Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 2. 8. (21:18)

Další projekt pro Kristen?

Rob bude na premiéře Cosmopolis v NYC.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

KRISTEN V 'LIE DOWN IN DARKNESS'?

2. 8.

Server Vulture dnes informoval o tom, že by Kristen měla dostat jednu z hlavních postav připravovaného nezávislého filmu Lie Down in Darkness (Ulehni v temnotách) podle psychologického románu Williama Styrona. Pár měsíců zpátky se Kristen v rozhovoru pro Elle zmínila, že by si strašně moc chtěla zahrát Peyton, dceru z rozpadající se rodiny Loftisových. Tato informace zatím není potvrzená, ale i tak mi přišlo fajn se o ní zmínit.

Také se mluví o tom, že roli dalšího hlavního hrdiny v thrilleru Cali, zároveň přítele Myi (Kristen), získá herec, kterého můžete znát z filmu Magic Mike - Alex Pettyfer. Zatím se píše, že se Alex dostat do užšího výběru, tak uvidíme.

Hodil by se vám do této role? :)

(fotka se kliknutím zvětší)

Vulture

ROB BUDE NA PREMIÉŘE COSMOPOLIS V NEW YORK CITY

2. 8.

Bylo potvrzeno, že Roberta Pattinsona uvidíme na premiéře jeho filmu Cosmopolis v New York City, která proběhne 13. srpna. Bude přítomen i na tiskové konferenci, ale vynechá premiéru v Los Angeles.

NOVÝ CLIP Z 'COSMOPOLIS'

31. 7.

MACKENZIE FOY PRO TWILIGHT WEBY

30. 7.

Na Comic-Conu se zástupkyně Twilight stránek sešly a vyzpovídaly také Mackenzie Foy aka Renesmee Cullen.

Moc by mě zajímalo, co ses naučila o herectví od ostatních herců Twilight, se kterými jsi pracovala?

No, nejvíc jsem se učila už jen tím, že jsem se na ně koukala, v jednu chvíli byli sami sebou a za chvíli už se stali svojí postavou.

Máš jednu věc, kterou ses naučila při sledování určitého herce, u které sis pomyslela „Tohle chci umět!"?

Někteří dělali pár fakt skvělých akrobatických kousků, nějaké přemety a tak, to se mi zdálo super.

A teď chceš dělat gymnastiku?

(směje se) Ne…

Při panelu jsi tyto kousky také zmínila… Že jsi jela na zádech Jacoba vlka. Měla jsi lana nebo něco?

Byla jsem na lanech… Bylo to vážně skvělé.

Nemůžeš nám říct nic víc?

Ne!

Dobře si tě vytrénovali!

(směje se)

Na tiskové konferenci jsi zmínila skleničku nadávek… Kdo byl největší provinilec?

Jak jsem řekla, nechci nikoho dostat do problémů! (směje se)

Je někdo, kdo nepřispěl?

Hm… Stephenie (Meyer), Taylor (Lautner), Noel (Fisher), Dr. Guri (Weinberg) a někteří další jako slečna Tracey (Heggins), slečna Judi (Shekoni). Většina Cullenových kluků. Neřekli žádné nadávky. Ach! A ještě slečna Ashley (Greene). Taky žádnou neřekla.

Jak hodně jsi toho o Twilight věděla, než jsi dostala tu roli?

Znala jsem první a druhý film.

Takže jsi nevěděla, že měli upírské hybridní dítě?

To jsem tak nějak věděla, protože o tom mluvili kamarádi na Tae Kwon Do, říkali mi o těch knihách a tak.

Četla jsi od té doby nějakou z knih?

Ne, nemám ještě dovoleno je číst.

Jak tvoji kamarádi reagovali, když jsi byla obsazena?

Byla jsem moc, moc, moc nadšená.

A tvoji kamarádi?

Taky měli radost, byli opravdu hodní a podporovali mě.

Jak sis užila včerejší setkání s fanoušky čekajícími venku?

Měla jsem radost, protože nás opravdu rádi viděli. Byli rádi, když jsem se s nimi vyfotila nebo jim dala autogram, a z toho jsem velmi šťastná.

Je něco, co sis vzala nebo chtěla vzít z placu, ať už nějaké oblečení nebo předmět?

Nechala jsem si sponku do vlasů. Měla na sobě takovou hezkou vážku a já jsem si to mohla vzít.

Použili jen tvoje vlasy, nebo si dopomohli nějakým zlepšovákem?

Měla jsem napůl i paruku, která byla vytvarovaná kolem mé hlavy, a tak jsem mohla mít hodně dlouhé vlnité vlasy.

Jak dlouho ti trvaly vlasy a make-up?

Asi tak kolem 20 minut?

Tak to jsi měla dobré!

Nemáš dovoleno číst knihy, mohla ses aspoň koukat na první Twilight?

Mohla. Viděla jsem první a druhý a kousky první části BD.

Na líbánky ses dívat nemohla, že?

Ne!

Máš dobré rodiče! Máš velmi dobré rodiče!

Viděla jsem svatbu a protrpěla jsem porod.

Co z filmů, které jsi viděla, se ti líbilo nejvíc?

Myslím si, že jsou všechny dobré. Mám ráda ten první. Ale druhý taky, i části Part 1, které jsem viděla.

Líbila se ti svatba?

Byla vážně, vážně skvělá.

Jaké to bylo, když ses poprvé setkala s Taylorem, Kristen a Robem?

Kristen a Roba jsem poprvé viděla v kostymérně a Taylora… Myslím, že až při první scéně.

Opravdu? Předtím ses s ním nesetkala?

Myslím, že ne!

Bylo to trapné?

(směje se) Ne…

Byl jako velký starší brácha?

Byl jako dobrý kamarád.

Musela jsi taky projít nějakou prací s počítačovými efekty CGI?

Ano. Naskenovali mi obličej, tělo, pak jsem musela sedět na židli obklopené světly a kamerami a nemohla jsem pohnout hlavou. Musela jsem dělat různé výrazy a hýbat tělem, aniž bych hýbala i hlavou.

Byl tam i Bill? Říkal ti, co máš dělat?

Většinou tam byl… Zmeškal to asi dvakrát? Protože musel dělat něco jiného.

Měla jsi Billa ráda?

Ano, byl velmi hodný.

Bavila ses někdy se Stephenie Meyer o své postavě?

Ne.

Doufáš v to, že Renesmee bude mít svůj spin off (pokračování týkající se jen Renesmee)?

To by bylo super!

Byla bys pro?

Absolutně!

Jaký máš názor na jméno Renesmee a na přezdívku Nessie?

Líbí se mi to. Podle mě je to opravdu skvělé jméno, protože to je jako Renée a Esme. A já miluji postavu, kterou hraji a to, že jí říkají Nessie, je to roztomilé.

Trávila jsi čas s nějakými herci, kteří hrají Cullenovy?

Jo! Se slečnou Nikki jsme měly American Idol večery a s Taylorem jsem hrála fotbal, moc mi to nejde (směje se)

Když jsi končila natáčení, přišli se ostatní podívat na tvoji poslední scénu?

Byly jsme tam jen já a Kristen.

Vy jste byly ty dvě poslední?

Ano.

Ale ostatní štáb se tam asi ukázal, že? „To je konec natáčení pro Mackenzie!"

Štáb tam byl a taky ti, co dělají vizuální efekty a takové věci, protože jsme natáčeli s vlky. Ostatní herci ještě nekončili, takže měli den volna a na place jsem byla jen s Kristen. Bylo to hezké.

Musela jsi hrát, že jsi mladší, než teď doopravdy jsi?

Hmm, ano. Ale ve filmu mám odlišná těla a na ně dali můj obličej. Bylo to celkem cool.

Kdybys na Comic-Noc nepřijela s Twilight, za co by ses převlékla?

Za dopravní kužel. (Traffic cone - Comic con)

Myslíš si, že si ještě užiješ Comic-Conu, až dnešek skončí?

Nevím. Ale taťka se tady teď rozhlíží. Říkala jsem mu: „Mají tu neuvěřitelné tričko s Hulkem, měl bys mi ho koupit!"

Stalo se ti, že by někdo poznal venku, mimo tyhle akce?

Ano, jednou mě poznali v obchoďáku.

A vyfotila ses nebo jsi dala autogram?

Vyfotila jsem se s ní.

Točili jste oba filmy najednou, stalo se někdy, že by někdo z castu přišel a byl zmatený, jaká část se točí? Mátlo to někoho?

Ne, rozdali nám mini-scénáře, kde byly scény pro ten den a bylo tam napsáno, o jakou část jde.

Ty sis s tím nemusela dělat takové starosti, když jsi byla jen v druhé části.

(směje se)

Kdo byl na place nejvtipnější?

Rob byl hodně zábavný. Měl pár skvělejch vtipů.

Často tě rozesmál?

Ano. A Mr. Guri, ten je taky dost zábavný.

Je velmi zábavný.

Říkal mi: „Neříkej mi Mr. Guri!" a tak jsem řekla: „Dobře, Dr. Guri" a teď mu tak říkám.

Co máš nejradši na tom být Renesmee?

Líbí se mi toho hodně. Je to moje první filmová postava, velmi dobře se hraje, protože je v ní zastoupeno tolik věcí.

Chystáš něco dalšího?

Ano. Brzy vyjde nový film The Warren Files a taky nezávislý Plastic Jesus.

Musím se zeptat, máš radši psy nebo kočky?

Mám ráda obojí, protože mám dva psy a jednu kočku.

No, tak to vychází líp pro Jacoba.

Mám psy ráda, jsou velmi roztomilí. A miluji koťata, jsou tak hebká.

Říkali, že jsi prý na natáčení přišla o zub?

Asi tak o pět.

Takže jsi měla nějakou náhradu?

Měla jsem čtyři náhrady. Přišla jsem i o stoličku, ale to bylo v pohodě.

A teď máš všechny zuby.

Ano, mám. Rostou mi i nové stoličky.

Natáčela jsi výhradně ve Vancouveru, nebo jsi měla možnost jet i do New Orleans?

Něco jsme točili v Louisianě a něco ve Vancouveru.

Navštívila jsi nějaká hezká místa, když jsi měla volno?

Ano. Šli jsme do takových bažin. A taky jsme byli v Cafe Du Monde.

Jsi ráda, že budeš součástí světového promo turné? Jaké státy bys chtěla navštívit?

Ráda bych jela do Číny, chtěla bych navštívit i Londýn a Itálii. Mám ráda Itálii.

Myslíš si, že tě pozvou do The Tonight Show, k Lettermanovi nebo něco takového?

Nevím!

Přemýšlela jsi o tom už?

Ne! (nervózně)

Ale ne, vystrašili jsme ji! Bude panikařit, to ne! Ráda bys něco takového dělala?

Byla by to sranda! Chtěla bych do show Ellen.

Můžeš jí ukázat, co umíš z Tae Know Da. To by byl dobrej díl.

Jo!

- Lada, PageToPremiere

SAJRAJT - PARODIE NA TWILIGHT

30. 7.

Tohle je poměrně stará záležitost, ale pořád stejně dobrá, když umíte brát věci s nadhledem :D

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1

Tammy

8)  Tammy (02.08.2012 21:40)

Hodil!

Astrid

7)  Astrid (02.08.2012 12:50)

no, ňufák moj...

LadySadness

6)  LadySadness (02.08.2012 12:17)

jop, ambri, aj ja, a to nevravím o čumiloch nebude to ľahké :'-( :'-(

ambra

5)  ambra (02.08.2012 11:55)

Si představuju všechny ty novináře, jak se snaží NEzeptat...:( A LA vynechá? Výmluvné...

Admin

4)  Admin (31.07.2012 16:32)

gucci, e-e-e Případně fórum, jestli chcete řešit věci, který začínají "sources say..." ;)

AnneCullen

3)  AnneCullen (30.07.2012 01:17)

Jojo, hlavně Nový muniš a Kamilův úvodní proslov :D

leelee

2)  leelee (30.07.2012 00:15)

Gabbe

1)  Gabbe (30.07.2012 00:13)

Sajrajt je něco skvělého. A Nový muniš taky boduje.

1

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse Jacob 1