Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/les.jpg

Svatba...

O pár krav, lívanců a týdnů později...
„Bello, rychle, nebo to nestihneš!“ křičel na ni Jake pod schody. On sám už odmaturoval, ale Belle ještě zbývaly poslední tři předměty. Navíc to vypadalo, jako by zaspala.
Vběhl do ložnice a našel ji, jak se obléká. Zakroutil hlavou. Asi ji bude muset v noci méně zatěžovat. Bezděky se usmál. To sotva.

Čekal na ni opřený o auto, a když vyběhla ven i s diplomem, rozpřáhl náruč. Bez zaváhání mu do ní skočila.
„Bude oslava?“ zeptala se nedočkavě.
„Bude!“ Zatočil s ní a pak ji šoupl na sedadlo spolujezdce. Vyrazil k jejich domečku.
„Nemůžu uvěřit, že už v neděli budu paní Blacková.“
Vzal její ruku do té své a políbil jí klouby. „To tedy budeš!“

Těch pár dní uteklo jako voda.

Ráno při rozbřesku k ní do pokoje vrazila Leah a její sestřenice, byla jich snad stovka. Tak to Bella alespoň vnímala. Tahaly ji z postele, bez toho, aby jí dovolily sebemenší protest. Dostala do ruky kávu a do druhé čokoládový koblih. Hned po prvním doušku jí to zase sebraly. Než stihla utéct, bez sebemenší milosti ji nacpaly do sprchy a ani nepočkaly, dokud nezačne téct teplá voda. Připadala si jako rampouch. Třásla se. Napatlala se sprchovým gelem a pomalu natahovala ruce k vodě, aby zjistila, jestli už má nějakou přijatelnou teplotu. Ono to nakonec bylo jedno, protože stála natisknutá zády k ledovým obkladům. Naštěstí už se mohla opláchnout a u toho zamyšleně pokukovala po okénku. Přeměřovala ho pohledem. Byla si jistá, že by se jím dokázala protáhnout, ale nechtěla se na vlastní svatbu dostavit v sádře. Přece jenom druhé patro je druhé patro. Nikdy neměla přistoupit na to aby ji včera dovezli k Charliemu. Vlastně už to, že tu Leah chtěla taky spát, bylo podezřelé. Měla být chytřejší!
Kdo ví, co jí budou dělat.
Ven vyšla velmi opatrně, ale na chodbě stálo jenom kouřící kafe a ukousnutá kobliha.
Opatrně je vzala do rukou a prohlédla si je. Vypadaly v pořádku. Káva nevoněla nijak neobvykle. Napila se a s hlubokým nádechem zatlačila do dveří svého starého pokoje. Staly tam, vypadaly jako sochy. Dychtivé obludy s hřebeny a šminkami. Bella se otřásla už ve dveřích.
„Hele, holky, na co to hrotit, proč se zatěžovat, je to jenom svatba, ne?“

Kluci byli pro nějaké nářadí a úplně zkoprněli při srdceryvném výkřiku. Ozval se z Bellina pokoje a první jejich bylo přeměnit se a vyběhnout nahoru. První se začal smát Paul.
„Pak, že svatba je veselá záležitost. Vypadá to, že Bella si to moc neužívá.“
„Ty, Leah, aby z ní něco zbylo!“ křikl nahoru Seth, vědom si, že sestra slyší každý jejich pohyb.
Seshora se ozvalo jenom zasyčení.
Naskládali všechno, co potřebovali, do auta a naposledy se podívali na dům.
„Myslíš, že ji Jake pak nezabije?“
„Je to pro jeho dobro, ne?“
„Upřímně se těším, až ji uvidíme v sukni. Osobně si myslím, že by nejraději šla v džínách.“
Oba se zasmáli a vesele odjeli.

Útes u La Push se utápěl v záři slunce, které se už klonilo k západu. Na kraji byl posypán stovkami bílých lilií. Uprostřed stál svatební altán. Viselo na něm několik amuletů pro štěstí, plodnost a zdraví. Všichni na sobě měli sváteční indiánské oblečení a netrpělivě vyhlíželi nevěstu.

Bella stála u Blacků v předsíni a děvčata na ní dělala poslední úpravy. Charlie opřený o dveře to všechno sledoval s podivně zarudlým pohledem.
Zvedla k němu oči a on zadržel dech. Jeho malá holčička se vdává!
Stála tam oblečená do světle hnědého saténu. Šaty byly kompromis mezi indiánskými zvyky a normální moderní klasikou. Velká široká sukně se jí ochotně plazila u nohou. Živůtek měla vyšitý bezpočtem drobných korálků, které se ve světle drobně třpytily. Přejela přes ně dlaní. Měla jimi vyšité kvítečky, nedokázala pochopit, jak to někdo mohl udělat ručně. A přesto několik žen z vesnice to pro ni udělalo.
Neměla závoj. Dlouhé vlasy nechala rozpuštěné a jenom nad levé ucho do zapleteného cůpku měla vpíchnutý květ lilie.
„Jsi nádherná,“ zašeptal Charlie jako by se bál, že poruší kouzlo.
„Ty nemrkáš,“ obvinila ho. „Že se bojíš, že pokud to uděláš, stane se ze mě dýně?!“
Usmál se, ale do očí mu vrhkly slzy.
„Moje malá holčičko,“ šeptal, když si ji k sobě přivinul do náruče. Hladil ji po zádech a vůbec mu nevadilo, že ze sebe dělá blázna.
„Charlie!“ ozvalo se za nimi.
„Okamžitě ji pusť! Vždyť nám zničíš všechnu práci!“
Leah stála rozzuřená ve veřejích dveří. Bezmála jí z očí šlehaly blesky.
„Tím pohledem nás zabiješ a pak bude rozmazaný make up tvůj nejmenší problém.“
Leah se rozšířily nozdry, a pak několikrát zhluboka naplnila plíce vzduchem. Došla až k nim a systematicky Charliemu povolila ruce.
„Takhle to prostě nejde. Je celá pomačkaná. Máte štěstí, že to líčení vydrželo. Ještě, že jsem jí dala voděodolnou řasenku...“ mumlala si, zatímco tahala Bellu do Jakeova pokoje.
Vytáhla na ni napařovací žehličku a strčila ji do zásuvky. Párkrát cvičně zmáčkla tlačítko na vypuštění páry a pak ji namířila na Bellu.
„Leah! To přece nejde. Vždyť mě spálíš. Navíc ty šaty jsou v pořádku. Koukej!“ prohlásila vyděšená Bella a rychle se před ní otočila dokola.
Musela jí dát za pravdu. Ale když on ji nikdo neposlouchal a ona to přitom chtěla mít dokonalé. Ne hezké nebo pěkné. Prostě perfektní.
Vytáhla ze zásuvky a položila tu žehličku a došla k Belle.
„Omlouvám se, když já si nedokážu představit nikoho lepšího do rodiny.“
Dívaly se navzájem do očí a usmívaly se. Bella rozpřáhla náruč a Leah ji s úsměvem praštila přes paže.
„Máš ještě pár minut do začátku, jdu dokončit výzdobu,“ zadívala se na ni zasněně a pak opustila místnost.
Bella si stoupla k oknu a čekala. Někdo pro ni brzo přijde, aby mohla zpečetit život s nejlepším mužem, jakého kdy poznala.
Za jejími zády kleply dveře.
„Už jdu jenom si vezmu šál,“ natáhla se pro něj na postel.
„Jsi nádherná!“
Zmrzla zády k němu.
„Nevěstu nesmíš vidět před obřadem!“
Ticho, které se rozhostilo, ji donutilo rychle se otočit.
Stál tam. V černém smokingu, ale neměl uvázanou kravatu. Díval se na ni a oči měl rozšířené úžasem.
„Jakeu, nekoukej tak a vypadni, uvidíme se za chvilku.“
Nic neříkal, jenom ji propaloval pohledem. Rty měl sevřené a po levé tváři mu stékala slza.
Dívala se na něj a viděla drobné změny. V jeho pohledu nebyla už jen láska. Mísila se s nejasnou provinilostí, odevzdaností a bolestným smutkem.
„Proboha, Jakeu...“ zašeptala náhle zbledlými rty.

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

maryblack

30)  maryblack (15.03.2012 03:05)

on se otiskl do jiné, že jo!!!!! jdu dál a to, že rychle






































































Paja

29)  Paja (31.08.2011 14:55)

Ježkovy zraky, co to bylo??? Jacobe, co to má znamenat??!! Kurňa, musím číst rychle dál.
P.S. Jinak ty přípravy byly hrozně krásný a vtipný...děkuju

Bye

28)  Bye (10.08.2011 22:58)

"Leah a její sestřenice, byla jich snad stovka. "
Ami, stvořilas naprosto dokonalou Leah! Co slovo, co čin, to perla
Ale!!! Jestli jsem po minulý kapitole byla lehce hysterická, co jsem jako teď? Už se jim ten domeček z karet řítí, ale co se to dopr... stalo???
Jdu to zjistit!

Amisha

27)  Amisha (05.08.2011 18:53)

Tak změna pro netrpělivé vlčátka, už to bude dnes a možná dokonce za chvilku, Hanetka miláček tu dneska ještě je a už opravuje...

Amisha

26)  Amisha (05.08.2011 17:45)

ehm... jako dneska? Bosí já to asi dopíšu ale nemám korektorku Hanetka jede na sobotu neděli pryč

Bosorka

25)  Bosorka (05.08.2011 16:19)

Prosím, už to rozlouskni!

Twilly

24)  Twilly (05.08.2011 16:17)

Smutek? SMUTEK???!!! Amiško, co to na nás pečeš???? To vůbec nezní dobře.. ale že vůbec ne! ... mám neblahé tušení

Janeba

23)  Janeba (04.08.2011 23:31)

Amischko , moc se mi líbí Belliny a šaty!! Ten kompromis jsi vyřešila naprosto báječně!!! Jen mi došly písmenka, nevadí???!! ;)
Děkuji!!!

22)  Katherina (04.08.2011 21:32)

Zajímalo by mě, do koho se otiskl... MOhl by se opožděně otisknnout do Belly? Já bych hrozně chtěla, aby byl s ní.... Ale jinak nádherná kapitolka a co nejdříve další, prosím.

Karolka

21)  Karolka (04.08.2011 21:26)

Pravděpodobně jsem si zadělala na nějakou drahou a komplikovanou operaci srdce... (Vztahuje se na to některá tvá pojistka? ) Rozjela jsi nám tu pěknej masakr. Vidím to na rány, které zahojí jen dlouhý čas nebo zázrak... Nechám se překvapit.
Každopádně jsem si to strašně moc užila.

HMR

20)  HMR (04.08.2011 21:24)

Tak jen dál, dál, jedna stránka nestačí...

Amisha

19)  Amisha (04.08.2011 21:22)

Pro vaši informaci už mám skoro stránku další kapitoly...

sfinga

18)  sfinga (04.08.2011 21:19)

Mibel nejásej

MisaBells

17)  MisaBells (04.08.2011 21:17)

že on se ten debžot někde otiskl?!?!?!!!!!! Juhůůůůůůůůůůůů!!!!!!!!!!!!!! Edwardeeee vyhrávámeeeeee

HMR

16)  HMR (04.08.2011 21:16)

Co? Kdo? Proč? Za co? áááááááááááááááááááááá

Amisha

15)  Amisha (04.08.2011 21:07)

No tak já to rychle spáchám přes víkend abych se pak mohla schovat do krytu...

sakraprace

14)  sakraprace (04.08.2011 20:51)

On se určitě otiskl!!!!! Koho za tohle zabít??? On za to nemůže, ale já potřebuji někoho vinit a někomu ublížit. O vlatním svatebním dnu?!?! To je fakt k pos....
Krásně napsané, ovšem teď nutně potřebuji další díl nebo nejlépe dva.

13)  Nim (04.08.2011 20:47)

Já jsem teda zklamaná:'-( Já opravdu čekala trošku jiný vývoj... Doufám, že se Jacob neotisknul....ale "jen" někdo umřel.... Jinak ale tleskám za styl

12)  Anna43474 (04.08.2011 19:45)

To-si-ze-mě-děláš-rákosníčka!!!
ON SE OTISKL?! V den svojí svatby?!?!?!
Ty jedna zlá autorko, to fakt, jakože opravdu doopravdy vážně fakt, plánuješ udělat?!
No tyvole
Fajn, frustrace vyjádřena Už jsem jako andílek
TKSATVO

SarkaS

11)  SarkaS (04.08.2011 19:19)

A kruci... Čekala jsem kdy se s tím vytasíš, ale že se otiskne pár minut před obřadem, mě teda vážně nenapadlo...

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still