Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/mortal.jpg

Chcete na předpremiéru The Mortal Instruments: City of Bones již v srpnu?

Soutěžte s námi! :)

A máme tu výherce!

A našimi výherci, kteří se na filmovou verzi The Mortal Instruments: City of Bones (Město z kostí) podívají o čtrnáct dní dříve, než běžní smrtelníci, jsou:

Hanka H.

Veronika

Hana M.

SarkaS

Kristýna E.

Marian R.

Anna-Marie H.

Klára L.

Florence

Anita U.

Všem vylosovaným GRATULUJEME! Výherci byli kontaktováni e-mailem, takže je prosím, aby co nejdříve potvrdili svůj zájem. Pokud tak do středy neučiní, lístky budou předány dál.

 


 

Těšíte se na filmovou verzi The Mortal Instruments: City of Bones (Město z kostí), která jde do českých kin 12. září, ale jste tak nabuzení a nedočkaví, že byste ji nejradši viděli o čtrnáct dní dřív? Nyní máte příležitost!

29. srpna se v pražské Lucerně koná fanouškovská předpremiéra filmu a my máme pro deset šťaslivců vstupenky!

Pokud Vás tyhle první věty neodradily, tady je trochu víc informací. Premiéra se koná již zmiňovaného 29. srpna (čtvrtek) v Praze (nikde jinde) v Lucerně od 18:00. Podrobnější informace, jak a co proběhne, dostanou už samotní vítězové.

Vítězů bude deset a každý od nás získá 2 lístky, aby si na film mohl vzít někoho s sebou (protože víme, že ve dvou je to vždycky lepší!). Pokud by vítěz chtěl pouze jeden lístek, nebude v tom problém, ale více než dva lístky vítězi věnovány nebudou.

A co musíte udělat pro to, abyste se dostali do slosování, které proběhne již tuto neděli ve 20:00?

Stačí odpovědět na čtyři jednoduché soutěžní otázky.

1) Film je natočen podle knižní předlohy. Jak se jmenuje její autor/ka? CASSANDRA CLARE

2) Roli Clary Fray získala Lily Collins, která si zahrála s Taylorem Lautnerem ve filmu z roku 2011. Jak se jejich společný projekt jmenoval? ABDUCTION (BEZ DECHU)

3) Postavu Jace Waylanda ztvárnil nám někdo velmi známý. O kterého herce se jedná? JAMIE CAMPBELL BOWER (nám známý jako CAIUS VOLTURI)

4) Kdo se nakonec ujal režisérského křesla? HARALD ZWART

Tak co myslíte, že to nebylo těžké? :)

Pokud víte, že znáte správné odpovědi, nebo si tím nejste jistí, ale i tak chcete zkusit štěstí, napište nám na náš webový e-mail soutez [zavináč] stmivani-ff [tečka] cz. Do předmětu udejte "TMI soutěž", správné odpovědi očíslujte a samozřejmě připište své jméno. Zúčastnit se může každý, registrace na webu k tomu nutná není. Jakmile budou výherci vylosováni, okamžitě je kontaktujeme.

SPONZORY soutěže jsou BONTONFILM a web INTOXICATED, kterým velmi děkujeme!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

11)  Hana M. (29.08.2013 23:03)

Děkuji!!! Celá akce byla zprostředkování emotivního zážitku.

Ajjinka

10)  Ajjinka (25.08.2013 22:20)

Už se na to pracuje, Zuzko

9)  ZUZKA (25.08.2013 20:37)

A kdy kontaktujete vylosovane výherce?
Předem děkuji za odpověď. :)

8)  ZUZKA (25.08.2013 20:21)

V kolik cca budou výsledky?

Lipi4

7)  Lipi4 (23.08.2013 21:16)

V tom sále bude kecat hodně lidi

6)  anonym (23.08.2013 15:38)

To by nešlo, máma u filmů pořád kecá..

5)  Panthea (21.08.2013 18:38)

to ANONYM: tak vezmi mámu s sebou :D

4)  anonym (21.08.2013 17:37)

Tak ráda bych ty lístky dostala! Znám všechny odpovědi ale je to až v Praze a tam mě máma nikdy nepustí..

Ajjinka

3)  Ajjinka (21.08.2013 01:00)

Zuzko, děkuju Už by to mělo být v pohodě

tamias01

2)  tamias01 (21.08.2013 00:55)

Kdyby ta předpremíéra nebyla až v Praze tak bych se soutěže účastnila. Takhle si počkám na září už máme s kamarádkou domluvené, že půjdeme v Luha spolu.

1)  Panthea (21.08.2013 00:54)

Ajji 29.8. (čtvrtek)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek