Sekce

Galerie

/gallery/upirova milenka.jpg

Bella sa opäť stretne s Harrym. Rozhovor s Vivien. Bella sa pokúša zistiť, čo znamenajú jej sny.

 

8. časť

Ten deň som sa v práci podobala Belle Swanovej viac ako kedykoľvek predtým. Všetko mi padalo z rúk! Všetko som zhadzovala! Raz som sa takmer obarila polievkou, inokedy som presolila omáčku.

„To snáď nie je možné!“ hneval sa Alfonzo, majiteľ bistra, keď som pridala píniové oriešky do cesta na tortu, ktorá mala smerovať na narodeninovú oslavu jeho dcéry. Dievča dostalo alergický šok a musela byť privolaná záchranka.

„Čo sa s tebou deje, Isabella?“

„Bella!“ okríkla som ho. „A nedeje sa so mnou vôbec nič! Som absolútne v poriadku.“

„Rozišla sa so svojim priateľom,“ povedala Jenny na moju obhajobu vidiac, že sa schyľuje k „búrke“.

„Chápem zložitý citový život mladých ľudí, ale svoje milostné problémy si každý musí riešiť sám. A doma! Nemôžem ohroziť chod svojej reštaurácie a život mojej dcéry len preto, že moju kuchárku opustil priateľ.“ S týmito slovami vypochodoval z miestnosti.

„Bože, vzchop sa! Lebo ťa vyrazí!“ zašepkala mi Jenny, aby nás Alfonzo nepočul.

„To mi je fuk! Aj tak dám výpoveď!“ skríkla som a hodila zásteru o zem.

„Neblázni! Sama nemôžem platiť nájom. Vyhodia nás!“

„Neboj sa! Nájdem si novú prácu,“ ubezpečila som ju a vyšla som z kuchyne.

 

Tú noc sa mi po už po druhý raz snívalo o Harrym. Stála som pred veľkým zrkadlom a česala si vlasy. Čakala som naňho a vedela som, že príde. Sotva slnko zapadlo za obzor, vtrhol celý nepríčetný do mojej izby.

„Ja... nenávidím ho!“ kričal.

„Koho?“ musela som sa spýtať, pretože som nevedela, čo môže byť dôvodom jeho rozčúlenia.

„To slizkého hada... Caia! Zakazuje mi stretávať sa s tebou!“

„Nič sa predsa nedeje, drahý,“ šepla som a pohladila ho po tvári. „Aro je predsa na našej strane. Caius je bezmocný!“

„Zbytočne sa trápiš,“ povedala som po jednom z mojich vášnivých bozkov, ktorý som mu venovala.

Konečne sa usmial.

„Máš pravdu,“ povedal a začal sa venovať príjemnejším veciam. Začal ma bozkávať na krku, jedným prudkým pohybom roztrhol saténovú, nočnú košeľu, ktorú som si dnes obliekla špeciálne na túto príležitosť. Vedela som, že tmavomodrá sa mu páčila. Moja pokožka pri nej vyzerala ako smotana.

Objala som ho okolo krku a začala bozkávať. Chytil ma za ramená a vhodil do obrovskej postele, do záplavy nadýchaných perín. V sekunde bol pri mne a hladil mi vlasy. Zdvihol jeden z prameňov a privoňal si k nemu.

„Frézia!“ zašepkal, úplne omámený mojou vôňou.

Jednou rukou si ma privinul k sebe, druhou začal hladiť moje rozpálené telo.

„Chýbal som ti?“ zašepkal, bozkávajúc môj krk. Odtiahla som sa tak, aby som videla do jeho temných, červených očí. Zvláštne, vôbec ma nedesili. Pohladila som po ľadovej tvári.

„Už som počítala minúty...“

„Prečo?“ pýtal sa chladne.

„Pretože ty si to jediné, na čo sa teším... Desím sa toho, čo príde. Raz odídeš a mňa tu necháš opustenú. To ma zabije.“ Z očí mi tiekli slzy.

Bolo na ňom vidieť, ako sa zarazil. Bolo to tak dávno, čo bol človek, čo niečo podobné cítil. A zrazu som sa objavila ja a do jeho života som vniesla svetlo. Tisíckrát žiarivejšie než slnko.

Pohladil ma po tvári.

„Teraz som tu... s tebou... Isabella, ja...“ chcel niečo povedal, ale nevedel ako. Vycítila som to, a priložila prst na pery.

„Nič nehovor... len... dnes v noci zostaň so mnou,“ povedala som. Harry ma následne prikryl svojim telom a pery mi zasypal bozkami.

Prebudila som sa až tesne nad ránom. Sadla som si na posteľ a objala ho.

„Už musíš ísť?“ spýtala som sa skleslo. Harry ma pobozkal na čelo.

„Mal by som... ale vôbec sa mi nechce,“ povedal.

„Tak nechoď,“ dráždila som ho. Posadila som sa naňho a rukami ho objala okolo krku. Harry sa zasmial. Zdvihol ma a znovu si ma vychutnal. Pomaly som sa začala pohybovať. Milovať sa s ním bolo niečo fantastické. Než som sa nazdala, moje telo sa ligotalo od potu. Harry ma neprestával hladiť. Vstrebával vôňu môjho tela, ktorá ho očividne privádzala do šialenstva. V jednom jedinom okamihu sme obaja ucítili to slastné vyvrcholenie. Zastenala som od rozkoše.

„Musím ísť,“ povedal, keď zo mňa vyšiel. Naposledy som ho pobozkala.

„Ďalší dlhý, nudný deň,“ povedal som žartovne.

Harry bol v sekunde pri mne a svojou silou ma zatlačil naspäť do postele. Vášnivo ma pobozkal.

„Už by si mal ísť... inak ťa nepustím...“ To ho pobavilo.

„A... čo by si urobila?“ Bleskovo som sa premiestnila na jeho pozíciu, sedela som mu na bedrách a ruky som mu držala pevne nad hlavou.

„Zviazala by som ťa a... celý deň mučila.“ Obaja sme sa rozosmiali.

„To znie veľmi lákavo, ale naozaj už musím ísť. Caius bude celý bez seba, keď zistí, že som opäť zdrhol.“

„Niekedy mám pocit, že ho máš radšej než mňa,“ provokovala som ho.

„Hlúposť!“ povedal so smiechom. „Vieš predsa dobre, že si jediná, kto kedy vládol môjmu srdcu.“

„Nie je Caius gay, keď sa o teba tak stará?“ znova som začala našu slovnú prestrelku. Odpoveďou mi bol ohlušujúci smiech, ktorý mi pripomínal môjho veľmi, veľmi veľkého brata.

„To určite!“ povedal a podišiel ku mne. „Caius len nechce prísť o jedného zo svojich najlepších bojovníkov. Vie, že si moja slabosť. Moja jediná slabosť.“

Pobozkal ma a bol preč.

 

S trhnutým som sa prebudila. Vydesene som si položila ruku na srdce a prerývane dýchala. Odkedy sa mi zdajú takéto sny? A navyše o upírovi, ktorého som videla len raz v živote pred dvoma rokmi? Čo to znamená? V tom sne som sa Harryho nebála. Milovala som ho. Samotnú ma to desilo, ale mala som pravdu. Bola som zmätená. Zmätená a zamilovaná do upíra zo sna.

Pozrela som sa na hodiny. Pol desiatej. O jedenástej sa mi začína prednáška o futurizme. Rýchlo som vstala, obliekla sa a po rannej hygiene a bleskových raňajkách som sa pobrala na univerzitu. Dúfala som, že stretnem Vivien. Chcela som vedieť, kto je Harry a čo moje sny znamenajú. Akýsi vnútorný hlas ma varoval, že súčasná priateľka môjho ex už nemusí byť tak pozitívne naladená ako včera, ale ja som to musela risknúť.

Prednáška už dávno začala, ale po Vivien ani stopy. Ako na zlosť! Kým prednášajúci rozoberal diela od Umberta Boccioniho, moje spomienky zaleteli späť ku dnu, ktorého začiatok znamenal koniec. Keby som sa v ten deň nesprávala ako hlupaňa, všetko mohlo byť inak. Keby som dala Edwardovi šancu všetko mi vysvetliť, mohla som byť teraz jeho ženou a on by ma miloval. Keby som ho tak hlúpo neopustila, bola by som už dávno upírom a moje miesto by nezaujala nejaká Vivien.

koniec 8. časti

7. časť 9.časť

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Jalle

1)  Jalle (12.02.2013 17:25)

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek