Sekce

Galerie

http://www.stmivani-ff.cz/gallery/les.jpg

Trocha té romantiky...

 

 

 

Pro klid +15

Bella otočená ke sporáku se potutelně usmívala, slyšela za sebou to spokojené mlaskání. Miláčci.
Už spotřebovala 16 litrů mléka a pokaždé, když se otočila s novým talířem, jí div neurvali ruce.
„Budeme si muset pořídit několik krav, tohle jde hrozně do peněz.“
Dívala se, jak se jim rozšířily oči, a pak si v každé jednotlivé tváři přečetla steaky.
„Mlíko!“ osvětlila jim.
Ale ten výraz už jim tam zůstal. Billy se odvezl k telefonu a šel to zařídit.
Bella vypnula sporák a za hlasitého kvílení se vydala ke dveřím. Nedokázala uvěřit, že po tom, co spořádali, dokázali ještě vyslovit slovo hlad.
Vylezla si do svého pokoje a otevřela si knihu. Četla si několik minut a pak jí hlava padla do polštáře.
Probudila se zabalená do deky a nosem natáhla vůni kakaa. Rozlepila jedno oko a na nočním stolku stál obrovský hrnek, byl hnědý, plný bílých puntíků. Jacobův.
Vedle ve vázičce stála oranžová gerbera. U ní byl lísteček.
Najez se a pak za mnou přijď, mám pro tebe překvapení. J.
Mžourala na ten papír, ale už se usmívala. Co ten bídák zase chystá? Vlastně až když si sedla, všimla si několika obložených chlebů. Jeden si vzala a upíjela kakao, druhou rukou při tom hladila písmenka na vzkazu.
Hotová byla zhruba za patnáct minut. Proběhla dům, ale nikde Jakea neviděla. Když vyběhla na dvůr a všude bylo pusto, napadla ji jenom jedna možnost. Zhluboka se nadechla a vrazila prsty do pusy. Okolím proletěl hvizd. Tohle uměla dobře. Táta to považoval za nutnost.
„Já nejsem pes, ale vlk,“ brblal pobaveně Jacob, když jí začal oždibovat krk. Trhla sebou a málem přepadla přes zábradlí.
„Ty!“ Víc toho nestihla, a že toho měla hodně co říct.
Držel její tvář ve svých teplých dlaních a jemně ji líbal na ústa. Vjela mu rukama do vlasů a celým tělem se o něj opřela. Přesunul se z jejích sladkých rtů na krk, aby si nakonec mohl položit hlavu na její rameno.
„Miluji tě,“ zašeptal. Hladila ho ve vlasech. Byl její všechno. Pevný bod v tom všem zmatku.
Měla pocit, že se v jeho obrovské náruči může schovat před čímkoli.
Vzal ji za ruku přes její zjevnou neochotu se pohnout.
„Nech mě,“ odháněla jeho ruku. „Mně je takhle dobře.“
Usmál se na ni a ještě chvilku ji ohřál ve svém náručí.
„Pojď už, ty lenochu. Není to daleko.“ Sevřela ruce v pěsti, ale vyšla za ním. Co na ni asi chystá?
Šel několik kroků před ní, ale nakonec překousla hrdost a doběhla ho. Zavěsila se mu kolem pasu.

Šli skoro půl hodiny lesem. Jake ji trpělivě přidržoval a ochraňoval před jakýmkoli nebezpečím. Větve, roští, klády, mech...
Pak se najednou stromy rozestoupily a Bella zůstala nevěřícně zírat. Uprostřed toho zjevně nového palouku stál srub. Úplně nový. Země kolem byla zdusaná, jako by někdo zakrýval to, jak sem táhli ty klády.
„Tak sem jste všichni pořád utíkali, aniž byste mi řekli...“ Poslední slova zanikla v slzách.
Jacob její reakci sledoval s hrdostí. Takhle si to představoval. Nakonec byl nervózní, jako už několik dní. Chytil svýma očima její pohled a uvěznil ji, aby mohl pokleknout na jedno koleno. Díval se, jak se jí zorničky údivem rozšířily.
„Isabello Marie Swanová...“
„Ano!“ zakřičela a skočila mu do náruče. Padl naznak do hlíny, ale nevadilo mu to. Ona totiž řekla ano.
Z lesa se ozvalo otrávené mlasknutí.
„Taky jsi mohla dělat trošku drahoty, takhle to nebyla žádná zábava,“ posteskl si Embry.
Bella líbala Jacoba na ústa a neměla čas na to reagovat.
„Vždyť jí nestihl dát ani prstýnek,“ chechtal se Seth.
Postupně vylézali jeden za druhým z lesa a poslední šel Charlie a Sam s Leah. Ti dva se jenom usmívali. Drželi se za ruce a ani si toho shonu příliš nevšímali.
Charlie byl dojatý. Sice nechtěl o svou dcerku takhle brzo přijít, ale nedovedl si představit nikoho lepšího. Takže když před několika týdny Jacob přišel, jestli by si směl Bellu vzít, nedokázal říct ne.
Věděl, že on se o ni postará. Teď sledoval štěstí svojí dcery a nedokázal se ubránit pár slzám.

„Prstýnek nechceš?“ rýpl si Jake. Ale stejně jí při tom oplácel její něžnosti. Rukama hnětl její záda a ona vrněla.
„Ehm, Bells, já vím, že sis na kluky asi zvykla, ale já jako tvůj otec to celkem špatně nesu,“ postěžoval si Charlie.
Bella zrudla jako malina a strnule slezla ze zubícího se Jakea. Styděla se podívat tátovi do očí.
„To je v pohodě, Bells, jenom kdybys ses dokázala udržet do svatby?“
A to si myslela, že víc krve už se jí do tváří nevejde...
„Tati!“

Nakonec se skloněnou hlavou zamířila ke srubu. Těšila se, jak to bude uvnitř vypadat. Opřela se do
masivních dveří. Nedokázala určit druh dřeva, ale viděla, že to byla ruční práce. Nemusela příliš
hádat, kdo za tím stojí. Celá dojatá hladila vydlabané tvary kolem broušeného skla.
„No tak nevím, na co jsme se stavěli s domem, když jí by úplně stačily dveře.“
Neotočila se na Setha, aby mu cokoli říkala, a duté žuchnutí jí povědělo, že už to někdo obstaral za ni.
Vešla do předsíně a přivítala ji temně červená cihlová dlažba. Na zdech krom dřeva byly i kameny. Působilo to neuvěřitelně útulně. Rozhodně to nebylo dokončené. Jenom čistá stavba. Na podlaze leželo pár cihel a nějaký další materiál.
„Říkal jsem si, že kde bude krb, bychom se mohli dohodnout společně.“ S úsměvem jemu vlastním
ji objal a položil si hlavu na její rameno.
„Jaku, ale nepřijde ti to všechno nahonem? Já přece chtěla ještě studovat...“
Oči mu zářily.
„Samozřejmě, miláčku, jsme zasnoubení. To neznamená, že svatba bude příští sobotu. Jenom jsem
potřeboval, abys věděla, jak to cítím.“
Přitulila se blíž.
„Jsi tak... tak úžasný.“
Zvedla mu hlavu.
„Miluji tě a chci být s tebou napořád,“ prohlásila.
„Dokud nás smrt nerozdělí,“ přísahal on.
V tichém pochopení na sebe hleděli a věděli, že i když je Jake vlastně nesmrtelný, nepřicházelo v
úvahu, aby Bellu přežil příliš dlouho. Hodlal se přestat měnit přesně ve chvíli, kdy by jejich
věkový rozdíl byl příliš patrný. Bez ní nehodlal žít.

Nakonec neměli na sentiment už žádný čas. Ostatní venku připravili vatru a lidé z vesnice pomalu
přinášeli jídlo. Přece jenom bylo co slavit.

Pozdě v noci se Bella s Jacobem ruku v ruce proplížili do svého domečku. Ostatní, velmi posilněni
ohnivou vodou – jak ze srandy vykřikoval Billy –, se potulovali po lesích a hulákali. Nikdo si
nevšiml, že zmizeli.
„Ještě jsem ti neukázal první patro.“ Vzal ji do náruče a vynášel ji po mohutných schodech. Snažil
se ji nikde neotlouct, což byl trošku problém, protože ani oni nebyli úplně střízliví.
Postavil ji na nohy, dost daleko, aby nemohla přepadnout přes zábradlí.
Nahoře bylo několik pokojíků, ale on jí nedal příliš času se pořádně rozhlédnout.
Dovedl ji hned do prostředního pokoje, kde byla připravená nafukovací matrace.
„Ty jsi něco plánoval?“
„Štěstí přeje připraveným.“ Jeho pohled tavil její kolena. Měla pocit, že mění konzistenci.
„Jacobe,“ zašeptala do jeho rtů.
„Myslím, že nechci čekat do svatby,“ prohlásil.
„Já taky ne, čekání bolí...“ Ve tmě viděla problesknout jeho zuby v rychlém zadýchaném úsměvu.
„Kde tě to bolí?“ zašeptal a zkusmo ji políbil na rameno.
„Tady?“ Zmohla se jenom na přikývnutí.
„Nebo tady?“ Jemně jí stiskl zuby kůži na krku. Vzdychla.
Položil ji na záda, měl pocit, že by ji brzy nemusel udržet. Třásly se mu ruce a on ztrácel jasné myšlení.
„Bello... ještě můžeš říct dost,“ zachraptěl, ale bylo slyšet, kolik námahy ho ta slova stála vyslovit.
Ona si ho ale jenom přitáhla blíž...

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

17)  Sofie Babinetchi (21.03.2015 09:10)

ahoj bello ahoj edvarde.

maryblack

16)  maryblack (15.03.2012 02:45)

Nádherný, krásný, romantický Já jsem táááááák spokojená a jdu rychle na další














Paja

15)  Paja (31.08.2011 14:28)

Pááni, srub...ale Belle se stejně nejvíc líbily ty dveře a matrace hm, že by z toho koukal malej Jacob nebo malá, roztomilá Bella?? necháme se překvapit...
Opět jsi mě dostala a rozněžněla, díky Amishko

Amisha

14)  Amisha (29.07.2011 18:14)

Další dílek očekávejte v neděli...
Vřele děkuju za nádherné komentáře

HMR

13)  HMR (27.07.2011 23:24)

na co jsme se stavěli s domem,
když by jí úplně stačily dveře??? příště by to chtělo upozornění - nejíst a tak... málem jsi měla o čtenářku míň

Bye

12)  Bye (27.07.2011 00:33)

Tyvoe, tyvoe tyvoe!!!
Taková romantika a nakonec i...
Nakonec i konec mých nadějí, že bude Bella s Edwardem.
Nebo snad ne? Já nevím, co od tebe čekat, Ami. Vůbec nedokážu odhadnout, co se ti v tý hlavě rodí!

Twilly

11)  Twilly (26.07.2011 16:54)

Wow... tak to je tedy... teď už jsem zvědava na toho Eďouše. Jestli on ji nepokouše a nebude po Jacobově lásce veta ... nooo nechám se předvapit, co bude dál

Karolka

10)  Karolka (26.07.2011 14:20)

Jůůůůů! Ty jsi dala Sama Leah!
To je tááák sladký. Scéna u srubu byla jako ze Sněhurky. Jen Bella má místo nich smečku vlků. ;)

A konec: Íííííííííááááááááááá! (Ano, je ze mě oslík... )

SarkaS

9)  SarkaS (26.07.2011 11:44)

Panečku, to bylo krásné. Bella je tedy hrozná nedočkavka, nejen že ho nenechá doříct takovou podstatnou větu, ale ani do svatby se jí čekat nechce... Jen jsem měla pořád dojem, že Jake by se jí v ten moment smál a řekl by, že se chtěl zeptat na něco úplně jiného. Třeba, že je rád, že mu tu koupi motorky schválila

Amisha

8)  Amisha (26.07.2011 09:04)

Děkuju holky a pro Aničku, ne mě to k nim nepřijde fér. Jinak vy dvě dračice, nechcete to dopsat za mě?

sakraprace

7)  sakraprace (26.07.2011 08:51)

Romčo, tedy kdybych věděla, jak nádherná a romantická kapitolka to je a hlavně, kdybych už tou dobou nespala, četla bych ještě večer a pak se vrhla na manžela. Teď je manžel v práci a já si maximálně naslintám do klávesnice. ;)

Bosorka

6)  Bosorka (26.07.2011 07:42)

"Bello," zasténal Edward. Jeho tmavé oči prozrazující, že již dlouho nebyl na lovu, ztmavly ještě více, když se kolem něj rozvířila její neopakovatelná vůně.
"Je mi to tak líto, ale to se nedá vdržet!" zaúpěl, nemilosrdně se jí zakousl do krku a vysrknul ji do poslední kapky!

MisaBells

5)  MisaBells (26.07.2011 01:49)

"Dost!" vykřikla zděšeně Bella a rozeběhla se směrem k Forks, aby o hodinu později skočila na Edwarda Cullena. Happy end pro Mibelku????
Romí, tohle bylo áááách! Jen se ve mně stále pere upír s vlkem. (Upír samozřejmě vyhrává, jak je poznat z mého HE.) Ale tobě fandím! Píšeš skvěle!

4)  Anna43474 (25.07.2011 23:34)

Ani teď to Edward nemá spočítaný???
Leah je se Samem??? Žádná Emily???
TKSATVO

3)  nim (25.07.2011 22:24)

Díky moc za další kapitolku:) těším se na další

Bosorka

2)  Bosorka (25.07.2011 21:22)

Vau!

sfinga

1)  sfinga (25.07.2011 21:18)

Áááááááách
Miláčku, to bylo tak nááááádherný, tak krásný... Přesně takového Jakea si představuju. S hřejivou náručí, velkým srdcem plným lásky a nádherným úsměvem, ze kterého se mi dokáží podlomit kolena.
Jsem v nebi

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse