Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 3. 4. (20:00)

Robert Pattinson pro Elle Girl RU.

Academy of Country Music Awards.

ROBERT PATTINSON PRO ELLE GIRL RU

3. 4.

Přeložený rozhovor najdete v článku zde.

Velké poděkování patří Ladě, která pro nás rozhovor přeložila. Díky!

ACADEMY OF COUNTRY MUSIC AWARDS

3. 4.

Ne, nebojte se, nezbláznila jsem se. Dnes se v Las Vegas koná 46. ročník předávání ACM cen, na kterých budou přítomni Robert Pattinson a Reese Witherspoon v rámci propagace jejich společného filmu Water for Elephants, který má premiéru 22. dubna (ČR: 12. 5., SR: 19. 5.).

Rob by se měl objevit i na červeném koberci, který začíná v 6:30ET, tudíž zítra v 0:30 našeho času.

Odkaz na livestream: ZDE

Jestli vám přijde divné, že si ženich jen tak odskočí z natáčení svatební scény do Vegas, nejste jediní

HERCI NA TWITTERU

3. 4.

@Gil Birmingham: Včera čtrnáctihodinové natáčení celou noc. Upíři byli všude! První celý den za námi.

Noční natáčení mi pošramotilo vnitřní hodiny. Nevím, jestli mám jít spát nebo zůstat vzhůru :)

@Ashley Greene: Proooooooč nemůžu usnout! Tahle noční natáčení mě zabíjí! Hardcorově mění můj spací režim!

@Kellan Lutz: Přeju si, abych mohl být na WonderConu v San Franciscu, sejít se se všemi z Immortals (v hl. roli Henry Cavill!) a všemi úžasnými fanoušky! Noční natáčení ale není legrace!

@Mia Maestro (Carmen): Dlouhá svatební noc až do šesti ráno. Všichni byli tak krásně oblečeni :) Brzy začne sobotní natáčení...

@Justin Chon: Miluju vancouverskou krajinu!!!

@Michael Welsch: Jsem v replice domu Cullenových, který postavili ve Vancouveru. Je ÚPLNĚ stejný jako ten v Portlandu. Mám bláznivé deja vu.

Je fajn být zase na place. Těžko by to beze mě zvládli.

@MyAnna Buring: Noční natáčení mi nakopalo zadek. Odcházím do postele, twitter ptáčci!

JAMIE CAMPBELL BOWER O 'BREAKING DAWN'

2. 4.

Jak bylo na natáčení Breaking Dawn?

Bylo skvělé natáčet v Baton Rouge. Měl jsem zrovna zlomený kotník z natáčení Camelotu, takže jsem na plac přišel se sádrou. Sundali mi ji a já natáčel bez ní. Nasazoval jsem si ji mezi natáčením. Byla to krev, pot a slzy, ale je to jedna z těch věcí, na které jste hrdi.

Co mohou fanoušci očekávat od čtvrtého Twilight filmu?

Je o hodně temnější. Opouští od filmu pro mladé dívky a přibližuje se více k hororu, jak to původně Stephenie zamýšlela. Určitě tam jsou některé momenty děsivé. Volturiovi se stávají směšnými. Uvidíte, jak sadističtí a nesjednocení doopravdy jsou. Máme ty nejlepší dialogy – vždycky jsme šli na plac se smíchem.

TeenVogue

VYJÁDŘENÍ SUMMITU K UNIKLÝM FOTOGRAFIÍM

1. 4.

Drazí fanoušci Twilight ságy,

Jak někteří již víte, sreen obrázky z The Twilight Saga: Breaking Dawn unikly z nedokončené práce na internet. Jsme na tento film neobyčejně hrdi a láme nám srdce, když vidíme, v jaké fázi sreeny unikly.

Film a tyto obrázky nejsou připraveny a jsou vytrženy z kontextu. Byly nelegálně získané a jejich rychlé šíření velmi rozrušuje herce, filmaře a Summit, kteří tvrdě pracují na tom, aby se k vám filmy dostaly v listopadu 2011 a 2012.

Prosíme ty, kteří je nadále šíří, aby přestali. A prosíme, i když pokušení je vysoké, abyste si obrázky neprohlížely, nebo je dále šířily. Počkejte si na krásný, vzrušující a hotový celek.

S upřímností,

Stephenie Meyer, Bill Condon, Wyck Godfrey a Summit Entertainment.

The Twilight Saga

UNIKLÉ FOTKY Z 'BREAKING DAWN' NEPOSTUJTE!

31. 1.

Možná vám neuniklo, že se díky šikovnému hackerovi dostalo na veřejnost několik fotek z Breaking Dawn (ostrov Esme, ale i porod, Bella jako upírka,...). Nebudeme tohoto maníka, který už je soudně stíhán, v jeho činnech podporovat, a proto prosím i vás, abyste do komentářů ať už sem, na fórum, nebo kamkoliv jinam, nevkládali linky odkazující právě na tyto nelegální screeny/videa.

Díky.

STEPHENIE MEYER PRO USA TODAY

31. 3.

Slibovaný rozhovor najdete přeložený v článku zde.

STEPHENIE MEYER O KRISTEN V 'BREAKING DAWN'

30. 3.

USA Today udělalo rozhovor se Stephenie Meyer. K nám se zatím dostala pouze ukázka, ve které se Stephenie zmiňuje o Kristen Stewart jako upírce.

„Ona stvořila novou postavu. Byla jsem opravdu ohromená. Viděla jsem ji jen jako (lidskou) Bellu a ona ji změnila tím správným způsobem - ani se mnou nemusela mluvit. Poznala to. Zná svoji postavu tak moc dobře. Má opravdu velmi dobré instinkty, vypadá úžasně.”

Zítra bude zveřejněn zbytek rozhovoru, zatím se můžete těšit na informace o Belliných svatebních šatech a o čemsi vodním a temném, o čemž doufá, že se stane jejím dalším projektem.

USA Today

PRVNÍ OFICIÁLNÍ PROMO PLAKÁT K 'BREAKING DAWN - PART I.'

29. 3.

Oficiální popis Breaking Dawn:

Napjatě očekávané pokračování seznace Twilight. Dokonale šťastná novomanželka Bella Swanová (Kristen Stewart) a upír Edward Cullen (Robert Pattinson) jsou vydání napospad zradě a neštěstí, které hrozí zničením jejich světa.

Po své svatbě odjíždějí Bella a Edward na svatební cestu do Ria de Janeira, kde se oddávají své vášni. Bella brzy zjišťuje, že je těhotná a brzy dochází k téměr osudnému porodu. Edward konečně splní Bellino přání a učiní ji nesmrtelnou.

Ale příchod jejich pozoruhodné dcery Renesmee spouští do pohybu nebezpečný řetězec událostí, které postaví Cullenovy a jejich spojence proti Volturiovým, hrůzostrašné vládcovské upíří rodině, a chystá se konečná bitva.

Napínavý a intenzivně romantický Breaking Dawn navazuje na epický příběh nadpřirozené fantazie a vášnivé lásky, která z Twilight ságy udělala světový fenomén.

V současné době ve výrobě, premiéra USA - 18. listopadu 2011, 16. listopadu 2012.

Collider

FOTKA Z NATÁČENÍ OD JUDI SHEKONI (ZAFRINA)

28. 3.

„Bože, tohle místo je nádherné!!!"

Judi se také zmiňovala, že ji zítra čeká trocha další upíří akce.

@judishekoni



Novinky předchozího týdne

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

1 2   »

21)  miluju twilight (15.07.2011 11:11)

jsem moc rada e uz brzy bude breaking dawn v kinech pár dní po mich narozkách

Astrid

20)  Astrid (03.04.2011 20:48)

Astrid

19)  Astrid (02.04.2011 22:59)

nj, ale bolo to dobré;)

MaiQa

18)  MaiQa (02.04.2011 12:54)

Já opravdu nechápu, jak se nějakému fanouškovi můžou líbit ty fotky, které se dostali na net. Já je ještě neviděla a ani vidět nechci. Je to dost sprostý a navíc, nemusíme se bát, že by nás Summit nezačal zásobovat nádhernýma stillskama. Takový nabourávání a kradení materiálu je fakt hnusný. Hodně. Myslím, že ty peníze, který jsou po něm soudně vymáhány, jsou hodně malé částky.

Ajjinka

17)  Ajjinka (02.04.2011 12:14)

Astrid, marketingový tah těžko, po zloději je soudně vymáháno 50 000$ - 1 000 000Kč. Navíc toho uteklo vážně dost, takže kdyby se měla posuzovat úspěšnost hackera, určitě by byl někde na předních příčkách, o čemž mluví i to, že dokázal vytáhnout i video.

Astrid

16)  Astrid (02.04.2011 12:05)

Mne únik toho materialu urobil radosť, tak ako veľa ostatným. Foto, ktore koluje na nete je v malých formátoch, pokiaľ by aj niekto niečo chcel vidieť, vela toho neuvidí, nepriblíži to, ani nezvačší. Ublížiť filmu to nemože, iba ak ho spropaguje a pripomenie fanúšičkam, aby nezabudli a skráti čas do prvého traileru. Z môjho pohľadu dobrý marketingový ťah, vyhodiť fotky a ešte k tomu ani nič poriadne neukázať. Navnadiť. A zábralo to.:) ;) B) Ale samozrejme, možno to tak nebolo, ale ak by zlodej bol úspešný, videli by sme toho omnoho viac.

semiska

15)  semiska (02.04.2011 11:19)

Nechápu myšlení toho člověka, co ty fotky ukradl. K čemu mu to bylo? Co tím chtěl dosáhnout? Jako viděla jsem je, jsou hezké, ale film bude naprosto skvělej, takže se nechám překvapit.

14)  we (02.04.2011 07:40)

Ty uniklé fotky z natáčení breaking dawn mi ukázala kamarádka, že je to bomba Teď s ní nemluvím. Je to hrozné, že to někdo udělal.

Nosska

13)  Nosska (02.04.2011 07:23)

Předpokládám, že kdo by sem chtěl nějakym způsobem propašovat uniklý fotky. Tak toho si Chuck Norris najde a

Ajjinka

12)  Ajjinka (31.03.2011 21:40)

Dennniii, díky Dala bych ho sem, kdyby se nemuselo psát o povolení

Kdyby někdo narazil na uniklé screeny z Breaking Dawn, prosím, nepostujte je sem do komentářů ani na fóru. Díky ;)

Dennniii

11)  Dennniii (31.03.2011 20:03)

Našla jsem superní novinku!!!!
Tady se můžete kouknout jaký volvo bude Edward řídit v
Breaking Dawn:
www.twifans.com/profiles/blog/show?id=2644331%3ABlogPost%3A6415091&xgs=1&xg_source=msg_share_post

Astrid

10)  Astrid (30.03.2011 17:05)

dik za infošky, radosť piruet

Ajjinka

9)  Ajjinka (30.03.2011 15:02)

Carlie: Jo Ale pořád je to míň kýčovitý než "hluboce romantický", jak by bylo přeloženo přesněji

8)  Aries (30.03.2011 09:11)

hmm good, už se nemůžu dočkat :D

Astrid

7)  Astrid (29.03.2011 23:03)

Téda, ešte nikdy som sa netešila v marci na november

Carlie

6)  Carlie (29.03.2011 22:55)

intenzivně romantický :D, kouzelný pojem :D

5)  Tru (29.03.2011 14:04)

MaiQa

4)  MaiQa (28.03.2011 20:05)

Já tam chci být.

Astrid

3)  Astrid (28.03.2011 17:36)

mima19974

2)  mima19974 (28.03.2011 16:36)

To je nádherné!!!

1 2   »

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek