Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/les.jpg

Les a jiná překvapení...

Stála tam a s nevírou sledovala ty dva. Upíři ve Forks. Pomalu strčila ruku do kapsy a rychlým vytáčením zvolila Jacobovo číslo. Alice k ní přiskočila a jedním trhnutím jí vyndala ruku i s telefonem. Rozdrtila ho dvěma prsty. Tvářila se u toho strašně nervózně.
„Koupím ti nový, ale nesmíš zavolat na policii. Oni by ti stejně nevěřili.“
Pak zavrtěla hlavou.
„Já vůbec nechápu, jak jsi na to přišla. Nic jsem neviděla.“
Nečekala na její odpověď, musela se totiž věnovat svému bratrovi, který vrčel a upíral na ni ten svůj černý pohled. Byl doslova spalující. Belle se bezmála zastavilo srdce.
Viděla, jak k ní udělal krok a jak i přesto, že ho Alice držela, se pomalu sunul k ní.
„Neutíkej,“ zašeptala a znělo to zlomeně.
Snažila se kolem svého bratra ovinout, ale nepomáhalo to, byl evidentně silnější. Všimla si, že za sebou nechávají rýhu. Alice držela v jedné ruce telefon a někomu volala. Její hlas překakoval.
Bella to vnímala jenom okrajově. Byla uvězněná v jeho pohledu. Lákal ji a vábil.
Zatvrdila se. Ona se nepohne. Silou vůle, která jí ještě zbyla, zamkla svoje nohy na místě a jenom sledovala, jak se ho Alice snaží zastavit.
Tichý les pročíslo vlčí zavytí a pak několik dalších, které to první následovaly. Belle se zježily chloupky na těle, protože už mohla cítit Edwardův dech. Zdálo se, že ho vlci vůbec neděsí, jako by o nich nevěděl.
Cítila, jak jí pod nohama rezonuje půda.
Už brzo tu budou. Vřítili se k nim s ohromujícím vrčením. Alice párkrát zamrkala. Bella strnule pustila vzduch do svých plic.
Oni ji ochrání.
Jacob se postavil vedle ní. Čumák do ní lehce drcnul a ona ho pohladila. Jasné poselství. Jsem v pořádku.
Edward měl pořád oči upřené na ni a říkaly jediné: Moje.
Jacob se rozkročil a vycenil tesáky. S tou naježenou srstí se zdál dvakrát větší.
Paul a Embry je obcházeli s jasným úmyslem najít co nejlepší místo, odkud zaútočit. Jacob postupoval obezřetně dopředu, aby donutil tu pitomou pijavici couvnout.
Ta malá se fakt snažila, ale ani s ním nepohnula. Zoufale se rozhlížela.
„Za chvilku jsou tu ostatní, oni mi pomůžou. Jenom se neunáhlete,“ drmolila pořád dokola.
Kdyby je někdo pozoroval, asi by si myslel, že jde o žárlivou scénu během venčení domácích mazlíčků. Bella vystrašeně vykukovala za Jakem a snažila se zklidnit srdce. Věděla, že tím zběsilým tlukotem to Edwardovi jenom ztěžuje. Což znamenalo, že by ji pořád mohl zkusit zakousnout.
Děsivé na tom bylo, že on na ni nekoukal zmateně nebo šíleně. On vypadal rozhodnutě.
„Nenechám se zabít!“
Usmál se na ni. Pomalu a líbezně. Jako by kolem nestálo několik vlkodlaků.
„Dobře, oprava, oni mě nenechají zabít.“
Hromadné zavrčení na souhlas to jenom potvrdilo.
„Nikdo tu nebude umírat a nejmíň ty, Bello,“ prohlásila Alice a vypadala sakra jistě. Najednou už Edwarda nedržela sama, ale pomáhali jí dva další. Bella si matně uvědomovala jejich jména.
Emmett a Jasper, tušila. Pak tu byl blonďák. Tvářil se velmi znepokojeně.
„I vy, doktore?“
Asi ten dryják, co do ní lili ti vlčí darebáci, dělal něco s očima. Jak je možný, že si toho nevšimla hned?
Pak na to přišla. To ty oči. V legendách je mají černé nebo rudé, ale oni je měli karamelové. Jak to k čertu mohla tušit?
Carlisle se postavil mezi svou rodinu a vlky. Skoro by se zdálo, že je to nemožné.
„Nikdo nikomu neublíží, ano?“ zkusil.
Sam zavrčel.
„Určitě se to dá nějak dohodnout. Jste zraněná, slečno?“
Bella poctivě zakroutila hlavou.
Bylo vidět, jak se mu ulevilo. Ošklivě se podíval na Edwarda.
„Neříkal jsi, že se jdeš projít?“
„Já ji nehledal... Byla to náhoda. Přísahám.“
Přikývl.
Bella taky musela uznat, že nemohl vědět, že tudy půjde a kdy. Doktor se ošil.
„Mohla bys těm svým kamarádům říct, aby s tím přestali?“
Napřed nechápala, ale pak uviděla, jak Paul i Jared vysloveně prahnou po tom je roztrhat.
„Mohla, ale oni mě neposlechnou.“
Zatvářil se tak, že i kámen by roztál.
„Kluci, prosím, teď už nic nehrozí. Že, doktore?“
Horlivě přikyvoval. Ti dva si ji změřili naprosto zmateným pohledem. Žádný trh škub mlask?
Jacob štěkl a oni se narovnali a zacouvali o kousek dál.
„Děkuju. Doufám, že nepovažujete smlouvu za porušenou?“
Vlci se po sobě podívali a nakonec zůstali viset očima na Belle.
„No bezva, hele, já o tý vaší smlouvě nic nevím, ale protože se nic nestalo... Skoro se asi nepočítá. Ale měli byste to trošku upravit, jako zákaz přiblížení na deset metrů?“
Doktor poděkoval a požádal ty dva, aby toho pitomce, jak prohlásil, odtáhli do auta. Edward na ni pořád upíral ten svůj planoucí pohled. A tak viděl, jak se vyhoupla na hřbet jedné té bestie a jak v klidu peláší pryč.
Bella se přitiskla k Jacobovi a neodvažovala se ani ohlédnout. Cítila v zádech jeho pohled. Mrazil.
Když dorazili do La Push, kluci se přeměnili, oblékli a hned k ní vykročili. Všichni ji lehce chytili za ruku.
Byl to takový starý indiánský zvyk vyjadřující sounáležitost.
„Co budeme dělat? Jak se to mohlo stát? Co to mělo znamenat?“ křičeli jeden přes druhého.
Sam je umlčel zahvízdnutím na prsty.
„Nikdy jsem neslyšel, že by Culleni někomu chtěli ublížit. Tím míň Edward. On měl sebeovládání jako Carlisle.“
Zatvářila se zmateně.
„Já taky neměla do poslední chvíle pocit, že mi chce ublížit... Je pravda, že jsem si ani neuvědomila, že je upír. A to jsme spolu už byli ve městě...“
Jacob u ní byl první.
„Ty s ním randíš?“
Vypadal šokovaně. Trošku ublíženě a hrozně umanutě.
„Myslím...“
„Vyklop to!“
„Asi ne, nic se nestalo. Krom dnešní pusy se mě nikdy nedotkl.“
„Tys mu dovolila...“
Zůstal stát s rukou ve vzduchu před jejími rty jako by se jí chtěl dotknout. Prudce se otočil a cestou nakopl popelnici. Odletěla na protější dům a tam se rozprskla.
Ani se nenamáhal sundat kraťasy a prostě se v chůzi přeměnil, aniž by zastavil. Zírala za ním.
„Co to?“
Sam jenom svěsil ramena. A ostatní vypadali, jako by byli na pohřbu.
„Krucinál, řekne mi to někdo???“
Nakonec je tam nechala stát a rozeběhla se za tím chlupatým pitomcem. Doufala, že běžel na to místo, kde byli minule spolu. Prodírala se lesem a byla překvapená, že s ní nikdo nešel.
Tohle je naše území a oni sem nesmí. Uvědomila si, kolikrát to Billy říkal na radě starších.
Cesta jí trvala dlouho. Chvilku měla pocit, že zabloudila, a jenom se modlila, aby neporušila hranici.
Nakonec našla ten proklatý kopec. Vyhrnula si rukávy a obrnila se.
Když se vydrápala nahoru, už se skoro smrákalo. Potlučená a hladová. Slibovala si, jestli ho tam nenajde, že mu koupí stahovací obojek a řetěz.
Ale on tam byl, ležel na kraji srázu a packy měl přehozené přes. Vyděsila se. Trhla mu ocasem.
„Koukej couvnout!“
Jakmile byl kus dál, skočila mu kolem krku. Hladila ho a svírala tak pevně, jako by na tom záležel její život.
Najednou pod sebou neměla chlupy, ale hladkou opálenou kůži.
Jake ji objímal a ona na něm obkročmo seděla. Podržel si její tvář v dlaních a sledoval tu tekutou čokoládu. Sedl si, aniž by ji pustil nebo jí ublížil.
Opřela si ruce o jeho ramena. Hladil ji palci po tvářích a snažil se najít...
„Uvědomuješ si, že jsi úplně nahý?“ zeptala se zadýchaně.
Místo odpovědi ji jemně políbil.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

maryblack

25)  maryblack (15.03.2012 02:16)


Ten konec - NÁDHERA

Paja

24)  Paja (30.08.2011 21:04)

Jacob se nám konečně osmělil, teď jen vyřešit dilema s kterým, že to má ve finále zůstat Řekla bych, že teď to bude krapet jinak než v TW...

Twilly

23)  Twilly (22.07.2011 22:16)

No tééééda, krapet holka povětrná, nebo ne???? :D

HMR

22)  HMR (18.07.2011 23:19)

Bye

21)  Bye (18.07.2011 22:17)

No panejo! To byla teda jízda! Nejdřív ta mrazivá scéna s bezmocnou Alicí visící na Edwardovi a Bellou vrostlou do země. Pak ta výbušná chvilka, než se to všechno urovnalo. (Doktor perlil ) A nakonec, vau!!! S Jacobem v lese!
Ale víš co, přřestože Edward nepronesl skoro ani slovo... napsalas ho do týhle kapitoly úplně skvěle!

Karolka

20)  Karolka (14.07.2011 10:35)

Íííííííííííííííííííííííííííí!!! Ty ses rozhodla mě zabít!!!!!!!!!!! Nejdřív Edward a nakonec to... Jake! Pištím tu jak nějaká roztleskávačka! (Karolko, dýchej!!!!!!!) Romčo! Ty nás vůbec nešetříš. To je normální hormonální koncentrát!!! (Už jsem si málem vylomila klávesu s vykřičníkem, tak se radši uklidním...) Běžím dál.

Amisha

19)  Amisha (09.07.2011 13:29)

Nový dílek odeslán Hanetce... Tak až bude mít čas, tak to sem pak někdy dám

Amisha

18)  Amisha (09.07.2011 10:30)

Děkuju za komentíky
Aničko neboj brzy se to vysvětlí
Nu-kua: Snad dneska nejpozději zítra. Nějak nezvládám

17)  Anna43474 (08.07.2011 22:10)

Tak a jsem na kousky :'-( Jsem divná, co?!
Nevím, s kým by měla být :( Tohle je totiž hrozně zapeklité A je mi z toho smutno :'-(
TKSATVO

16)  Nu-kua (08.07.2011 21:01)

Ahojky kdy přidáš další dílek?

Amisha

15)  Amisha (07.07.2011 12:20)

Hanet neboj mám pocit, že všichni budou spokojení a jestli se něco zlomí? No uvidíme

Hanetka

14)  Hanetka (07.07.2011 11:48)

Amisho, ten tvůj nápad mě znervózňuje... a co můj včerejší nápad, co? Že by si Bella po vzoru Anity Blake nechala oba, upíra i vlkodlaka, co? To by nešlo? Hm?;)
No, já vím, asi nešlo... ale vážně, v téhleté povídce mám těžké dilema si vybrat. Nejsem zastáncem zlomených srdcí, ať už je ledové nebo horké... A tady to bohužel vypadá, že něco zlomit se bude muset. Nejradši bych tedy zlomila nejspíš morální zásady!!!

Amisha

13)  Amisha (07.07.2011 10:36)

Ha právě jsem dostala nápad Jenom co malá usne pokud neusnu s ní...

Bosorka

12)  Bosorka (07.07.2011 09:16)

Míšo - vydírání není hezké
A co kompromis? Jeden kousanec bez utrhnutí?
Musíš uznat, že se Edward vůbec nechová hezky!

Amisha

11)  Amisha (07.07.2011 09:11)

A ten stop stav je můj nebo tvůj

MisaBells

10)  MisaBells (07.07.2011 09:08)

Nahatej Jacob? Asi budu blinkat.
Edward je Edward a ten to prostě táhne, o tom žádná. Bez něj by byla nuda, drahé vlčice!
A k těm vašim komentům!!!
1) Nevyhrožuju vraždou, ale stop stavem psaní a silnými podlitinami na tvém těle.
2) Bos, ne, nebyla bych na ni hodná. Chtěla mi ho vykleštit a to nemůžu připustit, když konečně vím, že je potentní! A na jeho gluteus maximus mi nikdo nesahejte!!! Běda vám! To je moje! To bych nepřežila! Běda!

Amisha

9)  Amisha (07.07.2011 08:49)

Ty jsi ale! A nepřepadne pak?

Bosorka

8)  Bosorka (07.07.2011 07:32)

Prosím..... třeba jen kus gluteus maximus
Miša bude hodná ona ti neublíží

Amisha

7)  Amisha (07.07.2011 07:26)

Bosí já chtěla fakt... Ale Missabell mi vyhrožuje vraždou

Bosorka

6)  Bosorka (07.07.2011 07:11)

Jsem si to musela přečíst ještě jednou. Ta představa, jak se Alice ovíjí kolem Edwarda a snaží se ho zastavit Edward pohledem láká Bellu, jako had myšku a pak konečně dokloušou vlčáci
Edit - nemohli by Edwardovi vlčkové případně jenom něco utrhnout, aby si pamatoval, že Bella je tabu? Vždyť ono by mu to přirostlo!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek