Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 12. 2. (10:28)

První záběry z Breaking Dawn - část II.! - v lepší kvalitě.

Stillsky z Breaking Dawn - část I.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

MATERIÁLY Z 'BD II.' V LEPŠÍ KVALITĚ

12. 2.

Bella: Je to zvláštní. Fyzicky si přijdu, že bych mohla zdemolovat tank, ale psychicky si připadám vyčerpaná.

Edward: Co takhle vana?

Edward: Měl jsem špatný zvyk tě podceňovat. U každé překážky, které jsi čelila, jsem si myslel, že ji nepřekonáš. Ale tys je překonala. Dala jsi mi něco, za co stojí bojovat - rodinu.

Edward: Jdu napustit vodu.

DALŠÍ STILLSKY Z 'BREAKING DAWN - PART I.'

11. 2.

Protože je moderní doba, Breaking Dawn Part I. si můžete koupit a posléze stáhnout z iTunes. Při té příležitosti web zveřejnil pár nových fotek.

Tady jsou náhledy v původní verzi, po kliknutí se vám zvětší.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

PRVNÍ ZÁBĚRY Z 'BREAKING DAWN - PART II.'

11. 2.

Takže tu máme první kousky z druhé části Breaking Dawn. Jedno Behind the Scenes video a jednu scénu Edwarda a Belly.

Bella: Je to zvláštní. Fyzicky si přijdu, že bych mohla zdemolovat tank, ale psychicky si připadám vyčerpaná.

Edward: Co takhle vana?

Edward: Měl jsem špatný zvyk tě podceňovat. U každé překážky, které jsi čelila, jsem si myslel, že ji nepřekonáš. Ale tys je překonala. Dala jsi mi něco, za co stojí bojovat - rodinu.

Edward: Jdu napustit vodu.

Tady možná trochu lepší kvalita.

BrandHeroin

JAK TO BUDE S POKRAČOVÁNÍM?

10. 2.

Nedávno po internetu kolovaly zprávy o tom, že by Twilight sága mohla mít případné pokračování. Rob Friedman, který dříve pracoval pro Summit Entertainment a nyní dělá pro Lions Gate, řekl, že šestý film bude natočen v případě, že Stephenie Meyer dopíše pátou knihu.

„Pokud si to bude Stephenie Meyer přát, budeme tu, abychom ji podpořili."

A co myslíte vy? Ocenili byste pokračování, nebo jste toho názoru, že pětkrát a dost?:)

Team-Twilight

TRAILER 'BREAKING DAWN - PART II.' V BŘEZNU!

10. 2.

Na LA Times se dnes objevila informace, že trailer k druhé části Breaking Dawn uvede společnost Lions Gate, která odkoupila Summit Entertainment, 23. března před premiérou série The Hunger Games.

„Trailer 'The Twilight Saga: Breaking Dawn část 2' bude pouštěn exkluzivně před každým promítáním Hunger Games první otevírací noc, což bude pro Lions Gate největším release (to slovo prostě překládat nehodlám!:D) vůbec," řekl generální ředitel Lions Gate Jon Feltheimer.

BEL AMI - 3 NOVÉ SCÉNY

10. 2.

Další tři nové scény z Bel Ami spojené s dvěma předchozími, jinak řečeno 12 minut z filmu. Bel Ami bude mít 17. února premiéru na Berlínském festivalu, kde bude Rob přítomen. Z akce bude i přímý přenos, takže ji budete moct sledovat online.

Za upozornění na klipy děkuju Marcelle :)

DVD BONUS - BILL CONDON

10. 2.

NOVINKY O ČESKÉM DVD 'BREAKING DAWN - PART I.'

9. 2.

Od Intoxicated, nebo přesněji od Bontonfilmu, víme, že datum vydání první části Breaking Dawn na DVD a Blu-ray by mělo být v pátek 16. března. DVD bude dvoudisk - klasicky na jednom CD samotný film, na druhém bonusy (skoro 2 hodiny) :)

Na DVD samozřejmě nebude chybět český dabing. A cover bude podle všeho vypadat jinak.

Předobjednat si jej můžete například zde, zde nebo zde.

LOGO 'BREAKING DAWN - PART II.'

 

Venku je logo pro druhou část Breaking Dawn. Jak už jsem psala, ti, co si v obchodech Target zakoupili DVD a vyzvednou si jej o půlnoci přímo na prodejně, uvidí exkluzivní ukázku z druhé části.

Na té by měla být Bella jako upír s Edwardem v jejich novém domě. Těžko říct, jestli se nějaký materiál dostane ven, můžeme v to jen doufat :)

The Twilight Saga

BTS VIDEO - ANIMOVÁNÍ VLKŮ

8. 2.

NOVÉ KLIPY Z 'BEL AMI'

8. 2.

Dva nové klipy z filmu Bel Ami. Videa jsou zde v YouTube verzi, jeden si můžete zhlédnout v lepší kvalitě po kliknutí na obrázek.

V českých kinech od 22. března.

STEPHENIE MEYER O ROLI PRODUCENTA

7. 2.

Mnozí z vás jistě ví, že Stephenie je nejen autorkou knižní Twilight ságy, ale i producentkou filmů. V krátkém videu mluví právě o této zkušenosti. Nejlepší je Peterovo: „Snaží se mě vyhodit, každej další film se o to snaží!" :D

DALŠÍ DVD BONUS - SVATBA

7. 2.

Psala jsem, že jedním z bonusů je svatební video - ne takové, které jsme již z bonusů viděli, tohle je jiné. Představte si něco jako "domácí" video ze svatby. Plno dalších přípitků a přání, které se do filmu nedostaly. A mnoho dalších cute moments Edwarda a Belly. Ovšem... Charlie! Já padám!

DVD BONUS - VLČÍ SMEČKA

7. 2.

Na IMDb se objevilo další bonusové video, tentokrát patří vlkům.

Pokud by video smazali, podívat se na něj můžete přímo zde, jak už Nebraska psala v komentářích :)

BEZ KOMENTÁŘE Z KOMENTÁŘE

6. 2.

Rob: Máme hrozně podobný obočí.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2 3 4

KatariEsmeCullen

3)  KatariEsmeCullen (06.02.2012 19:45)

Víte někdo že JAckson bude táta?? http://team-twilight.com/20120206/breaking-jackson-rathbone-to-be-a-father/

Carlie

2)  Carlie (06.02.2012 15:52)

Hezky :D Hlavně mají podobná gesta, mimiku apod., a co podobné nebylo, to od sebe už stihli odkoukat :D

gucci

1)  gucci (06.02.2012 15:28)

uuuuuuufffffffff!!!Ajii už jsem si říkala, jestli jsi někde neumrzla, nezamrzla nebo tak!!

....obočí ne,ale pusinky jo!!!!

«   1 2 3 4

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek