Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 4. 6. (11:52)

Guri Weinberg a jeho blog.

Breaking Dawn na IMDb.

OFICIÁLNÍ BLOG GURIHO WEINBERGA (STEFAN)

4. 6.

Stejně jako jeho herecký kolega Noel si Guri založil vlastní blog, kam má v plánu psát o svých zážitcích při natáčení Breaking Dawn.

- click -

První článek je zatím rozjíždějící, ale příště hodlá Guri napsat článek o Mackenzie Foy (Renesmee).

BREAKING DAWN NA IMDB

4. 6.

Na IMDb se vytvořila podstránka pro film 'The Twilight Saga: Breaking Dawn: Part I', kde v neděli (u nás brzy v pondělí ráno) bude zveřejněn teaser trailer Breaking Dawn.

Ten by prý měl mít stopáž 1:51, tak uvidíme.

Zároveň tu máme první slogan filmu: Forever is just the beginning (Věčnost je jen začátek).

- click -

VELKÉ PŘEKVAPENÍ NA ČERVENÉM KOBERCI MTV MOVIE AWARDS

3. 6.

Jackson Rathbone a Elizabeth Reasor ve videu pro MTV lákají fanoušky Twilight na sledování červeného koberce, na kterém nás čeká nějaké "ultra speciální překvapení". Podle Jacksona jsme na něj čekali roky, Beth dodala zase cosi o motýlu a levanduli... Těžko říct, co nás čeká, každopádně se asi těšíme, no ne?

TINSEL KOREY O EMILY, SÁZE,...

3. 6.

Web Twilightish vyzpovídal Tinsel Korey aka Emily Young. Ptali se jak na konec ságy, tak na její postavu partnerky vůdce vlkodlačí smečky. Ukázku rozhovoru máte přeloženou tady, na zbytek se můžete podívat přímo na webu Twilightish.

Twilightish: Jaký je to pocit vidět konec Twilight ságy? Jsi ráda, že se můžeš pohnout dál? Nebo by sis přála víc filmů?

Tinsel: Hořko-sladký. Těším se na budoucnost, ale jsem smutná, že sága končí. Poslední dva roky byly jako jízda na horské dráze. Samozřejmě bych ráda více filmů, ale to už je jen na paní Meyerové.

Twilightish: Po celou dobu jsi měla pod palcem vlčí kluky, co ti bude nejvíce chybět na tvé vlčí rodině?

Tinsel: Smích, vtípky, pocit, že někam patřím.

Twilightish: Myslíš, že ti bude Emily chybět?

Tinsel: Ne, protože bude pořád se mnou.

Twilightish: Kolik toho dáváš do postavy Emily?

Twilightish: No, asi jsem metodický herec, takže si myslím, že jsem ze sebe dala do postavy vše (směje se).

Twilightish: Když se díváš zpátky k Twilight (New Moon), šla bys do toho znovu, nebo ne?

Tinsel: Jsem vděčná za tuto příležitost a přátelství a poznatky, které jsem získala. A jestli bych do toho šla znovu? Samozřejmě.

Twilightish: Co ti bude nejvíce (nebo nejmíň) chybět?

Tinsel: Nejvíce mi budou chybět fanoušci. Potkala jsem mnoho úžasných, dobrosrdečných a šlechetných lidí. Naopak, co mi chybět nebude, je proces líčení, abych se stala Emily (směje se).

Twilightish: Máš nějaký oblíbený moment z natáčení? Ať už před kamerou nebo mimo ni?

Tinsel: Svůj oblíbený moment jsem zažila při natáčení Breaking Dawn. Byli jsme na nádherném místě. Byla tam celá smečka a všichni se smáli, vtipkovali. A já se po všech podívala a pomyslela si, že jsem ráda, že je vybrali tak, jak vybrali, protože jinak by to takové nebylo.

Twilightish: Jaká je tvá nejoblíbenější scéna v Breaking Dawn?

Tinsel: Nemůžu říct! (mrká)

Twilightish: Když teď sága končí, pořád jsi Team Jacob? Nebo se přikláníš k Teamu Edward?

Tinsel: Nejsem ani jeden. Je to Bellina volba, ne moje. Kdyby to byla moje volba, vybrala bych si oba (směje se).

Twilightish: Kdyby sis mohla vzít (nebo vzala) něco z Emilina oblečení nebo nějakého jejího doplňku, co by sis vzala (nebo co sis vzala) a proč?

Tinsel: Náhrdelník, co Emily nosila v New Moon, protože vždycky když na ni myslím, vybavím si tenhle náhrdelník.

LOS ANGELES SE PŘIPRAVUJE NA NEDĚLI

2. 6.

Zasedací pořádek pro MTV Movie Awards 2011.

@MarcMalkin

A jako bonus si dáme sreeny z ukázky teaseru:

Sakra, která by mu neřekla ano?!

MTV

UDĚLEJTE JACKSONOVI RADOST A HLASUJTE PRO ECLIPSE

2. 6.

„Ahoj všichni, tady Jackson Rathbone. Možná mě budete znát jako Jaspera Halea z Twilight filmů. Moc se těším na MTV Movie Awards, dokonce jsme znovu nominovaní a pravdou je, že máme letos silnou konkurenci, takže nám pomožte a hlasujte pro Twilight Ságu; Eclipse."

- Lada

Hlasovat můžete pořád ZDE.

ELIZABETH REASER O SVATBĚ V 'BREAKING DAWN'

2. 6.

„Svatební scéna byla jako opravdová svatba, bylo to stejně stresující. Dalo to hodně plánování a organizování. Bylo to jako plánování normální svatby.

A ty nervy... Při natáčení tam byl nádech nervozity, možná proto, že byli všude helikoptéry a lidé s foťáky vyskakující ze stromů, bylo to opravdu několik intenzivních natáčecích dní.

Natáčení svatby zabralo několik dní a v určitý moment už nechcete být v korzetu ani chvíli.

Ale bylo to opravdu kouzelné, upíři nepláčou a to pro nás upíry představovalo překážku. Vidět Kristen Stewart, jak s Billy Burkem kráčí k oltáři. Vidět takhle Billyho Burke mě odrovnalo. V tu chvíli jsem pochopila, jaké to je být rodičem, a vidět Kristen takhle nervózní a Roba ještě víc nervózního, ty dva spolu s celou rodinou, byl to skutečně emocionální den."

- Lada

UŽ SE TO BLÍŽÍ...

1. 6.

Summit to píše všude, tak proč ne my? Těšíte se na teaser trailer Breaking Dawn, který bude vysílán při předávání cen MTV již tuto neděli (u nás pondělí)?

Teaser trailer bude uvádět celé trio - Kristen, Rob a Tay.

Všimněte si v 0:02 (vlevo) Stephenie Meyer, Wycka Godfreyho (producent) a Melissy Rosenberg (scénáristka).

Tags: 2011 MTV Movie Awards, Movie Main, Twilight: Breaking Dawn

 

CHASKE SPENCER O SAMOVI, SÁZE,...

30. 5.

Web Twilightish vyzpovídal Chaske Spencera aka Sama Uleyho. Ptali se jak na konec ságy, tak na jeho postavu vůdce vlkodlačí smečky. Ukázku rozhovoru máte přeloženou tady, na zbytek se můžete podívat přímo na webu Twilightish.

Twilightish: Jaké je to vidět konec Twilight ságy? Jsi rád, že se můžeš pohnout dál? Nebo by sis přál víc filmů?

Chaske: Miluju Twilight Team a byl bych rád, kdyby to pokračovalo, ale samozřejmě se těším na další příležitosti.

Twilightish: Co ti bude, jako vůdci smečky, chybět nejvíc na tvé vlčí rodině?

Chaske: No, všichni jsme kamarádi, takže zůstáváme ve spojení, i když nenatáčíme…

Twilightish: Kolik toho dáváš do postavy Sama?

Chaske: Dávám ze sebe co nejvíc do každé postavy, kterou hraju, ale postavy, jako jsou Sam, mám rád.  Myslím tím – je to skvělý chlap a skvělý vůdce.

Twilightish: Když se díváš zpátky k Twilight (New Moon), šel bys do toho znovu, nebo ne?

Chaske: PRAŠTĚNÁ OTÁZKA! Samozřejmě bych do toho šel znovu, byl to jeden z nejneuvěřitelnějších zážitků v mém životě.

Twilightish: Máš nějaký oblíbený moment z natáčení? Ať už před kamerou nebo mimo ni?

Chaske: Být pronásledován fanouškem na pány se mi zdá docela zapamatováníhodné.

Twilightish: Jaká je tvá nejoblíbenější scéna v Breaking Dawn?

Chaske: O Breaking Dawn ani muk! Budete mi muset říct vaše oblíbené scény.

Twilightish: Když teď sága končí, pořád jsi Team Jacob? Nebo se přikláníš k Teamu Edward?

Chaske: TEAM JACOB po celou dobu!

Twilightish: Ne, že by si Sam měl z čeho vybírat, ale: Kdyby sis mohl vzít (nebo vzal) něco ze Samova oblečení nebo nějakého jeho doplňku, co by sis vzal (nebo co sis vzal) a proč?

Chaske: No, tak nějak jsem skončil se svým šatníkem, protože jsme byli nejčastěji bez trička.

OFICIÁLNÍ BLOG NOELA FISHERA (VLADIMIR)

30. 5.

Noel Fisher již dlouho na svém twitteru zvěstoval (stejně jako jeho herecký kolega Guri), že máme očekávat jeho vlastní blog, na kterém bude postovat zážitky z Breaking Dawn. Dnes se objevil jeho první článek.

- klik -

Ve zkratce jeho první zpráva: Bylo před premiérou jeho nového filmu 'Battle: Los Angeles', tou dobou natáčel scény pro Breaking Dawn ve Vancouveru. Rozvrh měl tak těsný, že vůbec nebylo jisté, jestli premiéru stihne. Když přišel na plac, Bill Condon si ho vzal stranou a řekl mu, že udělali pár změn v plánu tak, aby mohl natočit svou část a zároveň stihnout premiéru v Los Angeles. Změnili kvůli němu celý natáčecí den a on si toho nesmírně váží. 

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

Ajjinka

36)  Ajjinka (03.06.2011 19:52)

piky: Bude, všechno tu bude viset v neděli ;)

piky

35)  piky (03.06.2011 19:39)

Nrvíte, jestli bude někde přenos MTV Awards? Oběšěnec? Třeba bude místo svatebního dortu jiná mňamka? Ale nevím, co by na to řekla Bella...

eMuska

34)  eMuska (03.06.2011 19:11)

prekvapko na červenom koberci? žeby prišli vo svadobnom?

Kristiana

33)  Kristiana (03.06.2011 15:29)

Edwardovi to na svadbě hrozně sluší!
ambři, ty vrahůůůů!

Astrid

32)  Astrid (03.06.2011 12:14)

obešenec omg, odpadla som, ambra.

ambra

31)  ambra (03.06.2011 11:59)

Bože, na té první fotce - oddávající vypadá jako oběšenec v pozadí . A Carlisle vypadá poněkud nazrzle .

eMuska

30)  eMuska (03.06.2011 08:52)

Ja som z tej svadby úplne umretá!!!

Ajjinka

29)  Ajjinka (02.06.2011 22:30)

Tak už ;)

MisaBells

28)  MisaBells (02.06.2011 22:22)

lidi, nefachá vám zasedací pořádek

27)  Leni (02.06.2011 19:52)

Tedy krása. Už se na svatbu moc těším. Ale oni ho UČESALI!!! Né, že by mu to neslušelo. Jen mi k Edwardovi ten rozcuch tak nějak patří.

RepliKate

26)  RepliKate (02.06.2011 17:51)

Holky, se mnou to taky mává. A fakt slušně. Už jsem těch pár momentů ve videu viděla snad dvacetkrát a vždy, když se na to koukám, tak mám slzy v očích a přiblblý úsměv na tváři. Já se tak těším na BD.

25)  Iwka (02.06.2011 16:23)

aaaach, právě jsem umřela, ta svatební scéna je..

Astrid

24)  Astrid (02.06.2011 12:11)

Ach, jo, ano, Steph som postrehla.:p jo ja vidím kadečo aj čo tam neni.;)

Ajjinka

23)  Ajjinka (02.06.2011 12:07)

Nope, oddávajícího neznáme Oni jen sedí v lavicích, respektive vstávají z lavic

Astrid

22)  Astrid (02.06.2011 12:06)

Kruci a ja, že odkial poznám toho oddávajúceho. či ne?

Ajjinka

21)  Ajjinka (02.06.2011 11:57)

Všimli jste si v záběru na svatebčany Stephenie, Wycka a Melissy?

Lipi4

20)  Lipi4 (02.06.2011 10:47)

Bos, Astrid je od včerejška, co jsem jí poslala (tou dobou ještě žhavej) odkaz na tester, totálně mimo

Bosorka

19)  Bosorka (02.06.2011 10:41)

Astrid - víš, že lhát se nemá?! ;)

Astrid

18)  Astrid (02.06.2011 10:39)

ježiš, ja začínam byť nejako strašne obsedantne naladená na BD, normálne to na mňa fyzicky jede!
ambra, Bos - to s tým Jacobom ma tak strašne mrzííííhihi
EDIT: leze*

Bosorka

17)  Bosorka (02.06.2011 10:35)

Když já pořád beru Nessie jenom jako takovou záplatu, aby to mělo pohádkový konec a všnichni žili šťastni až skonání světa...

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek