Sekce

Galerie

Our Way 1

Our Way 1

Přináším vám první ze tří bonusů k povídce My Way. Zajímá vás, co se dělo dál? V těchto třech jednorázových povídkách se vám to pokusím alespoň nastínit.

Nečekejte žádné napětí nebo převratné scény, které vám zatají dech :)

Velké poděkování patří nakopávačkám ambře a Marcelle ♥ A Nossce za vymyšlení názvu! :)

15+ za jeho slovník ;)

Sľúbená...

Sľúbená...

Keď séria zvratov nechá dievča zmätené...

Poslední večeře

Poslední večeře

To, že Cullenovi v Rozbřesku hledali pomoc u dalších upírů, chápu. Ale myšlenka na jejich výjezdy za potravou mi nikdy nedělala dvakrát dobře.

I proto je mi tak sympatický Garrett. Takže si určitě zaslouží aspoň sto slov...

Všechno nejlepší, Bos

Všechno nejlepší, Bos

Dnes je Tvůj veliký den, Bosi. Doufám, že vyslovíš pěknou řádku přání a všechny do jednoho se ti splní. Všechna si je užij jako tahle, která jsme pro tebe společně připravily. Clea a Twilly

Ples ve Volteře

Ples ve Volteře

Drabble - malý přídavek k 6. dílu povídky Je krásně hříšný...

Láska přes inzerát

Láska přes inzerát

Další drabble - když já si prostě nemůžu pomoct...

Bella se jednoznačně zamilovala

Výborný nevím

Drablle o 200 slovech. Nessie je ve školní lavici a pak najednou padne otázka 'Co dělá táta?'...

Výlet do hlavní síně

Výlet do hlavní síně

Double drabble - velmi volně navazuje na Výlet do Volterry a Výlet autem.

SPOR jde do boje! 3

SPOR jde do boje! 3

Spolek Pro Ochranu Reků bojuje za své první dva klienty statečně jako lev (no, dobře, občas ne až tak chrabře)

Napsáno po přečtení 33. a 34. dílu povídky Kdopak by se vlka bál... poté, co bylo hlavním hrdinům ublíženo! (a nejenom jim)

Žádost o ...

Žádost o ...

Drabble - Bella prožívá své krásné chvíle :-)

Rada do života

Rada do života

Double drabble:-) Hrozně se mi líbíl jeden vtip, co říkali v radiu a hned jsem si vzpomněla na Emmetta:-)

Stmívání nad královstvím - 1. část

Stmívání nad královstvím - 1. část

Toto je první část mojí jednorázovky. Pokoušela jsem se to psát jako pohádku a doufám, že se mi to aspoň trošku povedlo.

 

Příběh vypráví o Edwardovi, Jacobovi a Isabelle, nechci nic prozrazovat, jen pár rýmu, které vás snad přilákají k rozkliknutí této povídky.  :)

 

V jediný večer všechno se změní, když kráska se do zámku dostaví,

uvalí kletbu, která se splní a jejich pravou tvář odhalí.

Svět dvou měsíců

Svět dvou měsíců

Trochu ponurá představa budoucnosti, která se může stát a nemusí. Ve své jednorázovce jsem k tomu přidala i osud upírů, který je s tím naším svázaný. Nepoužila jsem žádná jména, ale myslím, že čtenáři si je budou umět dosadit.

Odpusť mi, prosím

Odpusť mi, prosím

Drabble. Bella a Charlie - co víc dodat? Jednou to na mě padnout muselo

Balada o dívce B - 3. část

Balada o dívce B - 3. část

Závěr.

Děkuju. Jste úžasné ♥

Balada o dívce B - 2. část

Balada o dívce B - 2. část

Trošku se mi to vymklo, takže zítra bude ještě závěrečná část :-).

Dnes se přesuneme do Seattlu. Podplatila jsem Osud, aby Edward nebyl jediný, kdo si sbalil kufry...

Děkuju za krásné komentáře ♥

Spievajúca krv

Spievajúca krv

Prečo by mali byť Edward a Emmett  jediní, ktorým ľudská krv zaspievala? Doprajme trochu tej krvavej árie aj Aroviiiiii, hmmm?

 

(Cleoušku, uži jsi to ♥)

Opilý Edward

Drabble o 300 slovech o Edwardovi a záhadné upírce. Co z toho nakonec vyleze?

Balada o dívce B - 1. část

Balada o dívce B - 1. část

Tahle povídka snad ani hůř začít nemohla.

Edward a Isabella jsou sice manželé, ale Isabella umírá při porodu vymodleného dítěte...

Takže tu máme jednoho opuštěného a zoufale smutného sexy taťku.

Co s ním?

Další krátká oddechovka :)

Edit: První část z očekávaných tří;)

Raz, cestou do Central Parku

Raz, cestou do Central Parku

Bella ide taxíkom po NY, vďakabohu vlasy jej ostanú všetky. :D Žiadnu ďalšiu spojitosť s filmom nenájdete.

Dvojsmysl na entou

Dvojsmysl na entou

Aneb příběh Edwarda a Belly trochu jinak...

Všetko najhoršie...

Všetko najhoršie...

Ahojte, pridávam jedno drabble (double drabble - 200 slov), ktoré som napísala už dávnejšie. Je to čisto E+B, čo je pre mňa neobvyklé. Neviem, či sa vám to bude páčiť, písala som to v deň svojich osemnástin, keď sa mi stalo niečo podobné. 
Tak snáď sa to dá čítať... Pekné čítanie želá Siss:).

Výlet autem

Výlet autem

Drabble. Navazuje na Výlet do Volterry

Lienka

Lienka

Dostala som nápad a otvorila word. A vyšlo z toho toto...

Bella je na tábore. A verte či nie, taká lienka je celkom dobrá na zoznamovanie.

Nevěřím tomu

Nevěřím tomu

Když se Hanetka sejde s MisaBells... vznikne tohle. Zase. Reklamace nepřijímáme, číst na vlastní nebezpečí!

SPOR jde do boje! 2

SPOR jde do boje! 2

Spolek Pro Ochranu Reků bojuje za své první dva klienty statečně jako lev (no, dobře, občas ne až tak chrabře)

Napsáno po přečtení 32. dílu povídky Kdopak by se vlka bál... poté, co bylo hlavním hrdinům ublíženo!

Piatkový večerníček

Piatkový večerníček

Každý má svoj obľúbený seriál. Aj Emmett s Jasperom a Ticíc a jedna noc to práve nie je.

Veríš na lásku?

Veríš na lásku?

Aj démony dokážu milovať...

Mezi světy

Mezi světy

Bella zemřela... Nebo ne? Vlastní všemi opuštěná mysl může dělat s jedním labilním upírem divy, takže Edward pomalu pustne a propadá šílenství. Dokud...

Stačí chvíle deště a padl na mě splín... To budou ty splašený hormony :-P

Je to ve hvězdách

Je to ve hvězdách

Songfic... dlouho jsem se tu neukázala, tak se připomínám. Tentokrát mi dělal společnost Pavol Habera, takže, jak to dopadne, je vážně jen ve hvězdách.

«   1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... 37   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek