Sekce

Galerie

Padlí andělé nepláčou - 14. kapitola - Co mi tajíte?

Padlí andělé nepláčou - 14. kapitola - Co mi tajíte?

Minule jsme opustili Cullenovy s Bellou, jak se právě dozvěděli od Jacoba o schůzce s vlkodlaky. Jak na to zareagují oni a hlavně Bella, to se dozvíte v této kapitole.

Padlí andělé nepláčou - 13. kapitola - Nový pár

Padlí andělé nepláčou - 13. kapitola - Nový pár

Bella a Edward si konečně vyříkali všechna nedorozumění mezi sebou. Jak ale jejich vztah přijme jejich okolí?

Padlí andělé nepláčou - 12. kapitola - Kniha osudu

Padlí andělé nepláčou - 12. kapitola - Kniha osudu

A máme tu další díl. Jak dopadl polibek na louce a co se stalo pak, to se dozvíte, když si to přečtete. Příběh se začíná rozvíjet pro mě trochu nečekaným směrem, ale začal žít vlastním životem a já mám minimální šance to ovlivnit. Sama začínám být zvědavá, jak to bude dál. Jediné, co vím, je, jak to skončí.

Padlí andělé nepláčou - 11. kapitola - Tos' byl ty!

Padlí andělé nepláčou - 11. kapitola - Tos' byl ty!

Minule jsme nechali Edwarda na louce a Bellu mezi stromy. Tak co myslíte? Setkají se konečně a dokážou si vše vysvětlit bez toho, aby se pohádali? Ani jeden z nich netuší, že jak nebe, tak peklo s nimi mají své plány, které se ale v tuto chvíli trošku překrývají...

Padlí andělé nepláčou - 10. kapitola - Otázky a odpovědi

Padlí andělé nepláčou - 10. kapitola - Otázky a odpovědi

Co všechno se Bella dozví od Jakea a jak se s tím vyrovná? Ledacos už tuší...

Padlí andělé nepláčou - 9. kapitola - Legendy ožívají

Padlí andělé nepláčou - 9. kapitola - Legendy ožívají

Bella byla pozvána ke Quileutům na táborový oheň. Co se tam dozví? A uvěří tomu?

Padlí andělé nepláčou - 8. kapitola - Přátelství?

Padlí andělé nepláčou - 8. kapitola - Přátelství?

Tak, Edward si uvědomil co k Belle cítí, ale bude to stačit, aby odolal Ďábelským svodům? Teď zrovna si myslí, že ano. Ale cítí taky něco Bella, nebo má jen vztek?

Padlí andělé nepláčou - 7. kapitola - Protože tě miluju

Padlí andělé nepláčou - 7. kapitola - Protože tě miluju

Tak, v La Push byla bouřka. Někteří z vás už možná uhodli, co se stane. Tak co myslíte, jak to bude fungovat? A jak to zvládne Edward?

Padlí andělé nepláčou - 6. kapitola - Hlava plná otazníků

Padlí andělé nepláčou - 6. kapitola - Hlava plná otazníků

Kam se ztratila Bella po plese? Edward neví a mučí ho to. A to není jediná věc, která mu vrtá hlavou...

Padlí andělé nepláčou - 5. kapitola - Ples

Padlí andělé nepláčou - 5. kapitola - Ples

A koná se ples. Jste zvědaví, co měla Alice za lubem, nebo jste to uhodli? Upřímně, postavy si náhle začaly dělat, co chtějí, takže sama nevím, kem mě ten příběh nakonec zavede...

Padlí andělé nepláčou - 4. kapitola - Škola

Padlí andělé nepláčou - 4. kapitola - Škola

Tak je tu 4. kapitola. Doteď jsem se hodně držela dějové linie, jak ji napsala Stephenie, od téhle chvíle se to ale začíná trochu lišit. Edward pozná Bellu, ale jak to dopadne? A jak tu situaci zvládne?

Padlí andělé nepláčou - 3. kapitola - Stěhování

Padlí andělé nepláčou - 3. kapitola - Stěhování

Minule Edward odolal pokušení a vrátil se domů, ke svým nejbližším. Ale peklo se ho hned tak nehodlá vzdát. Copak si na něj asi čerti vymyleli teď?

Padlí andělé nepláčou - 2. kapitola - Návrat ztraceného syna

Padlí andělé nepláčou - 2. kapitola - Návrat ztraceného syna

Edwardem otřásl zážitek v uličce, a rozhodl se s takovým životem skoncovat. Vrací se domů, ale přijmou ho zpátky?

Padlí andělé nepláčou - 1. kapitola - Vzpomínka?

Padlí andělé nepláčou - 1. kapitola - Vzpomínka?

Peklo se dál snaží Edwarda zkazit, ale povede se mu to? Jestlipak je ten padlý anděl opravdu padlý? A nechá to nebe jen tak?

Vražedné sny_Kapitola 4. - Vzpomínky I.

Vražedné sny_Kapitola 4. - Vzpomínky I.

Carlisle vzpomíná na svou přeměnu a začíná nový případ - jednomu guvernérovi hrozí atentát...

Vražedné sny_Kapitola 3. - Únos

Vražedné sny_Kapitola 3. - Únos

V minulé kapitole Alice viděla Jaspera v upíří podobě.

Aby v tom bylo jasno, popsala jsem jací jsou moji upíři, ale něco jsem si schovala do zálohy.

V dalších dílech vždy poodhalím kousek z života Cullenů - ať v minulosti nebo současnosti.

Vražedné sny_Kapitola 2. - Jsi tu!

Vražedné sny_Kapitola 2. - Jsi tu!

První případ a jedna malá vyděšená holka.

Vražedné sny_Prolog + Kapitola 1. - Jsem zrůda

Vražedné sny_Prolog + Kapitola 1. - Jsem zrůda

Horor, thriller, detektivka, romance... To vše se pokusím napěchovat do této povídky.

Rodina Cullenů jsou upíři. Navenek žijí život tak, jak ho známe. Mají však i druhou identitu. Pracují jako soukromí vyšetřovatelé. Jednou je kontaktuje mladá dívka, která má děsivé sny. Zdá se jí, že páchá vraždy zvlášť bestiálním způsobem. Kdo je ta zvláštní dívka? A který z Cullenů v ní najde svůj osud?

Padlí andělé nepláčou - Prolog

Padlí andělé nepláčou - Prolog

Napadlo vás někdy, proč je Edward takový, jaký je? Čest, svědomí, ochranitelské sklony, zodpovědnost, sebeobětování - kde se to vzalo u upíra? A co když nebyl upír ani člověk? Co když byl původně... anděl? Zkuste se se mnou začíst do příběhu o andělovi, který je pro nebe příliš hříšný a pro peklo zase moc svatý. Ale jak to dopadne? Uvidíme...

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Desátá kapitola kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Desátá kapitola kapitola

Poslední kapitola této povídky.
S mou verzí Belly, čili pokračováním, se můžete setkat v povídce "Někdy stačí málo".

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Osmá + Devátá kapitola/2. část

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Osmá + Devátá kapitola/2. část

Pokračování dvojité kapitoly z minula...

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Osmá + Devátá kapitola/1. část

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Osmá + Devátá kapitola/1. část

Z nutnosti myšlenkovému propojení dvojitá kapitola, ovšem z důvodu funkčnosti systému pod částí kapitoly naleznete odkaz na pokračování...

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Sedmá kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Sedmá kapitola

Z části inspirováno stejnojmennou písní...

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Šestá kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Šestá kapitola

Na scénu se dostává tajemný Raven.

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Pátá kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Pátá kapitola

Poněkud kratší perex... Poněkud delší kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Čtvrtá kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne - Čtvrtá kapitola

Tentokrát se můžete těšit na návrat do minulosti...

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne? - Třetí kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne? - Třetí kapitola

V pořadí již třetí kapitola, ve které se dozvíte, jak probíhal jejich očekávaný rozhovor a co bylo hlavním tématem...

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne? - Druhá kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne? - Druhá kapitola

Druhá kapitola, jež s sebou přináší události následujícího dne a další střet.
Co víc říci? Snad jen, že se skórem se to má asi takto. 2:O pro Bellu.

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne? - První kapitola

Vždy dostanu to, co chci... Nebo ne? - První kapitola

Ehm, skáče mi tu poněkud nesympatické oranžové políčko, takže pokud si chcete přečíst hříšně dlouhý perex, navštivte mé shrnutí.

Jiná realita 33

Jiná realita 33

Loučení

«   1 ... 184 185 186 187 188 189 190 191 192 ... 194   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek