Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/les.jpg

Cesta...

Oddychová kapitola :)

Do víček ji hřálo slunce. Zřetelně cítila tu teplou oranžovou záři. Do nosu ji zašimrala vůně čerstvých lívanců s borůvkama. A kafe! Ležela na něčem měkkém, a když se otočila, zamotala si nohy do teplé přikrývky. Vlněné.
Zmateně otevřela oči a zírala ven z okna vlastní ložnice. Záclonou pohyboval lehký větřík a beze studu ukazoval šmouhu, kterou tam vyrobil Jake.
Rychle se posadila. Opravdu seděla ve své ložnici a to falešné zpívání... No, to nemohl být nikdo jiný.
Opatrně položila nohy na dřevěnou podlahu. Hřála. Dveře byly otevřené na škvíru.
Snažila se nevydávat žádné zvuky. Rukou si pročísla to hnízdo na hlavě a jenom v dlouhém triku a ponožkách se vydala do kuchyně. Srdce sevřené strachem, co tam najde.
Stál tam.
Měl holá ramena a kolem boků zástěru. Usilovně se mračil na pánev. Tvářil se, jako by štěpil atom.
Na stole stál její puntíkatý hrnek plný kávy se smetanou. Opatrně objela jeho kraj prstem. Ještě byl horký.
Venku zahulákal skřivan.
„Já se z nich zblázním,“ zavrčel a šel zabouchnout okno. „Tady bude ticho!“
„Oni mají jenom hlad,“ pronesla tiše.
Usmál se.
„Ahoj.“
„Ahoj...“ opakovala po něm a převalovala na jazyku chuť, kterou to tam nechalo. Sladká, ale ta trpká tam byla taky.
„Mračíš se? Jestli nechceš sladký, udělám vajíčka...“
Došla k němu a musela si na něj sáhnout. Tvářil se překvapeně. V jedné ruce vařečku a v druhé utěrku.
„Myslím, že se ti to pálí,“ poznamenala přes jeho rameno.
Přeběhl k pánvi a už ji jenom strčil do dřezu. Bella k němu se stoickým klidem došla a pustila vodu.
Podíval se na ni tím hřejivým pohledem.
„Ty máš na snídani dost a já... já si dám tebe.“
Vzal ji do náruče a posadil na linku. Rukou smetl mísu a mouku. Rukama se jí zahákl na výstřih a vycenil na ni zuby.
„Jakeu, ne! To je moje oblíbený,“ vypískla, když látka povolila.
„Tohle je zase moje oblíbený!“ prohlásil, když si klestil cestu přes vlasy na ramenou níž k jejím prsům.
Zaklonila hlavu. Pevně ho objala nohama kolem boků. Přitáhl si ji blíž.
Později, když pila studené kafe a jedla ještě studenější lívance, stejně se spokojeně usmívala.
„Jsem dobrej, viď?“
Zčervenala a hrnku řekla: „To jsi!“
Zakuckal se, protože mu došlo, že ona nemluví o lívancích.
„Bells, chtěl bych, aby nám slunce nikdy nezapadlo. Chtěl bych být pořád takhle šťastnej.“
„Však budeme!“
„Co říkáš, co kdybychom naší první dceru pojmenovaly Surya? Znamená to slunce a byla by symbolem naší lásky, která nevyhasne.“
„Jak víš, že první bude dcera?“
Usmíval se.

„Bello, vstávej.“
Zamračila se.
„Bello, no tak! Už jsme na letišti.“
Otevřela jedno oko a musela potlačit svoji reakci.
„Edwarde?“
„Omlouvám se. Ale už musíme jít.“
„Usnula jsem?“ Zněla plačtivě. Byl to sen. Nebyla to pravda.
Přikývl a díval se, jak se jí oči zalívají. Zase. Měla moc pěkný sen. Mluvila a on byl svědkem jejího štěstí. Jestli toho psa ještě někdy uvidí, tak otisk bude jeho nejmenší starost. Udělá z něj čtvrtky na grilování a sám škrtne.
Bella zkontrolovala mobil. Nic. Přesně, jak je žádala. Podala telefon Edwardovi.
„Jsi si tím jistá?“
„Ano.“
Dívala se, jak ten drobný přístroj drtí na prach. Přímo do odpadkového koše. Nastavila mu ruku. Díval se, jak ta její drobná mizí v té jeho.
„Tak jdem na to, pane Cullene.“
„Ano, paní Cullenová.“
To totiž stálo v jejím pasu. Nechtěla, aby její dítě bylo bez otce, a Edward se obětoval. Šlo jenom o papírovou stránku věci. Jenom pro klid duše.
Vešli do terminálu a předali své letenky. Sedadla v první třídě vypadala, jako by je dokázala spolknout, jak byla veliká. Sedla si a chvilku se dívala z okna. Nakonec vztekle zabouchla roletu. Už nechce brečet a nebude! Ne a ne a... Před obličejem jí přistála krabice papírových kapesníků.
Ocenila, jak jí nikdo neříkal, že to bude dobrý. Protože nebude.
Vystoupili ve Skotsku. Drsná krajina a spousta ovcí.
Třeba se konečně naučí jezdit na koni.
Esmé koupila dům úplně stranou od lidí a nechala ho zvelebit. Bella měla ložnici přímo vedle té Edwardovy a spojovaly je masívní dveře.
„Umřete tu hladem.“
Přezíravě se na ni usmáli.
„Při nejhorším vycucnem tebe.“ Emmett se spokojeně culil.
Ta rána musela být slyšet až za kanál La Manche. Rose ho chytila za vlasy a táhla někam ven. Výhružky typu ‚otevřený oheň s krásným výhledem na moře‘ bylo slyšet ještě pěkně dlouho. Jak to, že si nevšimla, že má takovej ječák?
Stála uprostřed nezabydleného pokoje a nevěděla, co dělat. Nechali ji tu samotnou. Sedla si na postel a snažila se vzpamatovat.

Několik týdnů na to šla na první kontrolu.Do té doby se o ni staral její adoptivní táta. Později už chtěl,aby měla toho správného lékaře.

Carlisle obstaral skvělého gynekologa. Bella ho milovala hned od začátku, protože vyhodil celou rodinu na chodbu. Zeptal se jenom, jestli tatínek chce taky na ultrazvuk. Měla co dělat, ještě že tam byl Edward. Usmál se a řekl, že se rád podívá.
A pak to viděla. Ležela na zádech a doktor ji přejížděl hlavicí ultrazvuku po břiše. Právě byla prý ve dvacátém týdnu.
„Chcete vědět, co to bude?“
Rozpačitá si hryzala ret. Co bude když to bude kluk, co udělá? Dá mu jméno po otci, nebo po strýčcích... Tak.
„Chci.“
Znovu s tou věcí zakvrdlal, jako by si chtěl být opravdu jistý.
„Je to holka.“
„Surya,“ zašeptal Edward.
Bella mu stiskla ruku. Nevěděla, jak to ví, ale byla mu vděčná. Lékař si na nose posunul brýle. Evidentně překvapený nezvyklým jménem.
„Znamená to slunce.“
Pokýval hlavou. Samozřejmě ho takové detaily nezajímaly. Ale Bellu to nepopudilo. Byla šťastná, svým malým zvráceným způsobem.
Když vyšli ven, většina rodiny se usmívala. Jenom Alice se mračila.
„Já chtěla Michaelu!“
Bella na ni vyplázla jazyk. Ať si adoptuje psa a ten se třeba jmenuje Pocahontas.
Vyšli ven a ona a její „manžel“ šli do kina. Vážně se snažil. Jenom ji mrzelo, že pro něj nemůže udělat to, co chtěl. Možná časem... Nebo nikdy.
„Už jsi zase zamyšlená.“
„Jo.“
Políbil ji na tvář. Pak pohladil bříško.
„Máte hlad?“
Zamyslela se.
„Hmmm, tak dala bych si jogurt s rybičkama a navrch gumový medvídky,“ prohlásila.
„Takže pizzu.“
Zakřenila se. Nabídl jí rámě a vedl ji do italské restaurace na rohu kina.
„Edwarde, slyšíš ji už?“
Zavrtěl hlavou. Vypadal smutně.
„Asi bude po mámě.“
Zasmála se. Pořád ho to štvalo. Jediná chvíle, kdy mu otevřela hlavu, byla, když spala. A mluvila ze spaní. Nikdy jí už neřekl, co říká. Věděl, že ty sny samy o sobě bolí. Ale byl tu pro ni. Pořád.
Sedli si ke stolu a servírka jim donesla jídelní lístky. Chvilku nevěřícně zírala na Edwarda a pak se potácivým krokem odebrala obsloužit další hosty.
Vrátila se ani ne za deset minut. V ruce měla minerálky, které předtím Edward objednal. Bellinu položila před ni a tu jeho držela kousek nad jeho rukou. Chtěla, aby se jí dotkl. Držela tu sklenici asi vážně pevně, nebo to byla únava materiálu ale praskla jí v dlani. Trvalo to jenom chvilku. Okolní vzduch zaplnil štiplavý pach krve. Edward ztuhl a ruku, za kterou držel Bellu, křečovitě sevřel. Bolelo to, a pokud ji nepovolí, nepochybně jí zlomí zápěstí. Bella zaúpěla a on po ní střelil pohledem. Potichu zavrčel. Bella k němu natáhla druhou ruku, ale v tu chvíli se projevila její nešikovnost, nebo za to prostě mohla jenom nervozita, ale zvrhla svoji vodu. Tu ženskou bláznivou nenapadlo nic lepšího než tou krvavou rukou začít mávat Edwardovi před očima. Mumlala omluvy a netušila, že jí tu jde o život.
Sledoval, jak pramínky pomalinku skapávají na skleněný povrch stolu. Míchají se s vodou a odtékají na zem.
„Nedýchej,“ zašeptala.
„Dívej se na mě.“
Povolil ruku a ona měla chuť si ji promnout, ale neudělala to. Její prudký pohyb by ho mohl poplašit.
„Jděte už pryč, ženská!“obořila se na zmatkující obsluhu.
Konečně se aspoň zastavila.
„Jsem těhotná a jestli okamžitě neodejdete s tou krvavou rukou, slibuju, že vám pozvracím ty pěkný kalhoty.“
Zabralo to. Zatvářila se uraženě, ale odešla.
Bella hodila svůj svetr na tu krev a poprosila Edwarda, aby vstal. Teď ji vážně mrzelo, že ji Alice nevidí. Surya měla prostě ráda soukromí.
Rozptýlilo ho to natolik, aby ho dokázala odtáhnout od stolu. O dvě ulice dál měli auto - jakmile ho dostane dovnitř, má vyhráno.
Šel pomalu a pořád se otáčel. Ta husa pitomá měla pocit, že o ni má zájem, a tak chtěla přiběhnout.
Bella na ni jenom zavolala, že je ženatej a dokonce s ní. Což ji zastavilo.
Strkala ho před sebou. Samozřejmě, kdyby jí nepomáhal, tak by s ním nehnula, ale nakonec se jim povedlo dojít k autu a ona mu vytáhla klíče. Cvakla a zámky poslušně povolily.
Posadila ho na místo spolujezdce.
Pak se rychle rozjela a hned volala domů.
„Potřebuju pomoc.“

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

maryblack

16)  maryblack (15.03.2012 03:39)

Ten sen - prostě mě ničíš musím to dočíst jinak neusnu

HMR

15)  HMR (14.08.2011 23:13)

Janeba

14)  Janeba (12.08.2011 22:45)

Ami , tak tohle bylo o fous!!! Ale Edward naprosto skvěle zvládl roli otce a bude to holčička!!!! Nádhera!!! Úžasná nová rodinka, která chce Belle pomoct!! O to smutnější jsou její sny!!! Říká se, že čas je nejlepší doktor a mně nezbývá nic jiného, než tomu věřit!!! Skvělé!!!!
Děkuji!!!

Bye

13)  Bye (11.08.2011 10:05)

No, tak tohle je na mě po ránu docela silný kafe... :'-( :'-( :'-(
Ami, ten sen byl dokonalej!!! Dokonale skutečnej, silnej, snovej...
Čiší z toho taková láska a takový smutek... Fakt netuším, jak tohle rozsekneš, protože mi z toho pořád vychází minimálně jedno zlomený srdce :(
"Ocenila, jak jí nikdo neříkal, že to bude dobrý. Protože nebude."
Achjo, Edward ji fakt miluje, co... Achjo.
A to s tím jménem... Ty ses zkrátka rozhodla, že mě dneska rozbrečíš, viď?
No, ještě že to občas proložíš nějakým tvým jemným vtípkem. Nemysli si, že jsem si jich nevšimla
Tak co? Jak ten pat vyřešíš?

Twilly

12)  Twilly (10.08.2011 12:04)

Amiško, tohle je jako FAKT drsný!!!!!

Pasáž u doktora i v restauraci... no jedna báseň

sakraprace

11)  sakraprace (10.08.2011 08:51)

Ten začátek mě zmátl, ale pak mi došlo, že je to sen a to mě rozplakalo. :(
Surya a zpruzlá Alice mě po,alu postavily na nohy a pizza ze mě vydolovala úsměv. :D :D
Jsem na Edwarda hrdá, zvládl zmatkující krvavou servírku

Karolka

10)  Karolka (09.08.2011 22:59)

Ami... já věděla, že prostě jsi dobrá... ale tohle... Polykám slzy a zároveň se masochisticky vracím k některým větám, momentům...
Celý ten sen byl tak nádherně napsanej. Já si troufám říct, že jeden ze dvou nejlepších textů, které jsi napsala. Kromě atmosféry, která donutí ženskou změnit skupenství, je to tam perla vedle perly.
A potom, když přichází ta bolest, navlíkáš na šňůrku další.
"Ocenila, jak jí nikdo neříkal, že to bude dobrý. Protože nebude."
... Upozorňuju, že jsem se zasekla. Chtěla jsem kopírovat, ale zjistila jsem, že bych nemohla vynechat jedinou větu. Geniální balanc bolesti a černého humoru. (Rose umravňující Emmetta, Alicin pes Pocahontas... chceš mě zabít?! :D)
ááááá Pizza :D
Alice nevidí Bellu kvůli vlčici v bříšku...
Akce krvavý stůl...
Ami... killing me softly!!!!

9)  Scherry (09.08.2011 21:28)

MisaBells

8)  MisaBells (09.08.2011 21:24)

Viděli jste to???????????? Tam to bylo! Jééééé... ale Surya je táááky krásná! A kapitola byla boží, úžasná, sladká! Amí, ty válíš!

7)  nim (09.08.2011 20:43)

Tak už jsem asi opravdu na vlně Edwarda....už bych si ani na Jacka nevzpomněla

SarkaS

6)  SarkaS (09.08.2011 19:40)

Amishko, já jsem nadšená!!! Jacob ať se jde vycpat, takovou úžasnou holku si všivej čokl jako on nezaslouží. Chápu, že otisk je otisk, ale aspoň si mohl dávat bacha, když věděl, že Bella jeho otisk není. Prostě Edward je best, jen doufám, že jí v nynějším rozpoložení neskočí po krku

Hanetka

5)  Hanetka (09.08.2011 19:37)

Hele, Z Edwarda démona je docela kamarád... co by taky rád. A Bella to docela zvládá. Jen ten stesk po Jakeovi... Ukáže mu tu dceru alespoň? Vždyť ten moula pořád netuší, že bude táta...

sfinga

4)  sfinga (09.08.2011 19:36)

Když jsem četla první odstavec, myslela jsem, že se jí to jen zdálo - to, že ji Jake opustil. Nezdálo a ve snech na něj myslí. Jaký ji ale čeká život po boku upírů? Mají ji moc rádi, o tom žádná, Edward tvrdí, že ji miluje, ale co ona? Ona stále miluje Jakea a její holčička jí ho bude připomínat jen svou existencí. A pak, malé děti jsou nešikovné, každou chvíli se pořežou - co s tím?

Bosorka

3)  Bosorka (09.08.2011 19:30)

KDyž já jsem z něj byla tak nadšená, že jsem zapomněla na to, že trčí někde s Edíkem a byl to pro mě strašný šok!
Ale bylo to oddychovější, toliko mě to nedrásalo jako posledně ;)

Amisha

2)  Amisha (09.08.2011 19:28)

Bosorko kde je nadšení!!! Ach jo já se tak snažím :(

Bosorka

1)  Bosorka (09.08.2011 19:23)

Proboha ten sen...:'-(

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek