Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/New-Moon-movie-image-new-moon-movie-7087204-600-400.jpg

Ahojte, pridávam jedno drabble (double drabble - 200 slov), ktoré som napísala už dávnejšie. Je to čisto E+B, čo je pre mňa neobvyklé. Neviem, či sa vám to bude páčiť, písala som to v deň svojich osemnástin, keď sa mi stalo niečo podobné. 
Tak snáď sa to dá čítať... Pekné čítanie želá Siss:).

Všetko najhoršie

 

„Edward, nie, nemôžeš odísť! Nemôžeš mi to urobiť na moje narodeniny! Oh Bože, ja to nezvládnem, to snáď nie je pravda,“ vzlykala som.

„Bella, ja s tebou končím! To je moje posledné slovo!“

Ešte raz si ma premeral tým svojim arogantným pohľadom, otočil sa a kráčal preč. Stála som na mieste a snažila som sa to predýchať. Sledovala som, ako sa mi strácal z dohľadu. Nebežala som za ním. V hlave mi lietali všetky spomienky naňho, všetko čo sme spolu prežili, tie krásne chvíle! Nechápem, ako mi mohol po tom všetkom takto ublížiť a ešte k tomu v deň mojich narodenín. Dnes som mala osemnásť a dúfala som v niečo, čo sa nestalo. Namiesto toho prišlo veľké sklamanie. Nikdy by som od Edwarda nečakala taký podraz! Nikdy by som ani len nepomyslela na to, že ma opustí, a už vôbec nie dnes. Bol to hrozný pocit. Hlavou mi vírilo množstvo spomienok. Spomienky sú všetko, čo mi zostalo.

Celý ten čas som sa snažila byť úžasná a krásna a takto to skončí?! Toľko som sa kvôli nemu trápila! Tomu je koniec! Podlý bastard! Nazbierala som v sebe všetok hnev a zakričala som:

„Tak si choď! Vypadni a už nikdy sa nevracaj!“

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

SissCullen

5)  SissCullen (30.07.2013 16:22)

ďakujem krasne, holky :) ;)

Kate

4)  Kate (30.07.2013 15:12)

Noo, teda, Bella to Edíkovi hezky nandala. Pěkná povídka, Siss.

Empress

3)  Empress (24.06.2012 10:09)

MarryTyger

2)  MarryTyger (20.06.2012 13:28)

To bylo krásné Konečně se Bella zachovala jinak, než jako chudinka (nic proti)

eMuska

1)  eMuska (19.06.2012 18:15)

och, vidina Edwarda ako podlého bastarda, ktorý je naozaj bastard a naozaj podlý mi je... priznám sa, že zvláštna. po prvý raz tu ozaj naozaj nie je pán dokonalý. vskutku fascinujúce...

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek