Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/502efdb23c_66197093_o2.jpg

Sláva nazdar výletu...

Pro Twilluši

„Už tam budem?!“

Aro si potichu vzdychl. Stýskalo se mu. Stýskalo se mu po zatuchlém a tolika staletími prověřeném vzduchu jeho hradu. Chyběla mu dokonce i ta malá skvrnka plísně ve velikosti a tvaru mexického dolaru, jež na něj laškovně pomrkávala z rohu trůního sálu.

A přitom to vypadalo jako skvělý nápad: výlet. Provětrat si mysl. Utužit vedoucí kádry. Heidi jim dokonce nechala ušít outdoorovou khaki verzi plášťů s kapsami pro pravé zálesáky. A trůny už taky potřebovaly rekonstrukci jako sůl – vždyť na nich seděli bratru takových dvěstě třista let.  A ty důlky... Někdo tvrdí, že nejtvrdší částí upířího těla je srdce. Omyl! Je to upíří pozadí, tím si je jist.

Co kdyby se vrátili jen dva? Ale máme tu tři trůny..., kdyby se však jeden zakamufloval vzrostlou palmou nebo snad raději použít dečku? Ne to přece nejde, o tom nesmíš ani přemýšlet – vynadal si v duchu!

Aro se ohlédl po svém druhém bratru. Ten nic z toho nevnímal. Marcus byl v rauši. Poté, co zjistil, že květiny nejsou jen ty bezbarvé a vysušené placky ze starých herbářů, dostal se do stavu vrcholné euforie! V extázi poletoval kolem cesty jako splašená květinová víla a sbíral „vzorky“. Když už měl plné ruce, začal si je strkat i do vlasu a potichu si pobrukoval: „Jednou budem dál.“.

Aro zakroutil znechuceně hlavou. Příroda neměla na jeho bratry dobrý vliv. Ekologickou havarii na ni!

Caius! Nejdříve to byla TA písnička v onom podivném slovanském nářečí. Vydržela mu dobrých sedmdesát mil! Teprve po hrozbě, že mu ústa zacpe zdechlou veverkou toho nechal. Aro snad poprvé proklínal svou dokonalou pamět, neboť věděl, že již navždy mu budou růžovoučtí čuníci se špinavými kopýtky cupitat myslí.  A pak přišlo v pravidelných tříminutových intervalech tohle: „Už tam budem?!“. Jak jen se těšil na klid svého pokoje, kde si mohl dát tu skvělou AB negativní,  ročník 1978 - výjimečný ročník. Samozřejmě podávanou při pokojové teplotě .

„Já mám hlad,“ ozvalo se za ním. Ejhle změna!  Aro tohle už nevydržel a otočil se tak rychle, že mu pod patou zadoutnalo jehličí.

„Proč ses nenajedl doma? Heidi přivedla ten výběrový zájezd z Atén!“

„Když já řeckou kuchyni nerad!“ zakňoural Caius.

„Budeš to prostě muset vydržet!“

„Ale já mám hlad teď!“ dupnul si nožkou jeho bratr.

Aro zoufale začenichal. Nikde nikdo… Co by nyní dal i za podvyživeného čističe bot.

Přistoupila k nim hromada kvítků, ze které se vyklubal Marcus:  „Když už o tom mluvíte, taky bych si něco dal.“

To snad není pravda! Co komu udělal? Když teda nepočítá ty tisíce lidí a stovky upírů.  „NIKDO tu není,“ zavrčel vztekle.

„A co kdybychom zkusili něco jiného?“ opatrně se zeptal Marcus. Aro si uvědomil, kam tím miří, a jeho patricijské nozdry se rozšířily jako motory proudového letadla!

„Nemyslíš snad na to, co si myslím, že si myslíš?!“  zeptal se nebezpečně tichým hlasem „My jsme Volturiovi! My jsme zákon! Co by tomu řekli lidi?!“

„Ale no tak, Aro, pro jednou… podívej, jakou tím uděláš Caiusovi radost.“ Jmenovaný se zakřenil v radostné předtuše.

Aro to vzdal:  „Tak si běž nějaké to zvířátko ulovit.“

 

SHRNUTÍ

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4   »

Alda

54)  Alda (17.05.2011 19:28)

Další povídka na !! Pěkný!! Děkuju!!!

Kamci

53)  Kamci (17.05.2011 18:27)

chudáček Aro
miluju tuhle písničku

sfinga

52)  sfinga (17.05.2011 18:21)

V řadě za sebou,
tři Volterrští jdou,
šlapají si na pláště,
cestou necestou.

Krve nemají,
cestu neznají,
vyšli prostě do lesa
a vesele si zpívají.

A já se válím smíchy pod stolem

51)  LostriS (17.05.2011 17:11)

"Co komu udělal? Když teda nepočítá ty tisíce lidí a stovky upírů."

Bosorka

50)  Bosorka (17.05.2011 15:26)

Karolko - ty tu?! JSem poctěna, židličku pucuju, co jen nabídnu?!
Kami - má korektorka by ti mohla povídat.
Janebo - přiznej se , kde jsi se toulala?!
LR - s písničkou jde všechno líp!

Jalle

49)  Jalle (17.05.2011 14:43)

Karolka

48)  Karolka (17.05.2011 11:00)

Nejvíc mě rozbila nejtvrdší část upířího těla! A Marcus, kdykoli se objevil. A květiny.
Paráda!

Kamikadze

47)  Kamikadze (17.05.2011 10:58)

Bos, já z tebe normálně nemůžu. Jak to, že jsi začala psát až teď!!! Tvoje psaní prostě nemá chybu.

Janeba

46)  Janeba (17.05.2011 09:20)

Páni, kde jsem tolik komentářů byla, že jsem tě objevila až nyní!!!
Bosinko, Mušutčino zhodnocení tvého druhého?! já, nemá absolutně chybu a dávám ji za pravdu! Neboť jen zhulený ďábel má tu výsadu vytvořit naprosto z čehokoliv skvost a kterému se můžeme zasmát a pobavit! :D Co zasmát?!
Děkuji!!!

45)  LoveRain (17.05.2011 09:19)

Bosorko, děkuju, přesně tohle jsem po ránu potřebovala.
Ale jelikož se všeho hned chytnu, počítám s tím, že zpívat si taky budu pár dní a obávám se, že na bratříky z Itálie už se nikdy nebudu dívat jako dřív Už to vidím - velká bitva na louce (která nebude, ale což:p ) a já se budu válet někde pod sedačkou, protože ten blonďák, co má lepší vlasy jak já, prostě nesnáší řeckou kuchyni a je ukňouranej, Marcus se sveřepým výrazem umí poletovat jako motýlek, když se jedná o kytičky, a velký Aro, nad věcí a v outdoorovém plášti, má prostě tvrdej zadek!
Perfektní

Silvaren

44)  Silvaren (17.05.2011 08:03)

Já řeckou kuchyni nerad.:D :D :D Jo jo, tři čuníci, Marcus jako květinové dítě - to budu z hlavy dostávat dlouho.

Twilly

43)  Twilly (17.05.2011 06:52)

Si piš!!! :D

Bosorka

42)  Bosorka (17.05.2011 06:51)

Mišo - pššššššššt inkvizice číhá!

MisaBells

41)  MisaBells (17.05.2011 06:46)

No sakra... Jednou budem dál????? No, tak myslím, že nebudeme, protože s touhle písničkou odcházím do práce a má na mě stejný efekt, jako Lillopop nebo I'm vampire... bože! Celý den s Jednou budem dál... Bos, v tobě se vážně schovával sám zhulený ďábel, ale víš ty co? Mně se to ohromně líbí! Začínáš být značka kvalitního a vtipného čtení! Jsem ráda, že tě do toho uvrtali.

krista81

40)  krista81 (16.05.2011 23:47)

Popoles

39)  Popoles (16.05.2011 23:35)

Jsem definitivně mrtvá
Bos,tohle bylo to pravé ořechové,co jsem potřebovala před spaním, pěkně procvičit bránici, potrénovat ventilační schopnosti plíc a provětrat hlasivky... díky, vřelé díky, jdu si pro čistý textil

eMuska

38)  eMuska (16.05.2011 23:32)

Lovely!!! Aro vie byť trieda, keď chce, aj s bratmi...

Twilly

37)  Twilly (16.05.2011 23:21)

jak jinak, že?

Carlie

36)  Carlie (16.05.2011 23:21)

Jo, já ji taky žeru! Jen doufám, že ne i ti tři... a s kečupem

Twilly

35)  Twilly (16.05.2011 23:17)

Tu miluju

«   1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek