Sekce

Galerie

/gallery/thumbs/vantrio.jpg

Jedná krátká, nostalgická, převážně nevážná…

Vůně nostalgie

Dům Cullenových voněl cukrovím, svařenou Bloody Mary (bez náhražek), jehličím a mokrým psem.

Ač sama netradiční, užívala si rodina upírů, vlkodlaků a poloupírů svátky poměrně tradičně, a to přecpáváním se a hašteřením.

„Končím s pečením!“ vyhrožovala Esmé, když rychlostí, která je vlastní jejímu druhu, vyhnětla ořechové těsto, naplnila formičky na medvědí a srnčí pracky, vyválela plát lineckého a z něj vykrájela cukroví ve tvaru pumy, a když už byla v ráži, tak i nike a adidas, a vše nacpala do unaveného horkovzdušného spotřebiče, přičemž si pomyslela, jestli sama není trouba, když sama vaří, sama pere a že se na to… když jsou její děti všechny dospělé. „Tohle je opravdu poslední plech!“ dodala ještě.

„Nevadí, Jake už je taky na plech,“ odvětila pobaveně Renesmé.

„A ty máš taky dost, mladá dámo,“ kontroval káravým hlasem Edward a vzal dceři z rukou hrnek s bombardinem.

„Ty máš  dost! Prý mladá dámo?“ hihňala se Renesmé. „Jsem už starší než ty.“

Edward povzdechl a pohledem zaprosil, aby se jej jeho plnoletá manželka zastala.

Bella se s tím nemazala a rovnou mázla jednu výchovnou své nezvedené stejně staré dceři, v duchu hesla „Pohlavek a Raffaelo jsou více než tisíc slov.“ Kdo ví, jestli s Renesmé byl takový kříž právě proto, že byla kříženec. Ale stejně je to to nejlepší, co je s Edwardem v životě potkalo, zrůdička jejich milovaná, pousmála se Bella.

„Zazpíváme si koledy!“ nadchl se Emmett.

„Ty si taky koleduješ,“ chechtal se Jake. „Radši se půjdeme koulovat, za domem je slušně naváto.“

„Zato ty jsi navátý neslušně,“ setřela ho Rosalie.

Esmé, matka pluku, už toho měla dost. „My máme s tatínkem piknik v lese,“ odhodila chvatně zástěru. „Pohlídejte cukroví,“ zavelela ještě a už vybíhala z domu. V běhu chytla za ruku Carlisla. Jelikož to nečekal, tak za ženou chvíli vlál ve větru, než našel pevnou půdu pod nohama a srovnal s Esmé krok.

„Tak, pusu na špacír si už mnozí zde přítomní pustili, tak co pustit si teď film a tu pusu zavřít?“ zeptal se Edward.

Alice už měla DVD dávno v přehrávači, takže teď jen líným pohybem protahující se kočky zaparkovala do Jasperovy náruče a vzala mu z rukou ovladač. „Takže Bejvalek se nezbavíš…“

„Cože?“ trhl sebou Jacob.

„Cože?“ otočila se na něj výhružně Nessie.

„To je název filmu,“ smál se Jasper.

„Ano, ve stylu vánoční koledy, taková romantická komedie,“ doplnila Alice.

„A, slyšel jsem náš signál, chlapi, jdeme hrát baseball,“ zkusil dezertovat Emmett, ale Rose mu zastoupila cestu.

A tak všichni svorně sledovali film, vyráběli vánoční řetězy z popcornu, se kterým co chvíli rozpoutali sněhovou bouři. Ale když se vrátila Esmé, hbitě vystřelili, vše uklidili a opět zapluli na gauč jako by nic. Esmé měla jen chvíli vítr ve vlasech, jak kolem ní běhali, ale její účes to vydržel.

Za okny se příjemně stmívalo a Renesmé s Jacobem společensky unaveni (v obou významech) soutěžili o titul nejhlasitěji a nejstrašidelněji chrápající pár roku. Svět jim byl vděčný, že nebydlí v panelovém domě.

-

Konečně tu byl rozbřesk a čas rozbalit dárky. Díky Alici se vánoční přání splnila všem.

Bella poslední týden před Vánoci pracovala na knize, přesněji sérii knih a nyní tetralogii hrdě předávala členům své rodiny.

„Twilight sága?“ usmíval se Edward, když četl přebal. Bella se k němu přivinula a vtiskla mu polibek.

„Díky, švagrová,“ poplácal Emmett Bellu po zádech, „ale já si počkám na filmy.“

Renesmé ale už zaujatě četla nahlas 1. kapitolu: „Matka mě vezla na letiště. Všechna okýnka v autě byla stažená. Ve Phoenixu bylo čtyřiadvacet stupňů, nebe dokonale modré, bez mráčku.“

Posluchači se ztratili ve svých myšlenkách. Jake byl v rauši z očichávání knih.

Dům Cullenových voněl cukrovím, svařenou Bloody Mary, jehličím a mokrým psem a atmosféra byla prodchnuta nostalgií.


Povídky od Carlie

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

17)  Kira (23.04.2018 22:08)

Chjo, já chci taky umět takhle psát!
Ovšem je hrůza, že zmiňovaných čtyřiadvacet mi teď, v půlce dubna, nepřijde jako nějaké zvláštní vedro

kajka

16)  kajka (10.01.2018 16:02)

Odlehčený povídky na téma Cullenovic klan můžu vždy a všude.
Děkuji, Bezvadně jsem se bavila.
Obzvlášť tím, jak báječně jsi dokázala "vypíchnout" jejich základní charakterové vlastnosti. ;)
A Edward jako benjamínek rodiny!

Janebka

15)  Janebka (05.01.2018 20:35)

Merline, Carloušku mylovanej, kde jsem jen o Vánocích byla??? Nádhera!!! šmankote nechci se opakovat, leč má slovní zásoba se smrskla jen na odevzdané... ááááááá!!!
Děkuju.

14)  Anna43474 (15.01.2017 12:10)


matysekmj

13)  matysekmj (14.01.2017 16:21)

boží tak dlouho jsem se nezasmála, ale jak se ptá Maruška, proč to není delší?
Chuďátko moje milované, je teď v rodině nejmladší tak to mě nikdy nenepadlo

Marvi

12)  Marvi (08.01.2017 15:28)

Nádherná povídka, moc se ti povedla

11)  Lucka (23.12.2016 23:05)

skvělé

maryblack

10)  maryblack (23.12.2016 01:49)

Carlie

9)  Carlie (22.12.2016 11:34)

Ahojte :-) Děkuji za ohlasy, jsem ráda, že potěšilo :-)
Maruško, no víc mi bohužel Múzák nenadělil, co nadělám :-)

Fanny

8)  Fanny (21.12.2016 18:26)

Díky! Rezala jsem se smíchy

Jalle

7)  Jalle (21.12.2016 15:03)

krásny darček ďakujem

Marcelle

6)  Marcelle (21.12.2016 14:48)

Nádhera, skvěle jsem se pobavila a zavzpomínala, děkuju

ambra

5)  ambra (21.12.2016 01:23)

Carlie, miláčku, chtěla jsem si od balení dárků odskočit pro sklenku červeného, místo toho se tu chechtám (a ve finále skoro slzím). Děkuju, netušíš, jak VELKOU radost jsi mi udělala. Jdu obejmout svého mokrého psa a přikrojit pár pum

(proč to není delší???!!! )

4)  BabčaS (21.12.2016 00:48)

3)  Alice1C (20.12.2016 21:27)

Já umírám smíchy!:D

2)  Seb (20.12.2016 20:56)

Moc super :D :D :D
Děkuju

Empress

1)  Empress (20.12.2016 20:13)

:D

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek