Sekce

Galerie

Stratený

Stratený

Každý sa raz stratí ...

Anděl a ďábel

Anděl a ďábel

Představte si, dámy a slečny, třeba jako já, že i takovému ďáblu může věčná samota udělat v hlavě pěknou paseku. A že by to ten ďábel chtěl změnit. Jako každý muž, by NIKOMU nedůvěřoval - to je jasný - a tak by určitě hodlal svůj "drobný" problém vyřešit sám. Tedy, takhle nějak to vidím já...

 

Songfic na téma - Anděl a ďábel (Lucka Bílá a Martin Pošta)

Malé upozornění pro majitele Twilight lexikonu - tak nějak se nedržím předepsaných linek a pouštím si fantazii na hooodně dlouhou "flexinu", prosím, nedávejte mi za to náhubek!

Silnější než život - 2. část

Silnější než život - 2. část

Duše některých lidí jsou tak silné, že jsou schopni obětí, jejichž odměnou je vědomí, že milované osobě zajistí štěstí.

Hope in War

Hope in War

Jasper má za sebou temnou chvilku života, ale co když tím, že se změnil v upíra, někomu ublížil? Přemýšleli jste někdy, co se stalo s jeho koněm? V mém příběhu to bude klisna s velkým odhodláním.

Zrcadlo

Zrcadlo

Můj první pokus o drabble. Múza mě přepadla, když jsem si prohlížela program kin, je tam poněkud přesněhurkováno:-)

Láska okúpaná v daždi

Láska okúpaná v daždi

Prší. Alice je sama a Jasper je jej záchrana.

Srdcu nikto nerozkáže a ľudia sa môžu zamilovať aj vtedy, keď to najmenej čakajú.

Silnější než život - 1. část

Silnější než život - 1. část

Srdce je zakletý anděl v těle. Snad hledá zase jen anděla v jiném, který by je vysvobodil.

Strach

Strach

Ostrov Esme. První noc. Trocha romantiky ve sto slovech.

Duch starého dolu 2. část

Duch starého dolu 2. část

Takže jsem na druhou část trošku zapomněla, ale doufám, že to nevadí.

Emmett robí radosť alebo Nessie, ideme na výlet! 1. časť

Emmett robí radosť alebo Nessie, ideme na výlet! 1. časť
Začalo to pocitom. Pokračovalo Švédskom a Aljaškou a skončilo šťastným príchodom domov. Teda ako pre koho.
Emmett má niekedy šialené nápady. Nie, on má vždy šialené nápady. A povedzme si na rovinu, čo napadne jeho, nemôže dopadnúť dobre.

Dvě malá křídla

Dvě malá křídla

Co by se stalo, kdyby Rosalie neochránila Bellu po návratu z líbánek? Jak by se vyvíjel vztah Belly a Edwarda?

I andělé podlehnou...

I andělé podlehnou...

Viděla jsem reklamu... vzpomněla jsem si na Padlé anděly, kteří nepláčou a... promiň, Hanet :D

Vlastně jde spíš o drabble na fanfiction, než na Twillight, ale myslím, že nás bylo hodně, co Andílky od Hanetky četli.

Náhradnice

Náhradnice

Tohle je už starší drabble. Kdysi tu nebyl publikován, snad proto, že jsem měla zábrany a trochu i obavy, co na to adminky...

Ale od té doby se tu toho publikovalo už tolik, že si říkám, že tohle vlastně ani není tak... moc.

Pro klid duše 18 +.

Můj drahý... synu?

Můj drahý... synu?

Už mě znáte. Když mám děsný den, nějaké to slohové cvičení prostě pomůže.

Doufám, že ještě všichni víte, co je preslash;).

Carlisle a Edward aneb Pár útržků z Carlisleova deníku...

Rosalie

Rosalie

Double drabble, či jak se to jmenuje.
Dnes se podíváme, kým ve skutečnosti je Rosalie. Pro ty kdo čtou, drabble má spojitost s povídkou Život s upírem.

Vyznání lásky

Vyznání lásky

Vyznání lásky není nic lehkého, zvlášť když...

Triple drabble - 300 slov.

Otisk

Otisk

Jacob touží po otisku, aby zapomněl na Bellu. Kdo bude ta pravá?

Drabble 100 slov.

Velké nedorozumění

Velké nedorozumění

Edwardův odchod.

Pokus o drabble - 200 slov.

Somebody to love

Somebody to love

Povedzte, kto podľa vás v Twilighte nemal nikdy toho, koho by miloval? Okrem Tanyi, samozrejme  ;-)  Že netušíte? Hmmm, a čo tak Charlie? Zdá sa vám, že urobil love terno? Mne ani nie... Tak sa teda pozrite, čo mi našepkala pieseň Somebody to love od skupiny Queen, čo ak to bolo takto nejako? ♥

 

(Songfic)

Koupíme nové

Koupíme nové

Drabble o 200 slovech. Nessie pláče, Bella přemýšlí nad krvavou zmrzlinou a Jasper plánuje pohřeb.

Stretnutie v Benátkach

Stretnutie v Benátkach

Hovorí sa, že láska aj hory prenáša.

Tak prečo by nemohla zmeniť život Marion a Hannah?

A ako do toho všetkého zapadá Jacob Black?


18+

Druhá šance na lásku

Druhá šance na lásku

Dva lidé, dva osudy, které svede dohromady náhoda.

Jacob odešel z domova kvůli nenaplněné lásce.

Annie trpí v nešťastném manželství.

Dostanou ještě druhou šanci?

18+

Slovanské Velikonoce ve Forks aneb Nepodceňuj knihomolku!

Slovanské Velikonoce ve Forks aneb Nepodceňuj knihomolku!

Jak si kdo uplete, tak si našlehá? Autorky díla jsou El, Semiš a Jo. Každá přidala nějakou tu větvičku, poznámku a kritiku.

Písnička pro kočku

Písnička pro kočku

Tenhle malý nesmysl vlastně (ne)úmyslně spustila HMR. Na posledním srazu jsem od ní dostala nááádhernou knížku textů písniček od pana Suchého. Tuhle konkrétně znám už od detství, ostatně jako  90% té knížky. Moji rodiče jsou opravdu šílení a jejich šílenství pozvolna přerostlo do toho mého, což je v podstatě nepodstatné. Podstatné je, že jsem se inspirovala textem jedné, stejnojmenné. Jmenuje se Písnička pro kočku a já v ní vidím v hlavní roli Rose a Emmetta, pro tentokrát převážně nevážně a bez hudby.


(stejně tak patří veliké dík mé KočkoBetě - Cathlin)

Prázdny byt

Prázdny byt

Opäť separujem perex obrázky. Utorková limonádka.

Balada na zdravotnictví

Balada na zdravotnictví

Carlise s Esme to nemají jednoduché. Dům je plný upírů, které se snaží vést jako rodiče, a to znamená být jim vzorem. Ale i oni potřebují čas pro sebe a svou lásku.

Netvorova dívka

Netvorova dívka

Tak trochu jiné setkání.

Co může přinutit mrtvé srdce znovu bít? Co může donutit lidské srdce milovat netvora?

O labuti a lovcovi

O labuti a lovcovi

Snáď na dobrú noc...

Byť mliečnou dráhou...

Byť mliečnou dráhou...

Dnes mám nejakú zvláštnu lyrickú náladu, tak ma, prosím ospravedlňte... Hádam malý drabblík nikomu neuškodí.

(vzhľadom k tomu, že je tento drabblík asi trochu nezrozumiteľný, chcem dodať, že je to vo vlčej réžii, ale ponechávam vám voľbu, ak v tom niekto vidí Eďouška, tak nech ho tam vidí :-*)

V žiari slávy

V žiari slávy

A je tu ďalší songfic - počúvala som túto "klasiku" od Bon Joviho a videla som Jazza, ako keby stál priamo predo mnou. Sám, bez odpustenia, len so svojou pochybnou slávou, o ktorú vlastne nikdy nestál...

«   1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Zatmění