Sekce

Galerie

http://blastr.com/assets_c/2012/10/twilight_breaking_dawn_poster_short-thumb-100x100-103597.jpg

Však vy víte.

DOJMY Z FILMU SEM! :-)

↓↓↓

Čekáte, co se v tomto článku dočtete?

Možná to nebudete chtít slyšet. Přeci jen se to týká posledního Twilight filmu...

Jste trošku mimo, že?

Chápeme. Možná na to nejsou žádná slova. Je konec, vážení.

Ale...

No... Dobře, Taylore, když je to jen ruka...

Je fakt dobrej, že? No, zpět k tématu!

Ano! To je to potřebné nadšení! Ale chápeme, že konec je... hořkosladký.

Nehledejte v tom žádnou vědu. Konce takové prostě bývají.

Co by to bylo za ságu bez konce? Dočkali jsme se pěti filmů, které každého zasáhly jinak. Někdo je miluje, někdo je nesnáší. Ale myslím, že tenhle článek je pro ty, kteří patří do první skupiny.

Ano, Kristen. To byl pokus o hlubokomyslný komentář. Už to zkoušet nebudeme.

Pojďme se radši bavit! Připravit se! Nadchnout!

Ano, přesně tak! Ať už míříte do kin již dnes, na půlnoční premiéru, nebo se na film chystáte v nejbližších dnech, nezapomeňte na důležité věci:

Čisté spodní prádlo.

V sedačce si udělejte pohodlí.

Sežeňte si něco k pití.

Ještě totiž bude horko.

Ano, to je.

A kdyby se vám snad chtělo uronit slzu...

Vzpomeňte si na všechny ty roky, které jste se ságou strávili. A že tu pořád něco bude.

Je jedno, jestli jste byli tým Edward nebo tým Jacob. Jsme v tom společně.

Takže zahoďte smutek a poslechněte Roba!

Tak?

Ehm... Myslím, že je čas skončit!

To možná je, ale všeho moc škodí.

DĚKUJEME, ŽE JSTE S NÁMI BYLI.

A UŽIJTE SI FILM!

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3   »

54)   Admin (30.11.2012 19:46)


Super film

Alrobell

53)  Alrobell (22.11.2012 13:43)

Tak jsem se právě dodívala ... samo, že ne v kině , ale v klídku v obýváku s tabulkou čokolády ...

Za občasného kopání Aninky - zvláště ve vypjatých scénách , křoupajíce čokoládu a občasného zavrtění se naší Tekinky jsem prožila několik chvilek smání:D , dojímání a infarktových stavů ...

Celý film jsem nedutala a při bitvě jsem skoro nedýchala , což mi dala Aninka řádně pocítit krásným kopnutím do močáku - samo, že v půlce bitvy na mě zvonil soused, že? Myslela jsem, že ho zabiju ... A na konci jsem slzela dojetím , posmrkala asi 5 kapesníků a byla zralá na něco ostřejšího než jen pomerančová juice .

Film hodnotím velmi kladně , odproštěna od všech požadavků a představ. Myslím si, že je to chválihodné a důstojné zakončení ságy, která svým koncem - respektive Alicinou vizí totálně šokovala a odrovnala nejedny nervy diváka .

Za mě 100% spokojenost ... Snad jen, kdyby teď natočili tu část, kde se objevuje Minnie a Will, to by bylo super!

Vaše dlouhodobě se neozývající zpravodajka Al

52)  cornelka6 (20.11.2012 21:05)

Lidičky, lidičky, pro co teď budeme žít???? Na co se teď budeme těšit??? Už je mi asi jedno, že bude konec světa...protože jsem viděla všechny filmy:-):)

51)  -Mess-Masen (20.11.2012 16:04)

páni,má závislost na Robovi! sakra!:D no samozřejmě konec překvapil v tom dobrým smyslu:)
no, delší to nebude,omlouvam se, ale BD2 čeká :) jo,mám to stáhnuté v pc! :D :)

semiska

50)  semiska (20.11.2012 00:31)

Většina hlášek z filmu byla naprosto bomba!
No, i hypertenzní a tachykardické momenty se našly. ;)
Jo, zazvonil zvonec a filmů Twilight ságy je konec! No, však my si najdem něco nového. ;)

matysekmj

49)  matysekmj (19.11.2012 23:51)

ÓÓÓÓÓÓ ani nemluvím, jdu si o nich nechat zdát Bože ty umí čarovat

Twilly

48)  Twilly (19.11.2012 23:36)

No, tak to jsem ráda, že nejsem závislá na Edwardovi ... mě stačí závislost na pacinkách

matysekmj

47)  matysekmj (19.11.2012 22:50)

Jo to by šlo, ale bez Roba no nevím Závislost je sviňa
Ztráta hlavy hrozila ve více případech Je fakt, že ten první mě taky dost vyděsil a tak bych to potřebovala

Twilly

46)  Twilly (19.11.2012 22:27)

matysku, budeš se těšit na Hostitele :D

Twilly

45)  Twilly (19.11.2012 22:24)

Ježiš mojaaaaaaaaaaaaa, no, moja ségra takmer tiež nerozdýchala ten boj, ja som zase "stratila" hlavu z Carlouša

matysekmj

44)  matysekmj (19.11.2012 22:23)

Právě jsem se vrátila z Hradu:D Jo, fakt to bylo super při některých hláškách jsem se mohla potrhat u některých jsem a u jiných jsem byla Při bitvě jsem myslela,že porodím. A když Edward... tak jsem na kino zařvala, že už tam nemusím vůbec být. Půl kina se na mě dívalo jak na blázna Baba s pupkem a dělá takový povyk
Bude mi to chybět, na co se budu těšit za rok?:'-( :'-( :'-(

Bye

43)  Bye (19.11.2012 22:10)

euško!

Bosorka

42)  Bosorka (19.11.2012 22:07)

eMuško - já si to říkám taky - NEřvi, je to jen film :D ale to se prostě nedá. Je to i kus života...

eMuska

41)  eMuska (19.11.2012 21:58)

Brácha (10r): Čo tak reveš, veď je to iba film... Bella vymyslená, Edward vymyslený...
Ja: *prehltnem skoro-vlčie zavýjanie nadväzujúce na predošlý plač* Chceš facku?

zbožňujem svoju tolerantnú rodinu

40)  pageta (19.11.2012 20:10)

Ahoj holky a kluku,
bohužel přidávám se k Sosua. Tento film mně zklamal. Hned ze startu to nabralo rychlé otáčky a po chvíli jsem si uvědomila že všechno to fajné v knížce mám za sebou. Sice ta jejich romantika v chatičce byla heeezkáá tak byla strááášně krátká a jenom jedna(no jo no, jsem nadržené zvíře ). Ani ta romantika mně moc nechytla za srdce. Miminko a postupně čím dál starší Renesme mi přišla fakt divná, ten obličej byl jak z hororu, prostě Mekenzí v originále byla nejlepší. Sice překvapující záběr byl fakt šokující, neušlo mi hlasité - To si ze mně dělají pr.el!. Efekty byly fajn, sice Bellin štít jsem si při čtení knihy představovala trochu jinak, ale budiž. Hlavně jsem se těšila na konec, že budu bulet jak u předešlých dílů ale kupodivu nic :p . Po cestě domů jsem byla tak nějak prázdná a dneska si uvědomuju že mně to mrzí,nechce se mi věřit že je ten film taký jaký je. Každopádně je konec a je třeba se posunout dál. Rozečtený druhý a čtvrtý díl jsem vrátila do knihovničky a přestanu se v tom furt nimrat.
Nicméně chci se zeptat, jak Emmet vzkazoval že máme počkat ještě po titulkách, už jsem to nevydržela, ale bylo tam něco???

39)  Noemin (18.11.2012 22:39)

Dojem? Umřela jsem a probudila se v ráji!!! :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(

ireen

38)  ireen (18.11.2012 22:04)

Těžko teď porovnám úroveň jednotlivých dílů vzájemně, když ostatní jsem viděla mnohokrát a tenhle jen jednou , na to je brzy. Akční Alicina vize rozhodně pomohla filmu , zpestřila ho , ozvláštnila , jinak by možná vyzněl obyčejně a jen jako dovětek , po těch čtyřech předchozích dílech. Tajil se mi dech, když Carlisle ... a Jasper ... a Edward ..., nevěřila jsem vlastním očím. Ale s Vámi jsem si to skvěle užívala!!!!!!!!!!!
Titulky a ten ohlas při nich v kině ....
Ale to, že to byl poslední a že je to vlastně konec, mě nějak zasáhlo:'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-( :'-(.

HMR

37)  HMR (18.11.2012 21:41)

chuděrko... jen půl vteřiny? to mu budeš muset opravdu dopřát ještě pár odstavců... add1???

Bosorka

36)  Bosorka (18.11.2012 21:08)

Byl to ŠOK! Vypadala jsem asi takhle , u Ara teda takhle :p , u některých nelogičností takhle
Ovšem veliké mínus! To mi jako půl vteřiny mělo stačit!!!!

35)  Elanoreth (18.11.2012 17:02)

Do háje zelenýho, tady každej brečel ....jdu ve středu večer s dcerou, můžu brečet před vlastním dítětem ? Případně před její kamarádkou ?

1 2 3   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still