Sekce

Galerie

/gallery/vlkous.jpg

Vše má svůj konec. I těhotenství...

Carlisle přistoupil k umyvadlu a pečlivě si smýval veškerou krev z rukou. Byl opravdu pečlivý, nechtěl při návratu domů vystavovat Jaspera pokušení. Byl sám se sebou velmi spokojený. Tuhle část doktorské práce prostě miloval.

Jo, to se povedlo! Popleskal sám sebe v duchu po rameni, když uslyšel dětský pláč.

Když ho před časem Paul požádal, aby se ujal porodu jeho ženy, nesmírně mu to zalichotilo. To, že jemu – upíru – svěří vlkodlak manželku a dítě bral jako veliký projev důvěry ve své schopnosti. Zároveň však cítil velikou odpovědnost. Kdyby se něco pokazilo, vztahy mezi La Push a nimi by to s největší pravděpodobností značně ochladilo.

Když paní Lahotovou přivezli, byl Carlisle velice překvapen, že kromě Paula tu byl i Seth. Asi jako morální podpora. Rodička právě prodýchávala kontrakci a její muž ji názorně předváděl, jak má dýchat. Dýchání „na pejska“ mu šlo na jedničku. Prostě talent od přírody, což ovšem ona vůbec neocenila a poslala ho do … No, prostě pryč. A důrazně mu doporučila, ať si Setha vezme sebou. Doplnila to ještě několika barvitými popisy, co se mu stane, když se k ní ještě někdy přiblíží. Ty zahrnovaly především utržení  jistých  částí mužského těla. A byla velice sugestivní, takže sestřičkám cukaly koutky, zatímco medik na praxi se útrpně šklebil.

Též mu doporučila vasektomii. Vlastně na ní trvala a nabízela se, že ji provede sama. Carlisle se jí pokoušel vysvětlit, že právě u jejího muže by toto řešení s největší pravděpodobností němělo trvalý charakter, ale poslala ho do háje. No, dopadl lépe než Paul.  Když byly kontrakce silnější, zkusil na ní upíří omamování.  Občas to praktikoval s velice dobrými výsledky. Bohužel, ona nebyla vhodný subjek. Chytila ho za klopy pláště a přitáhla si ho k sobě se slovy, ať na ní nekulí kukadla, že mu sere na hypnozu a ať kouká dovalit nějakou vyzkoušenou chemii. Na obyčejného smrtelníka měla docela sílu.

Ale když bylo po všem, byla z ní zase ta milá a ostýchavá žena.

Carlisle instruoval sestřičku, na který pokoj má být převezena,  a vydal se do čekárny sdělit tu radostnou novinu otci.  Otevřel dveře a vítal ho klasicky pohled. Paul si kousal nehty a Seth cupoval noviny. Už byla kolem něj pěkná závěj. Uklízečka z toho nebude mít radost.

Když ho spatřili, oba rychle vyskočili. Seth byl o setinku vteřiny rychlejší  a v tváří měl tak dychtivý výraz, že se Carlisle musel ptát, kdo že je tu vlastně otcem. Že by v La Push najely na mnohomužství?

Ze zvyku se obrátil na zákoného manžela.

„Paule, tvoje žena právě porodila. Všechno je v pořádku a máte…“ tady chvilku gradoval napětí, „kluka…“. Chtěl pokračovat dál, ale to co uviděl, ho dokonale zbavilo slov. Z obou vlkodlaků se před jeho očima staly sochy. Vytřeštěné oči, skelný pohled, výraz obličeje svědčící o totální ztrátě inteligence. Zcela jasný případ šoku. Carlisle přímo slyšel, jak jim kolabuje endokrinní systém. O tom kardiovaskulárním nemluvě. Vzal si baterku a posvítil jim do očí. Zorničky nereagovaly.

Na chodně projel vozík a to oba probralo. I když Carlisle by byl možná raději, kdyby zůstali tak, jak byli.

Paul padnul na kolena a začal brečet. Takový pláč neslyšel Carlisle od doby, kdy staniční sestra Coopová viděla , že dr. Green z Pohotovosti umřel. Mezi jeho vzlyky slyšel mezi něco o Pánu Bohu, Ježiši Kristu, Panence Marii a taky, že půjde někdo do kláštera. Netušil, ale kdo. Sám Paul? Dříve tedy netušil, že je Paul tak nábožensky založen.

Sethova reakce byla jiná. Ten přešel ke stěně místnosti a v rytmu slov: „Proč právě já?!“ začal bouchat hlavou do zdi. Pokud v tom bude pokračovat, pomyslel si Carlisle, dostane se brzo na pohotovost. Byla totiž hned vedle a zeď byla vyrobena z levných materiálů. Státní špitál, co byste chtěli. Už teď na ní byl vidět důlek ve tvaru Sethova čela.

Oba byli natolik mimo, že by jim snad ani nevadilo, kdyby si Carlisle přitáhnul nějakou sestřičku a požádal je o moment strpení, že hlady nevidí a musí si něco zakousnout.

Uvažoval, jestli nemá kontaktovat Sama. Z tohohle nebude mít radost, tím si byl jistý.

Carlisle usoudil, že bude lepší je nechat, ať se trochu vzpamatují. Zatím jim sežene kafe a něco k snědku. Pak jim snad bude moct říci i druhou část zprávy. Upřímně -  měl z toho velké obavy.

Snad nebudou tak vyvádět, až se dozví, že to druhé dvojčátko je krásná holčička…

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

Pilly

44)  Pilly (29.06.2012 16:02)

Dříve tedy netušil, že je Paul tak nábožensky založen.
Ten přešel ke stěně místnosti a v rytmu slov: „Proč právě já?!“ začal bouchat hlavou do zdi.
A tá posledná veta

Marvi

43)  Marvi (28.06.2012 20:45)

To musel být šok Ale jinak opět paráda

Niky

42)  Niky (06.05.2012 09:27)

Dokonalé!!! Ta jejich reakce neměla chybu a ty hlášky
Dýchání „na pejska“ mu šlo na jedničku. Prostě talent od přírody
Pokud v tom bude pokračovat, pomyslel si Carlisle, dostane se brzo na pohotovost. Byla totiž hned vedle a zeď byla vyrobena z levných materiálů

41)  Kockohruska (23.03.2012 23:16)

Jednička byla skvělá, ovšem Vlčí věc II... . Naprosto perfektní!!!! Jdu na Vlčí věc III.

maryblack

40)  maryblack (23.01.2012 16:59)

moc hezký

julie

39)  julie (13.12.2011 20:20)

Áááááá...já se trefila!!!!! Bosi,to je masakr bránice!
*Prostě talent od přírody, což ovšem ona vůbec neocenila a poslala ho do …* A do kterého mimča se vlastně Seth otiskl?

Empress

38)  Empress (13.12.2011 12:04)

hihihihahaha

SarkaS

37)  SarkaS (13.12.2011 10:44)

holčička, škoda. Ovšem reakce na chlapečka byla perfektní

monikola

36)  monikola (13.12.2011 09:35)

jasnéééééééééé tušila som to, tušila...ale viem si predstaviť ich skvelú reakciu

Paja

35)  Paja (11.12.2011 22:08)

Tak to mě dostalo, zajímalo by mě co by chlapci dělali, kdyby se narodil jen ten chlapeček, ale jejich reakce byly úžasný!!!

34)  ada1987 (11.12.2011 21:57)

genialne!

Amisha

33)  Amisha (11.12.2011 16:43)

Hihihiííííííííí uf manžel mě má za pako. (poprskala jsem si jogurtem monitor a pak ještě dvakrát - takže mám u tebe novej :D)
Já nemám slov...

matysekmj

32)  matysekmj (11.12.2011 16:29)

Už jsem fakt měla strach,že zůstane jen u kluka.Ale jinak... Ještě,že jsem si odskočila,to by byla moje smrt

Janeba

31)  Janeba (11.12.2011 15:56)

Bosinko, alespoň nějaké rozptýlení od té "vánoční pohody"!!! ;) :D

sakraprace

30)  sakraprace (11.12.2011 15:48)

OMG, tys to fakt udělala. Normálně jsem ti to věřila až do poslední věty

Bosorka

29)  Bosorka (11.12.2011 15:41)

Holky vy mě chcete ztrhat?
Nu popřemýšlím

Janeba

28)  Janeba (11.12.2011 15:39)

další další další další

27)  Anna43474 (11.12.2011 15:23)


Takový pláč neslyšel Carlisle od doby, kdy staniční sestra Coopová viděla , že dr. Green z Pohotovosti umřel.
„Proč právě já?!“ začal bouchat hlavou do zdi.

Alrobell

26)  Alrobell (11.12.2011 14:25)

... že mu sere na hypnozu otisk kluk a nakonec o holčička

Bos, kde na to chodíš, řehnila jsem se jako blázen

dokonalost sama víc ze sebe nedostanu

Jula

25)  Jula (11.12.2011 14:09)

No tak to je konec!!!
Bos, přece je takhle nemůžeš nechat Po dopovězení té radostné novinky by mohli Carlislea roztrhat, jak budou ve stresu, chudinky

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse