Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 16. 3. (23:34)

Nové BTS video z BD2.

Nová stillska z The Rover.

Buďte součástí narozeninového videa pro Kristen, více infa v článku! :)

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

NOVÉ BTS VIDEO Z BD2

16. 3.


Máme tu nové, skoro hodinové behind the scenes video z Breaking Dawn, part II., takže jestli máte chuť, hurá do něj :D

NOVÁ STILLSKA Z THE ROVER

13. 3.


Druhou oficiální stillsku z The Rover exkluzivně přineslo EW, tentokrát je na ní Rob a Guy Pearce :)

RobPattinson

NOVÉ BTS VIDEO Z BD1 A BD2

8. 3.

Máme tu jedno nové, takové souhrnné video z natáčení jak první, tak druhé části Breaking Dawn. Ve videu je pár úplně nových záběrů, které jsme dřív neměli šanci vidět.

NOVÁ STILLSKA Z BD2

7. 3.

TheTwilightSaga

DVĚ NOVÉ STILLSKY Z BD2

7. 3.

@BreakingDawnOST

MTV MOVIE AWARDS 2013

6. 3.

Panejo. Tohle asi nikdo nečekal. Po pěti letech, kdy MTV Movie Awards ovládala Twilight sága a její herci, jsme se letos dočkali jen jedné nominace. Není to Best Kiss, jak by třeba někdo předpokládal, ani Best Fight (vždyť v BD2 se vůbec nebojuje!), ale Best Shirtless Perfomance pro Taylora Lautnera a jeho roli v Breaking Dawn, part II.

Těžko říct, zda se akce, která proběhne 14. dubna, zúčastní někdo nám známý, ale pořád můžeme doufat :)

Pro Taylora můžete hlasovat ZDE. Je potřeba se k hlasování přihlásit - buď přímo na web MTV, nebo se můžete připojit pomocí Facebooku.

VŠECHNY VYSTŘIŽENÉ SCÉNY Z BD1 V JEDNOM VIDEU

6. 3.

Všechny scény, které jsme neviděli v první části Breaking Dawn a které jsou na rozšířené verzi DVD, si nyní můžete pustit v jednom videu. Pravděpodobně bude brzy smazáno, takže... víte :)

Plus behind the scenes milostné scény z BD2.

Aro: Á, Valentina nám něco přinesla.

Caius: Neměla by nás vyrušovat.

Aro: Je nová.

Marcus: To oni všichni.

Aro: Oh, něco italsky. Edward a Bella se budou brát.

Marcus: ?

Caius: Je tohle způsob Cullenových, jak nám dát vědět o její přeměně?

Aro: Trpělivost, bratře... To, co děláš, má smysl. Tenhle člověk nás vyrušoval... Můj bože, opravdu mám rád svatby.

Marcus, Caius?: Tím jsem si jistý.

 

Edward: Vzbouřil jsem se proti němu, měl jsem mu za zlý, že potlačuje můj apetit. Takže jsem se nějaký čas potloukal sám... Chtěl jsem vědět, jaké to je lovit... Ochutnat lidskou krev.

 

Bella: Polštáře přežily.

Edward: Cvičení dělá mistry, není to tak?

Bella: Říkala jsem ti to!

Bella: Tohle voní úžasně! Umírám hlady.

Edward: Uvědomuješ si, kolik vajíček jsme spotřebovali za tu dobu, co tu jsme?

Bella: Něco musí být nepořádku s mým apetitem. Ztloustnu tady.

Edward: Dej si vajíček, kolik se ti zlíbí, brzo je chtít jíst nebudeš. Ani cheeseburgry. Nebo čokoládu. Ani zmrzlinu.

Bella: No... možná to nemusí být zas tak... brzy.

Edward: Chceš počkat? Já ti fakt vůbec nerozumím.

Bella: Nevěděla jsem, jak skvělé může být člověkem.

Edward: Takže přes to všechno, k tomu byl klíčem sex. Kdybych to věděl, mohl jsem se ušetřit mnoha hádek.

Bella: Jo, to asi mohl.

Edward: Jenom nezapomeň myšlenku.

 

Esme: Rosalie, co kdybys přinesla Jacobovi něco z kuchyně.

Jacob: Díky, ale ne, díky. Nerad bych jedl něco, do čeho by blondska plivla.

Esme: Nikdy by mě nezostudila takovou nepohostiností.

Rosalie: Samozřejmě.

Jacob: Řekl bys mi, kdyby to otrávila, že jo?

Edward: Zlomilo jí to žebro.

Rosalie: Užij si to, psisko. A nedělejte z toho takovej povyk, i normální děti lámou žebra.

Rosalie: DAL. JSI. MI. ŽRÁDLO. DO. VLASŮ!

 

Bella: Chutná to... dobře.

Carlisle: Tvůj puls je už teď silnější.

Esme: Zabírá to.

Alice: Otřásající, co?

Jacob: Jen se snažím být nějak užitečný.

Alice: Funguje to.

Jacob: Co?

Alice: Nemůžu vedle tebe... jen tak stát?

Jacob: Fajn.

Alice: Podívej, když jsem blízko tebe, je to jako bych zavřela oči. Všechno je najednou pryč. Kromě toho psího smradu.

Jacob: To jsem rád, že někomu pomáhám.

 

Edward: Alice! Jaspere!

Edward: Zůstaň s Bellou... S tebou si to vyřídím později. Ochraň je.

Jasper: Je jich přesila.

Alice: O dost.

Edward: Nenechám je ublížit mé rodině.

Jacob: Přestaňte, je konec!

NOVÁ ÚŽASNÁ STILLSKA Z BD1

6. 3.

KStewartFans

NAROZENINOVÉ VIDEO PRO KRISTEN!

14. 2.

PŘISPĚJTE K NAROZENINOVÉMU VIDEU PRO KRISTEN!

Jsi fanouškem Kristen a máš trochu bláznivého ducha? Chceš být součástí narozeninového videa pro Kristen? Není na tom nic těžkého. Stačí, když budeš mít po ruce tužku, papír a foťák. Na papír napiš pro Kristen narozeninové přání a pak se s ním vyfoť! Fantazii se meze rozhodně nekladou, takže pokud tě napadne i jiný způsob, jak přání vyrobit, je to jen na tobě. Fotky, grafika, cokoliv, co bude vaše vlastní práce, se může do videa přidat. Důležité je, aby se to týkalo blížících se 23. narozenin Kristen Stewart, které oslaví 9. dubna.

Do půlky března bych byla ráda, aby se s videem začalo, ale přímý deadline vám dávat nebudu, alespoň zatím ne.

Budu šíleně ráda, když bude účast co nejvyšší, takže pokud znáte dalšího človíčka, který by byl ochotný se zapojit, pošlete mu odkaz a šiřte tuhle informaci dál.

Zatím je to projekt jen CZ a SK fanoušků, ale v případě malého zájmu bych do toho zapojila i naše zahraniční přátele. I když... pořád doufám, že to hravě zvládneme sami!

A co musíte udělat, aby se ke mně Vaše fotka dostala?

- Pořídit fotku :))

- Poslat ji na e-mail: kristenstewartblogcz(zavinac)gmail.com s předmětem B-DAY VIDEO

- Trpělivě vyčkat, dokud video nebude postnuté na YouTube

 

Odesláním e-mailu s fotografií zároveň souhlasíte s tím, že bude použita v nekomerčním videu. Pokud si nepřejete, aby byl na fotce vidět Váš obličej, tady je pár návrhů, jak se to dá provést i bez toho :))

Malá ukázka z budoucího videa, pro lepší kvalitu přepněte na 720p HD.

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Tammy

15)  Tammy (13.03.2013 19:38)

Ty scény, jejich tanec... - video je boží! Díky!

Ajjinka

14)  Ajjinka (13.03.2013 18:25)

we: Myslím, že jsem ji dávala jen na náš facebook, je to spíš krajinka
http://sphotos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/525133_266172203515308_896781722_n.jpg
Májí, kušuj! Měla jsem si rozkostičkovat obličej

ambra

13)  ambra (13.03.2013 18:12)

Áááách!!! Jsem si dala půlhodinku v TW ráji! Ajji, ty jsi mazel, já bych se k těm informacím a videím jinde nedopátrala (a můj emocionální život by dál jen upadal a chátral:'-( :/ ). Všechn úžasný, ovšem finále nejlepší!!! (strašně ti to sluší!!! )

12)   (13.03.2013 17:54)

to teda bude drsňárna
to nevím,jak za letošek uhájí post sexy jedničky

11)  we (13.03.2013 17:35)

Ahoj - nějak jsem přehlédla první stillsku z The Rover - nehodíte sem někdo, prosím, odkaz?

Ajjinka

10)  Ajjinka (13.03.2013 15:58)

ado, vložila jsem youtube verzi, tak už by ti to mělo frčet ;)

9)  ada1987 (13.03.2013 15:43)

dakujem za preklad. ale to video z 8.3. nefunguje. nemôze mi dat niekto adresu?

Ajjinka

8)  Ajjinka (09.03.2013 17:47)

anonym: Velkou většinu překladu jsem přidala, pár vět u Volturiových nechytám, tak snad to stačí takhle ;)

Bájí, zatím dobře, řekla bych, jen jsem si představovala větší účast, hehe Ale jinak ho plánuju zveřejnit tak dva dny před 9. 4. :)

Bye

7)  Bye (09.03.2013 17:03)

Jak to vypadá s videem? :-)

6)  anonym (09.03.2013 13:43)

Mohli by jsme dostat překlad k těm vymazaným scénám prosím?? Děkuju ;) ;) ;)

5)  D. (06.03.2013 20:47)

MTV MOVIE AWARDS bez best kiss ROBSTEN ? To je skandál ! :D Tak jsme se té pusy nedočkaly :(:D :/ :p

Empress

4)  Empress (06.03.2013 18:36)

Díííky
Tay už odo mňa hlas dostal
Scénky super, :D hlavne tá s tým "žrádlom"

matysekmj

3)  matysekmj (06.03.2013 18:12)

Jacob dostal mističku

2)  ada1987 (06.03.2013 18:06)

o čom sa to bavia Alice s Jacobom? môze mi to niekto preložit? neviem po anglicky. dakujem.

Silvaren

1)  Silvaren (06.03.2013 10:40)

díky

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek