Sekce

Galerie

Nenávist vs. Láska

Bellinu matku zabije upír a ona slíbí pomstu. Po pohřbu se stěhuje k otci do Forks. Tam je pod dozorem vlkodlaků a zamiluje se do tajemného Edwarda. Když zjistí, že Edward je upír, čeká ji těžké rozhodnutí. Zvítězí láska anebo nenávist?

DOKONČENÁ

Nenávist vs. Láska 2: Nezkrotná Selena

Pokračování Nenávist vs. Láska. Selena je dcerou Jacoba a Samanthy. Od 14 let se mění ve vlčici, zdědila matčin štít a dokonce umí ovládat vítr. Když jí je 16 let děda Carlisle jí vezme do Volterry. Zamiluje se tam, nebo rovnou otiskne? A co na to Samantha, která Volterru k smrti nenávidí? To už si budete muset přečíst.

Není hvězda jako hvězda

Když Bella porodí Renesmé, umře. Pokaždé, když se zrodí poloupír, napůl člověk a napůl upír, spadne z oblohy hvězda a poloupír musí sníst její srdce, aby byl nesmrtelný. V tomto případě je na řadě Neil, která ale nechce být nějaká potrava pro poloupíra. Její matka ji proto shodí z oblohy. Neil se potkává s Cullenovými a pomalu se začíná smiřovat se svým koncem. Jen jedna osoba ji před tím může pomoct. Jen jedna osoba ji může před tím zachránit. Kdo? To se nechte překvapit…

DOKONČENÁ

Neodcházej...

Tak, milá třído, máte „černou“ verzi Ságy? Uchopíme Nový Měsíc, nalistujeme str. 59…
Jo, je to tu zase, zase odjíždí. Poučí se někdy?
Tentokrát jsem si ale dovolila nenechat v tom Bellu plácat samotnou a jako sparing partnera jsem jí přihrála Jaspera. Má co napravovat, ostatně, že…
Kdo ale přeinstaluje a restartuje Edwarda a jeho přístup k věci? Ach jo…

Nepolíbená

Bella je polobohyně. Dcerou bohyně smrti. Bohužel po své matce zdědila schopnost vysávat život, proto žije na onom světě se svojí matkou a bratrem. Schopnost se časem naučila částečně ovládat, ale má problém s muži. Přece jen je stále puberťačka. Sice jí je 2012 let, ale její hormony se nezapřou. Jakmile se k Belle přiblíží alespoň trochu pohledný muž, tak se její schopnost spustí. Jednoho dne se rozhodne s tím něco dělat a její matka jí pošle za doktorem Carlisle Cullenem. Pomůže Belle Carlisle nebo Bella vymítí všechny pohledné muže na zemi?

DOKONČENÁ

Nepřátelství

Bella nastupuje do třetího ročníku. Nedávno si prošla bolestivým rozchodem a teď se snaží znovu žít. Jenže jí to znesnadní příjezd nových spolužáků. Jak se ke Cullenovým bude chovat? A co budou říkat oni na ni?

Upozorňuju, že jsem povídku trochu přepisovala, tak kdyby na sebe něco nenavazovalo, omlouvám se, a vy mi to urychleně napište :)

DOKONČENÁ

Nessie and... Alec?!

Renesmee je donucena odjet do Volterry a přidat se ke královské rodině Volturiů. Avšak nebude to tak hrozné, jak si myslela. Potká tam někoho, koho bude milovat více, než Jacoba.

Nestřílej!

Isabella Swanová si vždycky přála jít ve šlépějích svého otce. Také se jí to podařilo, i když ne přesně tak, jak si sama představovala. Ale teď přišla chvíle, kdy konečně může začít dělat to, co ji baví a po čem touží.

Co s tím má společného Edward Cullen? A jak všechno bude dál? To se dozvíte časem v nové ‚nárazové’ povídce Nestřílej! :))

Nevděčná

Rok 2073.
Hrůzy 3. světové války zastavila třetí strana - upíři.
Pecus teď každý týden projevuje svůj vděk odevzdáním krve.
Kdo však zachrání lidstvo před jeho Zachránci?
Jedno je jisté, Bella si na hrdinku rozhodně hrát nehodlá.

Nevěřím v osud, jen v náhody!

Mladá dívka Winri jede na dovolenou s rodiči. Vlci vytáhli Jacoba z Forks, aby si odpočinul od upírů a Belly. Co se stane, když se jen šťastnou náhodou setkají?

New lease of life

V překladu Nový Život. Ten bude zažívat právě Bella. Jako sedmnáctileté jí totiž připadne nelehký úkol, starat se o dítě. Pokud tedy opravdu jde jen o obyčejné dítě. Bella je kvůli němu ve smrtelném nebezpečí. Postará se o něj i přese všechny nástrahy světa, o kterém si myslela, že je téměř normální? Bohužel, chyba lávky. Záhy zjistí, že nic není jak se zdá. Pomůže jí někdo, aby mohla ona sama zůstat tím, kým je? Nebo chce být nakonec sama Bella někým jiným? Koho při své cestě potká a kam až ji dovedou její nesnáze?

Uvidíme!

Next Chance? Yes, please!

Melinda je úplne obyčajné dievča. Vlastne to si o sebe myslí len ona. V jeden deň, presnejšie na Vianoce, k ním zavítal jej strýko - upír. Vyvraždil jej celú rodinu. Carlisle ju vtedy však zachránil. Inak to nebude ani teraz. Rozhodne sa, že zostane v ich rodine. Čo sa jej však prihodí? :)

NIkdy nezapadnu

Renesmé nečeká lehký rok. Edwardovi domácí výuka přerostla přes hlavu a rodinná rada došla k závěru, že škola může být to pravé řešení. Škola. Spousta lidí. Renesmé nastupuje jako třináctiletá. Jenže za rok dospěje víc, než její spolužáci... A je tu Jacob, samozřejmě. Jenže Renesmé neví o otisku. Zdá se, že ona má na vybranou.

No Hope

Edward chodil století po světě sám, za tu dobu ztratil veškerou naději pro to být úplně šťastný, ale náhody se dějí i po tak dlouhém osamoceném bloudění. Po sedmi letech Cullenovi zvedají kotvy z Forks a stěhují se do malého městečka v Britské Columbii – Hope. Překvapením pro Edwarda je hnědooká kráska s prořízlou pusou, kterou málokdy zavře. Bella je svá a s ničím se nepáře. S Edwardem je to však jiná. Svým osobitým kouzlem zapůsobí i na ni.

Dostane jejich láska šanci? To nevíme, ale vždycky je přeci… nějaká naděje :)

DOKONČENÁ

Nosím smůlu i smrt

Další příběh o Belle. Není upír, ale ani člověk, tak co vlastně je? Něco s ní není v pořádku. Nosí smůlu a v horším případě i smrt všem kolem sebe, proto se na ni nikdo neváže, ale co když ji do cesty přijde nesmrtelný? Na tomto díle má obrouvskou zásluhu moje spolupisatelka eunta.

Nová identita

Bella žije s Jacobem, ale ten ji bije. Jednoho dne to nevydrží a uteče. Zfalšuje nehodu a odjíždí pryč od minulosti. Začíná žít nový život a nachází nové přátele. Změní si vzhled a spokojeně žije v novém městě. Vše je pro ni od útěku v pohodě, a dokonce pomalu nachází novou lásku. Uvěřil Jacob její nehodě? Vážně věří, že už Bella není?

Nový domov, nová láska

Lily1.JPG

Žít sama je těžké. Zvlášť, když jste sami od narození. Matka zemřela při mém příšerném porodu a otec? O tom vím jen jedno. Je upír. Nikdy se o mě nezajímal a já jsem byla nucena hned po narození začít sama. Začátky byly hrozné, ale zjistila jsem, že jako na půl člověk mohu jíst lidskou stravu a hlavně, že moje kůže se na slunci netřpytí, tudíž nehrozí odhalení. Dokonce jsem zjistila, že mám své poloupíří schopnosti. Dokážu ovládat všechny čtyři živly. Nebyl tu nikdo, kdo by mi dal jméno a tak jsem si našla jedno v knížce. Takže, jmenuji se Lily. Je mi asi něco kolem dvaceti pěti let, ale dospělá jsem už od svých sedmi. Od mala jsem měla velkou touhu po nových informacích a tak jsem vyloupila nejedno knihkupectví. Teď mířím do Olympijských hor. Snad se můj život konečně zlepší.

Nuly a jedničky

Jeden marnivý upír, jedna žába ve flanelce a jeden nezapojený kabel… Ignorovat některé věci ve Vašem okolí, protože Vás nebaví, je občas chyba. Bohužel tuhle stinnou stránku věci si Edward neuvědomoval, dokud ho nezačala stíhat pohroma za pohromou. Je na čase, aby svět inteligentní technologie pokořil!

Občas zataženo

Začíná to jako lehká prázdninová kapitolovka, ale ukáže se, že život Belly naní ani tak groteska, jako spíš thriller. Setkává se s Edwardem, který vůbec není upír, ale přesto se o ni budeme bát.

DOKONČENÁ

Obyčejná láska

Jak by dopadla Edwardova a Bellina láska v konfrontaci s jiným párem?

 Člověk a upír - věčné téma...  

Odpusť, Alice

Jasper Whitelock  byl charismatický muž již za svého lidského života. Svůj dar, který mu umožňuje cítit a zároveň i ovlivňovat emoce ostatních/druhých, měl v sobě skrytý už od dětství. Ale i přednost může být prokletím...

Odraziť sa od dna

Keď sa Mary rozpadne manželstvo, zrúti sa jej celý svet. Cíti sa podvedená a ako žena úplne nanič. Všetky sny o živote naplnenom manželským šťastím a deťmi sa roztrieštia na tisíc kúskov. Netúži po ničom inom, než sa pred všetkými uzatvoriť do seba a sama prežívať svoj žiaľ. Lenže to netuší, že jej sesternica Maggie nemá v úmysle jej to dovoliť. Tak sa jedného dňa otvoria dvere a Mary je prinútená aspoň na jeden večer vymazať z mysle to, čo ju trápi. A ani v najmenšom netuší, že vďaka tomu sa jej život behom jedinej noci od základu zmení. Stretne niekoho, s kým sa bude opäť cítiť ako žena.

Podarí sa Jacobovi Blackovi prelomiť hradby, ktoré si Mary okolo seba postavila? Dokáže ju presvedčiť, že je tvorom, ktorý si zaslúži prežiť svoj život plnohodnotne?

Oheň a led

Isabella a Elizabeth jsou dvojčata, na první pohled k nerozeznání, ale přitom každá úplně jiná. Isabella tichá, uzavřená, nepřístupná. Elizabet divoká, nespoutaná, užívající si života. Obě si prošly ztrátou blízkých lidí a každá se s tím vyrovnává po svém. Vinou životních tragédií se dostávají k otci do Forks. Pomůže jim to v hledání toho co jim chybí? A co to vlastně je?

DOKONČENÁ

Okenice

Jednodielne poviedky, v ktorých sa do vzťahov medzi Edwardom a Bellou zapletú aj nejaké tie okenice.. :-)

Ona je moje!

Isabella Swanová měla od malička všechno, co si přála. Nikdy nepoznala bídu, hlad ani nedostatek. Narodila se do úplné rodiny bohatého podnikatele Charlieho Swana. Životem procházela s úsměvem, měla bohatého přítele a nic jí nechybělo.

Dokud nepoznala Edwarda Cullena, který jí změnil životní hodnoty o sto osmdesát stupňů.

Osamělí

Dvě duše, které k sobě nemají nikoho a k sobě navzájem příliš daleko... Nebo ne?

Osudová volba

Sedmnáctiletá Bella žije šťastný život se svým klukem Jacobem a rodiči v malém městečku Forks. Vše se však změní, když se sem přistěhuje záhadná rodina Cullenových a nevědomky obrátí její život o 180 stupňů.  Bellu totiž jejich syn Edward záhadným způsobem přitahuje. Jenže tohle není obyčejná školní láska, ale cit mnohem silnější, který si neumí vysvětlit. A v tu chvíli stojí před vážným rozhodnutím. Zůstane se svým milujícím Jacobem, kterého zná už od malička, má s ním krásné vzpomínky a opravdu ho miluje? Nebo se rozhodne pro život s klukem, se kterým souvisí řada podivných událostí, a jsou svázáni nadpozemsky silným poutem? Je tu však ještě jedna otázka; miluje Edwarda doopravdy nebo to je jenom kouzlo co je k sobě váže?

Ošklivé káče

Tato povídka vypráví o mladé Sáře, která se stěhuje do Forks.Vůbec se jí do nového města nechce, ale nemůže nic dělat.Se svojí mámou, která ve Forks dostala lepší práci, se snaží srovnat s novým životem.Hned na začátku potká několik přátel ze školy, do které bude chodit. Samotnou ji překvapí, že se s ní někdo baví, vzhledem k tomu jak vypadá.Jednou, když jde do lesa se proběhnou kousne jí upír, který jí chce využít k tomu aby bojovala proti jedné rodině.Ta rodina se jmenuje Cullenovi.Sára však nechce bojovat proti této rodině, ale musí, stejně tak nechce pít lidskou krev.Proč proti nim má bojovat? Jak se bude její život vyvíjet? Najde si někoho? Přežije?

Otisk dokáže naštvat, co Jacobe?!

Otisk dokáže naštvat, co Jacobe!

I přes název povídky nečekejte, že to bude o Jacobovi. Tato povídka se odehrává sedmnáct let poté, co přijede Bella do Forks. Co kdyby Culleni přijeli o tolik let později? Koho by potkali? Kdo převrátí jejich rodinu vzhůru nohama a ne jen jejich rodinu, ale i vlčí smečku?

DOKONČENÁ

Otisk na druhý pohled

Povídka vypráví o dívce z města, která se shodou okolností jmenuje Rachel. Moc hezká není, to člověk musí uznat. Její rodiče se rozvedou, a tak se s mámou stěhuje do šílené díry světa - La Push. Potká tam partičku kluků, kteří si z ní budou stále jenom střílet (samozřejmě Paul nejvíce - přeci jenom je to největší týpek a drsňák z celé party). Rachel to bude mrzet – ještě ke všemu tam nikoho nezná, takže neví, co by dělala. Jenomže – po nějaké době si uvědomí, že je Paul velmi hezký a zamiluje se do něho. Jemu je ale úplně jedno, co ke komu cítí. Změní se Rachel kvůli Paulovi?

DOKONČENÁ

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek