Sekce

Galerie

http://stmivani-ff.cz/gallery/thumbs/Ugly%20mal%C3%BD.jpg

Co přinese nový den kromě obrovské hromady jídla?

5. kapitola

Probudil jsem se a cítil, že mě nějaká malá ručka drbe za uchem. Protáhnul jsem všechny čtyři packy, zívnul na celý kolo a zamlaskal.

„Jé, ty seš ale roztomilej kocourek“ slyšel jsem dětský hlásek.

Otevřel jsem oči a zblízka koukal do očí malý holčičky.

Hej, a ty seš ta holka, co si se mnou včera hrála, že jo?

Vyhrabala se z postýlky a popadla mě do náruče. Táhla mě jak, s odpuštěním kočka koťata, ale pořád mě držela líp, než Edward. Nesla mě po schodech dolů do obýváku.

„Tak a teď se se mnou budeš koukat na pohádky, jo?“ zamrkala na mě těma svýma kukadlama.

No jo, ale já bych něco slupnul.

„Nessie, pojď se nejdřív nasnídat,“ nakoukl do pokoje pan Nádhera.

„A kocoura vezmi sebou.“

„Jo, už jdem, tati.“

Cože, on je tvůj táta? Chudinko.

Nessie mě popadla do náruče a táhla do kuchyně. Tam na mě čekala miska plná něčeho voňavýho. Pustil jsem se do toho s chutí. Dokud jsem baštil, neslyšel jsem nic kolem sebe. Konečně jsem byl nacpanej.

„Tati, já to nechci,“ šklebil se ten prcek.

„O tom nebudeme diskutovat Renesmé. Lidské jídlo potřebuješ.“

„Když já bych radši krev,“ zakňourala.

„Na lovu jsi byla s Jakem včera,“ odpověděl jí přísně.

Ona pije krev? Jasně, táta upír, máma taky. Tak oni jí nutěj jídlo a sami si pochutnávaj na krvi. To jsou teda vypráskaný rodiče.

Zdálo se mi to, nebo jejímu tátovi cukly koutky? Nechal nás v kuchyni samotný. Nessie se bez zájmu rýpala v talíři. Ať to bylo, co bylo, mě to vonělo dobře. Stoupnul jsme si na zadní a packama se opřel o její nožku. Zavrněl jsem.

Déééj.

„Ty bys chtěl? Já nevím, asi ti to chutnat nebude,“ řekla Nessie.

Položila talíř na zem. Míchaný vajíčka s kouskem uzenýho lososa. Proto mi to vonělo po rybě. Jsem sice nacpanej, ale zákuseček se do mě ještě vejde. Talířek jsem vyblízal do čista a pak se rozvalil na dlaždičky.

Téda, břicho mám jak buben, ale stálo to za to.

Nessie seskočila ze židle a talíř dala do myčky. Potom se ke mě sehnula.

„Hódnej kocourek, móc hóódnej,“ pochválila mě.

Drbala mě za ušima, pod bradou a já spustil motor. Opatrně mě vzala do náruče a nesla do obýváku. U televize tam seděl Edward a přepínal kanály. Pootočil hlavu a zeptal se.

„Už jsi to snědla, Renesmé?“

„Jo.“

„Nelži.“

„Tak se jdi podívat. Talířek je prázdný a dala jsem ho do myčky.“

Edward se otočil a zabořil do nás přísný pohled.

„Ta vajíčka sežral Ugly!“

Hele, Nádhero, já chtěl jenom pomoct kamarádce.

„Tak dost. Budeme si muset stanovit nějaká pravidla. Ty, Nessie, se teď vrátíš do kuchyně, namažeš si rohlík máslem a sníš ho tady přede mnou.“

„Ale, tati...“ protestovala holčička.

„Neodmlouvej. A ty, Ugly, nebudeš nic dojíždět po Renesmé. Je z poloviny člověk a musí i lidské jídlo. Takže si příště nech od cesty vypráskaný rodiče a to že je má dcera chudinka, protože má mě za tátu. A Nádheru si už taky odpusť.“

Tak promiň, Edwarde. Nerad bych si to s tebou rozházel.

„To už je lepší.“

„Tati, ty si povídáš s kocourem?“ zeptala se ohromeně Nessie.

„Jo, čtu mu myšlenky, a on mi rozumí. Je pěkně vypráskanej.“

„Jejej, to je legrace. Ugly, pocém.“ Holčička mě bafla do náruče a položila mi ručičku na čumák.

Co to… Jak to? Jé, já se vidím. Sedím v kuchyni, cpu do sebe baštu a blaženě se při tom tvářím. A teď, koukám na Edwarda s provinilým výrazem. Jak je to možný?

„Jako ti já dokážu číst myšlenky, dokáže Nessie ukázat ty svoje, víš.“ vysvětlil mi Nádhe – Edward s blahosklonným výrazem.

No to je něco.

Nessie zmizela v kuchyni, za chvíli se vrátila a pod dohledem táty, se špatně skrývaným odporem, do sebe nasoukala rohlík. Potom se se mnou usadila před televizí.

Jéjda, co to je? Tam se míhají obrázky a barvy! No to musím prozkoumat.

Začal jsem skákat nahoru. Jenomže mi do toho nešly zatnout drápky. Pokaždý jsem sjel dolů a moje drápky na skle televize vyluzovaly kvílivý zvuk.

Aha, tudy cesta nevede. Tak to zkusíme jinak.

Vyskočil jsem a pokusil se o to shora.

Ups, ta televize je ale úzká. Jsem přece frajer, udržím se všude. To by v tom byl čert…

Nakonec jsem to dokázal. Dvě packy jsem spustil dozadu, dvě dopředu a jednou přední se snažil ty obrázky chytit. Byl tam kocour a snažil se chytit myšáka . A ten myšák, potvora, mu dělal pěkný naschvály. Snažil jsem se mu pomoc, ale najednou jsem se ocitl ve vzduchu.

„To nesmíš, Ugly,“ řekla Nessie, která mě z tý zatracený bedny sundala. Držela mě v náruči a tvářičku mi zabořila do kožichu.

Tak já budu teda tady s tebou, no.

Za chvíli se začali trousit další upíři. Rose a Alice, ty dvě zákeřnice, co mě máčely ve vaně. Svalovec Emmett a blonďák, co se věčně motá kolem Alice a nakonec moje kráska Bella.

„Tak co, Ugly, jak ses vyspinkal s Nessii?“ zeptala se na mě a pohladila.

Báječně. Ona je spíš po tobě, co?

„Ness, můžu to, prosím tě přepnout?“ zeptal se Emmett holčičky.

„Klidně strejdo, stejně už pohádka skončila.“

Než to ale Emmett stačil udělat, začal nějaký dokument. Objevily se pumy.

Sakra, to jsou ale kočky.

Emmett se uchechtnul. „Hele, Ugly, ještě že seš tak mrňavej, jinak by si tě dal Edward ke svačince.“

Edward, mě? Proč? Já jsem zvířátko a ne člověk. Upíři pijou přece lidi.

„Jenomže my ne, víš. My pijeme krev zvířat,“ vysvětlil mi Edward.

„Náš Edward má rád nejradši pumy,“ chechtal se Emmett, když viděl jak se tvářím.

Ajajaj, kam jsem to proboha vlezl? On pije kočky! A já si z něj celou dobu utahuju. Sakra.

Nacpal jsem se hlouběji do náruče Nessie.

Jezuskote, vždyť já jsem tady v pernamentním ohrožení!

„Má strach. Bojí se,“ řekl blonďák, kterýmu seděla na klíně Alice.

Bella mě vzala do své náruče a začala ke mě chlácholivě mluvit.

„Neboj, nikdo ti neublíží. A kdyby chtěl, já mu to nedovolím.“ Hladila mě po srsti a já se pomalu uklidňoval. Abych na to přestal myslet, seskočil jsem z bezpečné náruče a šel se koukat na pumy. Ten velkej samec se právě vrhnul na samici a začal si to s ní rozdávat.

Tý vole, to je hotový porno. Jéžiš, bejt tak na jeho místě. Nebo by mi tady stačila kočka. Černá, se zelenejma očima, ty prej bejvaj pěkně vášnivý.

***

Jasper se začal tvářit podivně a najednou popadl Alici za ruku a vlekl ji nahoru. Emmett se začal řehtat.

„To on?“ zeptala se mě Bella a ukázala na mého bráchu prstem.

„Kdepak, výjimečně je v tom nevinně,“ odpověděl jsem.

„Tak ty?“ zavrněla a přitiskla se ke mě blíž.

„S lítostí oznamuju, že já taky ne. Viníka máš někde jinde.“ Kývnul jsem hlavou směrem ke kocourovi. Oči měl přilepené na obrazovce a nedočkavě přešlapoval na místě. Bella vyprskla smíchy.

„Chudák Jasper, on cítí emoce i nadrženýho kocoura.“

Když v tom se otevřely dveře a vešel promoklý Jacob. Čas oběda, přesnej jako hodinky. Zastavil se zíral na kocoura. Kocour vykuleně koukal na něj.

Co je zas tohle? Vysoký to je, že to neprojde dveřma, svaly to má, že by mohl skály lámat a… fůůůj, smrdí jako zmoklej pes.

„Konečně,“ pomyslel jsem si škodolibě.

Tohle bude veselý. Hodně veselý. Sklonil jsem se ke kocourovi.

„Představuju ti Jacoba, Ugly."

Ono to tady bydlí. Do pytle!


 

Povídky od Linfe

Povídky od Sfingy

předchozí kapitoladalší kapitola

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Kristiana

27)  Kristiana (20.05.2011 18:42)

Ech...porno!
"Ono to tady bydlí. Do pytle!"
Od smíchu mě bolí břicho. Linfe, jsi geniální! Smekám před tebou.

Yasmini

26)  Yasmini (28.01.2011 09:35)


Ono to tady bydlí...
Dokonalé

kytka

25)  kytka (26.01.2011 12:41)

Pokud se to nějak nezvrtne, tak je to nádherná oddychovka. Úplně mě hladí po srdíčku. Super.

eMuska

24)  eMuska (25.11.2010 21:58)

Jooooo! Tak Jazz... a Ugly! Ten má niečo s každým z rodiny! Perfektné!

23)  ada853 (13.11.2010 21:29)

ja uz nemam slov ze mne de jenom smich

SarkaS

22)  SarkaS (08.10.2010 11:56)

Prej to je hotový porno... Teda ja z něj nemůžu, Ugly je prostě borec

Bye

21)  Bye (16.08.2010 08:28)

Dvojička Ugly + Nessie je přímo neodolatelná
"Když já bych radši krev." "Déééj"
Holky! A pumy! Nadrženej kocour! Černá kočka se zelenajma očima! To by měl Jasper radost, kdyby ji Uglymu pořídii!
Konečně se objevil zmoklej pes :D

Karolka

20)  Karolka (12.08.2010 23:57)

To je tak hezký! :-) Nessie a pumy a Jacob. Tak jo, miluju Uglyho, no...

19)   (12.08.2010 12:55)

Ono to tady bydlí! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Teda toto bolo super- najprv to kúpanie, zoznámenie z Nessie, Jacob, Edward, pumy, Jasper A nakoniec TOTO!
Dokonalosť sama

18)  hellokitty (11.08.2010 23:28)

Gassie

17)  Gassie (11.08.2010 23:07)

Tak jsem se dneska konečně dostala k tomu, abych si přečetla tuto dokonalou povídku. Opravdu jsem se u toho skvěle bavila. Místy jsem si prskala na monitor a nekontrolovatelně hýkala.
Jen ta představa kocoura v domě upírů je skvělá.
Jeho hlášky k Edwardovi jsou neopakovatelné
Moc se těším na další díly.

16)  tellenka (11.08.2010 22:42)

Jen tak dále, vždycky mi Ugly zdvihne náladu minimálně o 100%.

sakraprace

15)  sakraprace (11.08.2010 20:45)

Děvčata, tak toto je neskutečně výborná zábava. Díky, díky

Lipi4

14)  Lipi4 (11.08.2010 20:05)

Holky, konečně jsem se dostala k tomu si přečíst vaši úžasnou povídečku. Řechtám se po celou dobu čtení a ten náš kocůrek je úžasnej. :D :D :D :D :D :D :D .. .... ... ... .... Nevím, jak mě Krikk mohl odtahovat od tak úžasné, skvělé, humorem a smíchem propletené kapitolky :D :D :D ...... ..... . Už se těším na další díleček - bude zítra? :D

13)  LostriS (11.08.2010 19:36)

chudák Jasper.. ale je to super..

sfinga

12)  sfinga (11.08.2010 18:47)

Holky poděkujte Linfe, že tohoto úžasného kocoura přivedla na svět.
Já jen naskočila do rozjetého rychlíku jménem Ugly a snažím se z něj nevypadnout

semiska

11)  semiska (11.08.2010 17:14)

S mým kocourem by to ani nehlo Na to je až moc velkej lenoch.
Holky, nevím, jak to děláte, ale já se pokaždé kapitolce řechtám jak kůň, no hůř chechtám se ještě víc než Emmett a to už je co říct
ALe to neva, moc se těším na další díl.

Kamikadze

10)  Kamikadze (11.08.2010 13:58)

ja ho chcííííííííííííí domůůůůůůůů

Amisha

9)  Amisha (11.08.2010 13:50)

AnneCullen

8)  AnneCullen (11.08.2010 13:35)

:D:D:D Parádní díl. Tohle bude pekelná situace. Moje čičinka by v se v tomto případě naježila tak, že by i Jacob utekl, ale jsem zvědavá, jak si s tím poradí Ugly... :D

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek