Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 11. 8. (15:37)

Ashley a Rob navštíví show Jimmyho Kimmela.

Nová outtake z photoshootu pro EW - Kristen a Tay.

První scan ze zářijového Vogue s Kristen.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

ROB A ASHLEY U KIMMYHO KIMMELA

11. 8.

Na rozvrhu show Jimmyho Kimmela se objevila dvě nám známá jména. 20. srpna navštíví jeho pořad Ashley Greene a 22. srpna Rob - v rámci propagace svého filmu Cosmopolis.

NOVÁ OUTTAKES Z PHOTOSHOOTU PRO EW (2009)

11. 8.

BrandHeroin

PRVNÍ FOTKA KRISTEN Z VOGUE

11. 8.

O připravovaném photoshootu pro Vogue jsem už psala, nyní tu máme první scan ze zářijového čísla, na kterém je Kristen Stewart s Nicolasem Ghesquièrem, módním návrhářem značky Balenciaga, jejíž šaty má Kristen právě na sobě. Zároveň je také tváří jejich nového parfému Florabotanica.

KristenStewartFans

AMADOU LY O KONCI BREAKING DAWN, PART II.

10. 8.

Včera jsem sem dávala odpovědi Jacka Morrisseye, který se zapřísáhl, že nepoví, jak konec Breaking Dawn bude vypadat. Kristen s Robem byli konečnou stránkou scénáře také překvapení, jak zmínili v nejnovějším rozhovoru pro EW. To vedlo k otázkám, co se vlastně změní. Amadou Ly, který ztvárňuje francouzského upíra, vytvořeného speciálně pro film, na Twitter napsal:

„Bude to ten stejný konec, jen s pár vzrušujícími překvápky."

@AmadouLy

DALŠÍ ODPOVĚDI OD JACKA MORRISSEYE

9. 8.

Jack Morrissey znovu odpovídal na nikdy nekončící otázky fanoušků. Tady je výcuc asi toho nejdůležitějšího, všech 83 otázek a odpovědí najdete na webu TeamJack.

Bude Heart of Stone na soundtracku BD2?

Ano, bude. (Song hrál v klipu, který byl exkluzivně promítán v únoru při koupi DVD BD, part I. v obchodech Target. Takže těžko říct, jestli bude použit i ve filmu, nebo byl jen "vystýlkou" :) A.)

Na tiskové konferenci při Comic-Conu Kristen řekla, že upíří sex byl zařazen pod rating R (18+), takže v BD2 nebudou žádné milostné scény?!

Um, dostanete to, co chcete. Věř mi.

Proč není Renesmee v novém kalendáři?

To je dobrá otázka a upřímně nemám ponětí, proč to tak je. Je tu tolik nových postav, které v kalendáři nejsou.

Bude Renesmee na místě bitvy?

Koukněte se, jestli ji náhodou neuvidíte z leteckého záběru z traileru. „Kdepak je Renesmee?“ ;D

Kde jsou Edward, Bella a Renesmee, když jsou všichni ostatní shromáždění kolem ohně? Ve stanu?

Bella a Renesmee jsou ve stanu, ano – viděli jste je na stillskách. Edward je právě venku, mluví s Carlislem.

Na novém obrázku od EW dává Bella Renesmee její přívěsek, nebo jí v něm něco ukazuje?

Dává.

Kdy uvidíme nové oficiální plakáty?

Upřímně, pravděpodobně ve stejnou dobu, kdy tomu bylo u předchozích čtyř filmů.

Uvidíme sbližování matky s dcerou, kdy Renesmee říká Belle o svém dni a svých vzpomínkách?

Ano.

Proč Edwardovi a Belle nezáří v traileru ruce? Nejsou na přímém slunci?

Správně!

Bude mít BD2 stejnou nebo delší stopáž než předchozí filmy?

Každý z předchozích filmů měl jinou stopáž.

Pořád jsem nedostala odpověď, proč Quil/Tyson není na IMDb napsán u BD2. Proč v druhé části není?!

Je v druhé části. Obviňuj IMDb.

Uslyšíme Bellinu ukolébavku na score od Cartera Burwella?

Ano, samozřejmě. Vždycky to byla hlavní melodie Bellina příběhu, nemám pravdu?

Je nějaká šance, že na bonusech u DVD uvidíme žertík s tancem?

Netuším, sám jsem ho ještě neviděl.

Nebude na soundtracku k BD2 působit někdo z herců?

Hezký pokus. ;)

Jak Renesmee říká svým rodičům? Mami a tati? Nebo maminko jako v knize?

Maminko, myslím.

Uvidíme nějaké zamilované ukázky Charlieho a Sue při vánočních scénách?

Ano, uvidíte!

Uvidíme Bellu, jak nosí elegantní a sexy šaty? Když nepočítám ty modré šaty, které jsme už viděli?

Vypadá sexy a upraveně, ale nejsem si jistý, jestli tam bude hodně šatů. Konec konců jsem chlap.

Změní se vztah Edwarda a Belly hodně, nebo mezi nimi bude pořád to stejné sexuální napětí?

Ta přitažlivost je pořád znatelná, ale přeměnila se v upíra, takže jsou si teď rovni.

Uvidíme Jacoba, jak dělá striptýz před Charliem? ;)

Na odpověď je příliš brzo!

Bude ve filmu poslední scéna stejná jako v knize – kdy Bella ukáže Edwardovi své myšlenky?

Nikdy neřeknu, jaká poslední scéna je.

Je už tracklist soundtracku kompletní?

Ještě ne.

Bylo něco z klipů promítaných na Comic-Conu z reshootů?

Nemyslím si, ne.

Budou plakáty i nomádů?

Doufejme!!!! Jestli ne, uděláme si vlastní!!!

Jak je proveden Bellin štít? Je neviditelný, nebo ne?

Poznáte, když bude spuštěný a funkční.

Uvidíme náhrdelník, který Aro poslal Belle jako svatební dar? Nebyl v traileru.

Ano, uvidíte. 99,99999999 procent z filmu není v žádném traileru nebo stillsce.

Budou Muse na posledním soundtracku?

Na odpověď je příliš brzo.

Jacku, co se stalo s postavou Kachiri? Řekni, prosím!

Nikdy jsem o téhle postavě neslyšel? Ve filmu není.

Je hudba během scény z lovu, která byla pouštěna na Comic-Conu, z Carterova score, nebo ne?

Je to pracovní verze od Cartera, jo.

Jsou v BD2 nějaké milé momenty Jacoba a Renesmee?

Jo, samozřejmě!

Kristen na Comic-Conu řekla, že pořád dokončuje nějaké věci s Billem. Co dokončují?

ADR (Dodatečné nahrávání dialogů).

Jak daleko je Bill se střihacím procesem, většina je hotová nebo ještě něco chybí?

Střih je úplně hotový. Teď jde o vizuální efekty a konečný mix zvuku.

HOME PLATE PROJECT VE SPOLUPRÁCI S ROBEM

9. 8.

Home Plate Project je nezávislá organizace, jejíž hlavní myšlenkou je získat obrázky od lidí. Když dostanete možnost s nimi spolupracovat, získáte vlastní desku, na kterou můžete nakreslit naprosto cokoliv. Kreativitě se rozhodně žádné meze nekladou. Obrazy jsou po dokončení v online aukci, kde se vydraží. Peníze z dražby putují na rekonstrukci staveb vystavených v roce 1930.

A proč tohle píšu?

Rob se do tohoto projektu také zapojil.

Jeho obraz pojmenoval "Unfinished Town" (Nedokončené město). Maloval jej tužkou zhruba před šesti týdny a z celého projektu byl nadšený. Pokud chcete zkusit štěstí a máte dostatečné finance, k vydraženému obrazu vám bude zaslána i podepsaná fotografie. Cena se zatím vyšplhala na 2 500 dolarů, tedy zhruba něco okolo 51 000 Kč. Samotná dražba končí 31. srpna.

VSTUP DO AUKCE

PattinsonLife

KRISTEN NEBUDE HRÁT V CALI

9. 8.

Magazín Variety potvrdil zprávu, která určitě zarmoutí všechny fanoušky Kristen. Ta si totiž v připravovaném thrilleru Cali nakonec nezahraje. Nebyl uveden žádný důvod, který bych vám tu nějakým způsobem mohla přetlumočit. Ať už však byl důvod jakýkoliv, věřím, že byl pádný. Někdy to chce zkrátka čas. O tom, kdo by ji měl ve filmu nahradit, se zatím neví.

Alespoň přidávám dvě nové fotky z Cannes z magazínu Marie Claire US.

@Variety_JLD, Team_KBitch

FOTKY Z EW V LEPŠÍ KVALITĚ

9. 8.

Scany z časopisu včetně rozhovorů:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

PROMO FOTKA RENESMEE

8. 8.

Původně jsem si myslela, že jde o povedený fanmade, ale Jack mi potvrdil, že je to opravdu oficiální promo :) Takže tu máme Renesmee. Co na ni říkáte? :)

Twilight_Chapitre5

UKÁZKY STILLEK Z EW

8. 8.

Bella a Edward možná v druhé části Breaking Dawn najdou nesmrtelné a dokonalé štěstí, ale herci (teprve nedávno potvrzený pár) Kristen Stewart a Robert Pattinson to mají mnohem těžší a to kvůli usvědčujícím fotografiím Stewart a jejího režiséra ze Sněhurky a lovce Ruperta Sanderse, které se objevily minulý měsíc. „Faktem je, že tihle herci hrají postavy, a možná není tak špatné, že je to teď lidem trochu připomenuto," řekl Bill Condon EW. „Oba tito herci dali srdce i duši Twilight filmům, nejen během natáčení, ale i v životě-v-akvárku kvůli tomuto fenoménu. Především vždy ukázali úžasný respekt fanouškům, kteří dělají tyto filmy tak úspěšnými. Teď je ta chvíle, kdy by se měla trocha toho respektu vrátit jim."

Za ještě nevinných časů (čtěte před měsícem) si s námi Twilight hvězdy sedly a mluvily s námi o filmu, konci ságy a o tom, co se díky Twilight naučily.

Pattinson na Edwardovu vyrovnanou schopnost zůstat racionální. „Je to divné," říká se smíchem. „Celou sérii to je nějak: ‚Hej, tenhle chlápek se snaží bejt rozumnej. Zamysleme se nad tím.’ a všichni jen ‚Polib si.’"

Stewart je zvědavá, kolik se toho ze své postavy naučil. „Nebuď pragmatik, buď emocionální idiot."

A pár screenů stillek, které uvidíme tento pátek:

PattinsonLife

ROB BUDE V THE DAILY SHOW

8. 8.

13. srpna (v pondělí) uvidíme Roberta Pattinsona i v The Daily Show, kterou navštíví v rámci propagace Cosmopolis.

ROB BUDE V GOOD MORNING AMERICA

6. 8.

Brzy vtrhne do amerických kin Robův film pod režií Davida Cronenberga Cosmopolis. V rámci propagace navštíví Rob příští středu (15. 8.) ranní show Good Morning America.

Ten samý den proběhne tiskovka s Robem a Davidem v New Yorku. V samotné místnosti, kde tiskovka bude probíhat, nebude žádné živé publikum, bude však live stream, na který ještě včas upozorním.

Samozřejmě je v plánu i premiéra, kterou se Rob 13. 8. nechystá vynechat.

PattinsonLife

NOVÝ TRAILER K 'ON THE ROAD'

6. 8.

Film má 16. 8. premiéru v UK, bohužel Kristen na ní očekávána není. ČR zatím film nekoupila.

KristenJStewart

NOVÁ STILLSKA Z 'BREAKING DAWN'

6. 8.

Ve Fall Movie Preview od EW, který se na stánky dostane tento pátek, budou nové obrázky z Breaking Dawn, Part II. První si můžete zkouknout přímo tu.

EntertainmentWeekly

KOMPILACE ROBOVÝCH HLÁŠEK - 1 & 2

6. 8.

Jednoho krásnýho dne se z něj uřehtám smíchy! :D Catushka přidala druhý díl Robových nejvtipnějších momentů a mně došlo, že tu nebyl zveřejněný ten první, takže to napravuju :) Užijte si ho, on je vážně zabiják :D

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Lipi4

17)  Lipi4 (09.08.2012 12:02)

Klidně sem s překladem :D :D ... vím lenost je hrozná věc

LadySadness

16)  LadySadness (09.08.2012 11:46)

lidičky, všimli ste si Kristenine kostnaté ramená? a tú prepadnutú tvár...
vyzerá ako opuchnuté špáratko, koľko schudla a prečo? ak bola v takomto strese, tak sa nedivím, že skratovala

Marvi

15)  Marvi (08.08.2012 20:25)

Hmmm... Nessie vypadá trochu mladší než ve skutečnosti Mekenzie, takže jsem zvědavá jak to bude ve filmu, vypadá to, že si na tom dají záležet.

eMuska

14)  eMuska (08.08.2012 20:22)

je fakt trochu desivé, ako sa na oboch podobá...

13)   (08.08.2012 20:20)

Nessie je krásná dcera svých rodičů

semiska

12)  semiska (08.08.2012 19:15)

Nádhera. Stillsky krásný, hlášky Roba k popukání.
Bill má můj obdiv, krásně se k tomu vyjádřil a my můžem jenom doufat, jestli se to mezi nima dvěma spraví nebo ne...

Bye

11)  Bye (08.08.2012 15:28)

No, musím říct, že že začátku jsem to brala dost sportovně. Je to prostě život. Ale postupem času mě to mrzí tak nějak víc ... Taková blbá smrt.
Jinak rejža má plusové body. I když, ono mu nezbývá nic jinýho než zachraňovat co se dá.
Ajji, díky že to tahnes dál.

Lenka326

10)  Lenka326 (08.08.2012 14:55)

Pondělní záběr s Nessie a Bellou je krásný a ta dnešní stilska je nádherná, jen trochu hořkosladká. Jsem vděčná za Billova slova, protože je první, kdo to takto okomentoval.

Astrid

9)  Astrid (08.08.2012 14:30)

Tú stilsku vybrali teda výmluvne, lepšia by nemohla byť

8)   (08.08.2012 14:25)

ač je má angličtina slabá ,tak jsem se u videí skvěle bavila a miluji ho ještě o kousek víc ( teda jestli to ještě jde )
a k Billovým slovům o respektu není co dodat - život v akvariu musí být šílený a já se skláněla v obdivu,že ho dokáží ustát ,chybka se vloudila a je mi to moc líto,ale to my jsme je chtěly mít dokonalé a nejčistší ze všech,a milované :'-( :'-(
sakra,kdy mi docvakne,že šťastné konce neexistují

Ajjinka

7)  Ajjinka (08.08.2012 14:16)

Edmonko, tohle je čistě jen překlad od EW, já bych do nich takhle nešla

6)  Edmonka (08.08.2012 14:14)

"Za ještě nevinných časů (čtěte před měsícem)" Tak touhle větou jsi to zabila!
Ale stillska je dokonalá - tedy hlavně on. Bylo by krásný, kdyby se dali znovu dohromady

ambra

5)  ambra (06.08.2012 17:50)

4)  Dno kelímku (06.08.2012 16:50)

Stillska je naprosto úžasná.

Denaz

3)  Denaz (06.08.2012 11:08)

On je proste bohovský

eMuska

2)  eMuska (06.08.2012 00:52)

yeah! vďaka za tieto videá!!!zbožňujem pondelkové pomlčky!!!

Astrid

1)  Astrid (06.08.2012 00:50)

Ja ho milujem milujem milujem, že umrem!!!

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Jacob - EC promo