Sekce

Galerie

Učiteľom proti svojej vôli.

Emmet, ako lord Safyre žije vo vyhnanstve, vo vlasti svojej matky. Uživa si všetky výhody svojho šlachtického pôvodu, ako aj "nevýhody" svojej nečistej krvi. Keď jedného rána, naruší jeho staromládenecký život tajomná dáma, ktorá si nasilím vydupe cestu do jeho domu. Pod hrozbou vyhostenia sa domáha jeho služieb...

18+

Ugly

Seznamte se, prosím...

DOKONČENÁ

Únos?! No to snad ne!

Moje první povídka, když se jedná o kapitolové. Tak k povídce: New moon. Aro Belle nabízí místo v gardě. Ona přijímá. Je přeměněna a žije ve Volteře. Jednoho dne do Volterry zavítají zvláštní návštěvníci... Ukáže se, že je najali Culleni, a oni mají za úkol dovést Bellu k nim. Úspěšně ji dostanou z hradu, ale Bella zjišťuje, že v tomto novém životě nemůže nikomu věřit...

Until I Find You

Obyčejný chlapec a obyčejná dívka z jednoho malého města se krátce po maturitě zasnoubí. Ona odjíždí na roční stipendijní pobyt v Evropě, kde ale po několika týdnech beze stopy mizí... Chlapec se vydává na dlouhou cestu. Nebude šťastný, dokud ji nenajde.

Uběhne dvacet let...

Do současného New Yorku se shodou okolností ve stejnou dobu stěhují dvě velké a mocné upíří rodiny. Jak to všechno spolu souvisí?

DOKONČENÁ

Upír na krku

Bella. Tentokrát se chce z nálepky nešiky a tiché zakřiknuté dívky za každou cenu vymanit. A je pro to ochotná udělat skoro cokoliv. Ale kam to povede, když se jí to povede?

Trocha legrace z tvůčí dílny Hanetky & MisaBells.

Upír na krku II

Bella si myslela, že s Edwardovým návratem se všecko obrátí k lepšímu a budou spolu šťastní až navěky. To ovšem netušila, že chodit s nesmrtelným upírem, nota bene posledních sedmdesát let hibernujícím v rakvi, nebude tak úplně jednoduché...

Utajené Štěstí

Děj se odehrává po Alicině vizi, kde Bella skočí z útesu. Alice však neřekne nic Rosalie a Edward se o tom nic nedozví. Jak dlouho Edward vydrží držet se od Belly stranou? Dokáže před ním Alice skrýt svou návštěvu ve Forks?


V nejlepších letech upírem

Charlie, usedlý policejní ředitel, možná není tak usedlý, jak se zprvu zdálo. Stačí si jen drobnohledem prohlédnout jeho myšlenky. Leze krkem Edwardovi, leze krkem Belle, leze krkem sám sobě, ale nechá toho? Nenechá. Je to prostě chlap s ironickým smýšlením, jež nemusí všichni kamení Kameňáci snést, vytýkáme Esmé, ale u té si to vždy vyžehlí snědením jablkového koláče.

Příběh se odehrává v období několika let po Rozbřesku, kdy Cullenovi stále žijí ve Forks.

Povídka je založená na ironii a sarkasmu.

V podmínce

V podmínceCarlisle s Esme a Edwardem už nějaký čas žijí na univerzitě určené pouze pro upíry. Snaží se jim pomoci vyrovnat s tím, čím se stali a ovládnout jak své pudy, tak občas i jejich talent. Jejich poklidné dny však obrátí naruby nová studentka, kterou sem pošlou z Volterry. Není sice novorozená, ale je s ní něco v nepořádku, jinak by ji tam přece neposlali...

Trochu oddychovější povídka, ale rozhodně nepatří mezi ty poklidné.

DOKONČENÁ

V temnotě

Jiná Bella, jiný Edward, jiné kulisy.

Rozmazlená francouzská šlechtična, tajemný cizinec, sever Norska.

Společného mají víc, než se na první pohled může zdát. Minulost se nezmění...

V zapomnění

Renesmé žije v tom, že se jí nemůže nic stát. Má přece rodinu a svého kluka Jacoba. Nikdy by si nemyslela, že se jí snad něco stane. Ale co když Aro pozve Cullenovi do Volterry? Je to proto, že chce utužit pochroumané vztahy a nebo se za tím skrývá něco víc? Co když se Nessie nevrátí domů do Forks?

Vánoční modlitba

V době, kdy ještě celý svět vzhlížel k módě a životnímu stylu Francouzů, se v jednom malém městečku ve státě Washington započíná historie vánočních ozdob. Původcem je madame Swanová. Do popředí se však dostává její dcera Isabella se svým snem...

DOKONČENÁ

Vášnivá čtenářka

Ve škole probírají fantasy literaturu a Bella se začte do jedné z knih. Znáte to? Knížky, povídky, časopisy… To je fuk. Když se prostě do něčeho ponoříme, je velmi těžké s tím přestat. Nespíte, ani nejíte a mezi jednotlivými díly/kapitolami máte absťáky. Myslím, že tohle známe úplně všechny. A pokud ne, tak asi nejste tak vášnivý čtenáři… Bohužel, ale i bohudík.

Ve stínech osudu

Isabell v této povídce není žádnou křehkou dívenkou. Už od dětství je jedinečnou bytostí a má schopnosti, o kterých se člověku může jen zdát. Ale i přesto není šťastná. Celý život se skrývá v podsvětí se svým otcem a utíká před nebezpečnými tvory, kteří si přejí její smrt. Jednoho dne se však rozpoutá válka mezi dobrem a zlem a Isabell je tak nucena utéct na zemský povrch, kde poprvé spatří světlo světa. Její otec se však musí vrátit zpátky do podsvětí a tak Isabell schová u svého blízkého přítele, Carlislea. Jak to všechno nakonec dopadne? Bude Isabell u upírů v bezpečí nebo nakonec všechno skončí špatně?

Ve stínu sestry

Renesmé Cullenová, dokonalé dítě s úžasnou schopností. Carlie Cullenová, pravý opak svého dvojčete.

Belle se jako člověku narodila poloupíří dvojčátka. Renesmé, jak ji známe z knih všechny učarovala svojí mocí. Carlie byla stejně krásná jako její sestra, ale neměla v sobě tu zázračnou moc, omotat si každého okolo prstu. Neprojevila se u ní žádná zvláštní schopnost a nejspíš jako jediný poloupír zdědila po matce nešikovnost. Celý život žila ve stínu své dokonalé sestry. Ne snad, že by jí rodina projevovala méně lásky, ale Renesmé se svojí sestrou nijak dobře nevycházela. Už jako malé holčičky si dělaly naschvály a nijak se to nezlepšilo, když vyrostly. Ale co když se vše změní? Co když Carlie objeví schopnosti o jakých se jí ani ve snu nezdálo? Co když se karta obrátí?

Ve vzpomínkách

Celkový děj se točí kolem dívky, která díky podivnému sledu okolností ztratila paměť a dostane se do ještě podivnější rodiny, která je pro ni bohužel nebo možná díkybohu jediným možným útočištěm. Pravděpodobně se vám zprvu bude znát, že se žádní upíří neobjeví, ale po pár kapitolkách, která vás uvedou do děje, se tam objeví. Netvrdím, že se tam objeví upír zrovna v plné své oslnivé kráse, ale bude tam a možná, možná přijde i vlkodlak.

Věčné pouto

Děj se odehrává po Rozbřesku. Bez Ness. Edward a Bella jsou šťastní do chvile než Edward nečekaně zmizí. Bella se nevzdává a svou lásku hledá do roztrhání těla.

DOKONČENÁ

Věčnost je nuda

Nenapadlo vás někdy, jestli to "žili šťastně až navěky" není trochu přehnané? Stereotyp stále stejných dní, donekonečna opakovaných středních škol, a co teprve v ložnici... není to nuda nakonec i tam? A jak si ji zpestří nám známí upíři?

Velmi křehké vztahy

Povídka psaná dohromady s Ree!

Jak již název vypovídá, jedná se o povídku plnou vztahů, zvratů a emocí. Najdete zde celou naši partičku Cullenových, samozřejmě Bellu, ale i plno dalších, kteří nám děj pořádně zamotají!

Těžko říct, zda je v této povídce brána alespoň jedna věta vážně =D

Victim

Bella sa v pätnástich rokoch dostala do pestúnskej rodiny, pretože jej rodičia mali autonehodu, pri ktorej umreli. Jej pestúni však na svoje "deti" skoro nikdy nemajú čas a preto si ani nevšímajú, čo Bella robí a s kým sa stretáva. Väčšej "výchovy" sa jej dostáva z ulice, kde trávi všetok svoj čas aj so svojimi priateľmi. Raz sa však do mesta prisťahujú tajomní, nevlastní bratia Edward Masen, Felix a Demetri Volturi. Belle a jej najlepším kamarátkam Jessice a Angele slobodní mládenci počarujú a začína sa kolotoč plný klamstiev, intríg a záhad. Ako sa to všetko skončí? Bude každý z bratov štastný so svojou polovičkou? Alebo sa rozhodnú pre iný život? To všetko sa dozveiete v mojej poviedke Victim.

Vlčí srdce

Jedna dívka, deštivé městečko a dva kluci. Stokrát omílané klišé a třeba to tentokrát bude jinak...

DOKONČENÁ

Vo Forkse niečo vraždí

Isabella Swanová pracuje ako reportérka pre jednu televíziu v Seattle. Jedného dňa má urobiť reportáž niekde pri lesoch. No čo sa stane, ak tam uvidí upíra, ktorý práve „večeria“ zviera? A čo ak ten dotyčný nastúpi na školu, na ktorej sama študuje?

Vo vlhkej tráve

trafka Ženu dokáže zachrániť jedine muž. Bolesť a poézia, lebo to je odvar, čo nahrádza lásku v živote...

Volání mrtvých

Isabella Marie Swan je obyčejná dívka. Aby se dostala na svou vysněnou školu, musí mít praxi. Proto se rozhodne, že bude dělat v márnici. Svou práci odvádí dobře, dokud nedovezou nějakého chlapce. Co se stane? A jak jí to zasáhne do života? Bude litovat? Pokusí se utéct ze svého života a nebo se tomu poddá?

Volně dýchat

free breathNa první pohled se může zdát, že něco není v pořádku. Na druhý pohled je už zcela jasné, že vůbec nic není v pořádku.

Volturi a Cullen

Povídky o lásce Ara a Alice na pozadí války dvou upířích klanů-Volturiů a Rumunů.

Vráť sa, láska!

Vráť sa, láska!
Bella nie je po premene taká, ako každý predpokladal. Opovrhuje zvieracou krvou, Cullenových nemôže vystáť, Renesmeé berie ako cudzie dieťa a ani láska k Edwardovi nie je to, čo bývala. Všetkých má plné zuby a zostane s nimi len s čisto sebeckých dôvodou. Stane sa, ale niečo, čo nečaká a čo jej začne život obracať na ruby. Bella pochopí, že ešte je čas na zmenu. Lenže... možno nič meniť nechce...                                                                                                               

Vražedné sny

Rodina Cullenů jsou upíři. Navenek žijí život tak, jak ho známe. Chodí do školy, pracují. Mají však i druhou identitu. Pracují jako soukromí vyšetřovatelé. A pak je tu mladá dívka, která má podivné sny. Zdá se jí, že páchá vraždy zvlášť bestiálním způsobem. Když se jí představy začnou vtírat do mysli, aniž by spala, pochopí, že má schopnost vidět budoucnost.Cullenovi poruší svá pravidla a s dívkou se jeden z nich setká osobně.

Doufám, že se vám neobvyklí upíři  v mém podání budou líbit.


Vsaď se!

V hlavních rolích - Emmettova naivita a Aliciny vize. Kdo bude vítěz? Hm? Kdo se bude muset ponížit, protože prohrál? Hm? Hádat můžete jenom jednou, protože vám to bude hned jasné. Jen blázen se postaví před drobnou Alici a řekne: Vsaď se!

Všechno je jinak

Bella si užívá svůj krásný život po boku Edwrda, pak se ale stane něco, co nečekala. Bella se probudila v den, kdy se přestěhovala do Forks. Je znovu člověk a stojí na začátku svého příběhu. Chce co nejdříve najít Edwarda a vrátit se tam, kde už byla.

Co když ale Carlisle Edwarda neproměnil?

DOKONČENÁ

«   1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek