Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 2. 6. (11:15)

Rob na setkání s filmaři v Apple store.

Rob v Le Petite Journal - překlad.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu volnému šíření.

ROB V APPLE STORE - FOTKY

2. 6.

Včera proběhlo setkání s filmaři v jednom londýnském obchodě značky Apple. Ted už Roba čeká jen 4. 6. premiéra Cosmopolis v kanadském Torontu a největší zápřah propagace bude za ním.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

ROB V LE PETITE JOURNAL

1. 6.

Rob navštívil pořad Le Petite Journal, pro vás je tu nyní překlad :)

 

Yann: Vysluhuje si hřmící uvítací aplaus. Dívky křičí a svlékají si trička. Fotografové na něj křičí. Je to povyk a naprostý chaos. Zkusme jej toho dnes večer ušetřit, jeho nebo alespoň jeho uši. Přivítejte jednu z největších světových hvězd tichem. Tady je Robert Pattinson.

Rob: Ahoj, ticho! (směje se)

Yann: Vítej v naší show.

Rob: Děkuju.

Yann: Bonjour.

Rob.: Bonjour.

Yann: Prosím, sedni si.

Rob: Tohle je divný (směje se, reagující na okolní ticho).

Yann: Je, jo? Líbí se ti to?

Rob: Tak nějak, jsem trochu… docela vyděšený. Opravdu nemám zkušenost, jako je tohle. Je to vážné.

Yann: Můžou křičet, jestli chceš. Byl bys za to radši?

Rob: Jestli se na to cítí. Ale nemusí. (Publikum začne ječet, Rob se směje). To je lepší. Určitě toho ještě nemám dost.

Yann: Jsi šestadvacetiletý Brit, obrovská celosvětová hvězda a hlavní postava Cosmopolis, nového filmu Davida Cronenberga. Zeptám se tě na něco těžkého, shrň děj filmu do jedné věty.

Rob: Je dost těžký shrnout to do jedné věty, ale v podstatě je to o chlapovi, milionářském obchodníkovi, který projíždí městem ve své limuzíně a jeho svět se totálně zblázní v jeden jediný den. To je jednoduchej způsob, jak to popsat.

Yann: Ok, to byla jedna věta. Nový francouzský prezident?

Rob: Popsat ho jednou větou? (směje se)

Yann: Ne. Znáš ho?

Rob: Jsem neuvěřitelně neinformovaný (směje se).

Yann: Jeho jméno je François Hollande a na jeho zvolení mohla částečně tato věta.

FH: Tento soupeř řídí: svět financí.

Yann: Svět financí. Jsou špatňáci ve filmech něco jako novodobí indiáni?

Rob: (Směje se) Nevím, vážně to tak nevidím… Tahle fráze je úžasná, ale…

Yann: Proč?

Rob: Už jen fakt, že je někdo na tak vysoké pozici smělý to říct. Každej člověk pracující ve financích ho musí nenávidět (směje se).

Yann: Ano… Teenageři tě milovali už předtím, teď ale i Télérama, InRock a Libération. Stal ses hrdinou francouzských intelektuálních tisků. Dostalo tě to?

Rob: Jo, určitě. Ale začalo to… je velmi, velmi jednoduché začít být domýšlivý (směje se). Strávil jsem posledních pět let tím, že se mě lidé ptali na mé oblíbené jídlo, nebo věci tomu podobné, jak vypadá perfektní rande… Teď se mě ptají: „Co si myslíš o ekonomice?“ Říkám na to, já nevím, nic o tom nevím (směje se).

Yann: Když o tom mluvíš, od doby Twilight ságy jsi dělal tisíce rozhovorů. Dali jsme dohromady všechny otázky, ty nejnudnější se pořád opakují, ptáme se na ně stále dokola. Řekneš nám, která z nich tě naštvala nejvíc, dobře?

Rob: Ok.

Otázky:

  • Jsi nový Brad Pitt?
  • Jsi nový Jude Law?
  • Robe, jsi nový Robert Redford?
  • Pil jsi někdy krev?
  • Koukej, mám česnek, upíre!
  • Jaké to je být sex symbol?
  • Bylo stresující natáčet s někým, jako je Cronenberg?
  • Jako většina upírů, žiješ v noci?
  • Není těžké být v šestadvaceti slavný?
  • Jako Angličan – máš rád puding?
  • Rivalita mezi tebou a Taylorem Lautnerem z Twilight filmů je reálná?
  • Dáš mi autogram?
  • Jsi bohatý, hezký a slavný. Co víc potřebuješ?
  • Hej, Robe, jsi miláček žen!
  • Kdy se s Kristen vezmete?
  • Kolik ti bylo, když jsi poprvé políbil dívku?
  • Pořád ječící fanoušci jsou stresující, že jo?
  • Umíš mluvit francouzsky? Můžeš fanouškům říct pár slov?
  • Co máš v plánu po tomhle rozhovoru?

Rob: (směje se).

Yann: Ta nejnudnější?

Rob: Každý rozhovor, který jsem dělal. Tyhle otázky jsou normální (směje se).

Yann: Jaká je ta nejotravnější otázka?

Rob: Nevím. Možná… (upadne mu sluchátko) Ztratil jsem nit! Myslím… hodně lidí se mě ptá… (směje se).

(publikum tleská)

Rob: Myslím, že jsem sklidil potlesk, protože jsem si to sluchátko nasadil zpátky (směje se). Hodně lidí se mě ptá… tuny lidí se mě ptá, jestli budu mít nějakou kariéru po konci Twilight (směje se), což je opravdu milé slyšet: „Bojíš se, že po Twilight totálně selžeš?“ (směje se) Na to se ptají hodně.

Yann: Včera tu byla autorka nádherné knihy o Marilyn Monroe. Poslechni si, co nám řekla.

Yann, ze záznamu: Kdyby teď bylo Marilyn Monroe třicet, kým by byla? Napadají mě někteří: Britney Spears, Paris Hilton, Lindsay Lohan, zastavte mě, jestli s nějakým budete souhlasit. Rihanna…

François-Marie Santucci: Ne, neřekla bych, že některá z nich. Dám vám jinou zamotanější odpověď a řeknu Robert Pattinson. Myslím.

Rob: (směje se) Nedal jste jí moc dobrých možností. Mezi Paris Hilton, Britney Spears a mnou.

Yann: Nenechala mě to doříct. Napadla mě Scarlett Johansson. Víš, proč řekla tebe? Chceš to okomentovat? Řekla tě protože…

Rob: Kvůli mým prsům (směje se).

Yann: Řekla to jako kompliment, protože Marilyn byla populární, hrdinka, zbožňovaná, ale zároveň chytrá. Takže proto to řekla.

Můžu se zeptat na ještě jednu věc? Jen čistě kvůli mně. (Nasazuje si upíří zuby, Rob se směje) Vypadám dobře?

Rob: Krásně (směje se).

Yann: Děkuju Robertu Pattinsonovi. Jeho nový film je Cosmopolis od Davida Cronenberga. Chceš na rozloučenou křik, malé povzbuzení nebo ticho?

Rob: Myslím, že je dobrý nápad odejít v tichosti (směje se), možná by každý mohl bzučet. Jen bzučet. Dramatický odchod (směje se).

Yann: Díky, Roberte Pattinsone.

Rob: Díky (směje se).

Anglický překlad spáchaly holky z RobPattinson

MOŽNÁ DALŠÍ FILM PRO ROBA?

 

Wyck Godfrey se v rozhovoru s MTV zmínil o novém projektu, do kterého možná půjde Robert Pattinson:

„Je tu kniha s názvem Profesionálové, což je nový krimi thriller, Rob ho četl a opravdu se mu líbil. Právě sháníme někoho, kdo by ho napsal (scénář). Je to trochu jako Bonnie a Clyde dnešní doby, a Rob by byl v téhle roli fantastický. Ale zatím je příliš brzo, uvidíme."

Bude to s omezením R nebo bude spadat pod PG-13?

„Možná omezení R, však víte, už je dospělý."

ROB NEBUDE NA MTV MOVIE AWARDS

1. 6.

Z neděle na pondělí budeme moct online sledovat předávání filmových cen MTV, kde se letos herci a Breaking Dawn nominovali do dvou kategorií:

Nejlepší polibek

Film roku

Přítomna bude Kristen Stewart, Rob kvůli povinnostem s propagací Cosmopolis letošní ročník nenavštíví.

ROB NA PREMIÉŘE V BERLÍNĚ

1. 6.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

KRISTEN - FOTKY Z THE TODAY SHOW

1. 6.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

KStewartFans

OUTTAKES KRISTEN Z ELLE FR

1. 6.

KStewartFans

ROB NA PREMIÉŘE V PAŘÍŽI

1. 6.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

PattinsonLife

KRISTEN A SNĚHURKA V LA

30. 5.

V LA se film Snow White and the Huntsman dočkal speciálního promítání, fotky z něj:

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Zároveň si Josh Horowitz vychutnal Kristen a Sama při rozhovoru s fanoušky. Bohužel se někde stala tragická chyba a nejdou sem vložit videa z MTV. Takže ve zkratce - dozvěděli jsme se, že Kristen přestala kouřit (stejně jako Rob, který se o tom zmínil již v Cannes), je strašně hrdá na Roba a jeho Cosmopolis a od Joshe dostala celou trilogii Fifty Shades of Grey, ze které v nedávném rozhovoru předčítala úryvky.

Od MTV je tu takéukázka z filmu. U nás zamíří do kin Sněhurka již zítra a to jak s českým dabingem, tak v originálním znění s titulky.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

KStewartFans

KRISTEN A CHARLIZE PRO INTERVIEW MAGAZINE

29. 5.

Nový photoshoot a rozhovor s Kristen a Charlize Theron. Rozhovor si v originále můžete přečíst ZDE.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

NOVÁ STILLSKA Z 'ON THE ROAD'

28. 5.

RobStenation

KAŽDÝ NA TO JDE JINAK

28. 5.

V domácnosti Cullenových je hodně knih, ale žádná s názvem 'Co očekávat, když čekáte upíří dítě'.

Ne, dívali se na Google Obrázky... Byla to jedna z nejvtipnějších scén, kterou jsem ve svým životě točil.

To jako fakt? Všichni jsme sto... tři sta let staří géniové. A stejně 'UPÍŘÍ DÍTĚ' na Google Obrázcích.

imagebam.com

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2 3 4   »

62)  Diblik (02.06.2012 14:10)

Úplně z jiného soudku...jsem teď upřímně nadšená z Robova image . Vlasy tak akorát, lehký strniště... .A jeho rozhovory zbožňuju, člověk se opravdu pobaví...díky za překlady.A řekla bych, že si popularitu docela užívá, narozdíl od Kristen.

LadySadness

61)  LadySadness (01.06.2012 22:18)

čo francúzsky prezident? tiež opísať jednou vetou? :D :D :D :D

Ajjinka

60)  Ajjinka (01.06.2012 18:01)

Katy, zatím se ví o Kristen

Astrid

59)  Astrid (01.06.2012 17:44)

A díky za další super článok :)

58)  Katy (01.06.2012 17:21)

Kdo vlastně všechno bude na MTV Movie Awards?

Marcelle

57)  Marcelle (01.06.2012 14:45)

Je to prostě miláček

Astrid

56)  Astrid (01.06.2012 13:22)

Nenavštíví Rob MTV, to je super, aspoň o jeden trapas menej. Vyhlasovanie naj polibku som vždy kukala na štvrť oka, lebo Kristen je(na zabitie LOL) ako neriadený faux pas náboj . Ale lúbim ich

LadySadness

55)  LadySadness (01.06.2012 12:46)

oni ten bozk vyhrajú, to by bolo, aby nevyhrali, miláčkovia ale pri filme si netrúfam tipovať, Hunger games sú veľmi silný konkurent a HP tiež práve nezaostáva, tak len budem dúfať a držať palce

LadySadness

54)  LadySadness (31.05.2012 02:41)

ja viem, Bye, ale predsa - tá popínavá rastlina...musíš uznať...

Bye

53)  Bye (31.05.2012 00:18)

Právě že happy trail je ustálený výraz pro jednu jedinou věc... ;-)

LadySadness

52)  LadySadness (31.05.2012 00:05)

"trail" - tak o tom by sa dali viesť dlhé polemiky, okrem toho, čo bolo zjavne zamýšľané to môže znamenať aj: stopa meteoru, chvost kométy, sprievod, kvetinový záhon, poloha zbrane, dokonca plazivá rastlina
mojím favoritom je lineárne oneskorenie

Bye

51)  Bye (30.05.2012 22:30)

Klíd, jak říkám, uteče to jako voda a za chvíli tu máte Oh... so... happy trail
A podle toho, jak jsem mluvila s paní šéfredaktorkou, chtějí to vydat v rychlém sledu. I autorka si to snad tak přála ;-)

LadySadness

50)  LadySadness (30.05.2012 22:22)

prepána, tak to sa ospravedlňujem, lebo Bye tu prekladala už MOTU, tak som myslela - a teraz vyšiel anglický originál, tak sa znovu ospravedlňujem

Carlie

49)  Carlie (30.05.2012 21:52)

Já se taky moc těším na Bájčinu verzi!!! Mimochodem, teď jsem se v souvislosti s probíraným zasmála na scénce z Přátel ;-): http://www.youtube.com/watch?v=2wxwsN3-Ies

ambra

48)  ambra (30.05.2012 21:48)

LS, ale je tu dost neviditelných návštěvnic, které nečetly - a když má brzy vyjít kniha, je škoda vykecat jim děj;) . Mmch - já taky ještě nečetla!!! A STRAŠNĚ SE TĚŠÍM!!! Bye na papíře!!!

LadySadness

47)  LadySadness (30.05.2012 21:46)

ambri, ale MOTU sme tu tuším čítali všetky, naviac sa to dalo stiahnuť z netu a aj knihy sa dajú, tak neviem či to možno považovať za spoilery

ambra

46)  ambra (30.05.2012 21:35)

Echm... Těch spoilerů už bylo celkem dost, ne?;)

LadySadness

45)  LadySadness (30.05.2012 21:29)

no, nie tak celkom, Hani, schôdzky jej odkladala asistentka a Bella si to nevšimla, a ak som dobre počítala, tak k tomu došlo práve v čase, keď Edward reagoval prehnane na nedostatok plaviek a o pár dní založil James požiar, ale aj tak sa divím, že taký kontrolák si nedal pozor
tretí diel som ako Fifty nečítala, lebo vyšiel iba začiatkom tohto kalendárneho roka a ešte to nemám stiahnuté, ale veľké zmeny neočakávam

Hanetka

44)  Hanetka (30.05.2012 21:21)

No o třetím, tam taky otěhotní... ale teď si nejsem jistá, jestli to teda autorka pro knižní vydání nějak nezpřeházela. Já četla MOTU, ne Fifty shades. A tam měla plnou hlavu vedení firmy a Charlieho v nemocnici... odkládala schůzky s doktorkou Greenovou, protože jí vůbec nedošlo, kvůli čemu si ji zve. A pak už bylo jaksi pozdě.

LadySadness

43)  LadySadness (30.05.2012 21:14)

Hani, ale problémy s antikoncepciou a následné tehotenstvo sa objaví až v treťom diely, ja to mám prečítané celé, viem aj prečo reagoval tak prehnane a ako sa to snažil napraviť, ale o ktorom diely hovoríš ty?

1 2 3 4   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek