Sekce

Galerie

/gallery/BD-FF.jpg

Poslední novinka přibyla: 3. 7. (13:51)

Informace o 'Snow White and the Huntsman'

Chris Weitz pro Entertainment Inquirer.

Žádný ze zde zveřejněných materiálů není určen k dalšímu šíření.

A jako bonus tu mám vzkaz pro slečnu NoemiVolturiCullen: Když už čerpáš informace odtud, zkus uvést svůj opravdový zdroj!

INFORMACE O 'SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN'

3. 7.

Kolem očekávaného filmu v hlavní roli s Kristen Stewart - 'Sněhurka a myslivec' - se poslední dobou vynořovalo hodně drbů. Na Twitteru odpovídá na otázky fanoušků producent filmu Palak Patel.

Pokud budou tři filmy, budete v srpnu natáčet dva z nich najednou?

Ne, natáčíme pouze Sněhurku a myslivce.

Je pravda, že SaM bude trilogií?

Nikdy se neřeklo "trilogie" ale "série filmů". Nyní se soustředíme na první film.

Chystáte se na Comic-Con?

Jednoznačně.

Můžete nám říct, kdy začíná natáčení?

V srpnu.

Je pravda, že druhá pokračování se bude jmenovat 'Sněhurka a nekonečný smutek' a třetí 'Sněhurčina nejlepší hodina'?

Ne. Ještě nic není napsáno.

Můžete nám říct, co se Ericovi (Chris Hemsworth - myslivec) stane na konci SaM?

Ani náhodou!! Budete se muset podívat na film;)

RobstenDreams, @PalaksPatel

CHRIS WEITZ PRO ENTERTAINMENT INQUIRER

2. 7.

Chris Weitz v rozhovoru pro Inquirer Entertainment mluvil i o naší trojici a Breaking Dawn. Ukázku máte přeloženou zde, zbytek si můžete přečíst přímo na jejich webu.

„Opravdu chci vidět, jak udělají tu část, kdy se upíří dítě prokousává cestu ven z břicha Kristen Stewart," řekl režisér New Moon Chris Weitz, když jsme se ho nedávno zeptali, na co se těší v závěrečných filmech Twilight ságy.

„Rozhodně bych nevěděl, jak tohle natočit. Jsem si ale jistý, že Bill Condon to zvládne, protože je báječný režisér."

Do budoucnosti Kristen Stewart, Robertu Pattinsonovi a Tayloru Lautnerovi po "The Twilight Saga: Breaking Dawn - části jedna (premiéra v listopadu 2011) a dvě (listopad 2012) Chris přeje: „Tři hlavní herci budou muset ustát tuhle poslední vlnu tsunami publicity a pak se realizovat v jiných filmech."

„Kristen vždycky měla nezávislé filmové role, a to je skvělé," říká Chris, který režíroval také nezapomenutelné filmy Jak na věc, Zlatý kompas a nyní vychvalovaný Lepší život. „Rob dělá podobné věci." uvádí Chris. „Teď natáčí Davidův Cronenbergův Cosmopolis. Taylor se dal na cestu akčních filmů."

„Chci vidět, jak sklízí zasloužený úspěch," zdůraznil Chris. „Chci vidět, jak si drží svoji nepostradatelnou lidskost. Vážně je mám moc rád. Co bych si pro ně přál, jsou šťastné životy, které nebudou příliš poznamenány stinnými stránkami těch skvělých věcí, které je potkaly."

Entertainment.Inquirer

GURI O KRISTEN A ROBOVI

2. 7.

Co nám můžeš říct o Robovi, Kristen a Taylorovi? S Taylorem jsem nepracoval, spíše s vlky. Kristen a Rob jsou velmi vtipní a skromní lidé. Kristen je navíc hustokrutopřísná upírka.

@GuriWeinberg

CHRIS WEITZ NA TWITTERU

2. 7.

Minulý týden tady byly fotky Kristen a Taylora z premiéry nového filmu režiséra Chrise Weitze (New Moon) 'A Better Life'. Chris teď na twitteru odpovídá na některé otázky fanoušků (pro změnu:))

Co Kristen říkala na film? Ptala se, proč jsem ji neobsadil. Vysvětlil jsem jí, že neměla knírek.

Zbožnuju obrázek tebe a Kristen na premiéře ABT. Je vážně sladký:) Jo, to bylo asi vteřinu předtím, než řekla: „Ech, nechutný!!" a odstrčila mě pryč.

Práce s Kristen musí být úžasná! Je skvělá! Co říkáš? KS je moje zlatíčko.

A jednu bokem o Robovi:

Řekl Rob při natáčení nějaký vtip? Řekl: „Přines mi krokodýlový sendvič a hejbni sebou." Ale myslím, že to myslel vážně.

TeamKristenSite, @chrisweitz

MICHAEL WELCH JE STYDLÍN :-)

1.7.

Pro magazín E!Online řekl představitel Mika Newtona, že on se narozdíl od prakticky všech fanoušků Twilight z postelové scény v Breaking Dawn nemá radost:

„Ještě jsem to neviděl. A abych byl upřímný, nemůžu říct, že se na to těším, protože oba jsou mí přátelé a já to asi fakt nechci vidět."


A víme ještě o někom, kdo se na sex Edwarda a Belly vůbec netěší:

Zdroj

KDY ŽE TO VYPUKNE PEKLO NA COMIC CONU?

1.7.

Breakng Dawn panel na letošním Comic Conu v San Diegu je naplánován na čtvrtek 21. července, takže pomalu začněte balit. Celá akce bude probíhat v hale H, která je největší a vejde se do ní 3000 lidí. I přesto se tam nenamačkají všichni, kdo po tom touží, takže už v roce 2009 při New Moon panelu fanynky kempovaly přímo před halou a letos se čeká to samé, jen ve větším měřítku.

Zdroj

ČESKÝ TRAILER OD BONTONFILMU

30. 6.

Myslím, že název mluví za vše. Oficiální trailer s českými titulky.

POPSUGAR NABÍZÍ SETKÁNÍ A ROZHOVOR S TAYLOREM

30. 6.

Web PopSugar pravidelně pořádá soutěže na téma Jsem velký fanoušek, tentokrát bude mít výherce možnost se na Comic-Conu osobně setkat s Taylorem Lautnerem a dokonce s ním udělat rozhovor. Pokud by někdo chtěl zkusit štěstí, pravidla najdete na webu Popsugaru.

TwilightLexicon

KELLAN LUTZ O ROBOVÝCH ZÁDECH

30. 6.

Všichni byli nadšení, když na MTV Movie Awards viděli trailer Breaking Dawn, přesněji Roba, jak ve víru vášně láme pelest postele.

„Někdo se ptal, jestli to nejsem já: „To jsou Kellanova záda?" Jo, jsou jeho, přísahám! Víte, jsem na Roba opravdu hrdý, jak do toho jde a vážně posiluje. Hodně jezdil na kole a pořád trénoval, je opravdu svědomitý. Mluvil se mnou o proteinech do pití a jak co dělat. A on mě poslouchal a záleželo mu na tom. Fakt do toho šel."

Robstenation

ZNÁME TVÁŘ PANA WEBERA

29. 6.

Včera jsme se poznali s J. Jenksem, dnes je to otec Angely Weberové - pan Weber (divné, že!), kterého si zahraje Angelo Renai. Již jsme ho jako pana Webera mohli vidět v traileru Breaking Dawn, kde stál na místě oddávajícího - je totiž luteránským pastorem.

TEEN CHOICE AWARDS 2011

29. 6.

Tak jo, je to tu zase - hlasování. Tentokrát pro Teen Choice Awards, kde si Eclipse a Tw cast sklidili rovnou několik nominací. Předávání cen se uskuteční v neděli 7. srpna v 8:00 EST (u nás v pondělí 8. srpna v 01:00).

Hlasovat pro svého favorita můžete i vy a to denně. Nutná je ale registrace, která je však během minuty hotová.

Kategorie:

Akční:

  • 'Scott Pilgrim vs. the World' - Anna Kendrick

Drama:

  • 'Water for Elephants' - Robert Pattinson
  • 'The Roommate' - Cam Gigandet

Actor Drama (Nejlepší drama herec):

  • Robert Pattinson - 'Water for Elephants'
  • Cam Gigandet - 'The Roommate'

Romantic Comedy (Romantická komedie):

  • 'Easy A' - Cam Gigandet

Sci-fi/Fantasy (Nejlepší fantasy film):

  • 'The Twilight Saga: Eclipse'

Actor Sci-fi/Fantasy (Nejlepší fantasy herec):

  • Robert Pattinson - 'The Twilight Saga: Eclipse'
  • Taylor Lautner - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Actress Sci-Fi/Fantasy (Nejlepší fantasy herečka):

  • Kristen Stewart - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Villain (Nejlepší záporák):

  • Bryce Dallas Howard - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Scene Stealer Male (Nejvíce na sebe upozornil):

  • Kellan Lutz - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Scene Stealer Female (Nejvíce na sebe upozornila):

  • Ashley Greene - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Liplock (Nejlepší výkus):

  • Robert Pattinson a Kristen Stewart - 'The Twilight Saga: Eclipse'
  • Taylor Lautner a Kristen Stewart - 'The Twilight Saga: Eclipse'

Male Hottie (Ten, co by stál za zatáhnutí do křoví):

  • Robert Pattinson
  • Taylor Lautner

V hudební kategorii můžete podpořit ještě skupinu Paramore a jejich song Monster, stejně tak Cee Lo Greena.

Hlasovat můžete ZDE

* Fanouškům seriálu The Vampire Diaries, Iana Somerhaldera či Glee doporučuju navštívit kategorii TV a Music;):D

ZNÁME PODOBU J. JENKSE!

28. 6.

Určitě si pamatuje (musíte, když si to pamatuju i já!), že při zveřejnování jmen nových herců pro Breaking Dawn k nim nebyly přirazené postavy. Měli jsme jména herců, jejich fotky, ale tím to haslo. Nyní na IMDb byl potvrzen Wendell Pierce jako rodinný právník Cullenových - Jason Scott, nám známý jako J. Jenks.

Wendell již v jednom rozhovoru prozradil, že nebude ztvárňovat žádného vlkodlaka ani upíra, ale bude hrát jednoho z mála lidí. Teď máme konečně jasno

TwiExaminer

OFICIÁLNÍ PLAKÁT 'BREAKING DAWN'?

28. 6.

Po internetu putuje jakýsi plakát, zatím se neví, zda je oficiální, nebo se jedná o podařený fanmade, každopádně tady je.

DiarioTwilight

STŘEDNÍ ŠKOLA VE FORKS BUDE ZBOURÁNA

27. 6.

Známá budova forské střední školy z prvního filmu Twilight bude zbourána. Fasáda byla shozena tento měsíc a v brzké době se plánuje demolice celé budovy. Místo ní bude postavena škola nová.

Malé městečko na olympijském poloostrově tak přijde o jedno z nejnavštěvovanějších míst fanoušky Twilight.

The Seattle Times

GURI WEINBERG AKTUALIZOVAL SVŮJ BLOG

27. 6.

Pokud nesledujete (jaká to chyba!) Guriho blog, určitě vám doporučuju přečíst si jeho poslední článek, který je takovým behind the scenes natáčení Breaking Dawn. Jedna věta po dlouhém natáčecím dni zabavila celý cast na dlouhou dobu aneb Kauza GFYS (Go fuck yourself).

Měli jsme s Noelem Fisherem společný přívěs sloužící jako šatny, každý jednu polovinu a každý dveře na opačném konci. Když jsme dveře našich šaten otevřeli, zavolal jsem na něj.

„Hej, Noeli..."

Vážně se na mě podíval. „Jo?"

NAPROSTO mimo jsem řekl: „Jdi do prdele."

Tvářil se šokovaně, šel jsem zpátky do své šatny a zavřel dveře. Přiznávám, nehorázně jsem se smál. Výraz jeho tváře byl k nezaplacení.

A jak do všeho zapadá producent Wyck Godfrey, Robert Pattinson, Kristen Stewart, režisér Bill Condon a autorka ságy Stephenie Meyer? To všechno si můžete přečíst na Guriho oficiálním blogu. Věřte, že se u čtení vážně pobavíte!

BOOBOO STEWART O SÁZE, SETHOVI,...

27. 6.

Web Twilightish vyzpovídal BooBoo Stewarta aka Setha Clearwatera. Ptali se jak na konec ságy, tak na jeho postavu La Pushkého vlkodlaka. Ukázku rozhovoru máte přeloženou tady, na zbytek se můžete podívat přímo na webu Twilightish.

Twilightish: Jaký je to pocit vidět konec Twilight ságy?

BooBoo: Jsem smutný z konce, ale natěšený na budoucnost.

Twilightish: Co ti jako nejmladšímu členu smečky bude nejvíce chybět na tvé vlčí rodině?

BooBoo: Získal jsem pár opravdu dobrých přátel, především při natáčení posledních dvou filmů. Ale je zase někdy uvidím.

Twilightish: Kolik jsi toho dal do postavy Setha? Sdílíš s ním jeho zvědavost?

BooBoo: Myslím, že jsme si se Sethem podobní – oba jsme veselí a chceme být obklopeni lidmi, snažíme se v nich vidět to nejlepší.

Twilightish: V Breaking Dawn Seth vzdoruje Samovi a odchází s Jacobem chránit Cullenovy. Jaké to bylo se Samovi takhle postavit?

BooBoo: No, vážně to nemůžu komentovat, dokud nebude mít film po premiéře.

Twilightish: Když se díváš zpátky k Twilight (Eclipse), šel bys do toho znovu, nebo ne?

BooBoo: Šel bych do toho bezpochyby znovu.

Twilightish: Co ti bude nejvíce chybět?

BooBoo: Užíval jsem si setkávání všech těch lidí a miloval jsem práci na place.

Twilightish: Máš nějaký oblíbený moment z některého z filmů?

BooBoo: Řekl bych, že můj úplně první nástup na plac při natáčení Eclipse.

Twilightish: Jaká je tvá nejoblíbenější scéna v Breaking Dawn?

BooBoo: Odpovím, až bude film venku.

Twilightish: Když teď sága končí, pořád jsi Team Jacob? Nebo se přikláníš k Teamu Edward?

BooBoo: Mám rád obě strany, takže jsem TEAM Seth.

TWILIGHTCON V CHOTĚBOŘI

27. 6.

Setkání fanoušků Twilight, co víc k tomu říct? Plno přednášek, soutěží a zábavy. Pokud byste měli zájem na TwilightCon v Chotěboři pod záštitou Festivalu Fantazie dorazit, můžete ve dnech 5. - 6. července 2011.

Program si můžete podrobně prohlédnout ZDE.

imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com imagebam.com

Uživatelé musí být přihlášeni pro psaní komentářů.

Komentáře

«   1 2

Lipi4

13)  Lipi4 (29.06.2011 18:11)

Ajjinko, to sice jo, ale velká většina z nás miluje Glee , vždyť to bylo jenom malý upozornění

Ajjinka

12)  Ajjinka (29.06.2011 18:03)

Who cares? Jsme Twilight web!

Zombichlerka

11)  Zombichlerka (29.06.2011 18:03)

Ten, co by stál za zatáhnutí do křoví

Lipi4

10)  Lipi4 (29.06.2011 18:01)

Glee cast je ještě nominován v kategorii skupina

KalamityJane

9)  KalamityJane (28.06.2011 08:47)

tak jsem si pročetla celý jeho blog a fakt jsem se nasmála:D GFYS nemá chybu:D

Lipi4

8)  Lipi4 (27.06.2011 23:55)

Nééééé a já jí chtěla vidět..... :p :p :p

piky

7)  piky (27.06.2011 20:39)

Bos, to je nápad

Bosorka

6)  Bosorka (27.06.2011 20:37)

Oni je neprohlásili národní památkou

piky

5)  piky (27.06.2011 20:34)

To bude dělat Emmet, ne? Demolice - to by mu mohlo jít.

eMuska

4)  eMuska (27.06.2011 20:26)

Nééé! Jenom demolice néééé! (ale zas - si predstavte, že vám zbúrajú školu! )

3)  Anna43474 (27.06.2011 16:01)

No tak to už je fakt moc Jenom ta představa je smrtící
Viva la Ajja

Jalle

2)  Jalle (27.06.2011 14:12)

človek by sa pobavil keby vedel lepšie po anglicky

Nebraska

1)  Nebraska (27.06.2011 09:14)

Ajjinko? GFYS!

«   1 2

Hledat

Přihlásit

Už. jméno:

Heslo:

Registrace

Aktuální články

Napsali jste

Náhodný obrázek

Eclipse still