo mouky. Ještě jsem 5 minut počkala a bylo hotovo. Polila jsem chuchvalec špaget omáčkou a utíkala to neservírovat Belle.

Trochu nejistě se šla posadit do jídelny, zatímco jí ten syčák, můj syn, domlouval, ať to nejí. Alice se jen pochechtávala a Jasper s ní. Přišli se podívat dokonce i Emmett a Rose. Bella podezíravě šťouchla vidličkou do jídla, jako by se to mělo sbalit a utéct. Pak se porozhlédla, odhodlaně nabrala na vidličku kus pokrmu a strčila si ho do pusy. Chvíli se nic nedělo, když najednou jí obličej zelenal, na to se začala šíleně, nevyzpytatelně smát a poskakovat na židli a nakonec padla obličejem přímo do talíře. Mohlo mě napadnout, že práškům na spaní se tak neříká jen ze srandy. V tu chvíli klika cvakla, dveře letí, Carlisle vchází do dveří. Jakmile spatřil potencionální pacientku, očka mu zahořela a už jí s Edwardem odnášel nahoru.

(...)

To jsem si pomohla. Bella leží v posteli nahoře, Edward, Carlisle a Alice jsou tam s ní a Jasper ji uklidňuje, že to nebylo osobní. Emmett s Rose pro jistotu utekli z domu, než vybouchne ten plyn, co jsem nechala puštěný.

„A sakra!“

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Jalle

15)  Jalle (05.08.2012 21:00)

Takhle nějak se asi tvářil Noe, když na Archu chytal tchoře. to musel byť výraz

14)  Judy (21.10.2010 17:44)

Tohle bylo teda fakt bombastický! Celou dobu se na mě ségra dívala jako na idiota, protože jsem se strašně řehtala. :D

13)  nathalia (11.09.2010 20:38)

Fakt jsem se zasmala :D
Paradni!!!!

eMuska

12)  eMuska (29.08.2010 13:58)

To bolo teda niečo! Takže do imaginárneho zápisníčka si musím zapísať: "Už nikdy nejesť pestrú stravu!" bod dva: "vyhodiť všetku múku v baráku." bod tri: ... Radšej to nechám tak

Stebluska17

11)  Stebluska17 (13.07.2010 14:04)

„A sakra!"

ambra

10)  ambra (03.06.2010 09:13)

Teda Anne, já myslela, že po upírovi Netopýrovi mě už nemůže nic položit... Ale Esme v kuchyni...

Lipi4

9)  Lipi4 (03.06.2010 01:53)

Chudák Esmé, takhle jí trápit :D:D:D:D jinak je to totálně dokonalý

krista81

8)  krista81 (02.06.2010 23:19)

Tak to nemělo chybu
Těším se na další.clap**

Popoles

7)  Popoles (02.06.2010 20:32)

Honem pryč od vařící Esme
Výborný!!!

Joana

6)  Joana (02.06.2010 13:04)

bwahahaha Esme hospodyňka je dost nebezpečné stvoření

dorianna

5)  dorianna (02.06.2010 11:58)

tak tedy výborná bomba v podobě tvojí povídky, mě zastihla uprostřed vaření. Mám pocit že se ochotně přidám ke klubu svíjejících se postav v Cullenovic obýváku.Věta - víno neměli, ale vodku jo - mě dostala už po několikáté do kolen a prášky na spaní - uááá ))))))))))))))

Amisha

4)  Amisha (02.06.2010 10:06)

To nemělo chybu!

Bye

3)  Bye (02.06.2010 10:02)

Éterická víla Esmé v hlavní roli Katastrofy Domácí. :D
Poslední kapkou do poháru mého narušeného sebeovládání byly prášky na spaní. Skácela jsem se na hromadu studených těl, zmítajících se na podlaze v obýváku a podlehla stejné činnosti jako oni.

Mili

2)  Mili (02.06.2010 09:41)

To bylo fantastické

Michangela

1)  Michangela (02.06.2010 09:01)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek