Sekce

Galerie

Já se pomstím!

Když bylo Angie sedm let, zabil jí upír mámu. Je to deset let od této události a ona stále nechápe, jak to, že vyvázla živá... Po celou tu dobu stále studuje o upírech, o všech nadpřirozených bytostech a připravuje se na pomstu. Její nevlastní rodiče ji ale nikam nepouštějí, takže teď, když jede se svou třídou do Itálie, kde se to všechno odehrálo, má nejlepší příležitost na odplatu. Jenomže jako na potvoru jede ještě se třídou z rezervace La Push, do které chodí Embry a spol. A to by nebyla Angie, aby něco netušila, že?

Jak Jessica štěstí našla

Také vám přijde, že je Jessica nedoceněná postava? Já si to taky myslela a proto je tu povídka, kde i tahle průbojná holka najde svoje štěstí. Nebo lépe řečeho, štěstí si najde ji.

Mladý upír jménem Luck Cooper. Jak se bude jejich příběh odvíjet?

DOKONČENÁ

Je diabol alebo anjel?

Príbeh Belly a Edwarda. Skutočne sú k sebe stvorený? Alebo sú ako oheň a voda. Kto je tam anjel. A kto je tam diabol? Dokážu k sebe nájsť cestu? Alebo sa budú chcieť navzájom zničiť? No jedno je isté! Zistia, že osud je riadna sviňa...

hlavné postavy:
Isabella Swan, Edward Cullen, Jacob Black, William, Tanya, Aro Volltury, Gabriel, rodina cullenovych

Je krásně hříšný...

utok upíra

Nový měsíc zas a znova :)

V mém podání se Bella dostane do Volterry. Bella pomalu, ale jistě přestává čekat na Edwarda, a stejně tak byste měly udělat vy, milé čtenářky (minimálně u této povídky :) )

Mějte prosím otevřenou mysl, až začnete číst tuto povídku.

DOKONČENÁ

Jen krůček k pochopení

Edward Cullen je proslulý psychiatr, kterého si ve Forks oblíbili snad všichni, a to i přes to, že jeho mladá tvářička na první pohled nevypovídá zrovna o mnoha zkušenostech, díky kterým by mohli svou důvěru vložit právě do jeho rukou. Isabella Swanová je naproti tomu sotva dospělá, křehká dívka, která si v životě stihla projít věcmi, o kterých se ostatním nezdá ani v těch nejhorších snech. Je plachá, uzavřená a jedinou osobou, se kterou dokáže komunikovat, se zdá být jeden z jejích sourozenců. Emmett. A je to právě on, kdo v zoufalé snaze své sestřičce pomoct vyhledává onoho známého Edwarda...

Jen si trochu cucnout!

Nemusíte být zrovna faraonem, aby Vás stihla pohroma v podobě jedenácté rány egyptské tj. mladšího sourozence, popřípadě rovnou čtyř exemplárních případů instantního průšvihu. Psáno z pohledu jednoho lehce adolescentního upíra trpícího komplexem méněcennosti, jenž netouží po ničem víc, než si jen trochu cucnout…

*Věnováno všem prvorozeným

Jiná realita

Co kdyby byl Bellin život s Edwardem jen snem, fantasií?

Co kdyby byly věci jinak, než se na první pohled zdá?

Co kdyby tou silnější musela být Bella?

Povídka navazuje v podstatě na 3. kapitolu Stmívání.

DOKONČENÁ

Jméno není všechno!

Bella bývala normální spokojená holka. Do té doby než jí matka dala k Vánocům jednu knihu.

 

Jmenuju se En

Když jste moc dlouho šťastní a žijete v blahobytu a bezpečí, může se stát, že zapomenete na to, jak je to vlastně výjimečné. Já zapomněla. Můžu se teď litovat a fňukat nad svojí zvrácenou existencí. Nebo si potřást rukou s osudem a koukat se, jak se pokřiveně usmívá, zatím co naplno využiju všeho, čím jsem. Vybrala jsem si tu druhou možnost. Projíždím Státy na černé Hondě a vyřizuju si to s lidskými kreaturami, které zákon nevidí. Pořád ale můžu doufat, že se věci uklidní a já najdu klid.

Kam čert nesmie,pošle Rosalie-Aj diabol je anjelom

Rosalie je upírka už pätnásť rokov a svoj život si užíva naplno. Býva v New Yorku s Edwardom a Carlisleom. Týmto dvom mužom už riadne lezie na nervy svojim spôsobom života a aj správaním. Rosaliina najlepšia kamarátka Alice, je síce človek, no vymetajú spolu všetky kluby na Manhattane. Žijú vo svete zábavy, módy, peňazí a sexu. Neriadia sa žiadnymi pravidlami, okrem jedného - nesmú sa zamilovať. Ale čo sa stane, ak zrazu do New Yorku príde Rosaliin nevlastný brat, Jasper? Alice sa do Jaspera bezhlavo zamiluje a ako to pôsobí na jej kamarátstvo s Rosalie? Ako zmení Carlisleovi a Edwardovi život nová šéfka nemocnice Esme Anne Platt a jej neter Isabella? Čo sa stane, keď sa Rosalie v živote objaví dokonalý muž jej snov - Emmett McCarty?  Poruší pravidlo a zamiluje sa? Ale čo ak Emmett tú pravú už dávno našiel...

Kamenné zdi

Nechte se unést příběhem zaprášeného Kupayehu.

Příběh dívky, která od života nikdy nic nedostala. Přesto dokázala být šťastná i z tak žalostných maličkostí. Příběh Sardské dívky a Surdského muže. Příběh spojení dvou neslučitelných národů.

Karty života

Cullenovi stejně jako všichni upíři vegetariáni pracují pro Volterru v lidském světě a vydělávají peníze, jejichž část odvádí svým vládcům. Za to jsou pod jejich ochranou. Carlisle s Esme má soukromou ordinaci, protože v jiném oboru by nepracoval, ale zbytek rodiny se více či méně angažuje v rodinném podniku, který vede Edward. Všichni se usadili v Las Vegas, městě kasin, kde se žije převážně v noci, což upírům vyhovuje. Nejznámější kasino se jmenuje Volturi a patří tajemnému Edwardu Cullenovi. Bella je lidská dívka, která není tak úplně normální a jejich cesty se střetnou právě v kasinu Volturi.

Každá lež jednou skončí

Bella je poloupírka a její rodiče jsou Carlisle a Esmé. Píše se rok 1918 a stěhují se do Chicaga, kde začíná epidemie španělské chřipky. No, a co se bude dít dál, to si přečtěte.

 

DOKONČENÁ

Kde slova nestačí

Devatenáctiletá Bella žije se svým otcem a bratrem v Seattlu. Jednoho dne se do sousedství přistěhuje nová rodina. Tím se dá hodně věcí do pohybu. Pomalu se začnou rozkrývat tajemství, která se nikdo neměl dozvědět. Co když nikdo není tím, za koho se vydával. Kdo je tajemný mladík, který chodí každý večer na návštěvy? Proč se zdá, že zná Bellu?

Co se stane, až budou všichni znát pravdu? Mohou být šťastní, nebo to povede jen k dalším lžím a katastrofám?

Kdo jsem

Moje povídka se jmenuje Kdo jsem?. Je o Belle, která neví, jak se jmenuje a kdo vlastně je. Je upírka, kterou přeměnil neznámý upír. Netuší, co se z ní stalo a ani jak. Loví lidi a při jednom z lovů narazí na Cullenovi, kteří se jí ujmou a vezmou ji pod svá křídla. Bude lovit poté Bella lidi nebo se zní stane vegetariánka? Najde odpovědi na své otázky? Zamiluje se? Jestli ano, tak do koho?

Kdopak by se vlka bál...

Winie po mámině smrti zjišťuje, že její kořeny vedou na Olympijský polostrov, do indiánské rezervace. Jaký bude její pobyt mezi svou nově získanou rodinou. Jak se zachová, když zjistí, že svět není jen o lidech? A překoná svůj odpor k mužskému plémě poté, co ji všichni chlapi, které doteď znala jenom štvali? No tak to se dovíte, jestli si tuhle kapitolovku hezky rozkliknete a přečtete...


Kapitolovka je spoluautorská a podílí se na ní - s mou maličkostí - taky Bosorka ;-)

Když kočka není pes

Že kočka není pes, že včera není dnes, že hip-hop není swing a louka není les. To každý ví, to každý zná ... a přesto se do toho dá tak lehce zamotat... Vlastně už ne!
DOKONČENÁ

Když se upír nudí...

Když se upír nudí, není mu pomoci. Takový stav zažívají dokonce i Cullenovi! Jak si poradí s nudou Esme, Carlisle, Emmett, Rose, Alice, Jasper a Edward? Zvládnou se zabavit, nebo při tom nechtěně pobaví i ostatní členy rodiny?

DOKONČENÁ

Když už zbývá jenom osud

Sto let žije v rodině, ve které má každý někoho milujícího, jen on je stále sám. Toto má vliv na to, že se z Edwarda stala tichá, mrzutá, nepřátelská bytost, která nevěří už vůbec v nic. Jenomže potom se mu do cesty připlete Bella, nová dívka, která se rozhodne vnést do jeho duše trochu klidu a míru. A po vynaložení všech sil se jí to podaří... Stanou se z nich nejlepší přátelé, říkají si úplně vše, avšak jedna věc každému z nich zůstane utajena. Upírství a smrt. V poslední chvilce života si oba dva musí uvědomit své opravdové city. Jenomže čas neúprosně letí. Takže zůstává otázka - stihnou to, nebo už bude navždycky pozdě?

Když zapadne slunce

Jednoho dne jednoduše nastoupila do školy. Držela hlavu skloněnou, byla tichá, uzavřená a když po vyučování nastupovala do auta, po tváří jí skanula jedna slza.

Jako by nestačilo, že je Isabella Swanová jedinou bytostí, po které Edward Cullen touží, ještě k tomu mu jeho krev zpívá a její mysl urputně skrývá jedno temné tajemství.

Až by skoro zapomněl na to hloupé psisko, co se mu pořád motá pod nohy.

P.s: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Preklady&new_topic=51

Má inspirace a možná ta nejlepší ff povídka, jakou jsem kdy četla.

Keď srdce plače

l&l       Bella sa sťahuje od mamy z Phoenixu do Forksu - malého upršaného mestečka, kde ju čaká maximálne tak otec. Mrzí ju, že musí odísť, pretože pre pár novinových redakcií bola poklad, ktorý zo seba dokázal vydolovať krásne verše o láske, šťastí a všeličom možnom. Ako sa jej bude písať vo Forkse, keď v redakcii miestnych novín šéfuje Edward Masen Cullen, adoptívny syn doktora Cullena, s ktorým si na prvý pohľad práve nesadla? A čo ten druhý pohľad?

Klavírista

Bella Swanová vystudovala střední školu v deštivém Forks a nyní slaví první úspěšně ukončený semestr na vysoké v Seattlu.

Edward Cullen hraje každý večer na klavír v luxusní restauraci. Jeho osoba je opředena mnoha mýty a povídačkami. S nikým se nebaví a o nic kromě hudby nejeví zájem.

Edward není oním Panem Dokonalým, jak ho známe z knih. Má větší problémy se sebeovládáním než Jasper. Snaží se se svým vnitřím démonem bojovat, ale ne vždy se mu to úplně stoprocentně daří...

DOKONČENÁ

Klavírista Chicago

Bella je známá novinářka, která se ničeho nezalekne. Jednou dostane za úkol napsat článek o klavíristovi, který hraje v rádiu. Jeho skladby jí připadají, jako by kopírovaly její život. Do života jí však vstoupí ještě jeden muž... Dopátrá se Bella pravdy? A jak zamíchá osudem její původ?

DOKONČENÁ

Kočičí žena

Bella žije svůj krásný život ve Pheonixu. Je typická teenagerka, která dělá vše, co nesmí. Jednoho dne, kdy ji matka odváží na párty mají autonehodu. René zemře, ale Belle se stane něco zvláštního. Najde ji totiž jedno zvíře, které jí může dát nový, lepší život. Kočka.

Kousni mě a já tě zabiju

Bella si potřebuje odpočinout od rodičů, tak se vydá do lesa. Potmě, sama… Nečeká však, že by tam mohl někdo být. Někdo na lovu. Někdo, kdo jí ovládnutím svými instinkty navždy změní život. Stane se z ní upír a slibuje pomstu. Pomstu tomu, kdo ji přeměnil. Jenže je tady menší problém – nepamatuje si jeho tvář a jeho jméno nezná. Rozhodne se tedy zabíjet všechny upíry, na které narazí. Nežene ji jen pomsta za její prolitou krev, ale i za smrt jejího brášky, kterého – jak po čase zjistí – před rokem zabil právě někdo z upírů. Dokoná svojí pomstu? Najde vraha svého bratra?

DOKONČENÁ

Krásná ošklivka

Život Belly Swanové se poněkud zkomplikuje, když zjistí, že muž, kterého miluje je jen podvodník a lhář. Rozhodne se kašlat na všechny tvory mužského pohlaví, jenže to ještě nepotkala svého nového nadřízeného. Když k tomu dojde, málem uteče do zaječích, ale pak přijde na naprosto geniální plán.

Krevní pouto

Občas nastane situace, kdy prostě nemáte na výběr. Říká se tomu menší zlo za větší dobro - pokud nenastanou následky, které nikdo neočekával.

 

Bella byla nucena opustit životní lásku výměnou za život svého nenarozeného dítěte. Jenže život pokračuje dál a jednoho dne se vrací do Forks dívka, která nemá ani ponětí, jaká krev jí to koluje v žilách. Jenže osud je svině a ztrouchnivělá podlaha ve starém Bellině pokoji stále ukrývá fotografie jedné neskutečné rodiny.

Křištálové slzy

Většina lidí si myslí, že mají naprosto obyčejný život bez kouzel a nadpřizozených bytostí. I já si to myslela. Jenže pak se v mém životě začaly dít divné věci. Dá se říct, že to všechno způsobil jeden večer. Večer, kdy jsem viděla něco, co jsem vidět neměla.

Jmenuju se Clare, je mi šestnáct, jsem vlkodlak a.. ale to je jedno.

Všechno ale někde začíná. A já se ve svých vzpomínkách musím vrátit zpět, abych pochopila, proč začalo tohle...


DOKONČENÁ

Láska či nenávist?

Povídka je o holce, která se společně se svojí rodinou nakazí španělskou chřipkou. Když Bella odpočítává poslední minuty svého života, promění jí neznámý muž. Po proměně se ocitá ve Volteře, kde se zamiluje do krásného upíra   Caiuse. Oni ale proměnili i její sestru. Postupem času zjistí, že její proměna nebyla náhodná. Byl to plán.

DOKONČENÁ

Láska k princi

 

Celkem kraťoučká kapitolová povídka.
Název už napovídá, o čem by mohla být. Edward a Bella jsou lidé, ale každý z jiných vrstev společnosti. A zpočátku se rozhodně v lásce nemají… víc nepovím.

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still