Sekce

Galerie

/gallery//thumbs/pe%C4%8Den%C3%A9%20ka%C5%A1tany.jpg

Tak jsem taky neodolala a střihla si takovou kraťounkou vánočně-novoroční věc :-)

Měla ráda prosincové večery, mrazivou vůni jehličnatého lesa, světla lamp odrážející se od sněhu. To pro ni vytvářelo tu pravou vánoční atmosféru, i když sníh zábl do prstů, když jej smetávala ze svého vozu, a pokaždé ji to rozesmálo, protože nikdy nedokázala sníh odstranit tak, aniž by sama nevypadala jako Yeti.


Prsty skoro necítila, lépe než kterékoliv rukavice jí však za chvíli posloužily dlaně jejího přítele. Jacob se na Renesmé zazubil: „Mělas to nechat na mě!“
Nessie si zastrčila pramen vlasů pod čepici a zašklebila se: „Jsem snad emancipovaná žena, ne?“
Jacob naklonil hlavu k rameni a přimhouřil oči: „Hm, ale emancipovaná sněžná žena…“ a vrhl se na Nesii, aby dokonal její přeměnu na sněhuláka.


Váleli spolu sudy ze stráně, až se zastavili pod kopcem uvězněni jeden druhému v náručí. A i když pak museli hledat klíče od auta, které vytrousili kdesi na té cestičce vyrolbované jejich těly, o dobrou náladu je to nepřipravilo.


S tvářemi zrůžovělými mrazem i vzájemnými něžnostmi konečně nasedli do vozu a vyrazili na štědrovečerní večeři ke své rodině.
Ke své rodině v La Push, rodina Cullenových na večeři tolik netrvala. (Když je Esmé potřetí ubezpečovala, že jí to vadit nebude, a Emmett s kolíčkem na nose zuřivě přitakával a brblal cosi o tom, že už mají jít s tím cukrovím kamkoliv, zbavila se Ness i posledních zbytků viny a vyrazili s Jakeem přecpat se do La Push.)


Večeře proběhla v pohodovém duchu a druhého dne ráno už byli Ness s Jakeem opět na cestě. Renesmé v autě objímala svůj soukromý vlčí přímotop a Jacob spokojeně řídil. Přesouvali se do horské chaty několik desítek kilometrů od Forksu, kde měli strávit zbytek svátků a vykročit do roku nového, respektive vplout do něj na lyžích. K lyžovačce se k nim už měli přidat i všichni Cullenovi.


Když dorazili ke kouzelné (velikostí i vybavením samozřejmě typicky cullenovské, tj. předimenzované a nadstandardní, zlé jazyky by mohly tvrdit i lehce snobské) chatě, kolem se už vesele lyžovalo.
Jazz s Carlislem neúnavně běžkovali, Emmett sjezdoval neustále „šusem“ s pokřikem: „Všichni z cesty, jedu v rychlém pruhu!“, Alice s Rosalií točily ladné obloučky v ještě ladnějším oblečení  a Esmé právě finišovala se svým sochařským výtvorem skupiny devíti sněhuláků s nezaměnitelnou podobou obyvatel chaty (autoportrét samozřejmě chyběl).
A Edward s Bellou? Učili se společně jezdit na snowboardu, takže bylo víc než zřejmé, čeho byly ty sexy dolíčky na svahu dokonalým otiskem.


O pár dní později večerně osvětlený svah přivítal na svém vrcholu deset siluet nadpřirozených bytostí a po chvíli už svištící vítr okouzleně áchal nad jednotlivými jezdci.
Emmett každého „gentlemansky“ pouštěl před sebe, takže jeho sjezd měl být třešničkou na dortu. Tou se však posléze stal jmenovaný sám, protože po svém výkřiku: „Jeduuu!“ a Edwardově zoufalé a zbytečné radě: „Oblouč…“ předvedl ukázkový domino efekt a skončil na vrcholu valné hromady společnosti Cullens & Black.


„Končím, s Emmettem už na lyže nejedu!“ brblala co chvíli některá postava, za níž zůstávala v chatě mokrá cestička.


„Upečeme si kaštany!“ nadchla se Nessie.
Esmé přikývla: „Dobře, ale pár jich necháme pro lesní zvířátka.“

Pohledy všech Cullenových se upřely na Jacoba, který povzdechl: „Pořád dokola, velmi vtipné.“
Hodiny odbily půlnoc, právě se narodil rok 2011.
„Ještě tohle, fakt super,“ podotkl Jacob, „jak na Nový rok, tak po celý rok, mám se na co těšit.“


Starý rok předával žezlo roku novému a šeptal: „Prstem se neukazuje, ale dej si pozor na tyhlety exempláře, jsou obzvláště vypečení.“


„Kaštany!“ zhrozila se Esmé a utíkala do kuchyně, která zanikla v kouřové cloně taktéž obzvláště propečené vánoční lahůdky.

 

Povídky od Carlie

 

Co nejklidnější Vánoce všem :-)


Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

kajka

24)  kajka (07.04.2012 11:02)

Carlie, děkuju za krásný Vánoce na Velikonoce, nemělo to chybu. Moc ráda tě čtu!

Cathlin

23)  Cathlin (12.12.2011 15:24)

Jej, tak to se do té současné nálady hodí - jen kdyby bylo taky trochu sněhu! A tedy - večeře Nes s Jacobem v La Push! Jo, to tedy vážně dává smysl!
A to lyžování Cullenů? Běžky!!! To mě tedy vážně dostalo, to je představa za všechny prachy. A Emmett ženoucí se z kopce... Paráda! ;) ;) ;)

Janeba

22)  Janeba (01.08.2011 03:39)

Páni, Carlíšku , takovou lyžovačku bych si taky dala líbit!!! A ty kaštany .... mňam!!!
Děkuji!!!

Carlie

21)  Carlie (14.04.2011 22:53)

A mně ty Vánoce děláš Ty, Kytinko, díky za nadílku

kytka

20)  kytka (14.04.2011 22:45)

I když nejsou Vánoce, tu atmosféru úplně citím. Paráda.

Carlie

19)  Carlie (25.03.2011 16:38)

Aldi, díky za tuhle "výhružku"
Jsem ráda, že povídky plní účel, tj. zpříjemní pár minut

Alda

18)  Alda (22.03.2011 20:50)

Carlie, ty jsi v tomhle moc dobá jak vidím. Až nebudu mít co číst, stejně budeš mít ode mne tolik komentářů, ve kterých budou napsány...... no bude to prostě veliká drtička , tak se připrav hodně předem !!!! Děkuju moc !!!

Carlie

17)  Carlie (22.03.2011 20:42)

Maaamiiii Teda, co to říkám.... Múzáci, ke mně, v dvojřad nastoupit!
Bohužel jsem na suchu jak s nápady, tak s časem :( a nic se nemá přehánět , ale určitě ještě někdy něco písnu, ale už teď tu vlastně vůbec nemám být, práce čeká a čeká... :p
Aldi, moc si toho vážím

Alda

16)  Alda (22.03.2011 20:37)

Carlie, já se snažím tě komentovat dobře. Takže to znamená, že hodlám číst tvoje povídky, ale musíš psát, protože za pár dnů nebudu mít co číst a pak bude drtička !! To jsem tě upozornila předem. Děkuju moc !!!

Carlie

15)  Carlie (22.03.2011 20:32)

Jé, díky za nadílku ;-)

Alda

14)  Alda (22.03.2011 20:24)

Krása !!!

Carlie

13)  Carlie (04.03.2011 21:30)

Semiško: Díky, díky, díky

semiska

12)  semiska (19.02.2011 00:34)

Krásné, vtipné, dokonalé.

Carlie

11)  Carlie (26.12.2010 09:38)

Díky

krista81

10)  krista81 (26.12.2010 03:11)

krásný
vlčí přímotop nechat pár kaštanů pro lesní zvířátka njn Jake je vděčná postava.
Moc vtipná a krásna povídka

ambra

9)  ambra (26.12.2010 00:05)

vlčí přímotop
rychlý pruh
sexy dolíčky
valná hromada Cullens a Black
Jen drobečky ze skvělého vánočního dortíčku. Carlie, jsi nezaměnitelná a velmi velmi originálně vtipná:D

Yasmini

8)  Yasmini (25.12.2010 13:08)

Krása taky chci na chatu a klidně se společností Cullen a Black. Respektive bych to přivítala. A holky můžou klidně nechat doma
Díky Y.

Lioness

7)  Lioness (25.12.2010 11:43)

Vykouzlila jsi mi na tváři úsměv. Trochu škodolibý, ale rozhodně upřímně pobavený. Sálala z toho pohoda, láska, jemnost a štěstí... a vtip, samozřejmě.

sfinga

6)  sfinga (24.12.2010 22:06)

Tak tohle bylo, krásné, laskavé , roztomilé a stoprocentně vánoční. Mám pocit, že čtu kapitolu z knížky, kterou napsala Stephanie Meye... Carlie.

Janeba

5)  Janeba (24.12.2010 20:03)

:) Byla to moc milá vánoční povídka plná pohody! Carlie, krásné Vánoce a v Novém roce spoustu báječných nápadů! Děkuji!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek