Sekce

Galerie

/gallery/ZZZ.jpg

Kim sa preberie. Ako bude znášať pravdu o tom, čo sa z nej stalo? Stretne sa ešte niekedy s Jaredom?

3. časť

Niektoré udalosti sa nezakladajú na pravde o Twilight svete.

 

„To nie je pravda. To nemôže byť pravda,“ opakovala si Kim stále dookola. Pripadala si, akoby sa náhle ocitla v nejakom treťotriednom horore lacnej výroby. Snažila sa spomenúť na poslednú ľudskú bytosť, ktorú poznala a ktorú videla, než skončila v tomto desivom sne. Isabella.

„Prečo tu nie je Bella?“ Obrátila sa na upírov.

„Nemohla tu zostať. Zaútočila by si na ňu,“ povedala jej malá čiernovláska.

„To nie je pravda. Belle by som nikdy neublížila. Určite ste ju zabili.“ Kim si v rozrušení nevšimla bolestnú grimasu, ktorá sa mihla Edwardovou tvárou. Ale ostatným neunikla.

Alica vzala Kim do kúpeľne. Postavila ju pred obrovské zrkadlo, ktoré pokrývalo celú jednu polovicu západnej strany miestnosti. Kim sa s hrôzou dívala na obrovské červené oči. Ako v tranze podišla k oknu a rozhrnula malý biely záves. Slnko, ktoré dopadlo na jej pokožku, jej zvestovalo krutú pravdu. Je upír. Je stvorenie, ktoré zapríčinilo, že z Jareda a ostatných chlapcov sú vlkodlaci. Je bytosť, ktorá stojí za Emilynou zničenou tvárou. Je z nej monštrum, ktoré Jared nenávidí a opovrhuje ním. Obrovská bolesť zasiahla Kimine útroby a bránila jej nadýchnuť sa. V bezvedomí sa zviezla k zemi.

„O minútu a 54 sekúnd sa preberie.“ Vysoký sopránový hlas ju opäť priviedol k vedomiu. Pomaly otvárala oči. Znovu ležala v posteli, na ktorej sa prebudila prvýkrát. V miestnosti sedeli všetci, okrem ženy s karamelovými vlasmi a úchvatnej mladej blondínky.

„Teraz nastala chvíľa všetko ti vysvetliť,“ povedal Carlisle.

Pre Kim nastali ťažké časy. Časy plné učenia, vysvetľovania a odriekania. Kim nesmela ísť medzi ľudí ani vrátiť sa späť ku svojej rodine. Jej nová rodina boli Cullenovci. Ani Bella sa viac nesmela k veľkému bielemu domu priblížiť. Teraz bola Kim veľmi silná a ľahko by mohla Belle ublížiť.

Aj keď sa stále nezmierila s tým, čo sa stalo. Snažila sa nejakým spôsobom skontaktovať so svojou rodinou, hlavne s Jaredom, ale po čase zistila, že je to nemožné. Cullenovci nemôžu mať pred sebou tajomstvá. Každý o každom všetko vie!

„Chcem len vidieť Jareda!“ Plakala, keď jej Alice už po x-té zabránila ísť do La Push. Alice ju ľútostivo pohladila po vlasoch a pozrela na svoju rodinu.

„Poď, zavoláme mu. A neplač!“ prikázala.

 

„Jared? Ahoj, to som ja,“ zašepkala Kim, keď jej Alice konečne dovolila spojiť sa so svojou láskou.

„Ja viem, čo si!“ Slová takmer zavrčal. Kim bola prekvapená nad nečakanou zúrivosťou.

„Jared... .“ Chcela ešte niečo dodal, ale vlk ju prerušil.

„Už mi nikdy nevolaj! Ty už nie si moje dievča!“ A zložil.

„Jared! Jared!“ kričalo dievča vzlykajúc. Odpoveďou jej bol len oznamovací tón.

„Nie!!!“ skríklo, neuvedomujúc si, že svojou silou už rozdrvilo telefón. Vzápätí svoj hnev a frustráciu obrátil proti Alice.

„To je len vaša vina! Len a len vaša. Keby ste neprišli, nič by sa nestalo!“ kričala a vzlykajúc, udrela Alice do hrude. Tá ju len ticho zovrela v náručí.

 

O niekoľko dní neskôr

„Ešte ti nikto nepovedal, že sa nemáš hrať s jedlom?“ zavolal Edward na Emmetta, ale ten sa len zaškeril a zamával mu. Medveď využil chvíľku jeho nepozornosti, aby sa zahnal labou. Ostré pazúry mu pretrhli tričko a zaškrípali na hrudi.

„Hej! Ty obluda jedna chlpatá, to tričko mám od Rose!“ zakričal Emmett a skočil na medveďa. Emmett bol s mackom celkom rýchlo hotový, takže sa po chvíli rozhodli vrátiť k rieke, kde sa mali stretnúť s ostatnými.

„Tak čo, bráško, aká bola puma?“ spýtal sa Emmett Jaspera. Skôr ako mu jeho brat stihol odpovedať, Alice vykríkla a všetci vedeli, že sa niečo deje.

„Kim,“ povedal Edward a všetci sa rozbehli domov zabrániť blížiacej sa katastrofe.

 

Vbehli do domu, kde sa im naskytol príšerný pohľad. Uprostred miestnosti ležal muž, ktorého zakrvavené zvyšky sa nachádzali po celej miestnosti. V rohu sa krčila Kim, ktorej jasne červené oči nepokojne  behali z miesta na miesto.

„Bože!“ povzdychol si Carlisle, zatiaľ čo Esme podišla k trasúcej sa Kim.

„Tíško, Kim, bude to dobré.“ Snažila sa ju objať, ale Kim sa vytrhla.

„Nie!! To nebude dobré!“ zakričala, hlas sa jej zlomil na konci vety.

„Nemôžeš za to! Občas sa to stane. Bola to nehoda,“ odpovedala Esme pokojným hlasom.

„Nehoda? Tomuto vravíte nehoda?!“ skríkla a ukázala na mŕtveho muža.

„Každý občas zlyhá. Všetci tým musíme prejsť,“ povedala Esme a objala plačúcu Kim.

 

Bella sa obrátila na posteli a jej oči automaticky namierili k oknu a hľadali postavu muža, po ktorom tak zúfalo túžila. V poslednom čase sa vídali tak málo, že si začal Charlie robiť starosti. On, ktorý Edwarda príliš „nemusel“, sa sám pýtal, prečo jeho budúci zať chodí za svojou snúbenicou tak málo a ona mu nemohla vysvetliť, že Edward a jeho rodina majú plné ruky práce s novonarodenou upírkou, aby nevyvraždila polovicu Forks.

Belline oči sa zastavili na ciferníku hodín, stojacich na nočnom stolíku. Bolo jedenásť hodín, ale Edwarda nikde. Bella začínala byť znepokojená. V myšlienkach jej prebehli udalosti posledných dní. Oficiálne Kim ochorela akousi nákazlivou chorobou, takže ju museli držať v karanténe v dome doktora Cullena. Taktiež Bellina svadba s Edwardom sa musela odložiť, rovnako ako jej premena. Cullenovci by sa nedokázali postarať o dve novonarodené upírky. Carlisle musel zavolať Volterry a požiadať o odklad. Aro mal našťastie pre nich pochopenie.

Strhla sa, keď nehlučne dopadol vedľa nej. „Ahoj,“ šepla. „Ideš neskoro,“ povedala s výčitkou.

„Prepáč.“ Potriasol ľútostivo hlavou. „Mal som prácu.“

„S Kim?“ spýtala sa, aj keď poznala pravdu.

Nepovedal nič, len prikývol.

Bella si naštvane povzdychla. Hoci jej rozumnejšia polovica protestovala, tvrdiac, že Kim teraz potrebuje podporu Edwarda a jeho rodiny, jej menej rozumná časť sa dožadovala Edwardovej neustálej pozornosti.

„Dnes sa stala nehoda,“ začal Edward a tým ju odviedol od chmúrnych myšlienok. „Boli sme na love a nechali Kim doma samú, keďže bola nakŕmená a Alice nevidela žiadne nebezpečenstvo. Ale potom Alice zazrela poštára, ktorý niesol Carlisleovi pozvánku na lekársky kongres do New Orleans.“ Dokončil a odmlčal sa.

Bella sa naň neprestávala pozerať.

„Tá zásielka sa mu stala osudnou,“ dodal ticho.

„Neovládla sa,“ skonštatovala. Pýtať sa nemalo cenu. Vedela, že daná situácia mohla mať len jediný koniec. Neexistoval novonarodený upír, ktorý by odolal návnade čerstvej krvi. Samozrejme okrem Carlislea. Edwardov adoptívny otec bol jediný, ktorý sa mohol pochváliť niečím takým.

„Neviem, či to zvládne,“ povedal zamyslene. „Prestávam tomu veriť.

Bella si sprvu myslela, že zle počuje. „Čože??“ Vyskočila. „Chceš mi povedať, že ju necháte len tak ísť? To predsa nejde! Začne zabíjať ľudí a... musíte ju prinútiť...“ koktala od rozčúlenia.

„Bella, ty to nechápeš. My nemôžeme nikoho nútiť. Pokiaľ sa sama nechce zrieť ľudskej krvi, my s tým nič neurobíme. Navyše...“ odmlčal sa, ale Bella ho rýchlo popohnala.

„Čo?“

„Navyše tu nie je nič, čo by ju mohlo zadržať.“
Bella sa naňho pozrela trochu nechápavo. „Ale veď, vy... Vy ju zastavíte!“

Edward na ňu uprel svoje jantárové oči. „Nemyslel som takto. Snaž sa Kim pochopiť. Ocitla sa na druhej strane „barikády“, kde s ňou nie je nik z jej rodiny. My sme pre ňu len cudzinci, ktorých má podľa Quilettov nenávidieť.“

Bella: „Ale teraz ste vy jej rodina.“

Edward: „Bella, pre ňu je to rovnaké ako s Jasperom. Ale on má Alice. Alice je jeho záchranné koleso, ktoré ho udrží na hladine, keď sa začne topiť v mori krvi a zabíjania. Ale Kim... tá nemá nikoho. Žiadne záchranné koleso. Žiadne záchranné lano. Ona je na všetko úplne sama.“

 

Po čase...

 

Aj keď od Kiminej premeny ubehli už dva roky, jej situácia sa vôbec nezmenila a dodržovanie „diéty“ jej robilo čoraz väčšie problémy.

V jeden sychravý októbrový deň, keď bola s Alice a Rose na love (obe ju vysadili pred domom, lebo chceli ísť s Bellou na nákupy), začula Carlislea a Edwarda, ako sa hádajú v kuchyni. Chcela vstúpiť do domu, ale akási neznáma sila jej zabránila priblížiť sa príliš blízko. Započúvala sa, pretože rozhovor sa ešte neskončil.

„Nemôžeme jej to povedať,“ povedal Carlisle.

„Chápem ťa, ale má právo to vedieť,“ nedal sa Edward.

„Uvedom si, čo sa stane, keď sa dozvie, čo Jared urobil,“ dodal smutne Carlisle.

„Jared!“ vykríkla v duchu. Skôr než mohla čokoľvek urobiť, jej nohy sa inštinktívne otočili a bežali preč. Do La Push.

 

koniec 3. časti

2. kapitola 4. kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Michangela

1)  Michangela (11.10.2011 16:15)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek